Nou eigenlijk niet, ik zou wel weer eens een relatie willen gewoon. Op een of andere manier kapt het altjid af.quote:
Ben ik de enige die zich afvraagt wat, 4 anders inhoudt, poep en plassex? Anale sex?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:05 schreef dikkemongul het volgende:
Dit vraag ik me sinds een tijdje wel af wat normaal is.
Nu heb ik het dan over zoenen en seks. Ik dacht dat ik volkomen normaal was, maar nu sprak ik wat vrienden en die zitten met zoenen op ongeveer 15 ofzo. Qua sexparters dan weer 4. Ikzelf zit op +- 50-60 zoenpartners en 2 neuken en 4 anders, raar ratio in vergelijking met mijn maten.Tevens heb ik ook maar 1 relatie gehad welke maar een maandje duurde.
Daarom dan ook de vraag: wat is jullie ratio en ben ik abnormaal?
Ik ben ook zeer typischquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:10 schreef WurM het volgende:
Zoenen 3, seks 1.
Ja, ik ben een typische FOK!ker
Skull-fucking.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:10 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Ben ik de enige die zich afvraagt wat, 4 anders inhoudt, poep en plassex? Anale sex?
Daar denk je wel eens over na toch...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:10 schreef Feitosa het volgende:
Je telt vrouwen met wie je hebt gezoend?
Virgin alert.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:19 schreef AlphaOmega het volgende:
Alleen al het feit dat je dat soort gegevens bijhoudt maakt je tot een überstakker.
Mijn analyse is als volgt:quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:05 schreef dikkemongul het volgende:
Maar dat onthoud je toch niet? Ik ben zelfs sommige bedpartners vergeten. Slechte minnaars behoeven geen ruimte in mijn hoofd in te nemenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:11 schreef dikkemongul het volgende:
Daar denk je wel eens over na toch...
Maak dat de spreekwoordelijke kat wijs...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dat onthoud je toch niet? Ik ben zelfs sommige bedpartners vergeten. Slechte minnaars behoeven geen ruimte in mijn hoofd in te nemen.
Goh, hoe voorspelbaar. Nee, ik ben getrouwd.quote:
Nee , eerlijk gezegd niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:11 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Daar denk je wel eens over na toch...
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:31 schreef Jajong het volgende:
Maak dat de spreekwoordelijke kat wijs...
0 is zo'n flutscore bij dit soort eikelpoetstopics, of niet?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:21 schreef Jajong het volgende:
Ik kan deze informatie niet verstrekken trouwens, dat druist tegen de Bro-code in.
Dat dus.. Ik zou het mijn god niet weten met hoeveel ik gezoend heb.. En de slechte sletjes, nee, die onthoud ik niet voor eeuwig..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dat onthoud je toch niet? Ik ben zelfs sommige bedpartners vergeten. Slechte minnaars behoeven geen ruimte in mijn hoofd in te nemen.
Dan ben ik een hele schrale baas denk ik, want ik ervaar alles nog steeds als mooie herinneringen, een tweetal als kutherinneringen , maar ik weet ze nog wel. Dan kun je dat toch optellen?quote:
0quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:34 schreef JoeThePlumber het volgende:
Hoeveel zou Tong80 hebben...
Ja, dat is de redenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:33 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
0 is zo'n flutscore bij dit soort eikelpoetstopics, of niet?
Hoe weet je dat je iemand bent vergeten...? Als je iemand bent vergeten................!!!!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:33 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Okay, de allerslechtste kan ik helaas niet meer uit mijn geheugen wissen. Maar die daarna komen ... poef ... weg.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:35 schreef Jajong het volgende:
Hoeveel chicks ik heb gezoend heb ik geen idee, maar hoeveel ik heb geknald weet ik wel hoor.. Ik kan me niet voorstellen dat je 't echt niet weet als je daar even over na denkt, tenzij je honderden hebt gehad ofzo.
precies datquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:37 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja, dat is de reden.
[..]
Hoe weet je dat je iemand bent vergeten...? Als je iemand bent vergeten................!!!!!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:35 schreef Jajong het volgende:
Hoeveel chicks ik heb gezoend heb ik geen idee, maar hoeveel ik heb geknald weet ik wel hoor.. Ik kan me niet voorstellen dat je 't echt niet weet als je daar even over na denkt, tenzij je honderden hebt gehad ofzo.
Als je richting de 30 gaat, dus al 10+jaar neukt, af en toe wat op pikt in de kroeg, dan zit je al gauw op de 25+ sekspartners. Dan moet je best goed lang na gaan denken om iedereen op te noemen. En ik weet zeker dat ik als ik een lijstje maak er toch weer een paar vergeet..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:35 schreef Jajong het volgende:
Alzheimer Light is kicking in at an early stage ...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:35 schreef Jajong het volgende:
Ken je dat gevoel niet dat je zeker weet dat je iets bent vergeten, maar niet weet wat? Nou dat. Maar dan met mensen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:37 schreef Jajong het volgende:
Hoe weet je dat je iemand bent vergeten...? Als je iemand bent vergeten................!!!!!
Wat is dat nou voor een dom antwoord. Dan kun je toch zeggen (zoals ik dat doe) tussen de 50-60 of weet ikl wat. Is schatten nou zo moeilijk?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ken je dat gevoel niet dat je zeker weet dat je iets bent vergeten, maar niet weet wat? Nou dat. Maar dan met mensen.
Het waren allemaal schatjes!...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:40 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een dom antwoord. Dan kun je toch zeggen (zoals ik dat doe) tussen de 50-60 of weet ikl wat. Is schatten nou zo moeilijk?
Slet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alzheimer Light is kicking in at an early stage ...
Honderden zijn het er niet. Geloof ik.
Nee, echt niet!!! Rond de vijftig, geloof ik. Zoenen ligt misschien een twintigtal stuks hoger. Of zo.
Maar dat mag. Op mijn leeftijd.
Ondanks de Pucca-avatar : man, 50.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:32 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Mevrouw de jong, wat zegt u nu?...
ik was in de war met MV voor de De Jong...excuses!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:45 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Ondanks de Pucca-avatar : man, 50.
Hoe dichter bij de nul...is blijkbaar ook maar fabeltje...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:48 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb er maar twee waarmee ik gezoend heb maar niet geneukt. Ik zoen eigenlijk alleen met mensen waarmee ik naar bed wil![]()
Geneukt rond de 15.
Hoezo? Is anderhalve sekspartner per jaar dat ik seksueel actief ben. Vind ik vrij normaal voor een twintiger.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:51 schreef JoeThePlumber het volgende:
Hoe dichter bij de nul...is blijkbaar ook maar fabeltje...
Pucca-avatar, MV (staat trouwensvoor Michiel Vincent), als ik nou mijn profiel ook nog even aanpas kan ik misschien nog scoren ...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:48 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
ik was in de war met MV voor de De Jong...excuses!
Is mijn post daarboven nou zo moeilijk te lezen?quote:
Maar is dat vanaf 15 jaar?..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:53 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Hoezo? Is anderhalve sekspartner per jaar dat ik seksueel actief ben. Vind ik vrij normaal voor een twintiger.
Dat heb ik toch nooit gezegdquote:
Selectief lezen heet dat.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:56 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat heb ik toch nooit gezegder werd gevraagd HOEVEEL ik zeg 15. Wat denk je dat ik dan bedoel met 15
jeeez.
Da's een behoorlijk verschil. Zoen je dan zoveel mensen waar je verder niks mee wilt of krijg je de rest niet voor elkaar?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:05 schreef dikkemongul het volgende:
Ikzelf zit op +- 50-60 zoenpartners en 2 neuken en 4 anders.
Sorry hoor...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:56 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat heb ik toch nooit gezegder werd gevraagd HOEVEEL ik zeg 15. Wat denk je dat ik dan bedoel met 15
jeeez.
Dat snap ik ook nooit, van die figuren die dan een heleboel zoenen maar zelden neuken. Ja, als je 14 bent. Maar als twintiger? Dan ben je of een hele slechte zoener, of je durft niet of je wil eigenlijk niks maar zoenen is net zoiets als een kater of shoarma eten, een bijverschijnsel van dronkenschap.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:48 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb er maar twee waarmee ik gezoend heb maar niet geneukt. Ik zoen eigenlijk alleen met mensen waarmee ik naar bed wil![]()
Volgens mij gaat het je dan voornamelijk om het 'scoren' of zoenen is je wake-up call van goh die is eigenlijk niet zo leuk als van veraf.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:00 schreef Weltschmerz het volgende:
Dat snap ik ook nooit, van die figuren die dan een heleboel zoenen maar zelden neuken. Ja, als je 14 bent. Maar als twintiger? Dan ben je of een hele slechte zoener, of je durft niet of je wil eigenlijk niks maar zoenen is net zoiets als een kater of shoarma eten, een bijverschijnsel van dronkenschap.
Gokje, het komt in de buurt van je leeftijd?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:00 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Sorry hoor...![]()
15 kan alles zijn...
Ja, en ..ben 15...dus?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:08 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Gokje, het komt in de buurt van je leeftijd?
Seks/lust en romantiek/liefde kunnen prima naast elkaar bestaan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:10 schreef JoeThePlumber het volgende:
Waar is romantiek tegenwoordig...bestaat dat wel in de woordenboek?
Is dat zo?...bronnen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Seks/lust en romantiek/liefde kunnen prima naast elkaar bestaan.
Op zich zijn aantallen interessant maar de ratio is nog interessanter. Ik denk dat ik namelijk met meer meiden heb gezoend maar mijn aantal sexpartners ligt aanmerkelijk lager. Het lijkt erop dat zoenen bij jou ook direct neuken is?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alzheimer Light is kicking in at an early stage ...
Honderden zijn het er niet. Geloof ik.
Nee, echt niet!!! Rond de vijftig, geloof ik. Zoenen ligt misschien een twintigtal stuks hoger. Of zo.
Maar dat mag. Op mijn leeftijd.
Vanaf een bepaalde leeftijd is zoenen inderdaad meestal de opmaat tot seks.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:17 schreef pisnicht het volgende:
Het lijkt erop dat zoenen bij jou ook direct neuken is?
Ah en verklaring voor mijn ratioquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat snap ik ook nooit, van die figuren die dan een heleboel zoenen maar zelden neuken. Ja, als je 14 bent. Maar als twintiger? Dan ben je of een hele slechte zoener, of je durft niet of je wil eigenlijk niks maar zoenen is net zoiets als een kater of shoarma eten, een bijverschijnsel van dronkenschap.
Ervaring. Doe jij ook nog wel opquote:
Hoe oud ben je dan 40+?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vanaf een bepaalde leeftijd is zoenen inderdaad meestal de opmaat tot seks.
Jij laat het klinken alsof dat wel heel erg is, maar het kan natuurlijk ook inhouden dat iemand wat selectiever zoent..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:17 schreef pisnicht het volgende:
Op zich zijn aantallen interessant maar de ratio is nog interessanter. Ik denk dat ik namelijk met meer meiden heb gezoend maar mijn aantal sexpartners ligt aanmerkelijk lager. Het lijkt erop dat zoenen bij jou ook direct neuken is?
Niet erg maar wel opmerkelijk, toch?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:20 schreef Maartel het volgende:
[..]
Jij laat het klinken alsof dat wel heel erg is, maar het kan natuurlijk ook inhouden dat iemand wat selectiever zoent..
quote:
40 + 1quote:
Ik vind het niet zo opmerkelijk eerlijk gezegd, bij mij is het net zo.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:21 schreef pisnicht het volgende:
Niet erg maar wel opmerkelijk, toch?
Nou ik zie (zag) mezelf niet als preuts maar ik sta daar toch echt iets anders tegenover. Kan heel goed zijn dat ik een leuke meid tegenkom waar ik mee zoen maar voordat het tot neuken over gaat, zie ik haar liever een paar keer vaker.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb van mn 14 tm 18 ook wel met véél meiden gezoend, en dan blijft het meestal daarbij. Maar inderdaad, als je volwassen ben, 18 of 20+ ofzo, dan zoen je vaak wat minder, maar meestal gaat het dan wel vaak verder met de mensen waar je dan wél mee zoent
Ja duuh, tis niet altijd meteen zoenen en gelijk daarna neuken. Maar vaak zie je idd iemand wat vaker dan, en komt het er dan van ofzoquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:24 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Nou ik zie (zag) mezelf niet als preuts maar ik sta daar toch echt iets anders tegenover. Kan heel goed zijn dat ik een leuke meid tegenkom waar ik mee zoen maar voordat het tot neuken over gaat, zie ik haar liever een paar keer vaker.
erhmm.. Misschien één of twee? Bij die aantallen weet je wel hoeveel het er zijn lijkt me en daarnaast kan je bij die aantallen niet echt meepraten wat mij betreft. Ik zit op 75+ zoenen en 11 sex(neuk)partners.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:24 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo opmerkelijk eerlijk gezegd, bij mij is het net zo.
Ik heb idd misschien ook met één of twee mensen 'slechts' gezoend.
Maar ik zoen over het algemeen ook alleen maar potentieel relatiemateriaal, of bij hoge uitzondering uit geilheid, en in beide gevallen ligt sex dan meestal ook wel in de planning..
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:23 schreef Vlindur het volgende:
Zoenen: 3
Seks: 1 (En daar ben ik nu zwanger van)
ah maar dan ben je idd wellicht selectiever. Ik zoen met elke meid die me leuk lijkt en er lekker uitziet. Kan best zijn dat het vervolgens niets blijkt te zijn (bij het uitgaan heb ik niet echt diepgaande gesprekkenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja duuh, tis niet altijd meteen zoenen en gelijk daarna neuken. Maar vaak zie je idd iemand wat vaker dan, en komt het er dan van ofzo
Jawel. Twee van twee jaar, een van drie jaar en eentje van 6 jaar en nog wat kortere.quote:
O je moet een minimum aantal hebben behaald om mee te mogen praten?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:26 schreef pisnicht het volgende:
[..]
erhmm.. Misschien één of twee? Bij die aantallen weet je wel hoeveel het er zijn lijkt me en daarnaast kan je bij die aantallen niet echt meepraten wat mij betreft. Ik zit op 75+ zoenen en 11 sex(neuk)partners.
Dan kan je toch beter je tijd aan vibrators besteden?..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel. Twee van twee jaar, een van drie jaar en eentje van 6 jaar en nog wat kortere.
Ik was er vroeg bij, kan seks en liefde prima scheiden, ben niet zo goed in vaste relaties (snel verveeld), maar vind seks wel erg leuk, onmisbaar leuk en heb niet zoveel met wat wel of niet hoort.
Ik veroordeel je ook niet, en zou het zelf prima vinden bij iemand waar ik gewoon vrijblijvend wat sex met had ofzo. Maar stel dat iemand echt relatie-material is dan zou ik wel ff flink slikken als ze ineens op de proppen komt met dat je nummertje 53 bent ofzo... Misschien lekker ouderwetsquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel. Twee van twee jaar, een van drie jaar en eentje van 6 jaar en nog wat kortere.
Ik was er vroeg bij, kan seks en liefde prima scheiden, ben niet zo goed in vaste relaties (snel verveeld), maar vind seks wel erg leuk, onmisbaar leuk en heb niet zoveel met wat wel of niet hoort.
Doe mij maar een man. Van vlees en bloed. Kun je ook nog mee praten. En lachen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:31 schreef JoeThePlumber het volgende:
Dan kan je toch beter je tijd aan vibrators besteden?..
Uiteraard, maar het zijn toch altijd wel van die vragen die ooit komen, en dingen die je jezelf over je 'nieuwe liefde' afvraagt. Maar inderdaad, als het er te weinig zijn is het een frigide doos, zijn het er meer dan is het slet geweest. Eigenlijk is er gewoon geen goed aantalquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:34 schreef Copycat het volgende:
Dat vind ik ook een van de meest domme vragen om te stellen: het aantal bedpartners van je nieuwe liefde. Dan weet je van tevoren al dat wat je ook gaat horen, het niet leuk wordt. Setting yourself up for agony.
Denk dat bij paren 99 procent die vraag is gesteld, maar of dat waar is...?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:34 schreef Copycat het volgende:
Dat vind ik ook een van de meest domme vragen om te stellen: het aantal bedpartners van je nieuwe liefde. Dan weet je van tevoren al dat wat je ook gaat horen, het niet leuk wordt. Setting yourself up for agony.
het is een aparte ratio die je hebt ja, behalve als je een hele slechte propper in Salou bent geweestquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:05 schreef dikkemongul het volgende:
Dit vraag ik me sinds een tijdje wel af wat normaal is.
Nu heb ik het dan over zoenen en seks. Ik dacht dat ik volkomen normaal was, maar nu sprak ik wat vrienden en die zitten met zoenen op ongeveer 15 ofzo. Qua sexparters dan weer 4. Ikzelf zit op +- 50-60 zoenpartners en 2 neuken en 4 anders, raar ratio in vergelijking met mijn maten.Tevens heb ik ook maar 1 relatie gehad welke maar een maandje duurde.
En nooit enig moment gehad van , met die wil ik verder?...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe mij maar een man. Van vlees en bloed. Kun je ook nog mee praten. En lachen.
Oh jawel hoor. Voor een bepaalde periode. Die bij de een wat langer duurde dan bij de ander. Ik ben niet echt in de wieg gelegd voor huisje, boompje, beestje geloof ik.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:39 schreef JoeThePlumber het volgende:
En nooit enig moment gehad van , met die wil ik verder?...
Wat is het dan wat je tegenhoud?...waarom wil je dan niet verder?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Voor een bepaalde periode. Die bij de een wat langer duurde dan bij de ander. Ik ben niet echt in de wieg gelegd voor huisje, boompje, beestje geloof ik.
Maar je weet nooit wie ik waar nog tegenkom.
Altijd alle opties openhouden, dat is mijn belangrijkste levensmotto.
Omdat het 'op' is. Niks meer, niks minder. En ik weiger te settelen voor less. Dan ga ik gewoon weer verder, als single.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:43 schreef JoeThePlumber het volgende:
Wat is het dan wat je tegenhoud?...waarom wil je dan niet verder?
Er kan natuurlijk wel eens paar dagen tussenzitten (de preutse trut), en het kan er ook wel eens niet van komen of je kunt bewust afhaken. Dus als je geen hoerenloper bent zul je allicht met meer vrouwen gezoend hebben dan geneukt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:19 schreef pisnicht het volgende:
Ah en verklaring voor mijn ratioIk moet bekennen dat ik idd mijn aantal zoenpartners flink omhoog heb gehaald in mijn puberteit en daarna lange relaties heb gehad. Feit voor mij blijft echter dat ik een ONS niet uit de weg ga maar ik zoen liever een paar keer voordat ik hem erin hang
CC, ik ben het zo erg met je eens!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat het 'op' is. Niks meer, niks minder. En ik weiger te settelen voor less. Dan ga ik gewoon weer verder, als single.
Dat het op is, kan best begrijpend zijn! Ken je ook niet, maar het klinkt bij jouw kant best behoorlijk arrogant...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat het 'op' is. Niks meer, niks minder. En ik weiger te settelen voor less. Dan ga ik gewoon weer verder, als single.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |