abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72365694
quote:
Op woensdag 2 september 2009 07:32 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Hehe. Komt dat zo vaak bij jullie voor dan. ;P
Je weet maar nooit in de Randstad he
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:29 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Is heel normaal dat je een eenlingbus tegenkomt onderweg bij een autoroute
Ik moet er ook een legen bij mij buitenwijk (die ik op de brommer doe), zitten meestal 2 brieven in ofzo
  woensdag 2 september 2009 @ 12:20:50 #227
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_72367132
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:23 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Je weet maar nooit in de Randstad he
Nee, dat is waar.
Hier in Fryslân word je alleen overvallen door koeien. ;P
Nothing is what it seems
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 2 september 2009 @ 12:25:13 #228
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_72367258
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:20 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Nee, dat is waar.
Hier in Fryslân word je alleen overvallen door koeien. ;P
Dat is waar. Heb meermalen meegemaakt dat ik even moest wachten omdat er koeien over de weg liepen om naar een ander weiland te gaan.
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 2 september 2009 @ 12:27:24 #229
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72367311
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:29 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Is heel normaal dat je een eenlingbus tegenkomt onderweg bij een autoroute
Had ik hier nog niet eerder meegemaakt in alle wijken die ik gelopen heb.
Zometeen m'n tweede wijk lopen, eentje waar ik nog nooit geweest ben en heerlijk alleen, zal geen toptijd worden vermoed ik.
pi_72367340
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:25 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Dat is waar. Heb meermalen meegemaakt dat ik even moest wachten omdat er koeien over de weg liepen om naar een ander weiland te gaan.
Hahaha daar kan ik me bijna niks bij voorstellen Alleen maar kassen hier
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 2 september 2009 @ 12:38:04 #231
Maffe Fries
pi_72367629
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:28 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Hahaha daar kan ik me bijna niks bij voorstellen Alleen maar kassen hier
Toch is het echt zo. Ik heb ook wel eens afzettingen van boeren even opzij moeten zetten, omdat ik net die zijweg in moest. Hadden boeren gedaan om hun koeien eenvoudiger te kunnen begeleiden.
pi_72371500
Vandaag rot HAH van de Gelderlander i.c.m zo'n couponnenboekje.
Kon je totaal niet lekker vasthouden...
pi_72372006
Hier hadden we een of ander klein blaadje over 't doneren van geld. Was wel te doen.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  woensdag 2 september 2009 @ 17:05:23 #234
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72372258
Hier de beruchte griepfolder, eindelijk.
Goed te doen verder, mijn tweede wijk die ik nog nooit gedaan had bleek toch iets langer dan 'een klein uurtje', overal dijkjes op en af rijden, 20 meter tussen ieder huis en op smalle wegentjes waar ik met m'n mountainbike niet eens overheen kom.

Wel een leuk wijkje ter afwisseling, maar gelukkig geen vaste wijk van me.
Overigens kreeg ik vandaag ook mijn WSW indicatiegespreks uitnodiging binnen (voor mensen die arbeidsproblemen hebben door fysieke/psychische problemen) en ik ga er toch maar gewoon heen om te kijken wat het mij kan bieden.
pi_72376826
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:05 schreef Lastpost het volgende:
Hier de beruchte griepfolder, eindelijk.
Goed te doen verder, mijn tweede wijk die ik nog nooit gedaan had bleek toch iets langer dan 'een klein uurtje', overal dijkjes op en af rijden, 20 meter tussen ieder huis en op smalle wegentjes waar ik met m'n mountainbike niet eens overheen kom.

Wel een leuk wijkje ter afwisseling, maar gelukkig geen vaste wijk van me.
Overigens kreeg ik vandaag ook mijn WSW indicatiegespreks uitnodiging binnen (voor mensen die arbeidsproblemen hebben door fysieke/psychische problemen) en ik ga er toch maar gewoon heen om te kijken wat het mij kan bieden.
Mocht je een WSW-indicatie krijgen, dan is het geloof ik zo dat TNT subsidie voor je kan aanvragen. En dan is het voor TNT extra aantrekkelijk om jou in dienst te houden (want: goedkoop).
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  donderdag 3 september 2009 @ 00:42:28 #236
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_72387747
Morgen weer werken, en natuurlijk gewoon weer HAH
pi_72391338
Jup, ik wacht op hét telefoontje xD
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  donderdag 3 september 2009 @ 10:24:53 #238
256787 CHEVHB
pi_72391998
Kut weer, Kut wind, Kut eind fietsen naar het kantoor, kut regen, kut HAH
pi_72392382
Zon! De rest ben ik met je eens.
pi_72403824
Zo te zien hebben we morgen een heel vreemdelingenlegioen in het DVG. Eens zien hoe dat gaat.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 3 september 2009 @ 17:09:42 #241
Maffe Fries
pi_72403845
Joepie. Zaterdag voor het eerst werken met de nieuwe retourstickers. Eens kijken of dat beter gaat dan wat het was
  donderdag 3 september 2009 @ 17:15:24 #242
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72404001
Vandaag heerlijk gelopen, wel verzeikregent en nog een hagelbuitje erbij maar toch liep ik heerlijk rond met m'n tshirtje aan en een muziekje op.
Wel weer een of ander klein klote foldertje met een collecte zakje van papier (heerlijk met dat weer) en nog eentje van de TNT zelf.
pi_72404221
Kan je ook alleen aanmelden om met n busje rond te rijden de hele zaterdag? Of begin je standaard met te voet bezorgen?
pi_72404355
quote:
Op donderdag 3 september 2009 17:09 schreef Peterselieman het volgende:
Joepie. Zaterdag voor het eerst werken met de nieuwe retourstickers. Eens kijken of dat beter gaat dan wat het was
Daar wen je heel snel aan. Alleen is de categorie 'onbekend' verdwenen. En zijn we qua internationaal doen overgestapt van Frans naar Engels.
pi_72405944
quote:
Op donderdag 3 september 2009 17:29 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Daar wen je heel snel aan. Alleen is de categorie 'onbekend' verdwenen. En zijn we qua internationaal doen overgestapt van Frans naar Engels.
Ik snap die "beslisboom" van de invulinstructie niet echt. Als je invult "herstellen aan geadresseerde" wordt hij gewoon bij de geadresseerde bezorgd, maar dan is het dus geen retoursticker! En je moet maar net weten wat, als het adres op de envelop kennelijk onjuist is, het goede adres dan is.

Wanneer je de postcode en het huisnummer van de afzender invult gaat de brief retour, als er geen adresgegevens van de afzender op staan, moet hij naar onbestelbare stukken, dus 2500 NA.

Maar wanneer vul je dan die sticker in met kruisjes? (Mogelijkheid 3). Hij gaat niet naar de geadresseerde (optie 1), gaat niet reour afzender (optie 2), en gaat ook niet naar onbestelbare stukken (optie 4), Wat gebeurt er dan mee?
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  donderdag 3 september 2009 @ 18:41:27 #246
256787 CHEVHB
pi_72406309
Relatief veel post vandaag, wat regenbuien.. maar verder ging het wel oke. Nog even collega mee geholpen die zich niet zo goed voelde.. dus ik heb me weer vermaakt vandaag.

Had alleen veel briefjes van rabobank ( blauw met witte) .. die bijna in elk huis wel moesten.
pi_72407634
quote:
Op donderdag 3 september 2009 18:29 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ik snap die "beslisboom" van de invulinstructie niet echt. Als je invult "herstellen aan geadresseerde" wordt hij gewoon bij de geadresseerde bezorgd, maar dan is het dus geen retoursticker! En je moet maar net weten wat, als het adres op de envelop kennelijk onjuist is, het goede adres dan is.
maar het is ook voor het herstellen van de machinecode, dunkt me. Dat gaat nog wel eens fout.
quote:
Wanneer je de postcode en het huisnummer van de afzender invult gaat de brief retour, als er geen adresgegevens van de afzender op staan, moet hij naar onbestelbare stukken, dus 2500 NA.
Beetje jammer dat we daar tegenwoordig ook het postbusnummer bij moeten vermelden (99054, geloof ik).
quote:
Maar wanneer vul je dan die sticker in met kruisjes? (Mogelijkheid 3). Hij gaat niet naar de geadresseerde (optie 1), gaat niet reour afzender (optie 2), en gaat ook niet naar onbestelbare stukken (optie 4), Wat gebeurt er dan mee?
Die kruisjes gebruik je als de postcode verkeerd op de envelop staat, volgens mij.

En wat moet je met die piepkleine envelopjes van de bruna? Daar kan je die sticker drie keer omheenvouwen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_72407828
Zaterdag alleen C1000 als HAH?
pi_72407882
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:26 schreef Deezertje het volgende:
Zaterdag alleen C1000 als HAH?
Wij hebben drie soorten.
C1000, AH-gids en AH-tasje.

Vandaag was dramatische HAH, trouwens. Yves Rocher, TNT-reclameblaadje en zo'n kortingsbonnenboekje. Combinatie van niets...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_72408276
Hopen dat AH tasje klein en niet van plastic is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')