Nou eigenlijk niet, ik zou wel weer eens een relatie willen gewoon. Op een of andere manier kapt het altjid af.quote:
Ben ik de enige die zich afvraagt wat, 4 anders inhoudt, poep en plassex? Anale sex?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:05 schreef dikkemongul het volgende:
Dit vraag ik me sinds een tijdje wel af wat normaal is.
Nu heb ik het dan over zoenen en seks. Ik dacht dat ik volkomen normaal was, maar nu sprak ik wat vrienden en die zitten met zoenen op ongeveer 15 ofzo. Qua sexparters dan weer 4. Ikzelf zit op +- 50-60 zoenpartners en 2 neuken en 4 anders, raar ratio in vergelijking met mijn maten.Tevens heb ik ook maar 1 relatie gehad welke maar een maandje duurde.
Daarom dan ook de vraag: wat is jullie ratio en ben ik abnormaal?
Ik ben ook zeer typischquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:10 schreef WurM het volgende:
Zoenen 3, seks 1.
Ja, ik ben een typische FOK!ker
Skull-fucking.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:10 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Ben ik de enige die zich afvraagt wat, 4 anders inhoudt, poep en plassex? Anale sex?
Daar denk je wel eens over na toch...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:10 schreef Feitosa het volgende:
Je telt vrouwen met wie je hebt gezoend?
Virgin alert.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:19 schreef AlphaOmega het volgende:
Alleen al het feit dat je dat soort gegevens bijhoudt maakt je tot een überstakker.
Mijn analyse is als volgt:quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:05 schreef dikkemongul het volgende:
Maar dat onthoud je toch niet? Ik ben zelfs sommige bedpartners vergeten. Slechte minnaars behoeven geen ruimte in mijn hoofd in te nemenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:11 schreef dikkemongul het volgende:
Daar denk je wel eens over na toch...
Maak dat de spreekwoordelijke kat wijs...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dat onthoud je toch niet? Ik ben zelfs sommige bedpartners vergeten. Slechte minnaars behoeven geen ruimte in mijn hoofd in te nemen.
Goh, hoe voorspelbaar. Nee, ik ben getrouwd.quote:
Nee , eerlijk gezegd niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:11 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Daar denk je wel eens over na toch...
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:31 schreef Jajong het volgende:
Maak dat de spreekwoordelijke kat wijs...
0 is zo'n flutscore bij dit soort eikelpoetstopics, of niet?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:21 schreef Jajong het volgende:
Ik kan deze informatie niet verstrekken trouwens, dat druist tegen de Bro-code in.
Dat dus.. Ik zou het mijn god niet weten met hoeveel ik gezoend heb.. En de slechte sletjes, nee, die onthoud ik niet voor eeuwig..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dat onthoud je toch niet? Ik ben zelfs sommige bedpartners vergeten. Slechte minnaars behoeven geen ruimte in mijn hoofd in te nemen.
Dan ben ik een hele schrale baas denk ik, want ik ervaar alles nog steeds als mooie herinneringen, een tweetal als kutherinneringen , maar ik weet ze nog wel. Dan kun je dat toch optellen?quote:
0quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:34 schreef JoeThePlumber het volgende:
Hoeveel zou Tong80 hebben...
Ja, dat is de redenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:33 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
0 is zo'n flutscore bij dit soort eikelpoetstopics, of niet?
Hoe weet je dat je iemand bent vergeten...? Als je iemand bent vergeten................!!!!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:33 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Okay, de allerslechtste kan ik helaas niet meer uit mijn geheugen wissen. Maar die daarna komen ... poef ... weg.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:35 schreef Jajong het volgende:
Hoeveel chicks ik heb gezoend heb ik geen idee, maar hoeveel ik heb geknald weet ik wel hoor.. Ik kan me niet voorstellen dat je 't echt niet weet als je daar even over na denkt, tenzij je honderden hebt gehad ofzo.
precies datquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:37 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja, dat is de reden.
[..]
Hoe weet je dat je iemand bent vergeten...? Als je iemand bent vergeten................!!!!!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:35 schreef Jajong het volgende:
Hoeveel chicks ik heb gezoend heb ik geen idee, maar hoeveel ik heb geknald weet ik wel hoor.. Ik kan me niet voorstellen dat je 't echt niet weet als je daar even over na denkt, tenzij je honderden hebt gehad ofzo.
Als je richting de 30 gaat, dus al 10+jaar neukt, af en toe wat op pikt in de kroeg, dan zit je al gauw op de 25+ sekspartners. Dan moet je best goed lang na gaan denken om iedereen op te noemen. En ik weet zeker dat ik als ik een lijstje maak er toch weer een paar vergeet..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:35 schreef Jajong het volgende:
Alzheimer Light is kicking in at an early stage ...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:35 schreef Jajong het volgende:
Ken je dat gevoel niet dat je zeker weet dat je iets bent vergeten, maar niet weet wat? Nou dat. Maar dan met mensen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:37 schreef Jajong het volgende:
Hoe weet je dat je iemand bent vergeten...? Als je iemand bent vergeten................!!!!!
Wat is dat nou voor een dom antwoord. Dan kun je toch zeggen (zoals ik dat doe) tussen de 50-60 of weet ikl wat. Is schatten nou zo moeilijk?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ken je dat gevoel niet dat je zeker weet dat je iets bent vergeten, maar niet weet wat? Nou dat. Maar dan met mensen.
Het waren allemaal schatjes!...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:40 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een dom antwoord. Dan kun je toch zeggen (zoals ik dat doe) tussen de 50-60 of weet ikl wat. Is schatten nou zo moeilijk?
Slet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alzheimer Light is kicking in at an early stage ...
Honderden zijn het er niet. Geloof ik.
Nee, echt niet!!! Rond de vijftig, geloof ik. Zoenen ligt misschien een twintigtal stuks hoger. Of zo.
Maar dat mag. Op mijn leeftijd.
Ondanks de Pucca-avatar : man, 50.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:32 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Mevrouw de jong, wat zegt u nu?...
ik was in de war met MV voor de De Jong...excuses!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:45 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Ondanks de Pucca-avatar : man, 50.
Hoe dichter bij de nul...is blijkbaar ook maar fabeltje...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:48 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb er maar twee waarmee ik gezoend heb maar niet geneukt. Ik zoen eigenlijk alleen met mensen waarmee ik naar bed wil![]()
Geneukt rond de 15.
Hoezo? Is anderhalve sekspartner per jaar dat ik seksueel actief ben. Vind ik vrij normaal voor een twintiger.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:51 schreef JoeThePlumber het volgende:
Hoe dichter bij de nul...is blijkbaar ook maar fabeltje...
Pucca-avatar, MV (staat trouwensvoor Michiel Vincent), als ik nou mijn profiel ook nog even aanpas kan ik misschien nog scoren ...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:48 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
ik was in de war met MV voor de De Jong...excuses!
Is mijn post daarboven nou zo moeilijk te lezen?quote:
Maar is dat vanaf 15 jaar?..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:53 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Hoezo? Is anderhalve sekspartner per jaar dat ik seksueel actief ben. Vind ik vrij normaal voor een twintiger.
Dat heb ik toch nooit gezegdquote:
Selectief lezen heet dat.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:56 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat heb ik toch nooit gezegder werd gevraagd HOEVEEL ik zeg 15. Wat denk je dat ik dan bedoel met 15
jeeez.
Da's een behoorlijk verschil. Zoen je dan zoveel mensen waar je verder niks mee wilt of krijg je de rest niet voor elkaar?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:05 schreef dikkemongul het volgende:
Ikzelf zit op +- 50-60 zoenpartners en 2 neuken en 4 anders.
Sorry hoor...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:56 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat heb ik toch nooit gezegder werd gevraagd HOEVEEL ik zeg 15. Wat denk je dat ik dan bedoel met 15
jeeez.
Dat snap ik ook nooit, van die figuren die dan een heleboel zoenen maar zelden neuken. Ja, als je 14 bent. Maar als twintiger? Dan ben je of een hele slechte zoener, of je durft niet of je wil eigenlijk niks maar zoenen is net zoiets als een kater of shoarma eten, een bijverschijnsel van dronkenschap.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:48 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb er maar twee waarmee ik gezoend heb maar niet geneukt. Ik zoen eigenlijk alleen met mensen waarmee ik naar bed wil![]()
Volgens mij gaat het je dan voornamelijk om het 'scoren' of zoenen is je wake-up call van goh die is eigenlijk niet zo leuk als van veraf.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:00 schreef Weltschmerz het volgende:
Dat snap ik ook nooit, van die figuren die dan een heleboel zoenen maar zelden neuken. Ja, als je 14 bent. Maar als twintiger? Dan ben je of een hele slechte zoener, of je durft niet of je wil eigenlijk niks maar zoenen is net zoiets als een kater of shoarma eten, een bijverschijnsel van dronkenschap.
Gokje, het komt in de buurt van je leeftijd?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:00 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Sorry hoor...![]()
15 kan alles zijn...
Ja, en ..ben 15...dus?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:08 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Gokje, het komt in de buurt van je leeftijd?
Seks/lust en romantiek/liefde kunnen prima naast elkaar bestaan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:10 schreef JoeThePlumber het volgende:
Waar is romantiek tegenwoordig...bestaat dat wel in de woordenboek?
Is dat zo?...bronnen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Seks/lust en romantiek/liefde kunnen prima naast elkaar bestaan.
Op zich zijn aantallen interessant maar de ratio is nog interessanter. Ik denk dat ik namelijk met meer meiden heb gezoend maar mijn aantal sexpartners ligt aanmerkelijk lager. Het lijkt erop dat zoenen bij jou ook direct neuken is?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, echt niet!!! Rond de vijftig, geloof ik. Zoenen ligt misschien een twintigtal stuks hoger. Of zo.
Vanaf een bepaalde leeftijd is zoenen inderdaad meestal de opmaat tot seks.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:17 schreef pisnicht het volgende:
Het lijkt erop dat zoenen bij jou ook direct neuken is?
Ah en verklaring voor mijn ratioquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat snap ik ook nooit, van die figuren die dan een heleboel zoenen maar zelden neuken. Ja, als je 14 bent. Maar als twintiger? Dan ben je of een hele slechte zoener, of je durft niet of je wil eigenlijk niks maar zoenen is net zoiets als een kater of shoarma eten, een bijverschijnsel van dronkenschap.
Ervaring. Doe jij ook nog wel opquote:
Hoe oud ben je dan 40+?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vanaf een bepaalde leeftijd is zoenen inderdaad meestal de opmaat tot seks.
Jij laat het klinken alsof dat wel heel erg is, maar het kan natuurlijk ook inhouden dat iemand wat selectiever zoent..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:17 schreef pisnicht het volgende:
Op zich zijn aantallen interessant maar de ratio is nog interessanter. Ik denk dat ik namelijk met meer meiden heb gezoend maar mijn aantal sexpartners ligt aanmerkelijk lager. Het lijkt erop dat zoenen bij jou ook direct neuken is?
Niet erg maar wel opmerkelijk, toch?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:20 schreef Maartel het volgende:
[..]
Jij laat het klinken alsof dat wel heel erg is, maar het kan natuurlijk ook inhouden dat iemand wat selectiever zoent..
quote:
40 + 1quote:
Ik vind het niet zo opmerkelijk eerlijk gezegd, bij mij is het net zo.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:21 schreef pisnicht het volgende:
Niet erg maar wel opmerkelijk, toch?
Nou ik zie (zag) mezelf niet als preuts maar ik sta daar toch echt iets anders tegenover. Kan heel goed zijn dat ik een leuke meid tegenkom waar ik mee zoen maar voordat het tot neuken over gaat, zie ik haar liever een paar keer vaker.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb van mn 14 tm 18 ook wel met véél meiden gezoend, en dan blijft het meestal daarbij. Maar inderdaad, als je volwassen ben, 18 of 20+ ofzo, dan zoen je vaak wat minder, maar meestal gaat het dan wel vaak verder met de mensen waar je dan wél mee zoent
Ja duuh, tis niet altijd meteen zoenen en gelijk daarna neuken. Maar vaak zie je idd iemand wat vaker dan, en komt het er dan van ofzoquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:24 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Nou ik zie (zag) mezelf niet als preuts maar ik sta daar toch echt iets anders tegenover. Kan heel goed zijn dat ik een leuke meid tegenkom waar ik mee zoen maar voordat het tot neuken over gaat, zie ik haar liever een paar keer vaker.
erhmm.. Misschien één of twee? Bij die aantallen weet je wel hoeveel het er zijn lijkt me en daarnaast kan je bij die aantallen niet echt meepraten wat mij betreft. Ik zit op 75+ zoenen en 11 sex(neuk)partners.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:24 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo opmerkelijk eerlijk gezegd, bij mij is het net zo.
Ik heb idd misschien ook met één of twee mensen 'slechts' gezoend.
Maar ik zoen over het algemeen ook alleen maar potentieel relatiemateriaal, of bij hoge uitzondering uit geilheid, en in beide gevallen ligt sex dan meestal ook wel in de planning..
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:23 schreef Vlindur het volgende:
Zoenen: 3
Seks: 1 (En daar ben ik nu zwanger van)
ah maar dan ben je idd wellicht selectiever. Ik zoen met elke meid die me leuk lijkt en er lekker uitziet. Kan best zijn dat het vervolgens niets blijkt te zijn (bij het uitgaan heb ik niet echt diepgaande gesprekkenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja duuh, tis niet altijd meteen zoenen en gelijk daarna neuken. Maar vaak zie je idd iemand wat vaker dan, en komt het er dan van ofzo
Jawel. Twee van twee jaar, een van drie jaar en eentje van 6 jaar en nog wat kortere.quote:
O je moet een minimum aantal hebben behaald om mee te mogen praten?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:26 schreef pisnicht het volgende:
[..]
erhmm.. Misschien één of twee? Bij die aantallen weet je wel hoeveel het er zijn lijkt me en daarnaast kan je bij die aantallen niet echt meepraten wat mij betreft. Ik zit op 75+ zoenen en 11 sex(neuk)partners.
Dan kan je toch beter je tijd aan vibrators besteden?..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel. Twee van twee jaar, een van drie jaar en eentje van 6 jaar en nog wat kortere.
Ik was er vroeg bij, kan seks en liefde prima scheiden, ben niet zo goed in vaste relaties (snel verveeld), maar vind seks wel erg leuk, onmisbaar leuk en heb niet zoveel met wat wel of niet hoort.
Ik veroordeel je ook niet, en zou het zelf prima vinden bij iemand waar ik gewoon vrijblijvend wat sex met had ofzo. Maar stel dat iemand echt relatie-material is dan zou ik wel ff flink slikken als ze ineens op de proppen komt met dat je nummertje 53 bent ofzo... Misschien lekker ouderwetsquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel. Twee van twee jaar, een van drie jaar en eentje van 6 jaar en nog wat kortere.
Ik was er vroeg bij, kan seks en liefde prima scheiden, ben niet zo goed in vaste relaties (snel verveeld), maar vind seks wel erg leuk, onmisbaar leuk en heb niet zoveel met wat wel of niet hoort.
Doe mij maar een man. Van vlees en bloed. Kun je ook nog mee praten. En lachen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:31 schreef JoeThePlumber het volgende:
Dan kan je toch beter je tijd aan vibrators besteden?..
Uiteraard, maar het zijn toch altijd wel van die vragen die ooit komen, en dingen die je jezelf over je 'nieuwe liefde' afvraagt. Maar inderdaad, als het er te weinig zijn is het een frigide doos, zijn het er meer dan is het slet geweest. Eigenlijk is er gewoon geen goed aantalquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:34 schreef Copycat het volgende:
Dat vind ik ook een van de meest domme vragen om te stellen: het aantal bedpartners van je nieuwe liefde. Dan weet je van tevoren al dat wat je ook gaat horen, het niet leuk wordt. Setting yourself up for agony.
Denk dat bij paren 99 procent die vraag is gesteld, maar of dat waar is...?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:34 schreef Copycat het volgende:
Dat vind ik ook een van de meest domme vragen om te stellen: het aantal bedpartners van je nieuwe liefde. Dan weet je van tevoren al dat wat je ook gaat horen, het niet leuk wordt. Setting yourself up for agony.
het is een aparte ratio die je hebt ja, behalve als je een hele slechte propper in Salou bent geweestquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:05 schreef dikkemongul het volgende:
Dit vraag ik me sinds een tijdje wel af wat normaal is.
Nu heb ik het dan over zoenen en seks. Ik dacht dat ik volkomen normaal was, maar nu sprak ik wat vrienden en die zitten met zoenen op ongeveer 15 ofzo. Qua sexparters dan weer 4. Ikzelf zit op +- 50-60 zoenpartners en 2 neuken en 4 anders, raar ratio in vergelijking met mijn maten.Tevens heb ik ook maar 1 relatie gehad welke maar een maandje duurde.
En nooit enig moment gehad van , met die wil ik verder?...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe mij maar een man. Van vlees en bloed. Kun je ook nog mee praten. En lachen.
Oh jawel hoor. Voor een bepaalde periode. Die bij de een wat langer duurde dan bij de ander. Ik ben niet echt in de wieg gelegd voor huisje, boompje, beestje geloof ik.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:39 schreef JoeThePlumber het volgende:
En nooit enig moment gehad van , met die wil ik verder?...
Wat is het dan wat je tegenhoud?...waarom wil je dan niet verder?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Voor een bepaalde periode. Die bij de een wat langer duurde dan bij de ander. Ik ben niet echt in de wieg gelegd voor huisje, boompje, beestje geloof ik.
Maar je weet nooit wie ik waar nog tegenkom.
Altijd alle opties openhouden, dat is mijn belangrijkste levensmotto.
Omdat het 'op' is. Niks meer, niks minder. En ik weiger te settelen voor less. Dan ga ik gewoon weer verder, als single.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:43 schreef JoeThePlumber het volgende:
Wat is het dan wat je tegenhoud?...waarom wil je dan niet verder?
Er kan natuurlijk wel eens paar dagen tussenzitten (de preutse trut), en het kan er ook wel eens niet van komen of je kunt bewust afhaken. Dus als je geen hoerenloper bent zul je allicht met meer vrouwen gezoend hebben dan geneukt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:19 schreef pisnicht het volgende:
Ah en verklaring voor mijn ratioIk moet bekennen dat ik idd mijn aantal zoenpartners flink omhoog heb gehaald in mijn puberteit en daarna lange relaties heb gehad. Feit voor mij blijft echter dat ik een ONS niet uit de weg ga maar ik zoen liever een paar keer voordat ik hem erin hang
CC, ik ben het zo erg met je eens!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat het 'op' is. Niks meer, niks minder. En ik weiger te settelen voor less. Dan ga ik gewoon weer verder, als single.
Dat het op is, kan best begrijpend zijn! Ken je ook niet, maar het klinkt bij jouw kant best behoorlijk arrogant...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat het 'op' is. Niks meer, niks minder. En ik weiger te settelen voor less. Dan ga ik gewoon weer verder, als single.
Hier kan ik me wel een beetje in vinden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:47 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Er kan natuurlijk wel eens paar dagen tussenzitten (de preutse trut), en het kan er ook wel eens niet van komen of je kunt bewust afhaken. Dus als je geen hoerenloper bent zul je allicht met meer vrouwen gezoend hebben dan geneukt.
Maar wat ik niet snap (hoeft ook niet, ik veroordeel het ook niet) zijn van die mensen die zo makkelijk zijn met aflebberen maar zo moeilijk zijn met indoen. Wat ben je dan voor halfslachtige slet/toyboy? Wat zijn dat voor mensen? Wel gaan zuipen maar dan maat houden? Wel een joint aannemen maar niet inhaleren? Naar een concert met oordopjes in? Je zwembroek mee voor als je spontaan s nachts gaat skinnydippen?
Ik moet er niet aan denken mijn tong in allerlei vrouwen te stoppen waar ik niet mee wakker wil worden.
Omdat de meeste vrouwen het niet kunnen waarderen als je aan hun tieten/kont zit voordat je met ze hebt gezoendquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:47 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Er kan natuurlijk wel eens paar dagen tussenzitten (de preutse trut), en het kan er ook wel eens niet van komen of je kunt bewust afhaken. Dus als je geen hoerenloper bent zul je allicht met meer vrouwen gezoend hebben dan geneukt.
Maar wat ik niet snap (hoeft ook niet, ik veroordeel het ook niet) zijn van die mensen die zo makkelijk zijn met aflebberen maar zo moeilijk zijn met indoen. Wat ben je dan voor halfslachtige slet/toyboy? Wat zijn dat voor mensen? Wel gaan zuipen maar dan maat houden? Wel een joint aannemen maar niet inhaleren? Naar een concert met oordopjes in? Je zwembroek mee voor als je spontaan s nachts gaat skinnydippen?
Ik moet er niet aan denken mijn tong in allerlei vrouwen te stoppen waar ik niet mee wakker wil worden.
Een hype? Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:51 schreef JoeThePlumber het volgende:
Dat het op is, kan best begrijpend zijn! Ken je ook niet, maar het klinkt bij jouw kant best behoorlijk arrogant...
Maar ja, vast een hype...
Ik hoop dat ik niet gelijk heb maar je klinkt wel een beetje als een egoistisch semi-psychotisch kreng. Dat type vrouw iq-tje 100-105 dat denkt dat je alles weet mannen gebruikt tot je wat beters (guller en meer aandacht) krijgt,quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Pardon?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:57 schreef solaire het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik niet gelijk heb maar je klinkt wel een beetje als een egoistisch semi-psychotisch kreng. Dat type vrouw iq-tje 100-105 dat denkt dat je alles weet mannen gebruikt tot je wat beters (guller en meer aandacht) krijgt,
tja dan moet ik je teleurstellen dat type vrouw trekt alleen maar walk-overs en tirannen aan omdat geen enkele normale man het daar langer als een paar weken mee uithoudt. en dan maar roepen waarom vind ik toch geen leuk jongen/ man nooit het probleem bij jezelf zoeken.
Nou ja hype is best licht te noemen, het is nu cultuur...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een hype? Hoe bedoel je?
En misschien komt het idd wel arrogant over. Alhoewel ik volgens mij niet arrogant, maar wel zelfverzekerd ben. Weet wat ik wel en vooral niet (meer) wil. En dan ben ik liever arrogant en alleen dan dat ik in een relatie zit waar ik niet gelukkiger van word.
Ik vind het ook een stap verder. Ik snap alleen niet dat je vrouwen waarmee je niet naar bed wilt wel leuk genoeg vindt om mee te zoenen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:56 schreef pisnicht het volgende:
Omdat de meeste vrouwen het niet kunnen waarderen als je aan hun tieten/kont zit voordat je met ze hebt gezoend
Neuken vind ik gewoon een stap verder en als ik ga zuipen probeer ik me idd ook niet compleet lam te zuipen als je dan toch graag die analogie wilt maken.
Nee. Je hebt geen gelijk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:57 schreef solaire het volgende:
Ik hoop dat ik niet gelijk heb maar je klinkt wel een beetje als een egoistisch semi-psychotisch kreng. Dat type vrouw iq-tje 100-105 dat denkt dat je alles weet mannen gebruikt tot je wat beters (guller en meer aandacht) krijgt,
tja dan moet ik je teleurstellen dat type vrouw trekt alleen maar walk-overs en tirannen aan omdat geen enkele normale man het daar langer als een paar weken mee uithoudt. en dan maar roepen waarom vind ik toch geen leuk jongen/ man nooit het probleem bij jezelf zoeken.
Ja mijn post is nogal hard en over de top neergezet (sorry daarvoor), maar als je 40 bent en een relatie gebruikt als iets tot het op is tot het niet meer is wat jij wil of tot er wat beters om de hoek komt kijken vind ik dat je toch wel eens goed naar jezelf mag kijken hoe het komt dat geen enkele man met je door wilt of jij met geen enkele man door wilt. dan denk ik dat er toch wel degelijk eens enige vorm van zelfreflectie aan de pas mag komen, je kan wel roepen dat je niet gemaakt bent voor een relatie maar daarvan ligt de schuld toch vaak grotendeels bij jezelf.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:59 schreef Maartel het volgende:
[..]
Pardon?
Wat is er egoistisch en semi-psychotisch aan om een relatie te beeindigen als je er niets meer aan vindt?
Je doet die ander dan toch ook niet echt een plezier om de schijn op te houden uit beleefdheid lijkt me..
Omdat zoenen/voelen laagdrempeliger is en voortvloeit uit het feit dat ik geil wordt van een dame. Ik heb ook wel eens na de eerste zoen geneukt (3 x ONS) maar vind de sex veel fijner als er ook liefde bij komt kijken en dat kan ik pas bepalen als ik wat vaker heb gezoend.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vind het ook een stap verder. Ik snap alleen niet dat je vrouwen waarmee je niet naar bed wilt wel leuk genoeg vindt om mee te zoenen.
Cc, wanneer gaan we nu eens een keer neuken?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:13 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het wel grappig dat je die psychologie van de koude grond probeert toe te passen. Op basis van dingen die je totaal anders interpreteert dan dat ze er daadwerkelijk staan.
Schuld schuld?? het is gewoon een manier van leven waar ze zich fijn bij voelt. Ik zie mezelf voorlopig ook niet in een relatie, ben heel blij met hoe ik nu leef, en als dat betekend dat ik iedere week met een ander in bed lig... Maakt dat uit? Daar leer ik van van wat ik wel en niet wil. Zodat ik ook donders goed weet wat ik wel en niet wil in een eventuele relatie die eruit voort vloeit. Erg fijn voor haar, erg fijn voor mij. Bewust zijn van wat je wel en niet wilt is iets goeds.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:12 schreef solaire het volgende:
[..]
Ja mijn post is nogal hard en over de top neergezet (sorry daarvoor), maar als je 40 bent en een relatie gebruikt als iets tot het op is tot het niet meer is wat jij wil of tot er wat beters om de hoek komt kijken vind ik dat je toch wel eens goed naar jezelf mag kijken hoe het komt dat geen enkele man met je door wilt of jij met geen enkele man door wilt. dan denk ik dat er toch wel degelijk eens enige vorm van zelfreflectie aan de pas mag komen, je kan wel roepen dat je niet gemaakt bent voor een relatie maar daarvan ligt de schuld toch vaak grotendeels bij jezelf.
Wie? Ik niet. En ik wist niet dat we met een spelletje bezig waren? Ik vertel hoe ik dingen beleef, doe en zie en jij hangt daar jouw interpretaties en gevolgtrekkingen aan. Die ik vervolgens weerleg. C'est tout.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:18 schreef solaire het volgende:
ah psychologie gestudeerd. Nee dan geef ik me bij deze over, jij wint
Denk dat je meer naar 'vuisten' moet gaan denken...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Cc, wanneer gaan we nu eens een keer neuken?
Ik heb altijd maar een friend with benefits tegelijk. Vind ik wel net zo overzichtelijk. Als we op elkaar zijn uitgekeken (...) zal ik weer eens aan je denken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:19 schreef heiden6 het volgende:
Cc, wanneer gaan we nu eens een keer neuken?
Ja. Want als je veel sekspartners hebt gehad werken je bekkenbodemspieren niet meerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:21 schreef JoeThePlumber het volgende:
Denk dat je meer naar 'vuisten' moet gaan denken...
Ik ben toch geen gebruiksvoorwerp *huil huil*.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb altijd maar een friend with benefits tegelijk. Vind ik wel net zo overzichtelijk. Als we op elkaar zijn uitgekeken (...) zal ik weer eens aan je denken.
Je bent een man. Van vlees en bloed.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:23 schreef heiden6 het volgende:
Ik ben toch geen gebruiksvoorwerp *huil huil*.
Ik had eigenlijk gebash terug verwachtquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie? Ik niet. En ik wist niet dat we met een spelletje bezig waren? Ik vertel hoe ik dingen beleef, doe en zie en jij hangt daar jouw interpretaties en gevolgtrekkingen aan. Die ik vervolgens weerleg. C'est tout.
Geen id...zal wel zo zijn...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Want als je veel sekspartners hebt gehad werken je bekkenbodemspieren niet meer.
Ik bash niet zo snel. Ondanks dat ik een enorm kreng ben.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:27 schreef solaire het volgende:
Ik had eigenlijk gebash terug verwachtkom jij met een weerlegging aan
Je traint ze juist meer ...quote:
Ik denk dat jij toch maar weer eens in de biologieboeken moet duiken. Spieren kun je aanspannen ... op gezette momenten. Of gewoon achter je bureauquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:31 schreef JoeThePlumber het volgende:
Dus het word allemaal smaller...
Ik ga wat biologielessen volgen....wil je proefkonijn zijn?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat jij toch maar weer eens in de biologieboeken moet duiken. Spieren kun je aanspannen ... op gezette momenten. Of gewoon achter je bureau.
das nou jammer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik bash niet zo snel. Ondanks dat ik een enorm kreng ben.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bent een man. Van vlees en bloed.
Ja OK, maar dan ben je dus ook niet iemand die twee keer in de week iemand staat af te lebberen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:15 schreef pisnicht het volgende:
Omdat zoenen/voelen laagdrempeliger is en voortvloeit uit het feit dat ik geil wordt van een dame. Ik heb ook wel eens na de eerste zoen geneukt (3 x ONS) maar vind de sex veel fijner als er ook liefde bij komt kijken en dat kan ik pas bepalen als ik wat vaker heb gezoend.
Ik vind zoenen juist het intiemste.. Dat is namelijk het eerste lichamelijk contact dat je met een vreemde hebt... Als ik eenmaal gezoend hebt, maakt de rest me dan ook niet zo veel meer uit.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja OK, maar dan ben je dus ook niet iemand die twee keer in de week iemand staat af te lebberen.
Ja, want iemand die eens in de zoveel weken een bedpartner heeft "slijt" harder dan iemand die een relatie heeft en het 2 a 3 keer per week doet...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:21 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Weet ik niet, hangt er vanaf of je vaak seks wilt hebben. Wat mij betreft heb je elke avond seks met een ander. Maar ik vind zoenen ook niet niks, dat is waarom ik niet snap dat seks dan ineens wel iets is om moeilijk over te doen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:05 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ik vind zoenen juist het intiemste.. Dat is namelijk het eerste lichamelijk contact dat je met een vreemde hebt... Als ik eenmaal gezoend hebt, maakt de rest me dan ook niet zo veel meer uit.
Maar goed dat ik niet zo vaak zoen dan!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:53 schreef erikje14 het volgende:
0 & 0
leverd wel een 1:1 ratio op, maar goed
Oehhh jaquote:
Ik snap hier nu echt geen zak van he, hoe krijg je dat voor elkaar man. zo lelijk ben je toch niet en een dikke racer onder je kont dat moet dan toch wel eens af en toe raak zijn??quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:53 schreef erikje14 het volgende:
0 & 0
leverd wel een 1:1 ratio op, maar goed
blijkbaar meer voor nodigquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:13 schreef solaire het volgende:
[..]
Ik snap hier nu echt geen zak van he, hoe krijg je dat voor elkaar man. zo lelijk ben je toch niet en een dikke racer onder je kont dat moet dan toch wel eens af en toe raak zijn??
niet zo berustend man, trek die stoute schoenen eens aan, je ziet er toch best als een toffe gast uit.. nou danquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:15 schreef erikje14 het volgende:
[..]
blijkbaar meer voor nodigMaar goed, maak d'r verder geen probleem van hoor, laatste weken is er wel eea veranderd en ik zie wel waar het schip strand
Goedzo! Hups! Aan de slagquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:20 schreef erikje14 het volgende:
tsja, nooit mee bezig geweest eigenlijk, maar goed dat is een beetje aan het veranderen
mwah, 1/1 is genoegquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Goedzo! Hups! Aan de slagAls zelfs ik mupkes kan versieren, dan moet jij het helemaal kunnen
![]()
over een jaartje is het dus 365:200 bij jou ongeveer
Kijk, dat bedoel ik dus...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:26 schreef darmit het volgende:
3 gezoend en 3 vaste partners.
Daar blijft het ook bij, ben nu single en blijf dat ook.
Ik begin er nooit meer aan.
HeHe eindelijk mensen met inzicht.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:27 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik dus...
Ik verbaas mij echt over deze reactie. Wat boeit het getal? Rare waardeoordelen heb jij.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:16 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe oud is CC eigenlijk.
sowieso is 50 gewoon wel véél, ongeacht je leeftijd vind ik.
Vind 10-15-20 best acceptabel voor een twintiger/dertiger, maar je kan niet rond blijven neuken imho
valt op zich ook wel mee.. 1 per half jaar..quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:07 schreef cemeteryslut het volgende:
bij elke reactie hier denk ik 'hoe oud zou hij/zij zijn?"
om dat vast clear te hebben, ik ben 21 en zit op ± 30/17 (waarvan 2 serieuze relaties, ben sexueel actief sinds mijn 14e)
ik vind het zelf helemaal niet veel eigenlijkquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
valt op zich ook wel mee.. 1 per half jaar..
Neuh, maar er zijn er hier die dat toch wel heel erg veel vinden geloof ikquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:28 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
ik vind het zelf helemaal niet veel eigenlijk
Dus iemand die bv 1x in de week verschillende bedpartners heeft die zou in jouw redenering wijder moeten zijn dan iemand die iedere dag sex heeft met 1 vaste partner?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:21 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
25 + maar?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je richting de 30 gaat, dus al 10+jaar neukt, af en toe wat op pikt in de kroeg, dan zit je al gauw op de 25+ sekspartners. Dan moet je best goed lang na gaan denken om iedereen op te noemen. En ik weet zeker dat ik als ik een lijstje maak er toch weer een paar vergeet..
werd idd gevraagd om de ratio dus hierbij nog een 2 op 1 tjequote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Werd toch gevraagd om de verhouding. Die is bij mij ongeveer 2:1
ik ga toch niet voor niks lopen zoenen met iemandquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:12 schreef heiden6 het volgende:
Ik begrijp niet dat mensen zich zo bezig houden met de verhouding tussen met hoeveel mensen je gezond hebt en met hoeveel je er naar bed bent geweest. Lekker boeiend.
enquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik tel geen losse vrouwen maar SOA kuren!
Paar een schuimbuis, paar een keer een schuimkruis, hier en daar een lekje, maar niets wat blijvende schade heeft opgeleverd.quote:
excuses!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Werd toch gevraagd om de verhouding. Die is bij mij ongeveer 2:1
je zal wel jeuk hebben tussen de benen, al die ongewenste beestjes die je ziek maken ...quote:Op dinsdag 1 september 2009 02:33 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Sex: stuk of 20. Zoenen: tussen 75 en 100 of zo.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:11 schreef aychelle het volgende:
[..]
je zal wel jeuk hebben tussen de benen, al die ongewenste beestjes die je ziek maken ...
sorriequote:Op dinsdag 1 september 2009 22:27 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]. Gemiddeld minder dan 2 sexpartners per jaar. Denk even na voordat je iets post. Maar goed, dat valt met jouw IQ natuurlijk amper te verwachten.
Tenzij je 16 bent ofzo weet ik niet waarom mensen je niet zouden geloven?quote:Op woensdag 2 september 2009 01:19 schreef iHide het volgende:
Geloof het of niet, dat moet je zelf weten..
Zoenen zowiezo wel boven de 40/45 i guess.
Neuken wel getelt op dit moment 19
De pubertjes van Fok! geloven niks uit jaloezie!quote:Op woensdag 2 september 2009 01:24 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Tenzij je 16 bent ofzo weet ik niet waarom mensen je niet zouden geloven?
Omdat hij het nodig heeft om z'n eigen 'mannelijkheid' te tonen.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:24 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Tenzij je 16 bent ofzo weet ik niet waarom mensen je niet zouden geloven?
Dat is wel een punt denk ik idd. Als je echt veel bedpartners hebt wordt t mss neuken om het neuken en gaat kwantiteit boven kwaliteit? (ik weet t niet mijn bedpartners zijn/waren meestal zo leuk dat ik er even aan bleef hangen)quote:Op woensdag 2 september 2009 01:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Omdat hij het nodig heeft om z'n eigen 'mannelijkheid' te tonen.
Volgens hem dus liever 60 big macs dan 1 goed bord boerenkool.
Ik heb liever 1 persoon waar ik iets bij ervaar. En dan bedoel ik meer dan: Boh gahk, ze was gruwelijk nat mên.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:38 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Dat is wel een punt denk ik idd. Als je echt veel bedpartners hebt wordt t mss neuken om het neuken en gaat kwantiteit boven kwaliteit? (ik weet t niet mijn bedpartners zijn/waren meestal zo leuk dat ik er even aan bleef hangen)
Klopt enigzins wel, dat geef ik ook eerlijk toe.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Omdat hij het nodig heeft om z'n eigen 'mannelijkheid' te tonen.
Volgens hem dus liever 60 big macs dan 1 goed bord boerenkool.
Uhm nee. Je neukt omdat het lekker is.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:38 schreef Wazeggie het volgende:
Als je echt veel bedpartners hebt wordt t mss neuken om het neuken en gaat kwantiteit boven kwaliteit?
Ik vind het nogal wat hoor, 50. Of is het werkelijke aantal gekopieerd?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Copycat, ik weet niet hoe oud je bent enzo maar je zegt dat je niet zo goed bent in vaste relaties. Ondertussen heb je er wel 4 opzitten van aardig wat jaartjes...beetje tegenstrijdig vind je niet?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
50 bedpartners is veel ongeacht je leeftijd en je kan niet stellen dat iemand slecht is in het onderhouden van relaties als je 4 x 6 jaar bijvoorbeeld een reletie hebt gehad lijkt mij.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:04 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Als je 41 bent en je hebt 4 relaties gehad die allemaal binnen de eerste 7 jaar uit waren, dan kun je best stellen dat je gewoon niet zo goed bent in vaste relaties. En 50 bedpartners is dan ook niet zo gek veel.
Dat wil zeggen dat ik DRAMATISCH ben in het onderhouden van relaties. Ik ben namelijk eind twintig en heb nog niet de helft van die relaties gehad die Copycat heeft. Tis maar hoe je het zelf ziet denk ik dan...quote:Op donderdag 3 september 2009 14:04 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Als je 41 bent en je hebt 4 relaties gehad die allemaal binnen de eerste 7 jaar uit waren, dan kun je best stellen dat je gewoon niet zo goed bent in vaste relaties. En 50 bedpartners is dan ook niet zo gek veel.
Onder welke steen leef jij?quote:Op donderdag 3 september 2009 14:27 schreef willempjewever het volgende:
[..]
50 bedpartners is veel ongeacht je leeftijd en je kan niet stellen dat iemand slecht is in het onderhouden van relaties als je 4 x 6 jaar bijvoorbeeld een reletie hebt gehad lijkt mij.
Je bent ook 1/3 jonger dan zij. En verder heb ik het helemaal niet over jou.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:24 schreef Puddytat het volgende:
[..]
Dat wil zeggen dat ik DRAMATISCH ben in het onderhouden van relaties. Ik ben namelijk eind twintig en heb nog niet de helft van die relaties gehad die Copycat heeft. Tis maar hoe je het zelf ziet denk ik dan...
Da's in ieder geval braver dan Cc.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:46 schreef remlof het volgende:
Seks gehad met een stuk of 10, gezoend met een stuk of 20. Een relatie van 14 jaar en eentje van 3 maanden gehad, de rest wil ik geen relaties noemen. Braaf he?
Ik wil alles wel met 1 ophogenquote:Op donderdag 3 september 2009 23:33 schreef kwiwi het volgende:
Twee
Geen one night stands of probeersels hier
Nee dankje, daar gaat m'n nummer 2 niet blij mee zijn vrees ikquote:Op donderdag 3 september 2009 23:39 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Ik wil alles wel met 1 ophogen
Maar met mij vast welquote:Op donderdag 3 september 2009 23:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dankje, daar gaat m'n nummer 2 niet blij mee zijn vrees ik
Jij hebt zeker een boekje waarin je dat allemaal bijhoudt? Ik zou het echt allemaal niet meer weten.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:42 schreef NiceThingsAddict het volgende:
11 meiden/vrouwen waarvan:
5 relaties
2x ONS
1x ex van n vriend(was al 2 jaar uit, dat wel)
2 soort van seksrelaties (3-5x afgesproken, puur voor de seks)
1 scharrel/probeersel
in... 6,5 jaar tijd, in totaal 4,7 jaar relatie gehad
ohja, en in totaal 13 meiden gezoend. ik zoen er alleen mee als de klik voor meer ook redelijk aanwezig is![]()
Ja, het is me wat. Would nymphomane suit you better?quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:45 schreef Copycat het volgende:
Ja, ontzettend.
En dan vind B.R. Oekhoest me ook nog een slet.
The Agony!!!
Boekjequote:Op vrijdag 4 september 2009 10:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij hebt zeker een boekje waarin je dat allemaal bijhoudt? Ik zou het echt allemaal niet meer weten.
Dat komt waarschijnlijk omdat het ook niet meer bij te houden is.quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij hebt zeker een boekje waarin je dat allemaal bijhoudt? Ik zou het echt allemaal niet meer weten.
Bedankt voor de gulle lach!quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:17 schreef bitterzak het volgende:
Een soort beschermingsmechanisme voor de gruwelijke waarheid.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:17 schreef bitterzak het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat het ook niet meer bij te houden is.
Ik weet ze bij mij allemaal nog, van de naam tot vele details. Het zijn er dan ook maar 13 / 3 geweest maar als ik er meer had gehad zou ik het nog weten.
Het bewijst echt van sletterigheid als je dit soort zaken niet eens meer kunt onthouden. "heeeeuj hier mijn tong in duwen? sgoed hoppateeeeeee, hier ook? jooooooo hmmmmmmm. Neuken vanavond? sgoeddd'
En meer van zo'n avondjes, zoveel dat je het aantal niet meer weet...
Nee dat kan ik niet begrijpen. Maar meerdere vrouwen reageren zo in dit topic. Misschien is het een onbewust schuldgevoel waardoor ze het aantal niet meer kunnen herinneren.
Een soort beschermingsmechanisme voor de gruwelijke waarheid.
Ik lul ook maar wat. Het is in ieder geval vreemd dat je bij zo'n zaken de tel kwijt kan raken. Alsof het niets meer voorstelt dan hoe vaak je in je leven hebt moeten schijten.quote:
Misschien dat er voor mannen wat meer prestige bij betrokken is, alhoewel kwaliteit belangrijker is zegt kwantiteit toch ook wel iets over je aantrekkelijkheid.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:34 schreef bitterzak het volgende:
[..]
Ik lul ook maar wat. Het is in ieder geval vreemd dat je bij zo'n zaken de tel kwijt kan raken. Alsof het niets meer voorstelt dan hoe vaak je in je leven hebt moeten schijten.
Daar ooit nog wat van vernomen na die dramatische uittocht en al dr issues?quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:15 schreef Adolecens het volgende:
* Adolecens moet ineens aan MLI denken...
Af en toe nog op MSN, maar daar gaat het hier verder niet overquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar ooit nog wat van vernomen na die dramatische uittocht en al dr issues?![]()
Nou nou, zo onbelangrijk is het ook weer niet. Het is niet alsof je ze niet herkent als je ze weer tegenkomt of zo.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:34 schreef bitterzak het volgende:
[..]
Ik lul ook maar wat. Het is in ieder geval vreemd dat je bij zo'n zaken de tel kwijt kan raken. Alsof het niets meer voorstelt dan hoe vaak je in je leven hebt moeten schijten.
Prachtige kolderieke beschrijving!quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:17 schreef bitterzak het volgende:
[..]
"heeeeuj hier mijn tong in duwen? sgoed hoppateeeeeee, hier ook? jooooooo hmmmmmmm. Neuken vanavond? sgoeddd'
Ik vind alleen mijn serieuze relaties belangrijk en die weet ik allemaal nog. De rest was pure lust. Een keer goed schijten kan ook heel fijn zijn, maar dat onthoud ik inderdaad ook niet.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:34 schreef bitterzak het volgende:
[..]
Ja ik schijt ook meestal de halve nacht ja, die enkele keer in mijn leven dat dat gebeurt is kan ik me nog aardig voor de geest halenquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:44 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Ik vind alleen mijn serieuze relaties belangrijk en die weet ik allemaal nog. De rest was pure lust. Een keer goed schijten kan ook heel fijn zijn, maar dat onthoud ik inderdaad ook niet.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:49 schreef solaire het volgende:
[..]
Ja ik schijt ook meestal de halve nacht ja, die enkele keer in mijn leven dat dat gebeurt is kan ik me nog aardig voor de geest halen
Wat de neuk ben jij dan? Je hebt je geile periode, besluit je te registeren op FOK! en de een na de andere post te maken in SEX?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:00 schreef SexyGirl het volgende:
Mhhmm:
Zoenen: Zal wel iets van 13+ zijn.![]()
Seks: 3
Wat moet ik anders doen?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat de neuk ben jij dan? Je hebt je geile periode, besluit je te registeren op FOK! en de een na de andere post te maken in SEX?
Natuurlijk niet! Meer iets over hoe selectief je bentquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:59 schreef solaire het volgende:
[..]
Misschien dat er voor mannen wat meer prestige bij betrokken is, alhoewel kwaliteit belangrijker is zegt kwantiteit toch ook wel iets over je aantrekkelijkheid.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:31 schreef SexyGirl het volgende:
Ik ben nu weer geneukt door 4 mannen!!:D heerlijk gewoon bij mij thuis op de bank!!! bij de 1ste werd ik gezien door mijn buurman toen liet hem hem binnen en mog hij ook meegenieten en de 3de kwam ik op straat tegen en die zei dat ik mooie tieten had en ik zei wil je voelen en toen gingen we naar z'n huis lekker neuken in bed. en de 4de kwam ik tegen in de bus die ging met zijn lekkere grote pik tegen me kontje aan en ik werd helemaal geil en werd geneukt bij mijn thuis.
Zoiets?quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:31 schreef SexyGirl het volgende:
Ik ben nu weer geneukt door 4 mannen!!:D heerlijk gewoon bij mij thuis op de bank!!! bij de 1ste werd ik gezien door mijn buurman toen liet hem hem binnen en mog hij ook meegenieten en de 3de kwam ik op straat tegen en die zei dat ik mooie tieten had en ik zei wil je voelen en toen gingen we naar z'n huis lekker neuken in bed. en de 4de kwam ik tegen in de bus die ging met zijn lekkere grote pik tegen me kontje aan en ik werd helemaal geil en werd geneukt bij mijn thuis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |