Wij hebben morgen niets.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:02 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ah joh, ben je morgen lekker meteen weer ingewerkt met die stapels HAH!
Doen!quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:04 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Het stimuleert mij enkel tot het schrijven van mijn ontslagbrief eigenlijk!
4 mag niet. Max 3 op een dag. Je moet gewoon weigerenquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:20 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Weet je wat nog minder grappig is? Die 4 soorten (je leest het goed) die wij morgen hebben.
gebruikersnaam is dat nummer dat rechtsboven op je salarisstrookje staat + de eerste vier letters van je achternaam zonder tussenvoegselsquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:09 schreef CHEVHB het volgende:
Ik heb een tijdje geleden een mailtje gehad van intranetnet TNT thuis, maar wat is je gebruikersnaam? Heb ik helemaal nooit opgegeven.. is dat je personeelsnum.?
Weet ik, maar het is al gestapeld. En ik heb niet zo'n zin om overal dat 4e foldertje tussenuit te peuteren.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
4 mag niet. Max 3 op een dag. Je moet gewoon weigeren
Ik trof een (niet zo heel) jonge dame die me uitnodigde voor een warme chocomelk.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:07 schreef rien91 het volgende:
Ik had vandaag vier meisjes achter me aan lopen (alweer)De oudste was veertien
Hij zit te wachten tot je iets fout doet zodat hij een KLB-topic kan openenquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:09 schreef CHEVHB het volgende:
Oke, serieus ik heb iets engs!
Elke keer als ik aan het einde van me wijk ben.. fietst er een man steeds rond en fiets de heletijd straten in en uit, tot hij mij weer tegen komt. Hij gaat dan even op zijn inrit staan en kijkt mij helemaal aan naar wat ik doe, hoelang ik er over doe blablabla.. daarna fietst hij weer een ander straatje in, fietst langs mij kijkt me aan en draait weer om..
Als ik bij zijn brievenbus ben geweest zie ik hem ook niet meer.. Of die man wacht elke dag hopeloos op zijn post.. of het is iets anders.![]()
Yes, dacht ik ook aan.. hele enge man die niets zegt.. probeerde vanmiddag hoi te zeggen maar ik durfde het gewoon niet die vent keek echt ongeveer zo:quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:16 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hij zit te wachten tot je iets fout doet zodat hij een KLB-topic kan openen
Nee even serieus, als hij je zo blijft "stalken" dan moet je dat even tegen je TC zeggen. Die kan er vast wel wat mee.
Hij moet je gewoon niet.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:21 schreef CHEVHB het volgende:
[..]
Yes, dacht ik ook aan.. hele enge man die niets zegt.. probeerde vanmiddag hoi te zeggen maar ik durfde het gewoon niet die vent keek echt ongeveer zo:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |