Wat de neuk ben jij dan? Je hebt je geile periode, besluit je te registeren op FOK! en de een na de andere post te maken in SEX?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:00 schreef SexyGirl het volgende:
Mhhmm:
Zoenen: Zal wel iets van 13+ zijn.![]()
Seks: 3
Wat moet ik anders doen?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat de neuk ben jij dan? Je hebt je geile periode, besluit je te registeren op FOK! en de een na de andere post te maken in SEX?
Natuurlijk niet! Meer iets over hoe selectief je bentquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:59 schreef solaire het volgende:
[..]
Misschien dat er voor mannen wat meer prestige bij betrokken is, alhoewel kwaliteit belangrijker is zegt kwantiteit toch ook wel iets over je aantrekkelijkheid.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:31 schreef SexyGirl het volgende:
Ik ben nu weer geneukt door 4 mannen!!:D heerlijk gewoon bij mij thuis op de bank!!! bij de 1ste werd ik gezien door mijn buurman toen liet hem hem binnen en mog hij ook meegenieten en de 3de kwam ik op straat tegen en die zei dat ik mooie tieten had en ik zei wil je voelen en toen gingen we naar z'n huis lekker neuken in bed. en de 4de kwam ik tegen in de bus die ging met zijn lekkere grote pik tegen me kontje aan en ik werd helemaal geil en werd geneukt bij mijn thuis.
Zoiets?quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:31 schreef SexyGirl het volgende:
Ik ben nu weer geneukt door 4 mannen!!:D heerlijk gewoon bij mij thuis op de bank!!! bij de 1ste werd ik gezien door mijn buurman toen liet hem hem binnen en mog hij ook meegenieten en de 3de kwam ik op straat tegen en die zei dat ik mooie tieten had en ik zei wil je voelen en toen gingen we naar z'n huis lekker neuken in bed. en de 4de kwam ik tegen in de bus die ging met zijn lekkere grote pik tegen me kontje aan en ik werd helemaal geil en werd geneukt bij mijn thuis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |