Dan ben ik een hele schrale baas denk ik, want ik ervaar alles nog steeds als mooie herinneringen, een tweetal als kutherinneringen , maar ik weet ze nog wel. Dan kun je dat toch optellen?quote:
0quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:34 schreef JoeThePlumber het volgende:
Hoeveel zou Tong80 hebben...
Ja, dat is de redenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:33 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
0 is zo'n flutscore bij dit soort eikelpoetstopics, of niet?
Hoe weet je dat je iemand bent vergeten...? Als je iemand bent vergeten................!!!!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:33 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Okay, de allerslechtste kan ik helaas niet meer uit mijn geheugen wissen. Maar die daarna komen ... poef ... weg.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:35 schreef Jajong het volgende:
Hoeveel chicks ik heb gezoend heb ik geen idee, maar hoeveel ik heb geknald weet ik wel hoor.. Ik kan me niet voorstellen dat je 't echt niet weet als je daar even over na denkt, tenzij je honderden hebt gehad ofzo.
precies datquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:37 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja, dat is de reden.
[..]
Hoe weet je dat je iemand bent vergeten...? Als je iemand bent vergeten................!!!!!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:35 schreef Jajong het volgende:
Hoeveel chicks ik heb gezoend heb ik geen idee, maar hoeveel ik heb geknald weet ik wel hoor.. Ik kan me niet voorstellen dat je 't echt niet weet als je daar even over na denkt, tenzij je honderden hebt gehad ofzo.
Als je richting de 30 gaat, dus al 10+jaar neukt, af en toe wat op pikt in de kroeg, dan zit je al gauw op de 25+ sekspartners. Dan moet je best goed lang na gaan denken om iedereen op te noemen. En ik weet zeker dat ik als ik een lijstje maak er toch weer een paar vergeet..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:35 schreef Jajong het volgende:
Alzheimer Light is kicking in at an early stage ...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:35 schreef Jajong het volgende:
Ken je dat gevoel niet dat je zeker weet dat je iets bent vergeten, maar niet weet wat? Nou dat. Maar dan met mensen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:37 schreef Jajong het volgende:
Hoe weet je dat je iemand bent vergeten...? Als je iemand bent vergeten................!!!!!
Wat is dat nou voor een dom antwoord. Dan kun je toch zeggen (zoals ik dat doe) tussen de 50-60 of weet ikl wat. Is schatten nou zo moeilijk?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ken je dat gevoel niet dat je zeker weet dat je iets bent vergeten, maar niet weet wat? Nou dat. Maar dan met mensen.
Het waren allemaal schatjes!...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:40 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een dom antwoord. Dan kun je toch zeggen (zoals ik dat doe) tussen de 50-60 of weet ikl wat. Is schatten nou zo moeilijk?
Slet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alzheimer Light is kicking in at an early stage ...
Honderden zijn het er niet. Geloof ik.
Nee, echt niet!!! Rond de vijftig, geloof ik. Zoenen ligt misschien een twintigtal stuks hoger. Of zo.
Maar dat mag. Op mijn leeftijd.
Ondanks de Pucca-avatar : man, 50.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:32 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Mevrouw de jong, wat zegt u nu?...
ik was in de war met MV voor de De Jong...excuses!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:45 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Ondanks de Pucca-avatar : man, 50.
Hoe dichter bij de nul...is blijkbaar ook maar fabeltje...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:48 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb er maar twee waarmee ik gezoend heb maar niet geneukt. Ik zoen eigenlijk alleen met mensen waarmee ik naar bed wil![]()
Geneukt rond de 15.
Hoezo? Is anderhalve sekspartner per jaar dat ik seksueel actief ben. Vind ik vrij normaal voor een twintiger.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:51 schreef JoeThePlumber het volgende:
Hoe dichter bij de nul...is blijkbaar ook maar fabeltje...
Pucca-avatar, MV (staat trouwensvoor Michiel Vincent), als ik nou mijn profiel ook nog even aanpas kan ik misschien nog scoren ...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:48 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
ik was in de war met MV voor de De Jong...excuses!
Is mijn post daarboven nou zo moeilijk te lezen?quote:
Maar is dat vanaf 15 jaar?..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:53 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Hoezo? Is anderhalve sekspartner per jaar dat ik seksueel actief ben. Vind ik vrij normaal voor een twintiger.
Dat heb ik toch nooit gezegdquote:
Selectief lezen heet dat.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:56 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat heb ik toch nooit gezegder werd gevraagd HOEVEEL ik zeg 15. Wat denk je dat ik dan bedoel met 15
jeeez.
Da's een behoorlijk verschil. Zoen je dan zoveel mensen waar je verder niks mee wilt of krijg je de rest niet voor elkaar?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:05 schreef dikkemongul het volgende:
Ikzelf zit op +- 50-60 zoenpartners en 2 neuken en 4 anders.
Sorry hoor...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:56 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat heb ik toch nooit gezegder werd gevraagd HOEVEEL ik zeg 15. Wat denk je dat ik dan bedoel met 15
jeeez.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |