abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 14:56:31 #101
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_71790417
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 14:47 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Er kan natuurlijk wel eens paar dagen tussenzitten (de preutse trut), en het kan er ook wel eens niet van komen of je kunt bewust afhaken. Dus als je geen hoerenloper bent zul je allicht met meer vrouwen gezoend hebben dan geneukt.

Maar wat ik niet snap (hoeft ook niet, ik veroordeel het ook niet) zijn van die mensen die zo makkelijk zijn met aflebberen maar zo moeilijk zijn met indoen. Wat ben je dan voor halfslachtige slet/toyboy? Wat zijn dat voor mensen? Wel gaan zuipen maar dan maat houden? Wel een joint aannemen maar niet inhaleren? Naar een concert met oordopjes in? Je zwembroek mee voor als je spontaan s nachts gaat skinnydippen?

Ik moet er niet aan denken mijn tong in allerlei vrouwen te stoppen waar ik niet mee wakker wil worden.
Omdat de meeste vrouwen het niet kunnen waarderen als je aan hun tieten/kont zit voordat je met ze hebt gezoend
Neuken vind ik gewoon een stap verder en als ik ga zuipen probeer ik me idd ook niet compleet lam te zuipen als je dan toch graag die analogie wilt maken.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 14:57:20 #102
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71790445
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 14:51 schreef JoeThePlumber het volgende:

Dat het op is, kan best begrijpend zijn! Ken je ook niet, maar het klinkt bij jouw kant best behoorlijk arrogant...

Maar ja, vast een hype...
Een hype? Hoe bedoel je?

En misschien komt het idd wel arrogant over. Alhoewel ik volgens mij niet arrogant, maar wel zelfverzekerd ben. Weet wat ik wel en vooral niet (meer) wil. En dan ben ik liever arrogant en alleen dan dat ik in een relatie zit waar ik niet gelukkiger van word.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_71790469
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 14:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

Omdat het 'op' is. Niks meer, niks minder. En ik weiger te settelen voor less. Dan ga ik gewoon weer verder, als single.
Ik hoop dat ik niet gelijk heb maar je klinkt wel een beetje als een egoistisch semi-psychotisch kreng. Dat type vrouw iq-tje 100-105 dat denkt dat je alles weet mannen gebruikt tot je wat beters (guller en meer aandacht) krijgt,
tja dan moet ik je teleurstellen dat type vrouw trekt alleen maar walk-overs en tirannen aan omdat geen enkele normale man het daar langer als een paar weken mee uithoudt. en dan maar roepen waarom vind ik toch geen leuk jongen/ man nooit het probleem bij jezelf zoeken.
pi_71790521
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 14:57 schreef solaire het volgende:

[..]

Ik hoop dat ik niet gelijk heb maar je klinkt wel een beetje als een egoistisch semi-psychotisch kreng. Dat type vrouw iq-tje 100-105 dat denkt dat je alles weet mannen gebruikt tot je wat beters (guller en meer aandacht) krijgt,
tja dan moet ik je teleurstellen dat type vrouw trekt alleen maar walk-overs en tirannen aan omdat geen enkele normale man het daar langer als een paar weken mee uithoudt. en dan maar roepen waarom vind ik toch geen leuk jongen/ man nooit het probleem bij jezelf zoeken.
Pardon?
Wat is er egoistisch en semi-psychotisch aan om een relatie te beeindigen als je er niets meer aan vindt?
Je doet die ander dan toch ook niet echt een plezier om de schijn op te houden uit beleefdheid lijkt me..
pi_71790608
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 14:57 schreef Copycat het volgende:

[..]

Een hype? Hoe bedoel je?

En misschien komt het idd wel arrogant over. Alhoewel ik volgens mij niet arrogant, maar wel zelfverzekerd ben. Weet wat ik wel en vooral niet (meer) wil. En dan ben ik liever arrogant en alleen dan dat ik in een relatie zit waar ik niet gelukkiger van word.
Nou ja hype is best licht te noemen, het is nu cultuur...

Ken je dus ook niet, dus kan ook geen oordeel over geven! Maar relatie is geven en nemen..dat mis ik in deze tijden!
pi_71790682
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 14:56 schreef pisnicht het volgende:
Omdat de meeste vrouwen het niet kunnen waarderen als je aan hun tieten/kont zit voordat je met ze hebt gezoend
Neuken vind ik gewoon een stap verder en als ik ga zuipen probeer ik me idd ook niet compleet lam te zuipen als je dan toch graag die analogie wilt maken.
Ik vind het ook een stap verder. Ik snap alleen niet dat je vrouwen waarmee je niet naar bed wilt wel leuk genoeg vindt om mee te zoenen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:09:56 #107
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71790842
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 14:57 schreef solaire het volgende:

Nee. Je hebt geen gelijk.
Sowieso zou je mij dat nooit horen roepen en weet ik dat het 'probleem' -als je het zo wil bestempelen- bij mijn rusteloosheid ligt. Daarbij gebruik ik geen mannen en ben ik niet op zoek naar meer cadeautjes of meer aandacht.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:10:50 #108
85962 ioko
I Appear Missing
pi_71790880
Zoenen 5: sex 2.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_71790930
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 14:59 schreef Maartel het volgende:

[..]

Pardon?
Wat is er egoistisch en semi-psychotisch aan om een relatie te beeindigen als je er niets meer aan vindt?
Je doet die ander dan toch ook niet echt een plezier om de schijn op te houden uit beleefdheid lijkt me..
Ja mijn post is nogal hard en over de top neergezet (sorry daarvoor), maar als je 40 bent en een relatie gebruikt als iets tot het op is tot het niet meer is wat jij wil of tot er wat beters om de hoek komt kijken vind ik dat je toch wel eens goed naar jezelf mag kijken hoe het komt dat geen enkele man met je door wilt of jij met geen enkele man door wilt. dan denk ik dat er toch wel degelijk eens enige vorm van zelfreflectie aan de pas mag komen, je kan wel roepen dat je niet gemaakt bent voor een relatie maar daarvan ligt de schuld toch vaak grotendeels bij jezelf.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:13:57 #110
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71790974
Ik vind het wel grappig dat je die psychologie van de koude grond probeert toe te passen. Op basis van dingen die je totaal anders interpreteert dan dat ze er daadwerkelijk staan.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:15:03 #111
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_71791015
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:05 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik vind het ook een stap verder. Ik snap alleen niet dat je vrouwen waarmee je niet naar bed wilt wel leuk genoeg vindt om mee te zoenen.
Omdat zoenen/voelen laagdrempeliger is en voortvloeit uit het feit dat ik geil wordt van een dame. Ik heb ook wel eens na de eerste zoen geneukt (3 x ONS) maar vind de sex veel fijner als er ook liefde bij komt kijken en dat kan ik pas bepalen als ik wat vaker heb gezoend.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_71791124
ah psychologie gestudeerd. Nee dan geef ik me bij deze over, jij wint
pi_71791151
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:13 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het wel grappig dat je die psychologie van de koude grond probeert toe te passen. Op basis van dingen die je totaal anders interpreteert dan dat ze er daadwerkelijk staan.
Cc, wanneer gaan we nu eens een keer neuken?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_71791177
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:12 schreef solaire het volgende:

[..]

Ja mijn post is nogal hard en over de top neergezet (sorry daarvoor), maar als je 40 bent en een relatie gebruikt als iets tot het op is tot het niet meer is wat jij wil of tot er wat beters om de hoek komt kijken vind ik dat je toch wel eens goed naar jezelf mag kijken hoe het komt dat geen enkele man met je door wilt of jij met geen enkele man door wilt. dan denk ik dat er toch wel degelijk eens enige vorm van zelfreflectie aan de pas mag komen, je kan wel roepen dat je niet gemaakt bent voor een relatie maar daarvan ligt de schuld toch vaak grotendeels bij jezelf.
Schuld schuld?? het is gewoon een manier van leven waar ze zich fijn bij voelt. Ik zie mezelf voorlopig ook niet in een relatie, ben heel blij met hoe ik nu leef, en als dat betekend dat ik iedere week met een ander in bed lig... Maakt dat uit? Daar leer ik van van wat ik wel en niet wil. Zodat ik ook donders goed weet wat ik wel en niet wil in een eventuele relatie die eruit voort vloeit. Erg fijn voor haar, erg fijn voor mij. Bewust zijn van wat je wel en niet wilt is iets goeds.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:20:55 #115
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71791195
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:18 schreef solaire het volgende:
ah psychologie gestudeerd. Nee dan geef ik me bij deze over, jij wint
Wie? Ik niet. En ik wist niet dat we met een spelletje bezig waren? Ik vertel hoe ik dingen beleef, doe en zie en jij hangt daar jouw interpretaties en gevolgtrekkingen aan. Die ik vervolgens weerleg. C'est tout.
pi_71791208
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:19 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Denk dat je meer naar 'vuisten' moet gaan denken...
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:22:12 #117
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71791235
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:19 schreef heiden6 het volgende:

Ik heb altijd maar een friend with benefits tegelijk. Vind ik wel net zo overzichtelijk. Als we op elkaar zijn uitgekeken (...) zal ik weer eens aan je denken.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:22:51 #118
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71791260
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:21 schreef JoeThePlumber het volgende:

Ja. Want als je veel sekspartners hebt gehad werken je bekkenbodemspieren niet meer .
pi_71791280
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik heb altijd maar een friend with benefits tegelijk. Vind ik wel net zo overzichtelijk. Als we op elkaar zijn uitgekeken (...) zal ik weer eens aan je denken.
Ik ben toch geen gebruiksvoorwerp *huil huil*.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:26:54 #120
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71791403
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:23 schreef heiden6 het volgende:
Ik ben toch geen gebruiksvoorwerp *huil huil*.
Je bent een man. Van vlees en bloed.
pi_71791424
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wie? Ik niet. En ik wist niet dat we met een spelletje bezig waren? Ik vertel hoe ik dingen beleef, doe en zie en jij hangt daar jouw interpretaties en gevolgtrekkingen aan. Die ik vervolgens weerleg. C'est tout.
Ik had eigenlijk gebash terug verwacht kom jij met een weerlegging aan
pi_71791443
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja. Want als je veel sekspartners hebt gehad werken je bekkenbodemspieren niet meer .
Geen id...zal wel zo zijn...
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:28:47 #123
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71791470
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:27 schreef solaire het volgende:

Ik had eigenlijk gebash terug verwacht kom jij met een weerlegging aan
Ik bash niet zo snel. Ondanks dat ik een enorm kreng ben.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:29:24 #124
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71791499
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:27 schreef JoeThePlumber het volgende:
Geen id...zal wel zo zijn...
Je traint ze juist meer ...
pi_71791543
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je traint ze juist meer ...
Dus het word allemaal smaller...
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:32:14 #126
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71791578
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:31 schreef JoeThePlumber het volgende:

Dus het word allemaal smaller...
Ik denk dat jij toch maar weer eens in de biologieboeken moet duiken. Spieren kun je aanspannen ... op gezette momenten. Of gewoon achter je bureau .
pi_71791647
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik denk dat jij toch maar weer eens in de biologieboeken moet duiken. Spieren kun je aanspannen ... op gezette momenten. Of gewoon achter je bureau .
Ik ga wat biologielessen volgen....wil je proefkonijn zijn?
pi_71791669
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:28 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik bash niet zo snel. Ondanks dat ik een enorm kreng ben.
das nou jammer.
pi_71791858
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je bent een man. Van vlees en bloed.
pi_71792321
De mensen waar ik mee heb gezoend heb ik niet echt bijgehouden, ga daar dus ook geen uitspraak over doen..
Bedpartners; 3 stuks
Noem me maar Majesteit
pi_71792410
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:15 schreef pisnicht het volgende:
Omdat zoenen/voelen laagdrempeliger is en voortvloeit uit het feit dat ik geil wordt van een dame. Ik heb ook wel eens na de eerste zoen geneukt (3 x ONS) maar vind de sex veel fijner als er ook liefde bij komt kijken en dat kan ik pas bepalen als ik wat vaker heb gezoend.
Ja OK, maar dan ben je dus ook niet iemand die twee keer in de week iemand staat af te lebberen.
pi_71792520
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 16:02 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ja OK, maar dan ben je dus ook niet iemand die twee keer in de week iemand staat af te lebberen.
Ik vind zoenen juist het intiemste.. Dat is namelijk het eerste lichamelijk contact dat je met een vreemde hebt... Als ik eenmaal gezoend hebt, maakt de rest me dan ook niet zo veel meer uit.
Maar goed dat ik niet zo vaak zoen dan!
pi_71793430
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:21 schreef JoeThePlumber het volgende:

[..]

Ja, want iemand die eens in de zoveel weken een bedpartner heeft "slijt" harder dan iemand die een relatie heeft en het 2 a 3 keer per week doet...

Als je al een tijdje een partner hebt zoals je zegt zal je inmiddels wel weten dat het niet slijt, dat ze gewoon nog is zoals ze al was daar, dat het hebben van seks niets veranderd daaraan.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_71793592
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 16:05 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ik vind zoenen juist het intiemste.. Dat is namelijk het eerste lichamelijk contact dat je met een vreemde hebt... Als ik eenmaal gezoend hebt, maakt de rest me dan ook niet zo veel meer uit.
Maar goed dat ik niet zo vaak zoen dan!
Weet ik niet, hangt er vanaf of je vaak seks wilt hebben. Wat mij betreft heb je elke avond seks met een ander. Maar ik vind zoenen ook niet niks, dat is waarom ik niet snap dat seks dan ineens wel iets is om moeilijk over te doen.
pi_71793924
Dat vind ik dus helemaal niks moeilijks. Zoenen daar in tegen dus wel!
pi_71795188
0 & 0

leverd wel een 1:1 ratio op, maar goed
pi_71795244
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 17:53 schreef erikje14 het volgende:
0 & 0

Op je 27e?
Bewuste keuze?
(checkte net fobo even, en 't is nou ook niet alsof dames voor je weg zullen rennen..)
pi_71798604
nee, niet echt eigenlijk, maar goed, word aan gewerkt
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:18:13 #139
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_71801072
Gaat je geen ruk aan.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_71814518
?? : 16

oeps niet goed nagedacht

[ Bericht 76% gewijzigd door bluemarlin op 12-08-2009 12:20:09 ]
pi_71814566
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:18 schreef griekjeee het volgende:
Gaat je geen ruk aan.
Je zei 'ruk'
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:50:59 #142
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_71816035
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:04 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Je zei 'ruk'
Oehhh ja
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_71816774
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 17:53 schreef erikje14 het volgende:
0 & 0

Ik snap hier nu echt geen zak van he, hoe krijg je dat voor elkaar man. zo lelijk ben je toch niet en een dikke racer onder je kont dat moet dan toch wel eens af en toe raak zijn??
pi_71816849
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:13 schreef solaire het volgende:

[..]

Ik snap hier nu echt geen zak van he, hoe krijg je dat voor elkaar man. zo lelijk ben je toch niet en een dikke racer onder je kont dat moet dan toch wel eens af en toe raak zijn??
blijkbaar meer voor nodig Maar goed, maak d'r verder geen probleem van hoor, laatste weken is er wel eea veranderd en ik zie wel waar het schip strand
pi_71816950
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:15 schreef erikje14 het volgende:

[..]

blijkbaar meer voor nodig Maar goed, maak d'r verder geen probleem van hoor, laatste weken is er wel eea veranderd en ik zie wel waar het schip strand
niet zo berustend man, trek die stoute schoenen eens aan, je ziet er toch best als een toffe gast uit.. nou dan
pi_71816980
tsja, nooit mee bezig geweest eigenlijk, maar goed dat is een beetje aan het veranderen
pi_71817121
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:20 schreef erikje14 het volgende:
tsja, nooit mee bezig geweest eigenlijk, maar goed dat is een beetje aan het veranderen
Goedzo! Hups! Aan de slag Als zelfs ik mupkes kan versieren, dan moet jij het helemaal kunnen over een jaartje is het dus 365:200 bij jou ongeveer
pi_71817141
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:25 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Goedzo! Hups! Aan de slag Als zelfs ik mupkes kan versieren, dan moet jij het helemaal kunnen over een jaartje is het dus 365:200 bij jou ongeveer
mwah, 1/1 is genoeg
pi_71843041
Tussen de 12-15 gezoend. En 4 bedpartners (waaronder een relatie van meerdere jaren).
pi_71850083
2 gezoend en 3 vaste partners.
Daar blijft het ook bij, ben nu single en blijf dat ook.
Ik begin er nooit meer aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')