Nee he... das weer dubbel gedoe danquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:15 schreef Deezertje het volgende:
Hmmm... Zaterdag dus C1000 en AH?
Je mag niet eens meer dan 5 uur looptijd achter elkaar ingeroosterd krijgen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:05 schreef CHEVHB het volgende:
Teringggggggg wat een dag! 3 wijken : 1e wijk van 2 en half uur, 2e wijk van 2 uur en 3e wijk van 3 uur.. elke wijk had nabreng zakken, waarvan toen ik aankwam ze steeds niet geleverd waren en daardoor half uur moest wachten.. + Wehkamp en Kampioen.. ben kapot.. serieus.
Ieks. Daar kan je gewoon niet vrolijk van worden.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:26 schreef CHEVHB het volgende:
Deze zakken, van 1 wijk + de nabreng![]()
[ afbeelding ]
Wew, niet normaalquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:26 schreef CHEVHB het volgende:
Deze zakken, van 1 wijk + de nabreng![]()
[ afbeelding ]
Ik durf het niet te zeggen, het zijn allemaal garage boxen langs elkaar.. allemaal blauwe garage alleen de onze is knal oranje.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:41 schreef rien91 het volgende:
[..]
Wew, niet normaalIs dit trouwens het garagedepot van dat krantenartikel?
Lol, waar werk je als ik vragen mag?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:43 schreef CHEVHB het volgende:
[..]
Ik durf het niet te zeggen, het zijn allemaal garage boxen langs elkaar.. allemaal blauwe garage alleen de onze is knal oranje.
Heb je soms heel Haaren weggebracht.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:48 schreef CHEVHB het volgende:
Haaren, klein dorpje in de buurt van Oisterwijk/Tilburg. Maar loop in verschillende dorpen!
Bijna heel Haaren, was niet leuk. Hopelijk valt het vandaag nog een beetje mee. Wouden me vandaag 3 wijken geven.. maar ben echt wakker geworden met migrene..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:27 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Heb je soms heel Haaren weggebracht.![]()
Ik heb ook weleens van die lange dagen gehad. Maar dan zat ik tenminste nog wel een stuk van de tijd binnen. Wat jij nu hebt meegemaakt lijkt me nog wel een stukje zwaarder.![]()
Waar zitten de depots bij ons:
Dorp 1: Hokje aan de achterkant van gebouw aan het eind van een hobbelig steegje!!![]()
( zie daar de container maar eens fatsoenlijk langs te manoeuvreren.. )
Dorp 2: Tuinhuisje aan een achterliggend pleintje waar nauwelijks auto's kunnen komen..
Dorp 3: Garagebox ( caravan staat achterin te verstoffen... )
Dorp 4: Grote garagebox
Dorp 5: Hok + WC ( !! ) , wellicht de meest luxueuze, maar een paar maanden geleden heeft de eigenaar van het terrein waar het hokje op staat het terrein omringd met allemaal palen.... Dus nu moet je aan de zijkant van het terrein het busje neerzetten en vanaf daar met de kar naar het hokje lopen..![]()
Daarnaast hebben we nog een paar depots bij ons in de stad voor de postbezorgers en gewone postbodes. Waaronder 2 in bejaardentehuizen, 1 in een garage em 1 onder een afdakje bij een huis.
Ja...echt irritant waren die, te dun om door de brievenbus te krijgen, en toen ik klaar was waren m'n vingers zwart...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:05 schreef rien91 het volgende:
Vandaag de griepfolder en die HDVA onzin, bleh, laat die krantjes HAH maar lekker door andere verspreiders bezorgen
Dat is beter dan een gemeente die ieder huishouden vuilniszakken stuurt voor HAH inzameling van plastic afvalquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:11 schreef Lastpost het volgende:
Vandaag enveloppendag geweest, de gemeente moest uitleggen hoe de bakken voor plastic inzameling werken.
Zelf begin ik a.s dinsdag pas, was even de rondjes met m'n moeder aan het helpen om wat ritme te pakken.
Globaal tussen 09.00 en 18.00 uur.......quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:18 schreef msnk het volgende:
Vraagje, als dat mag
Hoe vaak, maar vooral op welk(e) tijd(en) brengt TNT pakketten rond? Op de site kan ik dat niet echt terugvinden..
Het gaat om Amsterdam, als dat wat uitmaakt
Ligt er een beetje aan, bij ons zijn er 3 shifts, 1 begint om 7, 2 begint om half 9, en 3 begint om 10 uur. En dan ligt het er aan hoe de chauffeur zijn route rijd, hoe druk het is, hoeveel mensen thuis zijn...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:18 schreef msnk het volgende:
Vraagje, als dat mag
Hoe vaak, maar vooral op welk(e) tijd(en) brengt TNT pakketten rond? Op de site kan ik dat niet echt terugvinden..
Het gaat om Amsterdam, als dat wat uitmaakt
Deden ze dat maar eens bij ons. Sjonge jonge, ik moet iedere morgen dat gezeur van de vaste bezorgers aanhorenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:13 schreef MissSpooky het volgende:
Zoooo twee wijkjes gelopen. M'n armen zijn nu wel dood door die kampioen, maar voorderest overleefd.
En op 't werk had iemand cakejes gebakken
ik meende 10 of 11 per week max, naast natuurlijk de max 3 per dagquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:15 schreef RTB het volgende:
Is er eigenlijk een maximum aan HAH per week?
Ik heb het eventjes opgezocht, maar je kunt alle kanten op met die regels. Je mag maximaal 3 soorten hah per dag (dinsdag t/m zaterdag), en nooit meer dan 10 per week. Maar dat woord "nooit" is tamelijk rekbaar, want regel 2 luidt dat er in uitzonderingsweken maximaal 12 soorten hah per week mogen voorkomen. Daar is dan wel vooraf toestemming van o.a. de OR voor nodig. Er staat in de Uitvoeringsregeling Verspreiding Ongeadresseerde Zendingen echter niets over een maximaal aantal uitzonderingsweken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:15 schreef RTB het volgende:
Is er eigenlijk een maximum aan HAH per week?
Dank jequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:11 schreef Jordy-B het volgende:
correctie, die drie soorten zijn volgende week zaterdag.![]()
Haha arme manquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:24 schreef CHEVHB het volgende:
Ik moest zo bezorgen van flats waar hele oudere mensen wonen.. gooi er zo´n griepfolder in komt die man helemaal verward naar buiten, om te vragen waarom hij die gekregen had.. hij dacht dat hij dus serieus de griep had en hij naar de huisarts moest.. toen ik 4 keer had gezegd dat het algemene informatie was ging die naar binnen..![]()
Mexicaanse griep is zooooo overratedquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:48 schreef Jordy-B het volgende:
Hij mag helemaal niet naar de huisarts als 'ie vermoedt dat 'ie de griep heeft.
Als je het al nodig vindt om de huisarts ermee lastig te vallen, moet je bellen, om te voorkomen dat je de bezetting van de wachtkamer aansteekt.
Dat met dan wel een vreemde wijk zijn als er maar 1 uur voor staat.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:35 schreef MissSpooky het volgende:
jups
Buh, heb geen zin meer. Moet nog iets van een uurjte en 't is een ***wijk.
Is dat vreemd? De grootste wijk bij ons is 3.15 uur, de kleinste 40 minuten!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:53 schreef TokenW het volgende:
[..]
Dat met dan wel een vreemde wijk zijn als er maar 1 uur voor staat.
Er wordt niet naar aantal wijken gekeken, maar naar looptijd. Een postbezorger mag geloof ik niet meer dan 5,5 uur per dag lopen, een zaterdagwerker mag niet meer dan 9,5 uur per zaterdag werken (hoeveel uur daarvan looptijd is wordt niet vermeld). Andere regels ken ik niet.quote:Op zondag 30 augustus 2009 08:33 schreef CHEVHB het volgende:
Hoeveel wijken mag je per dag lopen? Of is daar niet echt een aantal voor?
- maakt niet uit.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:53 schreef Schobbejak. het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de bezorgers van de pakketdienst?
het lijkt mij misschien wel iets om te gaan doen maar:
-Hoelang moet je in het bezit zijn van het rijbewijs?
-wordt je ingezet in je eigen woonplaats, of moet je ook naar andere dorpen/steden?
-zit er een minimumleeftijd aan verbonden?
- Minimaal 1 jaar.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:53 schreef Schobbejak. het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de bezorgers van de pakketdienst?
het lijkt mij misschien wel iets om te gaan doen maar:
-Hoelang moet je in het bezit zijn van het rijbewijs?
-wordt je ingezet in je eigen woonplaats, of moet je ook naar andere dorpen/steden?
-zit er een minimumleeftijd aan verbonden?
Ligt er aan of je voor TNT, of voor een subcontractorquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:30 schreef Viper86 het volgende:
[..]
- maakt niet uit.
- in een bepaald postcodegebied waar jou woonplaats onder kàn vallen.
- 18 jaar.
Niet puur vanwege de tijd, maar het feit dat een kant van 1 uur echt vervelend kan zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:07 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Is dat vreemd? De grootste wijk bij ons is 3.15 uur, de kleinste 40 minuten!
Dat is wel heel erg optimistisch. Ik heb 3 maanden op m'n kleding moeten wachten na invoering op die website.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:22 schreef CHEVHB het volgende:
Weet iemand toevallig, ik had een brief gehad met daarin de site waarop ik zelf mijn kleding kon bestellen. Dus ik had dat gedaan, via die site al mijn maten van kleding op gegeven, en toen ik verder ging stond er gewonon opgeslagen. Nu zei mijn teamcoach dat ik nu binnen 1 week kleding zou moeten krijgen.. klopt dit? Er is al bijna 1 week verstreken..
Daarom neem ik nooit op als ik vrij ben.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:48 schreef Deezertje het volgende:
Ik WAS vrij, todat er vanochtend weer eens iemand ziek was, dag vrije dagen, hallo loon en verlofuren.
We hebben de hele week HAH, weet niet welke soort... weet iemand dat wel?
Ohja, nog steeds geen griepfolder hoeven te bezorgen....
Haha nouja beter dan een stel engerds die je even je busje uitgesleurd hadden o.i.d.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:01 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Pff, wat sommige mensen wel niet doen om toch toch maar een brief op tijd weg te sturen. Vandaag dacht ik echt even dat ik politie in een burgerauto achter mij aan had zitten. Direct na het leegmaken van de laatste brievenbus kwam er een auto achter mij aanrijden. Deze auto bleef ongeveer 2km (door allerlei straatjes, niet op een lange rechte weg anders is het niet zo vreemd) achter me plakken. Op een gegeven moment komt die auto dus naast me staan bij een stoplicht om vervolgens een brief te overhandigen. Het moet een wel erg belangrijke brief geweest zijn.
Je hebt gewoon geen ruggengraat.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:48 schreef Deezertje het volgende:
Ik WAS vrij, todat er vanochtend weer eens iemand ziek was, dag vrije dagen, hallo loon en verlofuren.
We hebben de hele week HAH, weet niet welke soort... weet iemand dat wel?
Ohja, nog steeds geen griepfolder hoeven te bezorgen....
Waarom zo beledigend? Volgens mij is Deezertje wel blij met de extra werkuren aan de smiley te zien...quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:27 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen ruggengraat.
Vrij is vrij, toch?
Hehe.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:24 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Haha nouja beter dan een stel engerds die je even je busje uitgesleurd hadden o.i.d.
Is heel normaal dat je een eenlingbus tegenkomt onderweg bij een autoroutequote:Op woensdag 2 september 2009 09:18 schreef Lastpost het volgende:
Oja en niet vergeten om de post te legen onderweg, staat zo'n postbak waar geen wagen komt dus ik moet zelf de post legen en elders weer in een brievenbus dumpen.
Je weet maar nooit in de Randstad hequote:Op woensdag 2 september 2009 07:32 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Hehe.Komt dat zo vaak bij jullie voor dan. ;P
Ik moet er ook een legen bij mij buitenwijk (die ik op de brommer doe), zitten meestal 2 brieven in ofzoquote:Op woensdag 2 september 2009 10:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Is heel normaal dat je een eenlingbus tegenkomt onderweg bij een autoroute
Nee, dat is waar.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:23 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Je weet maar nooit in de Randstad he
Dat is waar. Heb meermalen meegemaakt dat ik even moest wachten omdat er koeien over de weg liepen om naar een ander weiland te gaan.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:20 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Nee, dat is waar.
Hier in Fryslân word je alleen overvallen door koeien. ;P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |