Dat is wel een punt denk ik idd. Als je echt veel bedpartners hebt wordt t mss neuken om het neuken en gaat kwantiteit boven kwaliteit? (ik weet t niet mijn bedpartners zijn/waren meestal zo leuk dat ik er even aan bleef hangen)quote:Op woensdag 2 september 2009 01:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Omdat hij het nodig heeft om z'n eigen 'mannelijkheid' te tonen.
Volgens hem dus liever 60 big macs dan 1 goed bord boerenkool.
Ik heb liever 1 persoon waar ik iets bij ervaar. En dan bedoel ik meer dan: Boh gahk, ze was gruwelijk nat mên.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:38 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Dat is wel een punt denk ik idd. Als je echt veel bedpartners hebt wordt t mss neuken om het neuken en gaat kwantiteit boven kwaliteit? (ik weet t niet mijn bedpartners zijn/waren meestal zo leuk dat ik er even aan bleef hangen)
Klopt enigzins wel, dat geef ik ook eerlijk toe.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Omdat hij het nodig heeft om z'n eigen 'mannelijkheid' te tonen.
Volgens hem dus liever 60 big macs dan 1 goed bord boerenkool.
Uhm nee. Je neukt omdat het lekker is.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:38 schreef Wazeggie het volgende:
Als je echt veel bedpartners hebt wordt t mss neuken om het neuken en gaat kwantiteit boven kwaliteit?
Ik vind het nogal wat hoor, 50. Of is het werkelijke aantal gekopieerd?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alzheimer Light is kicking in at an early stage ...
Honderden zijn het er niet. Geloof ik.
Nee, echt niet!!! Rond de vijftig, geloof ik. Zoenen ligt misschien een twintigtal stuks hoger. Of zo.
Maar dat mag. Op mijn leeftijd.
Copycat, ik weet niet hoe oud je bent enzo maar je zegt dat je niet zo goed bent in vaste relaties. Ondertussen heb je er wel 4 opzitten van aardig wat jaartjes...beetje tegenstrijdig vind je niet?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel. Twee van twee jaar, een van drie jaar en eentje van 6 jaar en nog wat kortere.
Ik was er vroeg bij, kan seks en liefde prima scheiden, ben niet zo goed in vaste relaties (snel verveeld), maar vind seks wel erg leuk, onmisbaar leuk en heb niet zoveel met wat wel of niet hoort.
50 bedpartners is veel ongeacht je leeftijd en je kan niet stellen dat iemand slecht is in het onderhouden van relaties als je 4 x 6 jaar bijvoorbeeld een reletie hebt gehad lijkt mij.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:04 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Als je 41 bent en je hebt 4 relaties gehad die allemaal binnen de eerste 7 jaar uit waren, dan kun je best stellen dat je gewoon niet zo goed bent in vaste relaties. En 50 bedpartners is dan ook niet zo gek veel.
Dat wil zeggen dat ik DRAMATISCH ben in het onderhouden van relaties. Ik ben namelijk eind twintig en heb nog niet de helft van die relaties gehad die Copycat heeft. Tis maar hoe je het zelf ziet denk ik dan...quote:Op donderdag 3 september 2009 14:04 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Als je 41 bent en je hebt 4 relaties gehad die allemaal binnen de eerste 7 jaar uit waren, dan kun je best stellen dat je gewoon niet zo goed bent in vaste relaties. En 50 bedpartners is dan ook niet zo gek veel.
Onder welke steen leef jij?quote:Op donderdag 3 september 2009 14:27 schreef willempjewever het volgende:
[..]
50 bedpartners is veel ongeacht je leeftijd en je kan niet stellen dat iemand slecht is in het onderhouden van relaties als je 4 x 6 jaar bijvoorbeeld een reletie hebt gehad lijkt mij.
Je bent ook 1/3 jonger dan zij. En verder heb ik het helemaal niet over jou.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:24 schreef Puddytat het volgende:
[..]
Dat wil zeggen dat ik DRAMATISCH ben in het onderhouden van relaties. Ik ben namelijk eind twintig en heb nog niet de helft van die relaties gehad die Copycat heeft. Tis maar hoe je het zelf ziet denk ik dan...
Da's in ieder geval braver dan Cc.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:46 schreef remlof het volgende:
Seks gehad met een stuk of 10, gezoend met een stuk of 20. Een relatie van 14 jaar en eentje van 3 maanden gehad, de rest wil ik geen relaties noemen. Braaf he?
Ik wil alles wel met 1 ophogenquote:Op donderdag 3 september 2009 23:33 schreef kwiwi het volgende:
Twee
Geen one night stands of probeersels hier
Nee dankje, daar gaat m'n nummer 2 niet blij mee zijn vrees ikquote:Op donderdag 3 september 2009 23:39 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Ik wil alles wel met 1 ophogen
Maar met mij vast welquote:Op donderdag 3 september 2009 23:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dankje, daar gaat m'n nummer 2 niet blij mee zijn vrees ik
Jij hebt zeker een boekje waarin je dat allemaal bijhoudt? Ik zou het echt allemaal niet meer weten.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:42 schreef NiceThingsAddict het volgende:
11 meiden/vrouwen waarvan:
5 relaties
2x ONS
1x ex van n vriend(was al 2 jaar uit, dat wel)
2 soort van seksrelaties (3-5x afgesproken, puur voor de seks)
1 scharrel/probeersel
in... 6,5 jaar tijd, in totaal 4,7 jaar relatie gehad
ohja, en in totaal 13 meiden gezoend. ik zoen er alleen mee als de klik voor meer ook redelijk aanwezig is![]()
Ja, het is me wat. Would nymphomane suit you better?quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:45 schreef Copycat het volgende:
Ja, ontzettend.
En dan vind B.R. Oekhoest me ook nog een slet.
The Agony!!!
Boekjequote:Op vrijdag 4 september 2009 10:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij hebt zeker een boekje waarin je dat allemaal bijhoudt? Ik zou het echt allemaal niet meer weten.
Dat komt waarschijnlijk omdat het ook niet meer bij te houden is.quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij hebt zeker een boekje waarin je dat allemaal bijhoudt? Ik zou het echt allemaal niet meer weten.
Bedankt voor de gulle lach!quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:17 schreef bitterzak het volgende:
Een soort beschermingsmechanisme voor de gruwelijke waarheid.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:17 schreef bitterzak het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat het ook niet meer bij te houden is.
Ik weet ze bij mij allemaal nog, van de naam tot vele details. Het zijn er dan ook maar 13 / 3 geweest maar als ik er meer had gehad zou ik het nog weten.
Het bewijst echt van sletterigheid als je dit soort zaken niet eens meer kunt onthouden. "heeeeuj hier mijn tong in duwen? sgoed hoppateeeeeee, hier ook? jooooooo hmmmmmmm. Neuken vanavond? sgoeddd'
En meer van zo'n avondjes, zoveel dat je het aantal niet meer weet...
Nee dat kan ik niet begrijpen. Maar meerdere vrouwen reageren zo in dit topic. Misschien is het een onbewust schuldgevoel waardoor ze het aantal niet meer kunnen herinneren.
Een soort beschermingsmechanisme voor de gruwelijke waarheid.
Ik lul ook maar wat. Het is in ieder geval vreemd dat je bij zo'n zaken de tel kwijt kan raken. Alsof het niets meer voorstelt dan hoe vaak je in je leven hebt moeten schijten.quote:
Misschien dat er voor mannen wat meer prestige bij betrokken is, alhoewel kwaliteit belangrijker is zegt kwantiteit toch ook wel iets over je aantrekkelijkheid.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:34 schreef bitterzak het volgende:
[..]
Ik lul ook maar wat. Het is in ieder geval vreemd dat je bij zo'n zaken de tel kwijt kan raken. Alsof het niets meer voorstelt dan hoe vaak je in je leven hebt moeten schijten.
Daar ooit nog wat van vernomen na die dramatische uittocht en al dr issues?quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:15 schreef Adolecens het volgende:
* Adolecens moet ineens aan MLI denken...
Af en toe nog op MSN, maar daar gaat het hier verder niet overquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar ooit nog wat van vernomen na die dramatische uittocht en al dr issues?![]()
Nou nou, zo onbelangrijk is het ook weer niet. Het is niet alsof je ze niet herkent als je ze weer tegenkomt of zo.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:34 schreef bitterzak het volgende:
[..]
Ik lul ook maar wat. Het is in ieder geval vreemd dat je bij zo'n zaken de tel kwijt kan raken. Alsof het niets meer voorstelt dan hoe vaak je in je leven hebt moeten schijten.
Prachtige kolderieke beschrijving!quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:17 schreef bitterzak het volgende:
[..]
"heeeeuj hier mijn tong in duwen? sgoed hoppateeeeeee, hier ook? jooooooo hmmmmmmm. Neuken vanavond? sgoeddd'
Ik vind alleen mijn serieuze relaties belangrijk en die weet ik allemaal nog. De rest was pure lust. Een keer goed schijten kan ook heel fijn zijn, maar dat onthoud ik inderdaad ook niet.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:34 schreef bitterzak het volgende:
[..]
Ja ik schijt ook meestal de halve nacht ja, die enkele keer in mijn leven dat dat gebeurt is kan ik me nog aardig voor de geest halenquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:44 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Ik vind alleen mijn serieuze relaties belangrijk en die weet ik allemaal nog. De rest was pure lust. Een keer goed schijten kan ook heel fijn zijn, maar dat onthoud ik inderdaad ook niet.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:49 schreef solaire het volgende:
[..]
Ja ik schijt ook meestal de halve nacht ja, die enkele keer in mijn leven dat dat gebeurt is kan ik me nog aardig voor de geest halen
Wat de neuk ben jij dan? Je hebt je geile periode, besluit je te registeren op FOK! en de een na de andere post te maken in SEX?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:00 schreef SexyGirl het volgende:
Mhhmm:
Zoenen: Zal wel iets van 13+ zijn.![]()
Seks: 3
Wat moet ik anders doen?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat de neuk ben jij dan? Je hebt je geile periode, besluit je te registeren op FOK! en de een na de andere post te maken in SEX?
Natuurlijk niet! Meer iets over hoe selectief je bentquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:59 schreef solaire het volgende:
[..]
Misschien dat er voor mannen wat meer prestige bij betrokken is, alhoewel kwaliteit belangrijker is zegt kwantiteit toch ook wel iets over je aantrekkelijkheid.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:31 schreef SexyGirl het volgende:
Ik ben nu weer geneukt door 4 mannen!!:D heerlijk gewoon bij mij thuis op de bank!!! bij de 1ste werd ik gezien door mijn buurman toen liet hem hem binnen en mog hij ook meegenieten en de 3de kwam ik op straat tegen en die zei dat ik mooie tieten had en ik zei wil je voelen en toen gingen we naar z'n huis lekker neuken in bed. en de 4de kwam ik tegen in de bus die ging met zijn lekkere grote pik tegen me kontje aan en ik werd helemaal geil en werd geneukt bij mijn thuis.
Zoiets?quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:31 schreef SexyGirl het volgende:
Ik ben nu weer geneukt door 4 mannen!!:D heerlijk gewoon bij mij thuis op de bank!!! bij de 1ste werd ik gezien door mijn buurman toen liet hem hem binnen en mog hij ook meegenieten en de 3de kwam ik op straat tegen en die zei dat ik mooie tieten had en ik zei wil je voelen en toen gingen we naar z'n huis lekker neuken in bed. en de 4de kwam ik tegen in de bus die ging met zijn lekkere grote pik tegen me kontje aan en ik werd helemaal geil en werd geneukt bij mijn thuis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |