Ligt er aan of je voor TNT, of voor een subcontractorquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:30 schreef Viper86 het volgende:
[..]
- maakt niet uit.
- in een bepaald postcodegebied waar jou woonplaats onder kàn vallen.
- 18 jaar.
Niet puur vanwege de tijd, maar het feit dat een kant van 1 uur echt vervelend kan zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:07 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Is dat vreemd? De grootste wijk bij ons is 3.15 uur, de kleinste 40 minuten!
Dat is wel heel erg optimistisch. Ik heb 3 maanden op m'n kleding moeten wachten na invoering op die website.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:22 schreef CHEVHB het volgende:
Weet iemand toevallig, ik had een brief gehad met daarin de site waarop ik zelf mijn kleding kon bestellen. Dus ik had dat gedaan, via die site al mijn maten van kleding op gegeven, en toen ik verder ging stond er gewonon opgeslagen. Nu zei mijn teamcoach dat ik nu binnen 1 week kleding zou moeten krijgen.. klopt dit? Er is al bijna 1 week verstreken..
Daarom neem ik nooit op als ik vrij ben.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:48 schreef Deezertje het volgende:
Ik WAS vrij, todat er vanochtend weer eens iemand ziek was, dag vrije dagen, hallo loon en verlofuren.
We hebben de hele week HAH, weet niet welke soort... weet iemand dat wel?
Ohja, nog steeds geen griepfolder hoeven te bezorgen....
Haha nouja beter dan een stel engerds die je even je busje uitgesleurd hadden o.i.d.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:01 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Pff, wat sommige mensen wel niet doen om toch toch maar een brief op tijd weg te sturen. Vandaag dacht ik echt even dat ik politie in een burgerauto achter mij aan had zitten. Direct na het leegmaken van de laatste brievenbus kwam er een auto achter mij aanrijden. Deze auto bleef ongeveer 2km (door allerlei straatjes, niet op een lange rechte weg anders is het niet zo vreemd) achter me plakken. Op een gegeven moment komt die auto dus naast me staan bij een stoplicht om vervolgens een brief te overhandigen. Het moet een wel erg belangrijke brief geweest zijn.
Je hebt gewoon geen ruggengraat.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:48 schreef Deezertje het volgende:
Ik WAS vrij, todat er vanochtend weer eens iemand ziek was, dag vrije dagen, hallo loon en verlofuren.
We hebben de hele week HAH, weet niet welke soort... weet iemand dat wel?
Ohja, nog steeds geen griepfolder hoeven te bezorgen....
Waarom zo beledigend? Volgens mij is Deezertje wel blij met de extra werkuren aan de smiley te zien...quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:27 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen ruggengraat.
Vrij is vrij, toch?
Hehe.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:24 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Haha nouja beter dan een stel engerds die je even je busje uitgesleurd hadden o.i.d.
Is heel normaal dat je een eenlingbus tegenkomt onderweg bij een autoroutequote:Op woensdag 2 september 2009 09:18 schreef Lastpost het volgende:
Oja en niet vergeten om de post te legen onderweg, staat zo'n postbak waar geen wagen komt dus ik moet zelf de post legen en elders weer in een brievenbus dumpen.
Je weet maar nooit in de Randstad hequote:Op woensdag 2 september 2009 07:32 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Hehe.Komt dat zo vaak bij jullie voor dan. ;P
Ik moet er ook een legen bij mij buitenwijk (die ik op de brommer doe), zitten meestal 2 brieven in ofzoquote:Op woensdag 2 september 2009 10:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Is heel normaal dat je een eenlingbus tegenkomt onderweg bij een autoroute
Nee, dat is waar.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:23 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Je weet maar nooit in de Randstad he
Dat is waar. Heb meermalen meegemaakt dat ik even moest wachten omdat er koeien over de weg liepen om naar een ander weiland te gaan.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:20 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Nee, dat is waar.
Hier in Fryslân word je alleen overvallen door koeien. ;P
Had ik hier nog niet eerder meegemaakt in alle wijken die ik gelopen heb.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Is heel normaal dat je een eenlingbus tegenkomt onderweg bij een autoroute
Hahaha daar kan ik me bijna niks bij voorstellenquote:Op woensdag 2 september 2009 12:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is waar. Heb meermalen meegemaakt dat ik even moest wachten omdat er koeien over de weg liepen om naar een ander weiland te gaan.
Toch is het echt zo. Ik heb ook wel eens afzettingen van boeren even opzij moeten zetten, omdat ik net die zijweg in moest. Hadden boeren gedaan om hun koeien eenvoudiger te kunnen begeleiden.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:28 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hahaha daar kan ik me bijna niks bij voorstellenAlleen maar kassen hier
Mocht je een WSW-indicatie krijgen, dan is het geloof ik zo dat TNT subsidie voor je kan aanvragen. En dan is het voor TNT extra aantrekkelijk om jou in dienst te houden (want: goedkoop).quote:Op woensdag 2 september 2009 17:05 schreef Lastpost het volgende:
Hier de beruchte griepfolder, eindelijk.
Goed te doen verder, mijn tweede wijk die ik nog nooit gedaan had bleek toch iets langer dan 'een klein uurtje', overal dijkjes op en af rijden, 20 meter tussen ieder huis en op smalle wegentjes waar ik met m'n mountainbike niet eens overheen kom.
Wel een leuk wijkje ter afwisseling, maar gelukkig geen vaste wijk van me.
Overigens kreeg ik vandaag ook mijn WSW indicatiegespreks uitnodiging binnen (voor mensen die arbeidsproblemen hebben door fysieke/psychische problemen) en ik ga er toch maar gewoon heen om te kijken wat het mij kan bieden.
Daar wen je heel snel aan. Alleen is de categorie 'onbekend' verdwenen. En zijn we qua internationaal doen overgestapt van Frans naar Engels.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:09 schreef Peterselieman het volgende:
Joepie. Zaterdag voor het eerst werken met de nieuwe retourstickers. Eens kijken of dat beter gaat dan wat het was
Ik snap die "beslisboom" van de invulinstructie niet echt. Als je invult "herstellen aan geadresseerde" wordt hij gewoon bij de geadresseerde bezorgd, maar dan is het dus geen retoursticker! En je moet maar net weten wat, als het adres op de envelop kennelijk onjuist is, het goede adres dan is.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:29 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Daar wen je heel snel aan. Alleen is de categorie 'onbekend' verdwenen. En zijn we qua internationaal doen overgestapt van Frans naar Engels.
maar het is ook voor het herstellen van de machinecode, dunkt me. Dat gaat nog wel eens fout.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:29 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik snap die "beslisboom" van de invulinstructie niet echt. Als je invult "herstellen aan geadresseerde" wordt hij gewoon bij de geadresseerde bezorgd, maar dan is het dus geen retoursticker! En je moet maar net weten wat, als het adres op de envelop kennelijk onjuist is, het goede adres dan is.
Beetje jammer dat we daar tegenwoordig ook het postbusnummer bij moeten vermelden (99054, geloof ik).quote:Wanneer je de postcode en het huisnummer van de afzender invult gaat de brief retour, als er geen adresgegevens van de afzender op staan, moet hij naar onbestelbare stukken, dus 2500 NA.
Die kruisjes gebruik je als de postcode verkeerd op de envelop staat, volgens mij.quote:Maar wanneer vul je dan die sticker in met kruisjes? (Mogelijkheid 3). Hij gaat niet naar de geadresseerde (optie 1), gaat niet reour afzender (optie 2), en gaat ook niet naar onbestelbare stukken (optie 4), Wat gebeurt er dan mee?
Wij hebben drie soorten.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:26 schreef Deezertje het volgende:
Zaterdag alleen C1000 als HAH?
Het is bruin papier, als van die zakjes die je bij de groenteboer ziet, maar dan met een klein hengseltje eraan.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:37 schreef Deezertje het volgende:
Hopen dat AH tasje klein en niet van plastic is
ik denk het niet.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:50 schreef Deezertje het volgende:
Als het boekje daar in zit valt het mee inderdaad
quote:Op donderdag 3 september 2009 19:27 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wij hebben drie soorten.
C1000, AH-gids en AH-tasje.
Vandaag was dramatische HAH, trouwens. Yves Rocher, TNT-reclameblaadje en zo'n kortingsbonnenboekje. Combinatie van niets...
Ja, maar dan kan de zending gewoon aan de geadresseerde worden hersteld, en zet je in die vakjes gewoon de goede code, dus geen kruisjes. En hoe vaak ik die beslisboom ook doorlees, ik kan geen enkel scenario bedenken waarin ik uiteindelijk bij optie 3 uitkom.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:21 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
maar het is ook voor het herstellen van de machinecode, dunkt me. Dat gaat nog wel eens fout.
[..]
Scheelt toch weer een paar euries..quote:Op donderdag 3 september 2009 22:10 schreef Peterselieman het volgende:
enkele euro's meer per uur netto. Als ik mijn inlog op intranet nog weet, dan wil ik het wel even opzoeken
Hier hadden we alleen Yves Rocher en Dat TNT-blaadje en dat was al 10 keer niks. Ook erg handig als er te weinig gestapeld is en ze met het opnieuw stapelen het aantal stuks in een bundel ophogen van 20 naar 25 zonder dat door te geven. Iedereen sjouwde met veels te veel stuks van die troep rond.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:27 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wij hebben drie soorten.
C1000, AH-gids en AH-tasje.
Vandaag was dramatische HAH, trouwens. Yves Rocher, TNT-reclameblaadje en zo'n kortingsbonnenboekje. Combinatie van niets...
Een zaterdagmedewerker van 20 jaar krijgt 7,77 euro per uurquote:Op donderdag 3 september 2009 22:13 schreef CHEVHB het volgende:
[..]
Scheelt toch weer een paar euries..ik dacht zelf rond de 7 euro
Thanks voor het opzoeken!quote:Op donderdag 3 september 2009 22:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een zaterdagmedewerker van 20 jaar krijgt 7,77 euro per uur
Op zich was het niet zo'n ramp. Glad, maar nog niet dramatisch. Het probleem was alleen dat je het door dat stomme kartonnetje in de Yves Rocher niet kon dubbelvouwen en dus steeds zat te priegelen om het bonnenboekje mee te pakken. Het verschil in grootte was eigenlijk net teveel voor dat kleine bonnenboekje en ik heb er dan ook genoeg opgeraapt, vandaag.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:38 schreef TokenW het volgende:
[..]
Hier hadden we alleen Yves Rocher en Dat TNT-blaadje en dat was al 10 keer niks. Ook erg handig als er te weinig gestapeld is en ze met het opnieuw stapelen het aantal stuks in een bundel ophogen van 20 naar 25 zonder dat door te geven. Iedereen sjouwde met veels te veel stuks van die troep rond.
Weet je wat nog minder grappig is? Die 4 soorten (je leest het goed) die wij morgen hebben.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:10 schreef xxiessiexx het volgende:
Da's niet zo grappig van dat 3 stuks HAH aanstaande zaterdag
Mag dat gewoon?quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:20 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Weet je wat nog minder grappig is? Die 4 soorten (je leest het goed) die wij morgen hebben.
Hoezo? Je wilt toch niet insinueren dat TNT Post dingen doet die niet mogen, en afspraken die ze met de OR gemaakt hebben gewoon aan hun laars lappen?quote:
Ah joh, ben je morgen lekker meteen weer ingewerkt met die stapels HAH!quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:31 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Morgen voor het eerst sinds 18 juli weer eens wat met de post doen, en ik heb er totaal geen zin in
Wij hebben morgen niets.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:02 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ah joh, ben je morgen lekker meteen weer ingewerkt met die stapels HAH!
Doen!quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:04 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Het stimuleert mij enkel tot het schrijven van mijn ontslagbrief eigenlijk!
4 mag niet. Max 3 op een dag. Je moet gewoon weigerenquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:20 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Weet je wat nog minder grappig is? Die 4 soorten (je leest het goed) die wij morgen hebben.
gebruikersnaam is dat nummer dat rechtsboven op je salarisstrookje staat + de eerste vier letters van je achternaam zonder tussenvoegselsquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:09 schreef CHEVHB het volgende:
Ik heb een tijdje geleden een mailtje gehad van intranetnet TNT thuis, maar wat is je gebruikersnaam? Heb ik helemaal nooit opgegeven.. is dat je personeelsnum.?
Weet ik, maar het is al gestapeld. En ik heb niet zo'n zin om overal dat 4e foldertje tussenuit te peuteren.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
4 mag niet. Max 3 op een dag. Je moet gewoon weigeren
Ik trof een (niet zo heel) jonge dame die me uitnodigde voor een warme chocomelk.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:07 schreef rien91 het volgende:
Ik had vandaag vier meisjes achter me aan lopen (alweer)De oudste was veertien
Hij zit te wachten tot je iets fout doet zodat hij een KLB-topic kan openenquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:09 schreef CHEVHB het volgende:
Oke, serieus ik heb iets engs!
Elke keer als ik aan het einde van me wijk ben.. fietst er een man steeds rond en fiets de heletijd straten in en uit, tot hij mij weer tegen komt. Hij gaat dan even op zijn inrit staan en kijkt mij helemaal aan naar wat ik doe, hoelang ik er over doe blablabla.. daarna fietst hij weer een ander straatje in, fietst langs mij kijkt me aan en draait weer om..
Als ik bij zijn brievenbus ben geweest zie ik hem ook niet meer.. Of die man wacht elke dag hopeloos op zijn post.. of het is iets anders.![]()
Yes, dacht ik ook aan.. hele enge man die niets zegt.. probeerde vanmiddag hoi te zeggen maar ik durfde het gewoon niet die vent keek echt ongeveer zo:quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:16 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hij zit te wachten tot je iets fout doet zodat hij een KLB-topic kan openen
Nee even serieus, als hij je zo blijft "stalken" dan moet je dat even tegen je TC zeggen. Die kan er vast wel wat mee.
Hij moet je gewoon niet.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:21 schreef CHEVHB het volgende:
[..]
Yes, dacht ik ook aan.. hele enge man die niets zegt.. probeerde vanmiddag hoi te zeggen maar ik durfde het gewoon niet die vent keek echt ongeveer zo:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |