Precies hetzelfde verhaal hier dus, maar dan mét de HAH.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:16 schreef Karammel het volgende:
Vandaag geen HAH, maar doordat elk huis 2 keer de kampioen kreeg was er toch ontzettend veel. Ook leek het alsof ik vandaag elke televisiegids voorbij heb zien komen en ook nog een tijdschrift dat bij de meeste mensen door te bus mocht. Uiteindelijk heb ik 4 steunpunttassen moeten maken in plaats van de gebruikelijke 2 en alsnog puilde elke tas behoorlijk uit. Ik heb ook een uur langer gedaan over het sorteren dan gebruikelijk. Ongelofelijk hoeveel post er was.
Gelukkig valt het wegbrengen dan wel weer mee. Al was het op sommige plekken door gebrek aan wind toch enorm warm.
En uiteraard worden de looptijden niet verruimd, maar de sorteertijden wel verkort? Wat ben ik blij dat ik bij die klotetoko weg ben zeg, het is een belachelijk idee. Alles voor meer 'efficiency', altijd maar ten koste van de postbodes...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:52 schreef MissSpooky het volgende:
Nieuw systeem voor volgend jaar: Men moet wel nog de blauwe bakken inkassen, maar niet meer sorteren. De rode-bakken-post moet er gewoon achter gedaan worden, en dan onder het lopen moet je dus gaan sorteren, met als gevolg dat waars. de helft v/d post weer in de brievenbus belandt, omdat je weer een km. terug moet gaan lopen voor één klein briefje.
Die lui zijn GEK.
Ik heb zelf jaren terug al gekscherend geroepen dat dat vast de volgende besparingsmaatregel zou zijn, sorteren tijdens het lopen. Ik mag lijden dat het een grap is, anders is dit wel een heel duidelijk geval van "truth is stranger than fiction".quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:52 schreef MissSpooky het volgende:
Nieuw systeem voor volgend jaar: Men moet wel nog de blauwe bakken inkassen, maar niet meer sorteren. De rode-bakken-post moet er gewoon achter gedaan worden, en dan onder het lopen moet je dus gaan sorteren, met als gevolg dat waars. de helft v/d post weer in de brievenbus belandt, omdat je weer een km. terug moet gaan lopen voor één klein briefje.
Die lui zijn GEK.
Dat zeggen ze er ook altijd bij hè.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:11 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Laat me raden: Dit idee is natuurlijk uitgebreid getest in een pilot en dat was een enorm succes.
Jaren geleden hoorde ik een soortgelijk verhaal, maar dan werd het plaatwerk tenminste nog op volgorde gezet, zij het niet tussen de HSM post. Als het nu zo zou zijn dat er meestal veel HSM-post maar weinig plaatwerk was, dan is het misschien nog te doen (zonder hah), maar juist die HSM-post, die wordt steeds minder vergeleken met vroeger, terwijl plaatwerk (vooral tijdschriften) en met name hah juist meer wordt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:38 schreef Horloge het volgende:
[..]
Dat zeggen ze er ook altijd bij hè.
Zeker in de meest ideale omstandigheden, zonder HAH, bol.com pakjes, etc.
Ik wil wel is weten welke postbodes die pilots lopen. Die moeten wel hartstikke gek zijnquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:11 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Laat me raden: Dit idee is natuurlijk uitgebreid getest in een pilot en dat was een enorm succes.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:52 schreef MissSpooky het volgende:
Die lui zijn GEK.
Dat gaat nooit gebeuren hoor.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:52 schreef MissSpooky het volgende:
Die lui zijn GEK.
Ik heb een paar weken meegedraaid op een pilot-vestiging waar 'het nieuwe werken' warmee we nu werken werd getest. Geen enkele postbode was positief. Alleen de VBG-Manager en de teamcoaches waren razend enthousiast... Dus ik denk niet dat je de postbodes zelf de schuld moet gevenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:29 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik wil wel is weten welke postbodes die pilots lopen. Die moeten wel hartstikke gek zijn![]()
Met andere woorden: die hele pilots zijn dus gewoon onzin en enkel gebasseerd op de "ervaring" van het management, die er verder eigenlijk niks mee van doen hebben.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:59 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Ik heb een paar weken meegedraaid op een pilot-vestiging waar 'het nieuwe werken' warmee we nu werken werd getest. Geen enkele postbode was positief. Alleen de VBG-Manager en de teamcoaches waren razend enthousiast... Dus ik denk niet dat je de postbodes zelf de schuld moet geven
OPGELOST....Kut TNT!! (althans die bezorger dan)quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:31 schreef kidkash19 het volgende:
Nee, ik heb hem die vrijdag persoonlijk gesproken (om 19:15 trouwens) en hij nam het pakket weer mee. Verder niks gehoord of gehad. Maandag lag er in ieder geval geen briefje in de bus en gisteren ook niet en ben op beide dagen tot minstens half 8 thuis geweest, nou kan ik begrijpen dat het misschien druk is maar ik hoop toch wel dat het zsm binnenkomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |