Je weet maar nooit in de Randstad hequote:Op woensdag 2 september 2009 07:32 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Hehe.Komt dat zo vaak bij jullie voor dan. ;P
Ik moet er ook een legen bij mij buitenwijk (die ik op de brommer doe), zitten meestal 2 brieven in ofzoquote:Op woensdag 2 september 2009 10:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Is heel normaal dat je een eenlingbus tegenkomt onderweg bij een autoroute
Nee, dat is waar.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:23 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Je weet maar nooit in de Randstad he
Dat is waar. Heb meermalen meegemaakt dat ik even moest wachten omdat er koeien over de weg liepen om naar een ander weiland te gaan.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:20 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Nee, dat is waar.
Hier in Fryslân word je alleen overvallen door koeien. ;P
Had ik hier nog niet eerder meegemaakt in alle wijken die ik gelopen heb.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Is heel normaal dat je een eenlingbus tegenkomt onderweg bij een autoroute
Hahaha daar kan ik me bijna niks bij voorstellenquote:Op woensdag 2 september 2009 12:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is waar. Heb meermalen meegemaakt dat ik even moest wachten omdat er koeien over de weg liepen om naar een ander weiland te gaan.
Toch is het echt zo. Ik heb ook wel eens afzettingen van boeren even opzij moeten zetten, omdat ik net die zijweg in moest. Hadden boeren gedaan om hun koeien eenvoudiger te kunnen begeleiden.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:28 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hahaha daar kan ik me bijna niks bij voorstellenAlleen maar kassen hier
Mocht je een WSW-indicatie krijgen, dan is het geloof ik zo dat TNT subsidie voor je kan aanvragen. En dan is het voor TNT extra aantrekkelijk om jou in dienst te houden (want: goedkoop).quote:Op woensdag 2 september 2009 17:05 schreef Lastpost het volgende:
Hier de beruchte griepfolder, eindelijk.
Goed te doen verder, mijn tweede wijk die ik nog nooit gedaan had bleek toch iets langer dan 'een klein uurtje', overal dijkjes op en af rijden, 20 meter tussen ieder huis en op smalle wegentjes waar ik met m'n mountainbike niet eens overheen kom.
Wel een leuk wijkje ter afwisseling, maar gelukkig geen vaste wijk van me.
Overigens kreeg ik vandaag ook mijn WSW indicatiegespreks uitnodiging binnen (voor mensen die arbeidsproblemen hebben door fysieke/psychische problemen) en ik ga er toch maar gewoon heen om te kijken wat het mij kan bieden.
Daar wen je heel snel aan. Alleen is de categorie 'onbekend' verdwenen. En zijn we qua internationaal doen overgestapt van Frans naar Engels.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:09 schreef Peterselieman het volgende:
Joepie. Zaterdag voor het eerst werken met de nieuwe retourstickers. Eens kijken of dat beter gaat dan wat het was
Ik snap die "beslisboom" van de invulinstructie niet echt. Als je invult "herstellen aan geadresseerde" wordt hij gewoon bij de geadresseerde bezorgd, maar dan is het dus geen retoursticker! En je moet maar net weten wat, als het adres op de envelop kennelijk onjuist is, het goede adres dan is.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:29 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Daar wen je heel snel aan. Alleen is de categorie 'onbekend' verdwenen. En zijn we qua internationaal doen overgestapt van Frans naar Engels.
maar het is ook voor het herstellen van de machinecode, dunkt me. Dat gaat nog wel eens fout.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:29 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik snap die "beslisboom" van de invulinstructie niet echt. Als je invult "herstellen aan geadresseerde" wordt hij gewoon bij de geadresseerde bezorgd, maar dan is het dus geen retoursticker! En je moet maar net weten wat, als het adres op de envelop kennelijk onjuist is, het goede adres dan is.
Beetje jammer dat we daar tegenwoordig ook het postbusnummer bij moeten vermelden (99054, geloof ik).quote:Wanneer je de postcode en het huisnummer van de afzender invult gaat de brief retour, als er geen adresgegevens van de afzender op staan, moet hij naar onbestelbare stukken, dus 2500 NA.
Die kruisjes gebruik je als de postcode verkeerd op de envelop staat, volgens mij.quote:Maar wanneer vul je dan die sticker in met kruisjes? (Mogelijkheid 3). Hij gaat niet naar de geadresseerde (optie 1), gaat niet reour afzender (optie 2), en gaat ook niet naar onbestelbare stukken (optie 4), Wat gebeurt er dan mee?
Wij hebben drie soorten.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:26 schreef Deezertje het volgende:
Zaterdag alleen C1000 als HAH?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |