abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72290940
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:30 schreef Viper86 het volgende:

[..]

- maakt niet uit.
- in een bepaald postcodegebied waar jou woonplaats onder kàn vallen.
- 18 jaar.
Ligt er aan of je voor TNT, of voor een subcontractor Ik werk zelf voor een subco, en daar hoef je niet perse meer dan 1 wijk te kunnen rijden. Het is natuurlijk wel erg handig, en een pluspunt Ken op dit moment bijna 4 routes, en die liggen eigenlijk allemaal in en om mijn woonplaats
pi_72301521
Even een vraagje over het ontslag.
Je hebt toch 1 maand opzegtermijn?
En ik werk vrijwel de hele week (di tot za) maar ik heb wel het contract van een zaterdagwerker.
Dus dan kan ik ook gewoon die laatste maand alleen nog die 4 zaterdag doen toch?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_72302554
Lijkt me van wel ja
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_72313749
Ik hoop niet dat ze gaan zeuren over het feit dat ik normaal gezien doordeweeks werk ook, en dat ze dan willen dat ik tijdens m'n laatste maand dat ook doe.
  Redactie Frontpage maandag 31 augustus 2009 @ 18:09:36 #205
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_72315612
Als jij alleen een zaterdagcontract hebt kunnen ze je niet dwingen om ook doordeweeks te werken als jij dat niet wilt, ondanks dat je dat normaal wel doet
pi_72318736
Ja, hoor... Tenzij je standaard wordt ingeroosterd voor dinsdag t/m vrijdag, dan moet je er gewoon iets eerder dan één maand bij zijn, zodat je niet wordt ingeroosterd. (nou ja, "moeten", want het is anders gewoon lomp van je en veel rompslomp voor je teamcoach)

En je hebt vast tigtig verlofuren over, dus het kan ook dat je alleen de laatste zaterdag nog even moet werken.

[ Bericht 9% gewijzigd door Jordy-B op 31-08-2009 20:04:21 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_72330420
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 11:07 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Is dat vreemd? De grootste wijk bij ons is 3.15 uur, de kleinste 40 minuten!
Niet puur vanwege de tijd, maar het feit dat een kant van 1 uur echt vervelend kan zijn.
pi_72332072
Laatste week doordeweeks werken. Had eigenlijk gevraagd voor maar 1 wijk, maar krijg ik dus de hele week 2 wijken ¬¬ Naja, verdient dan wel lekker.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  dinsdag 1 september 2009 @ 10:03:48 #209
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_72333340
Mijn laatste week door de week ook, precies hetzelfde.. wou ook 1 wijk doen maar ik krijg er 3 tenminste vandaag.. 1 grote en 2 kleintjes. Ben ook een beetje ziek wakker geworden, maar komt vast wel goed
  FOK!fotograaf dinsdag 1 september 2009 @ 18:38:25 #210
73911 ultra_ivo
pi_72348667
Behoorlijk veel vandaag en vele te weinig mensen. Pas om 13u30 de straat op, 17u55 klaar. Op dat moment ging er net iemand op het VC weg met nog een loop
  dinsdag 1 september 2009 @ 19:07:48 #211
256787 CHEVHB
pi_72349460
Pff, ben kapoet!
pi_72349831
Buh, ik was echt pissed. Het begon te stortregenen, stond ik daar in een tshirt en korte broek. M'n sokken gleden deheletijd van m'n hielen af, very anoying. M'n mobiel (aka mp3speler) heeft uitzichzelf al m'n muziek eraf gehaald, zomaar, dus ook geen muziek om naar te luisteren. De HAH was een klef gescheurd goedje.
En morgen weer hah en twee wijken.
  dinsdag 1 september 2009 @ 19:22:18 #213
256787 CHEVHB
pi_72349883
Weet iemand toevallig, ik had een brief gehad met daarin de site waarop ik zelf mijn kleding kon bestellen. Dus ik had dat gedaan, via die site al mijn maten van kleding op gegeven, en toen ik verder ging stond er gewonon opgeslagen. Nu zei mijn teamcoach dat ik nu binnen 1 week kleding zou moeten krijgen.. klopt dit? Er is al bijna 1 week verstreken..
pi_72350711
Ik WAS vrij, todat er vanochtend weer eens iemand ziek was, dag vrije dagen, hallo loon en verlofuren.
We hebben de hele week HAH , weet niet welke soort... weet iemand dat wel?

Ohja, nog steeds geen griepfolder hoeven te bezorgen....
pi_72352903
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 19:22 schreef CHEVHB het volgende:
Weet iemand toevallig, ik had een brief gehad met daarin de site waarop ik zelf mijn kleding kon bestellen. Dus ik had dat gedaan, via die site al mijn maten van kleding op gegeven, en toen ik verder ging stond er gewonon opgeslagen. Nu zei mijn teamcoach dat ik nu binnen 1 week kleding zou moeten krijgen.. klopt dit? Er is al bijna 1 week verstreken..
Dat is wel heel erg optimistisch. Ik heb 3 maanden op m'n kleding moeten wachten na invoering op die website.
pi_72353149
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 19:48 schreef Deezertje het volgende:
Ik WAS vrij, todat er vanochtend weer eens iemand ziek was, dag vrije dagen, hallo loon en verlofuren.

Daarom neem ik nooit op als ik vrij ben.
pi_72357493
Pff, wat sommige mensen wel niet doen om toch toch maar een brief op tijd weg te sturen. Vandaag dacht ik echt even dat ik politie in een burgerauto achter mij aan had zitten. Direct na het leegmaken van de laatste brievenbus kwam er een auto achter mij aanrijden. Deze auto bleef ongeveer 2km (door allerlei straatjes, niet op een lange rechte weg anders is het niet zo vreemd) achter me plakken. Op een gegeven moment komt die auto dus naast me staan bij een stoplicht om vervolgens een brief te overhandigen. Het moet een wel erg belangrijke brief geweest zijn.
Tok.
pi_72358293
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:01 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Pff, wat sommige mensen wel niet doen om toch toch maar een brief op tijd weg te sturen. Vandaag dacht ik echt even dat ik politie in een burgerauto achter mij aan had zitten. Direct na het leegmaken van de laatste brievenbus kwam er een auto achter mij aanrijden. Deze auto bleef ongeveer 2km (door allerlei straatjes, niet op een lange rechte weg anders is het niet zo vreemd) achter me plakken. Op een gegeven moment komt die auto dus naast me staan bij een stoplicht om vervolgens een brief te overhandigen. Het moet een wel erg belangrijke brief geweest zijn.
Haha nouja beter dan een stel engerds die je even je busje uitgesleurd hadden o.i.d.
pi_72358446
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 19:48 schreef Deezertje het volgende:

Je hebt gewoon geen ruggengraat.

Vrij is vrij, toch?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_72359014
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:27 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Je hebt gewoon geen ruggengraat.

Vrij is vrij, toch?
Waarom zo beledigend? Volgens mij is Deezertje wel blij met de extra werkuren aan de smiley te zien...
pi_72359478
Nu gewoon extra gewerkt, extra verlofuren gekregen en heb de oorspronkelijke vrije dag verplaatst
  woensdag 2 september 2009 @ 07:32:23 #222
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_72362270
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:24 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Haha nouja beter dan een stel engerds die je even je busje uitgesleurd hadden o.i.d.
Hehe. Komt dat zo vaak bij jullie voor dan. ;P
Nothing is what it seems
  woensdag 2 september 2009 @ 09:18:10 #223
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72363187
Zometeen maar beginnen met dag II in dienst zijn, gister heerlijk al die foldertjes er weer bij, wat had ik die gemist zeg .. als kiespijn.
Gister nog met hulp, vandaag alleen aan de slag dus ik hoop dat ik de route nog weet langs alles dijkjes, zigzag routes en binnendoor weggetjes.

Oja en niet vergeten om de post te legen onderweg, staat zo'n postbak waar geen wagen komt dus ik moet zelf de post legen en elders weer in een brievenbus dumpen.
  woensdag 2 september 2009 @ 10:17:41 #224
256787 CHEVHB
pi_72364248
Ik heb vandaag geen HAH..
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 2 september 2009 @ 10:29:43 #225
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_72364479
quote:
Op woensdag 2 september 2009 09:18 schreef Lastpost het volgende:
Oja en niet vergeten om de post te legen onderweg, staat zo'n postbak waar geen wagen komt dus ik moet zelf de post legen en elders weer in een brievenbus dumpen.
Is heel normaal dat je een eenlingbus tegenkomt onderweg bij een autoroute
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_72365694
quote:
Op woensdag 2 september 2009 07:32 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Hehe. Komt dat zo vaak bij jullie voor dan. ;P
Je weet maar nooit in de Randstad he
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:29 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Ik moet er ook een legen bij mij buitenwijk (die ik op de brommer doe), zitten meestal 2 brieven in ofzo
  woensdag 2 september 2009 @ 12:20:50 #227
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_72367132
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:23 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Je weet maar nooit in de Randstad he
Nee, dat is waar.
Hier in Fryslân word je alleen overvallen door koeien. ;P
Nothing is what it seems
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 2 september 2009 @ 12:25:13 #228
Maffe Fries
pi_72367258
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:20 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Nee, dat is waar.
Hier in Fryslân word je alleen overvallen door koeien. ;P
Dat is waar. Heb meermalen meegemaakt dat ik even moest wachten omdat er koeien over de weg liepen om naar een ander weiland te gaan.
  woensdag 2 september 2009 @ 12:27:24 #229
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72367311
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:29 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Had ik hier nog niet eerder meegemaakt in alle wijken die ik gelopen heb.
Zometeen m'n tweede wijk lopen, eentje waar ik nog nooit geweest ben en heerlijk alleen, zal geen toptijd worden vermoed ik.
pi_72367340
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:25 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Dat is waar. Heb meermalen meegemaakt dat ik even moest wachten omdat er koeien over de weg liepen om naar een ander weiland te gaan.
Hahaha daar kan ik me bijna niks bij voorstellen Alleen maar kassen hier
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 2 september 2009 @ 12:38:04 #231
Maffe Fries
pi_72367629
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:28 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Hahaha daar kan ik me bijna niks bij voorstellen Alleen maar kassen hier
Toch is het echt zo. Ik heb ook wel eens afzettingen van boeren even opzij moeten zetten, omdat ik net die zijweg in moest. Hadden boeren gedaan om hun koeien eenvoudiger te kunnen begeleiden.
pi_72371500
Vandaag rot HAH van de Gelderlander i.c.m zo'n couponnenboekje.
Kon je totaal niet lekker vasthouden...
pi_72372006
Hier hadden we een of ander klein blaadje over 't doneren van geld. Was wel te doen.
  woensdag 2 september 2009 @ 17:05:23 #234
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72372258
Hier de beruchte griepfolder, eindelijk.
Goed te doen verder, mijn tweede wijk die ik nog nooit gedaan had bleek toch iets langer dan 'een klein uurtje', overal dijkjes op en af rijden, 20 meter tussen ieder huis en op smalle wegentjes waar ik met m'n mountainbike niet eens overheen kom.

Wel een leuk wijkje ter afwisseling, maar gelukkig geen vaste wijk van me.
Overigens kreeg ik vandaag ook mijn WSW indicatiegespreks uitnodiging binnen (voor mensen die arbeidsproblemen hebben door fysieke/psychische problemen) en ik ga er toch maar gewoon heen om te kijken wat het mij kan bieden.
pi_72376826
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:05 schreef Lastpost het volgende:
Hier de beruchte griepfolder, eindelijk.
Goed te doen verder, mijn tweede wijk die ik nog nooit gedaan had bleek toch iets langer dan 'een klein uurtje', overal dijkjes op en af rijden, 20 meter tussen ieder huis en op smalle wegentjes waar ik met m'n mountainbike niet eens overheen kom.

Wel een leuk wijkje ter afwisseling, maar gelukkig geen vaste wijk van me.
Overigens kreeg ik vandaag ook mijn WSW indicatiegespreks uitnodiging binnen (voor mensen die arbeidsproblemen hebben door fysieke/psychische problemen) en ik ga er toch maar gewoon heen om te kijken wat het mij kan bieden.
Mocht je een WSW-indicatie krijgen, dan is het geloof ik zo dat TNT subsidie voor je kan aanvragen. En dan is het voor TNT extra aantrekkelijk om jou in dienst te houden (want: goedkoop).
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  donderdag 3 september 2009 @ 00:42:28 #236
256787 CHEVHB
pi_72387747
Morgen weer werken, en natuurlijk gewoon weer HAH
pi_72391338
Jup, ik wacht op hét telefoontje xD
  donderdag 3 september 2009 @ 10:24:53 #238
256787 CHEVHB
pi_72391998
Kut weer, Kut wind, Kut eind fietsen naar het kantoor, kut regen, kut HAH
pi_72392382
Zon! De rest ben ik met je eens.
pi_72403824
Zo te zien hebben we morgen een heel vreemdelingenlegioen in het DVG. Eens zien hoe dat gaat.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 3 september 2009 @ 17:09:42 #241
Maffe Fries
pi_72403845
Joepie. Zaterdag voor het eerst werken met de nieuwe retourstickers. Eens kijken of dat beter gaat dan wat het was
  donderdag 3 september 2009 @ 17:15:24 #242
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72404001
Vandaag heerlijk gelopen, wel verzeikregent en nog een hagelbuitje erbij maar toch liep ik heerlijk rond met m'n tshirtje aan en een muziekje op.
Wel weer een of ander klein klote foldertje met een collecte zakje van papier (heerlijk met dat weer) en nog eentje van de TNT zelf.
pi_72404221
Kan je ook alleen aanmelden om met n busje rond te rijden de hele zaterdag? Of begin je standaard met te voet bezorgen?
pi_72404355
quote:
Op donderdag 3 september 2009 17:09 schreef Peterselieman het volgende:
Joepie. Zaterdag voor het eerst werken met de nieuwe retourstickers. Eens kijken of dat beter gaat dan wat het was
Daar wen je heel snel aan. Alleen is de categorie 'onbekend' verdwenen. En zijn we qua internationaal doen overgestapt van Frans naar Engels.
pi_72405944
quote:
Op donderdag 3 september 2009 17:29 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Daar wen je heel snel aan. Alleen is de categorie 'onbekend' verdwenen. En zijn we qua internationaal doen overgestapt van Frans naar Engels.
Ik snap die "beslisboom" van de invulinstructie niet echt. Als je invult "herstellen aan geadresseerde" wordt hij gewoon bij de geadresseerde bezorgd, maar dan is het dus geen retoursticker! En je moet maar net weten wat, als het adres op de envelop kennelijk onjuist is, het goede adres dan is.

Wanneer je de postcode en het huisnummer van de afzender invult gaat de brief retour, als er geen adresgegevens van de afzender op staan, moet hij naar onbestelbare stukken, dus 2500 NA.

Maar wanneer vul je dan die sticker in met kruisjes? (Mogelijkheid 3). Hij gaat niet naar de geadresseerde (optie 1), gaat niet reour afzender (optie 2), en gaat ook niet naar onbestelbare stukken (optie 4), Wat gebeurt er dan mee?
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
  donderdag 3 september 2009 @ 18:41:27 #246
256787 CHEVHB
pi_72406309
Relatief veel post vandaag, wat regenbuien.. maar verder ging het wel oke. Nog even collega mee geholpen die zich niet zo goed voelde.. dus ik heb me weer vermaakt vandaag.

Had alleen veel briefjes van rabobank ( blauw met witte) .. die bijna in elk huis wel moesten.
pi_72407634
quote:
Op donderdag 3 september 2009 18:29 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ik snap die "beslisboom" van de invulinstructie niet echt. Als je invult "herstellen aan geadresseerde" wordt hij gewoon bij de geadresseerde bezorgd, maar dan is het dus geen retoursticker! En je moet maar net weten wat, als het adres op de envelop kennelijk onjuist is, het goede adres dan is.
maar het is ook voor het herstellen van de machinecode, dunkt me. Dat gaat nog wel eens fout.
quote:
Wanneer je de postcode en het huisnummer van de afzender invult gaat de brief retour, als er geen adresgegevens van de afzender op staan, moet hij naar onbestelbare stukken, dus 2500 NA.
Beetje jammer dat we daar tegenwoordig ook het postbusnummer bij moeten vermelden (99054, geloof ik).
quote:
Maar wanneer vul je dan die sticker in met kruisjes? (Mogelijkheid 3). Hij gaat niet naar de geadresseerde (optie 1), gaat niet reour afzender (optie 2), en gaat ook niet naar onbestelbare stukken (optie 4), Wat gebeurt er dan mee?
Die kruisjes gebruik je als de postcode verkeerd op de envelop staat, volgens mij.

En wat moet je met die piepkleine envelopjes van de bruna? Daar kan je die sticker drie keer omheenvouwen.
pi_72407828
Zaterdag alleen C1000 als HAH?
pi_72407882
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:26 schreef Deezertje het volgende:
Zaterdag alleen C1000 als HAH?
Wij hebben drie soorten.
C1000, AH-gids en AH-tasje.

Vandaag was dramatische HAH, trouwens. Yves Rocher, TNT-reclameblaadje en zo'n kortingsbonnenboekje. Combinatie van niets...
pi_72408276
Hopen dat AH tasje klein en niet van plastic is
pi_72408552
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:37 schreef Deezertje het volgende:
Hopen dat AH tasje klein en niet van plastic is
Het is bruin papier, als van die zakjes die je bij de groenteboer ziet, maar dan met een klein hengseltje eraan.
pi_72408781
Als het boekje daar in zit valt het mee inderdaad

Vandaag heeeeeel veel sterke wind, HAH en dikke tijdschtiften en boeken, maar.... geen regen.
pi_72409117
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:50 schreef Deezertje het volgende:
Als het boekje daar in zit valt het mee inderdaad
ik denk het niet.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 3 september 2009 @ 20:03:09 #254
Maffe Fries
pi_72409245
dan wordt het wat pielen
  Redactie Frontpage donderdag 3 september 2009 @ 20:15:54 #255
J'adore hardcore
pi_72409714
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:27 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Wij hebben drie soorten.

Vandaag was dramatische HAH, trouwens. Yves Rocher, TNT-reclameblaadje en zo'n kortingsbonnenboekje. Combinatie van niets...
pi_72410413
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:21 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

maar het is ook voor het herstellen van de machinecode, dunkt me. Dat gaat nog wel eens fout.
[..]
Ja, maar dan kan de zending gewoon aan de geadresseerde worden hersteld, en zet je in die vakjes gewoon de goede code, dus geen kruisjes. En hoe vaak ik die beslisboom ook doorlees, ik kan geen enkel scenario bedenken waarin ik uiteindelijk bij optie 3 uitkom.

1) Kun je herstellen aan de geadresseerde?

Ja: vul dan op de sticker de juiste PC en huisnr. van de geadresseerde in. Dat zou je dus kunnen doen als de machine de code verkeerd heeft gelezen, of als de afzender de code fout heeft geschreven, terwijl jij uit je hoofd weet wat de goede is.

Nee; Ga naar 2.

2) Kun je retourneren aan de afzender?

Ja: Vul op de sticker PC en huisnr. afzender in.

Nee: Ga naar stap 3.

3) Geen of verkeerde postcode geadresseerde?

Ja: Sticker erop en 4 kruisjes zetten.

En nu snap ik het niet meer. Als het enige probleem met een brief is dat de postcode ontbreekt of onjuist is, dan kun je hem toch gewoon herstellen aan de geadresseerde? (zie stap 1). Sterker nog: Waarom wordt deze vraag pas gesteld als blijkt dat er geen retouradres op staat? Dat suggereert dat post met een ontbrekende of foute postcode meteen retour afzender moet, en dat we pas als er geen afzender op de brief staat, eens wat verder gaan kijken.

Nee: Ga naar 4.

4) Onbestelbaar aan zowel gea als afz? Dan naar onbestelbare stukken: 2500 NA 99054. (Hadden ze niet een wat makkelijker nummer kunnen nemen, 10.000 of 99.999?)
pi_72410535
Na mn ontslagbrief nog niks gehoord van mn teamcoach.
Maandag zelf maar eens langsgaan dan...
  donderdag 3 september 2009 @ 22:07:13 #258
256787 CHEVHB
pi_72415140
Ik ben nu eigenlijk alleen bezorger, mijn teamcoach en andere collega's vroegen of ik ook wou komen sorteren dan verdien ik ook meer. Verdien nu als 20 jarige 4,98 netto per uur.. weet iemand wat ik verdien als ik en sorteer en bezorg?
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 3 september 2009 @ 22:10:17 #259
Maffe Fries
pi_72415275
enkele euro's meer per uur netto. Als ik mijn inlog op intranet nog weet, dan wil ik het wel even opzoeken
  donderdag 3 september 2009 @ 22:13:06 #260
256787 CHEVHB
pi_72415377
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:10 schreef Peterselieman het volgende:
enkele euro's meer per uur netto. Als ik mijn inlog op intranet nog weet, dan wil ik het wel even opzoeken
Scheelt toch weer een paar euries.. ik dacht zelf rond de 7 euro
pi_72416360
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:27 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Wij hebben drie soorten.

Hier hadden we alleen Yves Rocher en Dat TNT-blaadje en dat was al 10 keer niks. Ook erg handig als er te weinig gestapeld is en ze met het opnieuw stapelen het aantal stuks in een bundel ophogen van 20 naar 25 zonder dat door te geven. Iedereen sjouwde met veels te veel stuks van die troep rond.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 3 september 2009 @ 22:47:28 #262
Maffe Fries
pi_72416684
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:13 schreef CHEVHB het volgende:

[..]

Scheelt toch weer een paar euries.. ik dacht zelf rond de 7 euro
Een zaterdagmedewerker van 20 jaar krijgt 7,77 euro per uur
  donderdag 3 september 2009 @ 23:55:49 #263
256787 CHEVHB
pi_72419598
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:47 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Een zaterdagmedewerker van 20 jaar krijgt 7,77 euro per uur
Thanks voor het opzoeken!
pi_72420068
Da's niet zo grappig van dat 3 stuks HAH aanstaande zaterdag
pi_72420211
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:38 schreef TokenW het volgende:

[..]

Hier hadden we alleen Yves Rocher en Dat TNT-blaadje en dat was al 10 keer niks. Ook erg handig als er te weinig gestapeld is en ze met het opnieuw stapelen het aantal stuks in een bundel ophogen van 20 naar 25 zonder dat door te geven. Iedereen sjouwde met veels te veel stuks van die troep rond.
Op zich was het niet zo'n ramp. Glad, maar nog niet dramatisch. Het probleem was alleen dat je het door dat stomme kartonnetje in de Yves Rocher niet kon dubbelvouwen en dus steeds zat te priegelen om het bonnenboekje mee te pakken. Het verschil in grootte was eigenlijk net teveel voor dat kleine bonnenboekje en ik heb er dan ook genoeg opgeraapt, vandaag.
  vrijdag 4 september 2009 @ 10:47:47 #266
256787 CHEVHB
pi_72426318
Zometeen weer werken, met opnieuw veel wind.
  vrijdag 4 september 2009 @ 12:32:38 #267
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72428915
Rond half 12 weer klaar voor vandaag, heerlijke wind en die regen was ook wel prettig eigenlijk (astmatisch) moet ik zeggen.
pi_72431886
Heb net ook een uitleg over de nieuwe herstel/retour-stickers ontvangen, vind het nog wel ingewikkeld uitgelegd. Ik zie morgen wel hoe t precies in de praktijk werkt
pi_72433647
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 00:10 schreef xxiessiexx het volgende:
Da's niet zo grappig van dat 3 stuks HAH aanstaande zaterdag
Weet je wat nog minder grappig is? Die 4 soorten (je leest het goed) die wij morgen hebben.
pi_72434052
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 15:20 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Weet je wat nog minder grappig is? Die 4 soorten (je leest het goed) die wij morgen hebben.
Mag dat gewoon?
pi_72434975
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 15:33 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Mag dat gewoon?
Hoezo? Je wilt toch niet insinueren dat TNT Post dingen doet die niet mogen, en afspraken die ze met de OR gemaakt hebben gewoon aan hun laars lappen?
pi_72434997
He verdorie, morgen moet ik de hele dag iemand in opleiding meenemen. Met een brommerwijk totáál niet handig.
  Redactie Frontpage vrijdag 4 september 2009 @ 16:31:19 #273
J'adore hardcore
pi_72435801
Morgen voor het eerst sinds 18 juli weer eens wat met de post doen, en ik heb er totaal geen zin in
pi_72436749
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 16:31 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Morgen voor het eerst sinds 18 juli weer eens wat met de post doen, en ik heb er totaal geen zin in
Ah joh, ben je morgen lekker meteen weer ingewerkt met die stapels HAH!
  Redactie Frontpage vrijdag 4 september 2009 @ 17:04:16 #275
J'adore hardcore
pi_72436780
Het stimuleert mij enkel tot het schrijven van mijn ontslagbrief eigenlijk!
  vrijdag 4 september 2009 @ 17:08:51 #276
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72436917
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 17:02 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Ah joh, ben je morgen lekker meteen weer ingewerkt met die stapels HAH!
Wij hebben morgen niets.
pi_72437144
Wat een ver-schrik-ke-lij-ke dag was 't vandaag zeg. Regen, fiets omgedonderd, been opengehaald, mot met een klant, en had er totaaaal geen zin in.

Op 't depot was 't gezellig, tho
pi_72438149
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 17:04 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Het stimuleert mij enkel tot het schrijven van mijn ontslagbrief eigenlijk!
Doen!
Eindelijk weg bij dat $@#%$@#%$@#%bedrijf
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 4 september 2009 @ 18:06:16 #279
Maffe Fries
pi_72438549
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 15:20 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

4 mag niet. Max 3 op een dag. Je moet gewoon weigeren
  vrijdag 4 september 2009 @ 19:01:59 #280
256787 CHEVHB
pi_72440140
Het is morgen geen zware HAH maar wel redelijk dik .. zoiets hoorde ik een collega zeggen.
pi_72440237
Morgen 3 HAH
Noot noot.
  vrijdag 4 september 2009 @ 19:09:32 #282
256787 CHEVHB
pi_72440391
Ik heb een tijdje geleden een mailtje gehad van intranetnet TNT thuis, maar wat is je gebruikersnaam? Heb ik helemaal nooit opgegeven.. is dat je personeelsnum.?
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 4 september 2009 @ 19:12:36 #283
Maffe Fries
pi_72440477
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 19:09 schreef CHEVHB het volgende:
Ik heb een tijdje geleden een mailtje gehad van intranetnet TNT thuis, maar wat is je gebruikersnaam? Heb ik helemaal nooit opgegeven.. is dat je personeelsnum.?
gebruikersnaam is dat nummer dat rechtsboven op je salarisstrookje staat + de eerste vier letters van je achternaam zonder tussenvoegsels
pi_72443787
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 18:06 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

4 mag niet. Max 3 op een dag. Je moet gewoon weigeren
Weet ik, maar het is al gestapeld. En ik heb niet zo'n zin om overal dat 4e foldertje tussenuit te peuteren.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 4 september 2009 @ 21:08:04 #285
Maffe Fries
pi_72444538
gewoon 'per ongeluk' de reclame vergeten morgen
pi_72446783
Ik had vandaag vier meisjes achter me aan lopen (alweer) De oudste was veertien
  vrijdag 4 september 2009 @ 22:12:16 #287
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72446973
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 22:07 schreef rien91 het volgende:
Ik had vandaag vier meisjes achter me aan lopen (alweer) De oudste was veertien
Ik trof een (niet zo heel) jonge dame die me uitnodigde voor een warme chocomelk.
Met beiden handen aangenomen, mooie onderbreking zo gedurende de regen.
pi_72447071
Het is wel dik spul, die tassen. Er gaan er zo'n honderd in een binnentas, en dat is echt weinig (ja, je kan ook proppen, maar die C1000 is zo'n flodderding). Blij dat ik morgen niet hoef na te brengen.
pi_72447452
Ik heb morgen zo'n 460 huizen, allemaal 'gewone' huizen, geen flats dus.
Zal morgen leuk worden i.c.m Makro
  vrijdag 4 september 2009 @ 23:09:30 #290
256787 CHEVHB
pi_72449048
Oke, serieus ik heb iets engs!

Elke keer als ik aan het einde van me wijk ben.. fietst er een man steeds rond en fiets de heletijd straten in en uit, tot hij mij weer tegen komt. Hij gaat dan even op zijn inrit staan en kijkt mij helemaal aan naar wat ik doe, hoelang ik er over doe blablabla.. daarna fietst hij weer een ander straatje in, fietst langs mij kijkt me aan en draait weer om..

Als ik bij zijn brievenbus ben geweest zie ik hem ook niet meer.. Of die man wacht elke dag hopeloos op zijn post.. of het is iets anders.
pi_72449328
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 23:09 schreef CHEVHB het volgende:
Oke, serieus ik heb iets engs!

Elke keer als ik aan het einde van me wijk ben.. fietst er een man steeds rond en fiets de heletijd straten in en uit, tot hij mij weer tegen komt. Hij gaat dan even op zijn inrit staan en kijkt mij helemaal aan naar wat ik doe, hoelang ik er over doe blablabla.. daarna fietst hij weer een ander straatje in, fietst langs mij kijkt me aan en draait weer om..

Als ik bij zijn brievenbus ben geweest zie ik hem ook niet meer.. Of die man wacht elke dag hopeloos op zijn post.. of het is iets anders.
Hij zit te wachten tot je iets fout doet zodat hij een KLB-topic kan openen
Nee even serieus, als hij je zo blijft "stalken" dan moet je dat even tegen je TC zeggen. Die kan er vast wel wat mee.
  vrijdag 4 september 2009 @ 23:21:42 #292
256787 CHEVHB
pi_72449519
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 23:16 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Hij zit te wachten tot je iets fout doet zodat hij een KLB-topic kan openen
Nee even serieus, als hij je zo blijft "stalken" dan moet je dat even tegen je TC zeggen. Die kan er vast wel wat mee.
Yes, dacht ik ook aan.. hele enge man die niets zegt.. probeerde vanmiddag hoi te zeggen maar ik durfde het gewoon niet die vent keek echt ongeveer zo:

pi_72449644
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 23:21 schreef CHEVHB het volgende:

[..]

Yes, dacht ik ook aan.. hele enge man die niets zegt.. probeerde vanmiddag hoi te zeggen maar ik durfde het gewoon niet die vent keek echt ongeveer zo:

Hij moet je gewoon niet.
Tok.
  vrijdag 4 september 2009 @ 23:27:02 #294
256787 CHEVHB
pi_72449692
pi_72450285
Morgen gaat hij wraak nemen omdat je geen hoi zei...
  zaterdag 5 september 2009 @ 11:54:41 #296
256787 CHEVHB
pi_72456961
Hihi, ik vind het maar niets..
pi_72457463
Post dan een foto van jezelf gewaardeerde collega of je echt zo eng bent.
  zaterdag 5 september 2009 @ 12:27:25 #298
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72457639
Ook weer klaar, maakt in mijn wijk echt geen ruk uit of er nou HAH bij zit of niet, echt 60% van mijn gehele wijk zijn woningen die aan de straat staan, brievenbus aan het hek en overal wel minstens 10 meter tussen waardoor alles met de fiets gaat.

Loop maar 3 delen in de gehele wijk, enkel omdat het daar óf met tuintjes is óf gewoon met trappen.
Vanaf volgende week begin ik met een middagwijk erbij en op woensdag en donderdag ook nog m'n kranten/folderwijk erbij ... benieuwd of ik dan nog steeds zo vrolijk ben.
pi_72461991
Uiteindelijk was ik wel blij dat ik iemand mocht opleiden. Echt een hoop post en 3x HAH, gaat met z'n 2-tjes heel wat sneller dan alleen, in m'n eentje had ik nu nog niet klaar geweest.
En: Geen regen gehad
pi_72462543
GRAFTAKKENDAG

Pas om 13.00 de wijk in met 2 HAH en dikke regen

Zometeen wel BBQ op werk
Noot noot.
pi_72462709
3X HAH C1000, AH en die zak (wat een kutaanbieding, binnenin zie je dat het maar om 5 groente gaat...) en geadreseerde mailing van de gemeente, Makro, en veel post.

Anyway, Ik had 4 tassen extra met HAH, en nog kwam ik voor 5 straten alle HAH tekort...
En de AH bonussen plakten aan elkaar vast (dus 2x AH bonusfolder, C1000 en de Zak combinaties), dat hebben ze bij het HAH insteken niet gemerkt, mocht ik alle dubbele AH folders er ook nog tussen uit gaan lopen vissen....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')