Ligt er aan of je voor TNT, of voor een subcontractorquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:30 schreef Viper86 het volgende:
[..]
- maakt niet uit.
- in een bepaald postcodegebied waar jou woonplaats onder kàn vallen.
- 18 jaar.
Niet puur vanwege de tijd, maar het feit dat een kant van 1 uur echt vervelend kan zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:07 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Is dat vreemd? De grootste wijk bij ons is 3.15 uur, de kleinste 40 minuten!
Dat is wel heel erg optimistisch. Ik heb 3 maanden op m'n kleding moeten wachten na invoering op die website.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:22 schreef CHEVHB het volgende:
Weet iemand toevallig, ik had een brief gehad met daarin de site waarop ik zelf mijn kleding kon bestellen. Dus ik had dat gedaan, via die site al mijn maten van kleding op gegeven, en toen ik verder ging stond er gewonon opgeslagen. Nu zei mijn teamcoach dat ik nu binnen 1 week kleding zou moeten krijgen.. klopt dit? Er is al bijna 1 week verstreken..
Daarom neem ik nooit op als ik vrij ben.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:48 schreef Deezertje het volgende:
Ik WAS vrij, todat er vanochtend weer eens iemand ziek was, dag vrije dagen, hallo loon en verlofuren.
We hebben de hele week HAH, weet niet welke soort... weet iemand dat wel?
Ohja, nog steeds geen griepfolder hoeven te bezorgen....
Haha nouja beter dan een stel engerds die je even je busje uitgesleurd hadden o.i.d.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:01 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Pff, wat sommige mensen wel niet doen om toch toch maar een brief op tijd weg te sturen. Vandaag dacht ik echt even dat ik politie in een burgerauto achter mij aan had zitten. Direct na het leegmaken van de laatste brievenbus kwam er een auto achter mij aanrijden. Deze auto bleef ongeveer 2km (door allerlei straatjes, niet op een lange rechte weg anders is het niet zo vreemd) achter me plakken. Op een gegeven moment komt die auto dus naast me staan bij een stoplicht om vervolgens een brief te overhandigen. Het moet een wel erg belangrijke brief geweest zijn.
Je hebt gewoon geen ruggengraat.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:48 schreef Deezertje het volgende:
Ik WAS vrij, todat er vanochtend weer eens iemand ziek was, dag vrije dagen, hallo loon en verlofuren.
We hebben de hele week HAH, weet niet welke soort... weet iemand dat wel?
Ohja, nog steeds geen griepfolder hoeven te bezorgen....
Waarom zo beledigend? Volgens mij is Deezertje wel blij met de extra werkuren aan de smiley te zien...quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:27 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen ruggengraat.
Vrij is vrij, toch?
Hehe.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:24 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Haha nouja beter dan een stel engerds die je even je busje uitgesleurd hadden o.i.d.
Is heel normaal dat je een eenlingbus tegenkomt onderweg bij een autoroutequote:Op woensdag 2 september 2009 09:18 schreef Lastpost het volgende:
Oja en niet vergeten om de post te legen onderweg, staat zo'n postbak waar geen wagen komt dus ik moet zelf de post legen en elders weer in een brievenbus dumpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |