Je weet dat er in de zomerperiode 10% van de geplande bezorg tijd af gaat ( iets met weinig post enzo )quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:49 schreef Ohrpolster. het volgende:
...
Heel rustig aan gelopen en na elke bundel een paar slokken water, dan was het wel uit te houden.
...

Ik ga me niet lopen haasten om binnen die tijd te blijven, zeker niet met dit weer...maargoed, ik ben wel binnen de tijd gebleven, ik neem nog steeds grote stappen, alleen iets minder snelquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:18 schreef greatchampion het volgende:
[..]
Je weet dat er in de zomerperiode 10% van de geplande bezorg tijd af gaat ( iets met weinig post enzo )

Hier zostraks een forse hagelbui gehad met stenen zo groot als duiveneieren.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:46 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ik had volgens mij mazzel vandaag. Met afstand de rustigste dag van deze week, en de warmrte viel erg mee, volgens mij was het hier niet wamer dan 28 graden, en omdat er redelijk wat wind stond was het best goed te doen. En waar blijft dat voorspelde noodweer nu? Er is 1 kort buitje gevallen, zonder onweer, verder niets. Teleurstellend.

Ben officieel per 1 mei uit dienst getreden. Mijn 60 verlofuren kwamen vandaag vrolijk binnen wandelen. Dus een maandje of 3 heeft het geduurd bij mij.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:36 schreef Paran0id het volgende:
Vraagje: Ik ben sinds 1 augustus niet meer in dienst bij TNT Post. Wel had ik nog ongeveer 80 verlofuren staan, wanneer worden deze uren uitgekeerd? Kan namelijk op het moment wel een extra zakcentje gebruiken.

Wat een kutgrapquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:36 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik vernam net dat er hier iig de komende 2 zaterdagen naast de C1000 folders ook Plusmarkt folders bij zitten
Bah! En ook hebben aardig wat mensen hier in de buurt een speciale sticker, dat ze alleen Plus folders willen en geen andere reclame (leuk geintje van die supermarkt). Irritant als je dus 2 folders hebt.. nuja ik zie het morgen dan wel.
Loon was wel lekker jaVeel gewerkt in de vakantie!

Ja, hier hetzelfde verhaal, er zat ook nog een mailing van hetzelfde formaat bij van de Bankgiroloterij (geloof ik). De machine had er moeite mee schijnbaar, heel veel reject, fout gesorteerden en ook nog van die kaarten die helemaal niet door de HSM waren gegaan. En met kleine post tussen kleine post zetten kan je ook niet echt lekker tempo maken...quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:17 schreef greatchampion het volgende:
Wat een rukdag vandaag. 2 behoorlijke klote kaarten gehad ( Sligro en een meubelzaak ) van dezelfde formaat en die gewoon elkaar vast plakten. Verder had de voorsorteermachine er vandaag ook niet veel zin in. Tussen de rode en eerste gele kaart zaten in elke rode bak zo'n 30 brieven nasortering in, ook heel fijn was dat.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |