Ik denk dat jij toch maar weer eens in de biologieboeken moet duiken. Spieren kun je aanspannen ... op gezette momenten. Of gewoon achter je bureauquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:31 schreef JoeThePlumber het volgende:
Dus het word allemaal smaller...
Ik ga wat biologielessen volgen....wil je proefkonijn zijn?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat jij toch maar weer eens in de biologieboeken moet duiken. Spieren kun je aanspannen ... op gezette momenten. Of gewoon achter je bureau.
das nou jammer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik bash niet zo snel. Ondanks dat ik een enorm kreng ben.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bent een man. Van vlees en bloed.
Ja OK, maar dan ben je dus ook niet iemand die twee keer in de week iemand staat af te lebberen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:15 schreef pisnicht het volgende:
Omdat zoenen/voelen laagdrempeliger is en voortvloeit uit het feit dat ik geil wordt van een dame. Ik heb ook wel eens na de eerste zoen geneukt (3 x ONS) maar vind de sex veel fijner als er ook liefde bij komt kijken en dat kan ik pas bepalen als ik wat vaker heb gezoend.
Ik vind zoenen juist het intiemste.. Dat is namelijk het eerste lichamelijk contact dat je met een vreemde hebt... Als ik eenmaal gezoend hebt, maakt de rest me dan ook niet zo veel meer uit.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja OK, maar dan ben je dus ook niet iemand die twee keer in de week iemand staat af te lebberen.
Ja, want iemand die eens in de zoveel weken een bedpartner heeft "slijt" harder dan iemand die een relatie heeft en het 2 a 3 keer per week doet...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:21 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Denk dat je meer naar 'vuisten' moet gaan denken...
Weet ik niet, hangt er vanaf of je vaak seks wilt hebben. Wat mij betreft heb je elke avond seks met een ander. Maar ik vind zoenen ook niet niks, dat is waarom ik niet snap dat seks dan ineens wel iets is om moeilijk over te doen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:05 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ik vind zoenen juist het intiemste.. Dat is namelijk het eerste lichamelijk contact dat je met een vreemde hebt... Als ik eenmaal gezoend hebt, maakt de rest me dan ook niet zo veel meer uit.
Maar goed dat ik niet zo vaak zoen dan!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:53 schreef erikje14 het volgende:
0 & 0
leverd wel een 1:1 ratio op, maar goed
Oehhh jaquote:
Ik snap hier nu echt geen zak van he, hoe krijg je dat voor elkaar man. zo lelijk ben je toch niet en een dikke racer onder je kont dat moet dan toch wel eens af en toe raak zijn??quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:53 schreef erikje14 het volgende:
0 & 0
leverd wel een 1:1 ratio op, maar goed
blijkbaar meer voor nodigquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:13 schreef solaire het volgende:
[..]
Ik snap hier nu echt geen zak van he, hoe krijg je dat voor elkaar man. zo lelijk ben je toch niet en een dikke racer onder je kont dat moet dan toch wel eens af en toe raak zijn??
niet zo berustend man, trek die stoute schoenen eens aan, je ziet er toch best als een toffe gast uit.. nou danquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:15 schreef erikje14 het volgende:
[..]
blijkbaar meer voor nodigMaar goed, maak d'r verder geen probleem van hoor, laatste weken is er wel eea veranderd en ik zie wel waar het schip strand
Goedzo! Hups! Aan de slagquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:20 schreef erikje14 het volgende:
tsja, nooit mee bezig geweest eigenlijk, maar goed dat is een beetje aan het veranderen
mwah, 1/1 is genoegquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Goedzo! Hups! Aan de slagAls zelfs ik mupkes kan versieren, dan moet jij het helemaal kunnen
![]()
over een jaartje is het dus 365:200 bij jou ongeveer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |