abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72290940
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:30 schreef Viper86 het volgende:

[..]

- maakt niet uit.
- in een bepaald postcodegebied waar jou woonplaats onder kàn vallen.
- 18 jaar.
Ligt er aan of je voor TNT, of voor een subcontractor Ik werk zelf voor een subco, en daar hoef je niet perse meer dan 1 wijk te kunnen rijden. Het is natuurlijk wel erg handig, en een pluspunt Ken op dit moment bijna 4 routes, en die liggen eigenlijk allemaal in en om mijn woonplaats
pi_72301521
Even een vraagje over het ontslag.
Je hebt toch 1 maand opzegtermijn?
En ik werk vrijwel de hele week (di tot za) maar ik heb wel het contract van een zaterdagwerker.
Dus dan kan ik ook gewoon die laatste maand alleen nog die 4 zaterdag doen toch?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_72302554
Lijkt me van wel ja
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_72313749
Ik hoop niet dat ze gaan zeuren over het feit dat ik normaal gezien doordeweeks werk ook, en dat ze dan willen dat ik tijdens m'n laatste maand dat ook doe.
  Redactie Frontpage maandag 31 augustus 2009 @ 18:09:36 #205
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_72315612
Als jij alleen een zaterdagcontract hebt kunnen ze je niet dwingen om ook doordeweeks te werken als jij dat niet wilt, ondanks dat je dat normaal wel doet
pi_72318736
Ja, hoor... Tenzij je standaard wordt ingeroosterd voor dinsdag t/m vrijdag, dan moet je er gewoon iets eerder dan één maand bij zijn, zodat je niet wordt ingeroosterd. (nou ja, "moeten", want het is anders gewoon lomp van je en veel rompslomp voor je teamcoach)

En je hebt vast tigtig verlofuren over, dus het kan ook dat je alleen de laatste zaterdag nog even moet werken.

[ Bericht 9% gewijzigd door Jordy-B op 31-08-2009 20:04:21 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_72330420
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 11:07 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Is dat vreemd? De grootste wijk bij ons is 3.15 uur, de kleinste 40 minuten!
Niet puur vanwege de tijd, maar het feit dat een kant van 1 uur echt vervelend kan zijn.
pi_72332072
Laatste week doordeweeks werken. Had eigenlijk gevraagd voor maar 1 wijk, maar krijg ik dus de hele week 2 wijken ¬¬ Naja, verdient dan wel lekker.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  dinsdag 1 september 2009 @ 10:03:48 #209
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_72333340
Mijn laatste week door de week ook, precies hetzelfde.. wou ook 1 wijk doen maar ik krijg er 3 tenminste vandaag.. 1 grote en 2 kleintjes. Ben ook een beetje ziek wakker geworden, maar komt vast wel goed
  FOK!fotograaf dinsdag 1 september 2009 @ 18:38:25 #210
73911 ultra_ivo
pi_72348667
Behoorlijk veel vandaag en vele te weinig mensen. Pas om 13u30 de straat op, 17u55 klaar. Op dat moment ging er net iemand op het VC weg met nog een loop
  dinsdag 1 september 2009 @ 19:07:48 #211
256787 CHEVHB
pi_72349460
Pff, ben kapoet!
pi_72349831
Buh, ik was echt pissed. Het begon te stortregenen, stond ik daar in een tshirt en korte broek. M'n sokken gleden deheletijd van m'n hielen af, very anoying. M'n mobiel (aka mp3speler) heeft uitzichzelf al m'n muziek eraf gehaald, zomaar, dus ook geen muziek om naar te luisteren. De HAH was een klef gescheurd goedje.
En morgen weer hah en twee wijken.
  dinsdag 1 september 2009 @ 19:22:18 #213
256787 CHEVHB
pi_72349883
Weet iemand toevallig, ik had een brief gehad met daarin de site waarop ik zelf mijn kleding kon bestellen. Dus ik had dat gedaan, via die site al mijn maten van kleding op gegeven, en toen ik verder ging stond er gewonon opgeslagen. Nu zei mijn teamcoach dat ik nu binnen 1 week kleding zou moeten krijgen.. klopt dit? Er is al bijna 1 week verstreken..
pi_72350711
Ik WAS vrij, todat er vanochtend weer eens iemand ziek was, dag vrije dagen, hallo loon en verlofuren.
We hebben de hele week HAH , weet niet welke soort... weet iemand dat wel?

Ohja, nog steeds geen griepfolder hoeven te bezorgen....
pi_72352903
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 19:22 schreef CHEVHB het volgende:
Weet iemand toevallig, ik had een brief gehad met daarin de site waarop ik zelf mijn kleding kon bestellen. Dus ik had dat gedaan, via die site al mijn maten van kleding op gegeven, en toen ik verder ging stond er gewonon opgeslagen. Nu zei mijn teamcoach dat ik nu binnen 1 week kleding zou moeten krijgen.. klopt dit? Er is al bijna 1 week verstreken..
Dat is wel heel erg optimistisch. Ik heb 3 maanden op m'n kleding moeten wachten na invoering op die website.
pi_72353149
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 19:48 schreef Deezertje het volgende:
Ik WAS vrij, todat er vanochtend weer eens iemand ziek was, dag vrije dagen, hallo loon en verlofuren.

Daarom neem ik nooit op als ik vrij ben.
pi_72357493
Pff, wat sommige mensen wel niet doen om toch toch maar een brief op tijd weg te sturen. Vandaag dacht ik echt even dat ik politie in een burgerauto achter mij aan had zitten. Direct na het leegmaken van de laatste brievenbus kwam er een auto achter mij aanrijden. Deze auto bleef ongeveer 2km (door allerlei straatjes, niet op een lange rechte weg anders is het niet zo vreemd) achter me plakken. Op een gegeven moment komt die auto dus naast me staan bij een stoplicht om vervolgens een brief te overhandigen. Het moet een wel erg belangrijke brief geweest zijn.
Tok.
pi_72358293
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:01 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Pff, wat sommige mensen wel niet doen om toch toch maar een brief op tijd weg te sturen. Vandaag dacht ik echt even dat ik politie in een burgerauto achter mij aan had zitten. Direct na het leegmaken van de laatste brievenbus kwam er een auto achter mij aanrijden. Deze auto bleef ongeveer 2km (door allerlei straatjes, niet op een lange rechte weg anders is het niet zo vreemd) achter me plakken. Op een gegeven moment komt die auto dus naast me staan bij een stoplicht om vervolgens een brief te overhandigen. Het moet een wel erg belangrijke brief geweest zijn.
Haha nouja beter dan een stel engerds die je even je busje uitgesleurd hadden o.i.d.
pi_72358446
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 19:48 schreef Deezertje het volgende:

Je hebt gewoon geen ruggengraat.

Vrij is vrij, toch?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_72359014
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:27 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Je hebt gewoon geen ruggengraat.

Vrij is vrij, toch?
Waarom zo beledigend? Volgens mij is Deezertje wel blij met de extra werkuren aan de smiley te zien...
pi_72359478
Nu gewoon extra gewerkt, extra verlofuren gekregen en heb de oorspronkelijke vrije dag verplaatst
  woensdag 2 september 2009 @ 07:32:23 #222
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_72362270
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:24 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Haha nouja beter dan een stel engerds die je even je busje uitgesleurd hadden o.i.d.
Hehe. Komt dat zo vaak bij jullie voor dan. ;P
Nothing is what it seems
  woensdag 2 september 2009 @ 09:18:10 #223
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72363187
Zometeen maar beginnen met dag II in dienst zijn, gister heerlijk al die foldertjes er weer bij, wat had ik die gemist zeg .. als kiespijn.
Gister nog met hulp, vandaag alleen aan de slag dus ik hoop dat ik de route nog weet langs alles dijkjes, zigzag routes en binnendoor weggetjes.

Oja en niet vergeten om de post te legen onderweg, staat zo'n postbak waar geen wagen komt dus ik moet zelf de post legen en elders weer in een brievenbus dumpen.
  woensdag 2 september 2009 @ 10:17:41 #224
256787 CHEVHB
pi_72364248
Ik heb vandaag geen HAH..
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 2 september 2009 @ 10:29:43 #225
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_72364479
quote:
Op woensdag 2 september 2009 09:18 schreef Lastpost het volgende:
Oja en niet vergeten om de post te legen onderweg, staat zo'n postbak waar geen wagen komt dus ik moet zelf de post legen en elders weer in een brievenbus dumpen.
Is heel normaal dat je een eenlingbus tegenkomt onderweg bij een autoroute
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')