ik meende 10 of 11 per week max, naast natuurlijk de max 3 per dagquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:15 schreef RTB het volgende:
Is er eigenlijk een maximum aan HAH per week?
Ik heb het eventjes opgezocht, maar je kunt alle kanten op met die regels. Je mag maximaal 3 soorten hah per dag (dinsdag t/m zaterdag), en nooit meer dan 10 per week. Maar dat woord "nooit" is tamelijk rekbaar, want regel 2 luidt dat er in uitzonderingsweken maximaal 12 soorten hah per week mogen voorkomen. Daar is dan wel vooraf toestemming van o.a. de OR voor nodig. Er staat in de Uitvoeringsregeling Verspreiding Ongeadresseerde Zendingen echter niets over een maximaal aantal uitzonderingsweken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:15 schreef RTB het volgende:
Is er eigenlijk een maximum aan HAH per week?
Dank jequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:11 schreef Jordy-B het volgende:
correctie, die drie soorten zijn volgende week zaterdag.![]()
Haha arme manquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:24 schreef CHEVHB het volgende:
Ik moest zo bezorgen van flats waar hele oudere mensen wonen.. gooi er zo´n griepfolder in komt die man helemaal verward naar buiten, om te vragen waarom hij die gekregen had.. hij dacht dat hij dus serieus de griep had en hij naar de huisarts moest.. toen ik 4 keer had gezegd dat het algemene informatie was ging die naar binnen..![]()
Mexicaanse griep is zooooo overratedquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:48 schreef Jordy-B het volgende:
Hij mag helemaal niet naar de huisarts als 'ie vermoedt dat 'ie de griep heeft.
Als je het al nodig vindt om de huisarts ermee lastig te vallen, moet je bellen, om te voorkomen dat je de bezetting van de wachtkamer aansteekt.
Dat met dan wel een vreemde wijk zijn als er maar 1 uur voor staat.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:35 schreef MissSpooky het volgende:
jups
Buh, heb geen zin meer. Moet nog iets van een uurjte en 't is een ***wijk.
Is dat vreemd? De grootste wijk bij ons is 3.15 uur, de kleinste 40 minuten!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:53 schreef TokenW het volgende:
[..]
Dat met dan wel een vreemde wijk zijn als er maar 1 uur voor staat.
Er wordt niet naar aantal wijken gekeken, maar naar looptijd. Een postbezorger mag geloof ik niet meer dan 5,5 uur per dag lopen, een zaterdagwerker mag niet meer dan 9,5 uur per zaterdag werken (hoeveel uur daarvan looptijd is wordt niet vermeld). Andere regels ken ik niet.quote:Op zondag 30 augustus 2009 08:33 schreef CHEVHB het volgende:
Hoeveel wijken mag je per dag lopen? Of is daar niet echt een aantal voor?
- maakt niet uit.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:53 schreef Schobbejak. het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de bezorgers van de pakketdienst?
het lijkt mij misschien wel iets om te gaan doen maar:
-Hoelang moet je in het bezit zijn van het rijbewijs?
-wordt je ingezet in je eigen woonplaats, of moet je ook naar andere dorpen/steden?
-zit er een minimumleeftijd aan verbonden?
- Minimaal 1 jaar.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:53 schreef Schobbejak. het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de bezorgers van de pakketdienst?
het lijkt mij misschien wel iets om te gaan doen maar:
-Hoelang moet je in het bezit zijn van het rijbewijs?
-wordt je ingezet in je eigen woonplaats, of moet je ook naar andere dorpen/steden?
-zit er een minimumleeftijd aan verbonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |