Dat snap ik ook nooit, van die figuren die dan een heleboel zoenen maar zelden neuken. Ja, als je 14 bent. Maar als twintiger? Dan ben je of een hele slechte zoener, of je durft niet of je wil eigenlijk niks maar zoenen is net zoiets als een kater of shoarma eten, een bijverschijnsel van dronkenschap.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:48 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb er maar twee waarmee ik gezoend heb maar niet geneukt. Ik zoen eigenlijk alleen met mensen waarmee ik naar bed wil![]()
Volgens mij gaat het je dan voornamelijk om het 'scoren' of zoenen is je wake-up call van goh die is eigenlijk niet zo leuk als van veraf.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:00 schreef Weltschmerz het volgende:
Dat snap ik ook nooit, van die figuren die dan een heleboel zoenen maar zelden neuken. Ja, als je 14 bent. Maar als twintiger? Dan ben je of een hele slechte zoener, of je durft niet of je wil eigenlijk niks maar zoenen is net zoiets als een kater of shoarma eten, een bijverschijnsel van dronkenschap.
Gokje, het komt in de buurt van je leeftijd?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:00 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Sorry hoor...![]()
15 kan alles zijn...
Ja, en ..ben 15...dus?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:08 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Gokje, het komt in de buurt van je leeftijd?
Seks/lust en romantiek/liefde kunnen prima naast elkaar bestaan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:10 schreef JoeThePlumber het volgende:
Waar is romantiek tegenwoordig...bestaat dat wel in de woordenboek?
Is dat zo?...bronnen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Seks/lust en romantiek/liefde kunnen prima naast elkaar bestaan.
Op zich zijn aantallen interessant maar de ratio is nog interessanter. Ik denk dat ik namelijk met meer meiden heb gezoend maar mijn aantal sexpartners ligt aanmerkelijk lager. Het lijkt erop dat zoenen bij jou ook direct neuken is?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alzheimer Light is kicking in at an early stage ...
Honderden zijn het er niet. Geloof ik.
Nee, echt niet!!! Rond de vijftig, geloof ik. Zoenen ligt misschien een twintigtal stuks hoger. Of zo.
Maar dat mag. Op mijn leeftijd.
Vanaf een bepaalde leeftijd is zoenen inderdaad meestal de opmaat tot seks.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:17 schreef pisnicht het volgende:
Het lijkt erop dat zoenen bij jou ook direct neuken is?
Ah en verklaring voor mijn ratioquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat snap ik ook nooit, van die figuren die dan een heleboel zoenen maar zelden neuken. Ja, als je 14 bent. Maar als twintiger? Dan ben je of een hele slechte zoener, of je durft niet of je wil eigenlijk niks maar zoenen is net zoiets als een kater of shoarma eten, een bijverschijnsel van dronkenschap.
Ervaring. Doe jij ook nog wel opquote:
Hoe oud ben je dan 40+?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vanaf een bepaalde leeftijd is zoenen inderdaad meestal de opmaat tot seks.
Jij laat het klinken alsof dat wel heel erg is, maar het kan natuurlijk ook inhouden dat iemand wat selectiever zoent..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:17 schreef pisnicht het volgende:
Op zich zijn aantallen interessant maar de ratio is nog interessanter. Ik denk dat ik namelijk met meer meiden heb gezoend maar mijn aantal sexpartners ligt aanmerkelijk lager. Het lijkt erop dat zoenen bij jou ook direct neuken is?
Niet erg maar wel opmerkelijk, toch?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:20 schreef Maartel het volgende:
[..]
Jij laat het klinken alsof dat wel heel erg is, maar het kan natuurlijk ook inhouden dat iemand wat selectiever zoent..
quote:
40 + 1quote:
Ik vind het niet zo opmerkelijk eerlijk gezegd, bij mij is het net zo.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:21 schreef pisnicht het volgende:
Niet erg maar wel opmerkelijk, toch?
Nou ik zie (zag) mezelf niet als preuts maar ik sta daar toch echt iets anders tegenover. Kan heel goed zijn dat ik een leuke meid tegenkom waar ik mee zoen maar voordat het tot neuken over gaat, zie ik haar liever een paar keer vaker.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb van mn 14 tm 18 ook wel met véél meiden gezoend, en dan blijft het meestal daarbij. Maar inderdaad, als je volwassen ben, 18 of 20+ ofzo, dan zoen je vaak wat minder, maar meestal gaat het dan wel vaak verder met de mensen waar je dan wél mee zoent
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |