quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Gelezen op de website van RTV Oost.......
Postdepot moet sluiten
TNT Post moet een uitgiftedepot van post in Enschede Zuid sluiten. Het depot, waar postbodes de gesorteerde post ophalen, is gevestigd in een garagebox aan de Kisveldbrink.
Volgens de gemeente is die bedoeld voor de stalling van voertuigen en niet voor de uitgifte van post. Legalisatie is niet mogelijk omdat dat niet binnen het bestemmingsplan past. Omdat vele postkantoren zijn gesloten heeft TNT Post in de verschillende wijken een aantal depots waaronder ook depots aan huis. In Enschede-Zuid leidde dat tot klachten overwildplassende postbodes
en gestalde fietsen in het gangpad achter de woningen. TNT krijgt tot eind september om te vertrekken.
blargh.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:43 schreef MaxPowers het volgende:
Morgen dus het folder mexicaanse griep, 100%HAH. En daarbij ook nog AlbertHeyn.
Een particuliere en een 100% hah? Lekker handig, want die mogen dus niet gestapeld worden. En hebben jullie geen Gamma en Karwei, dan? Wij hebben morgen Gamma, Karwei, AH (en ik geloof ook nog een dingetje van het NRC), en die griepfolder woendag. Op woendag is dat geloof ik het enige hah.quote:
pfewquote:En met gerechtelijke brieven laat ik nooit tekenen op de distributielijst. Zet er altijd bij "zie akte" mocht er voor getekend zijn, anders gg (geen gehoor).
Wij morgen Karwei, AH en nog een kleintje, woensdag één soort (Neckermann misschien, die zag ik al staan), donderdag de griepfolder, vrijdag één soort, zaterdag C1000 (sommige code's).quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:23 schreef Deezertje het volgende:
Wij hebben Karwei en AH, neem aan dat de griep folder er dan niet bij zit morgen...
Zit de karwei in plastic of zitten de korting stickers middenin het boekje?
Als je daarvoor op je donder krijgt kent die Kooi-kerel de regels niet. Gerechtelijke brieven (ik neem aan dat het voor een NP was) worden behandeld in uitreikinstructie 8 in het "zakboekje voor de postbode". De ontvanger hoeft alleen op de akte te tekenen, NIET op de distributielijst.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:19 schreef Plasterk het volgende:
hmmm, ik heb iets stoms gedaan. Ik heb bij een gerechtelijk schrijven bij uitgifte alleen laten teken op de akte en niet op de distributielijst. Er zat niemand in de kooi dus ik zal morgen wel op mn flikker krijgen.
Wildplassen, da's kinderspel. Wij hebben er 1 die zijn grote boodschap in de duinen doet en zijn kont afveegt met bladeren.quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Gelezen op de website van RTV Oost.......
Postdepot moet sluiten
TNT Post moet een uitgiftedepot van post in Enschede Zuid sluiten. Het depot, waar postbodes de gesorteerde post ophalen, is gevestigd in een garagebox aan de Kisveldbrink.
Volgens de gemeente is die bedoeld voor de stalling van voertuigen en niet voor de uitgifte van post. Legalisatie is niet mogelijk omdat dat niet binnen het bestemmingsplan past. Omdat vele postkantoren zijn gesloten heeft TNT Post in de verschillende wijken een aantal depots waaronder ook depots aan huis. In Enschede-Zuid leidde dat tot klachten overwildplassende postbodes
en gestalde fietsen in het gangpad achter de woningen. TNT krijgt tot eind september om te vertrekken.
Haha ja da's knap waardeloos met 3HAHquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:10 schreef Lastpost het volgende:
Hehe kreeg net een belletje van me ma, totaal verrot.
Was haar eerste dag bij de TNT als bezorger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |