Het is bruin papier, als van die zakjes die je bij de groenteboer ziet, maar dan met een klein hengseltje eraan.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:37 schreef Deezertje het volgende:
Hopen dat AH tasje klein en niet van plastic is
ik denk het niet.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:50 schreef Deezertje het volgende:
Als het boekje daar in zit valt het mee inderdaad
quote:Op donderdag 3 september 2009 19:27 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wij hebben drie soorten.
C1000, AH-gids en AH-tasje.
Vandaag was dramatische HAH, trouwens. Yves Rocher, TNT-reclameblaadje en zo'n kortingsbonnenboekje. Combinatie van niets...
Ja, maar dan kan de zending gewoon aan de geadresseerde worden hersteld, en zet je in die vakjes gewoon de goede code, dus geen kruisjes. En hoe vaak ik die beslisboom ook doorlees, ik kan geen enkel scenario bedenken waarin ik uiteindelijk bij optie 3 uitkom.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:21 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
maar het is ook voor het herstellen van de machinecode, dunkt me. Dat gaat nog wel eens fout.
[..]
Scheelt toch weer een paar euries..quote:Op donderdag 3 september 2009 22:10 schreef Peterselieman het volgende:
enkele euro's meer per uur netto. Als ik mijn inlog op intranet nog weet, dan wil ik het wel even opzoeken
Hier hadden we alleen Yves Rocher en Dat TNT-blaadje en dat was al 10 keer niks. Ook erg handig als er te weinig gestapeld is en ze met het opnieuw stapelen het aantal stuks in een bundel ophogen van 20 naar 25 zonder dat door te geven. Iedereen sjouwde met veels te veel stuks van die troep rond.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:27 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wij hebben drie soorten.
C1000, AH-gids en AH-tasje.
Vandaag was dramatische HAH, trouwens. Yves Rocher, TNT-reclameblaadje en zo'n kortingsbonnenboekje. Combinatie van niets...
Een zaterdagmedewerker van 20 jaar krijgt 7,77 euro per uurquote:Op donderdag 3 september 2009 22:13 schreef CHEVHB het volgende:
[..]
Scheelt toch weer een paar euries..ik dacht zelf rond de 7 euro
Thanks voor het opzoeken!quote:Op donderdag 3 september 2009 22:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een zaterdagmedewerker van 20 jaar krijgt 7,77 euro per uur
Op zich was het niet zo'n ramp. Glad, maar nog niet dramatisch. Het probleem was alleen dat je het door dat stomme kartonnetje in de Yves Rocher niet kon dubbelvouwen en dus steeds zat te priegelen om het bonnenboekje mee te pakken. Het verschil in grootte was eigenlijk net teveel voor dat kleine bonnenboekje en ik heb er dan ook genoeg opgeraapt, vandaag.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:38 schreef TokenW het volgende:
[..]
Hier hadden we alleen Yves Rocher en Dat TNT-blaadje en dat was al 10 keer niks. Ook erg handig als er te weinig gestapeld is en ze met het opnieuw stapelen het aantal stuks in een bundel ophogen van 20 naar 25 zonder dat door te geven. Iedereen sjouwde met veels te veel stuks van die troep rond.
Weet je wat nog minder grappig is? Die 4 soorten (je leest het goed) die wij morgen hebben.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:10 schreef xxiessiexx het volgende:
Da's niet zo grappig van dat 3 stuks HAH aanstaande zaterdag
Mag dat gewoon?quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:20 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Weet je wat nog minder grappig is? Die 4 soorten (je leest het goed) die wij morgen hebben.
Hoezo? Je wilt toch niet insinueren dat TNT Post dingen doet die niet mogen, en afspraken die ze met de OR gemaakt hebben gewoon aan hun laars lappen?quote:
Ah joh, ben je morgen lekker meteen weer ingewerkt met die stapels HAH!quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:31 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Morgen voor het eerst sinds 18 juli weer eens wat met de post doen, en ik heb er totaal geen zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |