abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage zondag 23 augustus 2009 @ 13:06:50 #101
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_72100449
Ze gaan dat dus echt serieus uitproberen?

Over 2 weken weer een rondje lopen met de post, bevalt me nu wel zo, even geen TNT
pi_72101308
Gelezen op de website van RTV Oost.......

Postdepot moet sluiten

TNT Post moet een uitgiftedepot van post in Enschede Zuid sluiten. Het depot, waar postbodes de gesorteerde post ophalen, is gevestigd in een garagebox aan de Kisveldbrink.

Volgens de gemeente is die bedoeld voor de stalling van voertuigen en niet voor de uitgifte van post. Legalisatie is niet mogelijk omdat dat niet binnen het bestemmingsplan past. Omdat vele postkantoren zijn gesloten heeft TNT Post in de verschillende wijken een aantal depots waaronder ook depots aan huis. In Enschede-Zuid leidde dat tot klachten over wildplassende postbodes en gestalde fietsen in het gangpad achter de woningen. TNT krijgt tot eind september om te vertrekken.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_72112570
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 16:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:

Postdepot moet sluiten

TNT Post moet een uitgiftedepot van post in Enschede Zuid sluiten. Het depot, waar postbodes de gesorteerde post ophalen, is gevestigd in een garagebox aan de Kisveldbrink.

Volgens de gemeente is die bedoeld voor de stalling van voertuigen en niet voor de uitgifte van post. Legalisatie is niet mogelijk omdat dat niet binnen het bestemmingsplan past. Omdat vele postkantoren zijn gesloten heeft TNT Post in de verschillende wijken een aantal depots waaronder ook depots aan huis. In Enschede-Zuid leidde dat tot klachten over wildplassende postbodes en gestalde fietsen in het gangpad achter de woningen. TNT krijgt tot eind september om te vertrekken.

En als ze het bestemmingsplan willen omzeilen...rij het busje met tassen gewoon in z'n geheel in de garagebox, dan wordt die immers gebruikt waarvoor die bedoeld is. En dan laat je de PBZ'ers maar de post uit het busje halen, ik neem aan dat dat niet bij bestemmingsplan verboden is

Trouwens lekker dagje vandaag, was 1.45 eerder klaar dan de dienst volgens het rooster afgelopen is
  maandag 24 augustus 2009 @ 17:19:46 #104
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_72116041
hmmm, ik heb iets stoms gedaan. Ik heb bij een gerechtelijk schrijven bij uitgifte alleen laten teken op de akte en niet op de distributielijst. Er zat niemand in de kooi dus ik zal morgen wel op mn flikker krijgen.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 24 augustus 2009 @ 17:22:56 #105
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_72116125
Daar krijg je idd behoorlijk op je flikker voor. Heb het zelf ook eens gehad omdat ik iets bij zo'n brief vergeten was.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_72118086
Morgen dus het folder mexicaanse griep, 100%HAH. En daarbij ook nog AlbertHeyn.
AC: Ultraman Viettown 3823-2030-8305
pi_72118227
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 18:43 schreef MaxPowers het volgende:
Morgen dus het folder mexicaanse griep, 100%HAH. En daarbij ook nog AlbertHeyn.
blargh.
deal with it
  maandag 24 augustus 2009 @ 19:02:07 #108
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_72118558
Gelukkig heb ik morgen een wijk zonder portiektrappen.

want daar ben ik echt helemaal klaar mee
pi_72118621
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 18:49 schreef RTB het volgende:

[..]

blargh.
Een particuliere en een 100% hah? Lekker handig, want die mogen dus niet gestapeld worden. En hebben jullie geen Gamma en Karwei, dan? Wij hebben morgen Gamma, Karwei, AH (en ik geloof ook nog een dingetje van het NRC), en die griepfolder woendag. Op woendag is dat geloof ik het enige hah.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_72118836
Ik had vanochtend die AH en die griepfolders moeten invouwen.
Je heb dan griepfolders over en die zijn dan voor de brievenbussen met stickers. Gamma niet gezien.
Woensdag hebben we de neckerman. Ik werk in almere.

Volgens mij was het zelfs de verwachting dat die griepfolders vandaag al bezorgt zouden worden, maar maandag doet TNT niet aan HAH.
AC: Ultraman Viettown 3823-2030-8305
pi_72119185
Wij hebben Karwei en AH, neem aan dat de griep folder er dan niet bij zit morgen...
Zit de karwei in plastic of zitten de korting stickers middenin het boekje?
  maandag 24 augustus 2009 @ 19:58:34 #112
1037 Kaos
see you in 2017
pi_72120270
Wij hebben de mexicaanse griep folder pas donderdag geloof ik.

En met gerechtelijke brieven laat ik nooit tekenen op de distributielijst. Zet er altijd bij "zie akte" mocht er voor getekend zijn, anders gg (geen gehoor).
  maandag 24 augustus 2009 @ 20:00:07 #113
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_72120324
quote:
En met gerechtelijke brieven laat ik nooit tekenen op de distributielijst. Zet er altijd bij "zie akte" mocht er voor getekend zijn, anders gg (geen gehoor).
pfew
pi_72120345
Zaterdag hier weer C1000 + Plus.
Noot noot.
  maandag 24 augustus 2009 @ 20:02:52 #115
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_72120414
Vrijdag laatste dag
pi_72121488
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 19:23 schreef Deezertje het volgende:
Wij hebben Karwei en AH, neem aan dat de griep folder er dan niet bij zit morgen...
Zit de karwei in plastic of zitten de korting stickers middenin het boekje?
Wij morgen Karwei, AH en nog een kleintje, woensdag één soort (Neckermann misschien, die zag ik al staan), donderdag de griepfolder, vrijdag één soort, zaterdag C1000 (sommige code's).

Die Karwei is met stickerboekje aan de buitenkant
pi_72122145
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 17:19 schreef Plasterk het volgende:
hmmm, ik heb iets stoms gedaan. Ik heb bij een gerechtelijk schrijven bij uitgifte alleen laten teken op de akte en niet op de distributielijst. Er zat niemand in de kooi dus ik zal morgen wel op mn flikker krijgen.
Als je daarvoor op je donder krijgt kent die Kooi-kerel de regels niet. Gerechtelijke brieven (ik neem aan dat het voor een NP was) worden behandeld in uitreikinstructie 8 in het "zakboekje voor de postbode". De ontvanger hoeft alleen op de akte te tekenen, NIET op de distributielijst.
  FOK!fotograaf maandag 24 augustus 2009 @ 21:06:54 #118
73911 ultra_ivo
pi_72122507
Klopt. Ik zet altijd 'uitgereikt' op de distributielijst als ik 'm uitgereikt heb. Zo niet dan geen gehoor -> PAG ... oid.
pi_72125445
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 16:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:

Postdepot moet sluiten

Wildplassen, da's kinderspel. Wij hebben er 1 die zijn grote boodschap in de duinen doet en zijn kont afveegt met bladeren.
pi_72125705
Was erg gezellig afgelopen zaterdag, wordt er 1 team van gemaakt, laten het andere deel-VBG je lekker zitten en dat terwijl ze met een man van ons staan (weten ze zelf niet eens) en wij gewoon 5 diensten niet ingevuld hebben en 1 medewerker die toch al niet de snelste is (understatement), met een tenniselleboog en een geblesseerde rug kampt. En dan vandaag beweren dat we maar niet wilde opschieten. Tsja met evenveel adressen, voor veel wijken niet afgewerkte reject en 20 wijken waar zaterdagbezorgers staan ben je dan wel eerder klaar. Volgende keer hebben zij een probleem.
pi_72139412
KLOTE stickers van Karwei
KLOTE regen (veeeel!!)
WEINIG post (heb normaal veeeel meer Veronica gidsen??)
pi_72141764
3 HAH vandaag, geen griepfolder. Ik las wel dat er morgen zware wehkamp HAH is...
deal with it
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 15:10:56 #123
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72141865
Hehe kreeg net een belletje van me ma, totaal verrot.
Was haar eerste dag bij de TNT als bezorger.
pi_72141927
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 15:10 schreef Lastpost het volgende:
Hehe kreeg net een belletje van me ma, totaal verrot.
Was haar eerste dag bij de TNT als bezorger.
Haha ja da's knap waardeloos met 3HAH
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 21:13:14 #125
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_72153086
Woei, hier is het toch droog gebleven en maar 1 HAH ( AH) dus dat viel wel mee, we hebben alleen heel de week HAH..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')