Hoezo? Je wilt toch niet insinueren dat TNT Post dingen doet die niet mogen, en afspraken die ze met de OR gemaakt hebben gewoon aan hun laars lappen?quote:
Ah joh, ben je morgen lekker meteen weer ingewerkt met die stapels HAH!quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:31 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Morgen voor het eerst sinds 18 juli weer eens wat met de post doen, en ik heb er totaal geen zin in
Wij hebben morgen niets.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:02 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ah joh, ben je morgen lekker meteen weer ingewerkt met die stapels HAH!
Doen!quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:04 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Het stimuleert mij enkel tot het schrijven van mijn ontslagbrief eigenlijk!
4 mag niet. Max 3 op een dag. Je moet gewoon weigerenquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:20 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Weet je wat nog minder grappig is? Die 4 soorten (je leest het goed) die wij morgen hebben.
gebruikersnaam is dat nummer dat rechtsboven op je salarisstrookje staat + de eerste vier letters van je achternaam zonder tussenvoegselsquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:09 schreef CHEVHB het volgende:
Ik heb een tijdje geleden een mailtje gehad van intranetnet TNT thuis, maar wat is je gebruikersnaam? Heb ik helemaal nooit opgegeven.. is dat je personeelsnum.?
Weet ik, maar het is al gestapeld. En ik heb niet zo'n zin om overal dat 4e foldertje tussenuit te peuteren.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
4 mag niet. Max 3 op een dag. Je moet gewoon weigeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |