Nou eigenlijk niet, ik zou wel weer eens een relatie willen gewoon. Op een of andere manier kapt het altjid af.quote:
Ben ik de enige die zich afvraagt wat, 4 anders inhoudt, poep en plassex? Anale sex?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:05 schreef dikkemongul het volgende:
Dit vraag ik me sinds een tijdje wel af wat normaal is.
Nu heb ik het dan over zoenen en seks. Ik dacht dat ik volkomen normaal was, maar nu sprak ik wat vrienden en die zitten met zoenen op ongeveer 15 ofzo. Qua sexparters dan weer 4. Ikzelf zit op +- 50-60 zoenpartners en 2 neuken en 4 anders, raar ratio in vergelijking met mijn maten.Tevens heb ik ook maar 1 relatie gehad welke maar een maandje duurde.
Daarom dan ook de vraag: wat is jullie ratio en ben ik abnormaal?
Ik ben ook zeer typischquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:10 schreef WurM het volgende:
Zoenen 3, seks 1.
Ja, ik ben een typische FOK!ker
Skull-fucking.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:10 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Ben ik de enige die zich afvraagt wat, 4 anders inhoudt, poep en plassex? Anale sex?
Daar denk je wel eens over na toch...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:10 schreef Feitosa het volgende:
Je telt vrouwen met wie je hebt gezoend?
Virgin alert.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:19 schreef AlphaOmega het volgende:
Alleen al het feit dat je dat soort gegevens bijhoudt maakt je tot een überstakker.
Mijn analyse is als volgt:quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:05 schreef dikkemongul het volgende:
Daarom dan ook de vraag: wat is jullie ratio en ben ik abnormaal?
Maar dat onthoud je toch niet? Ik ben zelfs sommige bedpartners vergeten. Slechte minnaars behoeven geen ruimte in mijn hoofd in te nemenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:11 schreef dikkemongul het volgende:
Daar denk je wel eens over na toch...
Maak dat de spreekwoordelijke kat wijs...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dat onthoud je toch niet? Ik ben zelfs sommige bedpartners vergeten. Slechte minnaars behoeven geen ruimte in mijn hoofd in te nemen.
Goh, hoe voorspelbaar. Nee, ik ben getrouwd.quote:
Nee , eerlijk gezegd niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:11 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Daar denk je wel eens over na toch...
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:31 schreef Jajong het volgende:
Maak dat de spreekwoordelijke kat wijs...
0 is zo'n flutscore bij dit soort eikelpoetstopics, of niet?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:21 schreef Jajong het volgende:
Ik kan deze informatie niet verstrekken trouwens, dat druist tegen de Bro-code in.
Dat dus.. Ik zou het mijn god niet weten met hoeveel ik gezoend heb.. En de slechte sletjes, nee, die onthoud ik niet voor eeuwig..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dat onthoud je toch niet? Ik ben zelfs sommige bedpartners vergeten. Slechte minnaars behoeven geen ruimte in mijn hoofd in te nemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |