Heb 'm net zien staan, hij is tamelijk dik, qua formaat en dikte vergelijkbaar met een Veronicagids. Ze zitten in bundels van 20 stuks.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:25 schreef CHEVHB het volgende:
Morgen wehkamp heb ik gehoord, zijn die erg zwaar/dik?
Ik vergeet dat zó vaak. Als je het formulier bij de brief maar goed hebt ingevuld en hebt laten tekenen, is er niets aan de hand.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:19 schreef Plasterk het volgende:
hmmm, ik heb iets stoms gedaan. Ik heb bij een gerechtelijk schrijven bij uitgifte alleen laten teken op de akte en niet op de distributielijst. Er zat niemand in de kooi dus ik zal morgen wel op mn flikker krijgen.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:13 schreef Plasterk het volgende:
wij hebben nog steeds geen griepfolder hoeven te bestellen. Ik hoorde vandaag dat de drukker failliet is.
Niet landelijk, hoop ikquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:25 schreef Jordy-B het volgende:
[..]!
Ik hoorde dat een ander kantoor (stadskanaal, geloof ik) hem wel al bezorgd had. Volgens mij hadden wij hem vandaag moeten bestellen, maar er was niets aangeleverd. Kwam wel goed uit, want vandaag hadden we de kampioen erbij.
Zaterdag drie soorten HAH.
De combinatie bestaat uit C1000 en twee keer AH (een folder en een tasje, geloof ik)quote:
Niet weer de Poiesz hè?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:26 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb zaterdag 2x HAH, dat weet ik nu al
Wow, hoelang ben je in totaal wel niet bezig geweest?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:05 schreef CHEVHB het volgende:
Teringggggggg wat een dag! 3 wijken : 1e wijk van 2 en half uur, 2e wijk van 2 uur en 3e wijk van 3 uur.. elke wijk had nabreng zakken, waarvan toen ik aankwam ze steeds niet geleverd waren en daardoor half uur moest wachten.. + Wehkamp en Kampioen.. ben kapot.. serieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |