Kijk, dat bedoel ik dus...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:26 schreef darmit het volgende:
3 gezoend en 3 vaste partners.
Daar blijft het ook bij, ben nu single en blijf dat ook.
Ik begin er nooit meer aan.
HeHe eindelijk mensen met inzicht.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:27 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik dus...
Ik verbaas mij echt over deze reactie. Wat boeit het getal? Rare waardeoordelen heb jij.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:16 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe oud is CC eigenlijk.
sowieso is 50 gewoon wel véél, ongeacht je leeftijd vind ik.
Vind 10-15-20 best acceptabel voor een twintiger/dertiger, maar je kan niet rond blijven neuken imho
valt op zich ook wel mee.. 1 per half jaar..quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:07 schreef cemeteryslut het volgende:
bij elke reactie hier denk ik 'hoe oud zou hij/zij zijn?"
om dat vast clear te hebben, ik ben 21 en zit op ± 30/17 (waarvan 2 serieuze relaties, ben sexueel actief sinds mijn 14e)
ik vind het zelf helemaal niet veel eigenlijkquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
valt op zich ook wel mee.. 1 per half jaar..
Neuh, maar er zijn er hier die dat toch wel heel erg veel vinden geloof ikquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:28 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
ik vind het zelf helemaal niet veel eigenlijk
Dus iemand die bv 1x in de week verschillende bedpartners heeft die zou in jouw redenering wijder moeten zijn dan iemand die iedere dag sex heeft met 1 vaste partner?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:21 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Denk dat je meer naar 'vuisten' moet gaan denken...
25 + maar?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je richting de 30 gaat, dus al 10+jaar neukt, af en toe wat op pikt in de kroeg, dan zit je al gauw op de 25+ sekspartners. Dan moet je best goed lang na gaan denken om iedereen op te noemen. En ik weet zeker dat ik als ik een lijstje maak er toch weer een paar vergeet..
werd idd gevraagd om de ratio dus hierbij nog een 2 op 1 tjequote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Werd toch gevraagd om de verhouding. Die is bij mij ongeveer 2:1
ik ga toch niet voor niks lopen zoenen met iemandquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:12 schreef heiden6 het volgende:
Ik begrijp niet dat mensen zich zo bezig houden met de verhouding tussen met hoeveel mensen je gezond hebt en met hoeveel je er naar bed bent geweest. Lekker boeiend.
enquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik tel geen losse vrouwen maar SOA kuren!
Paar een schuimbuis, paar een keer een schuimkruis, hier en daar een lekje, maar niets wat blijvende schade heeft opgeleverd.quote:
excuses!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Werd toch gevraagd om de verhouding. Die is bij mij ongeveer 2:1
je zal wel jeuk hebben tussen de benen, al die ongewenste beestjes die je ziek maken ...quote:Op dinsdag 1 september 2009 02:33 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Sex: stuk of 20. Zoenen: tussen 75 en 100 of zo.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:11 schreef aychelle het volgende:
[..]
je zal wel jeuk hebben tussen de benen, al die ongewenste beestjes die je ziek maken ...
sorriequote:Op dinsdag 1 september 2009 22:27 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]. Gemiddeld minder dan 2 sexpartners per jaar. Denk even na voordat je iets post. Maar goed, dat valt met jouw IQ natuurlijk amper te verwachten.
Tenzij je 16 bent ofzo weet ik niet waarom mensen je niet zouden geloven?quote:Op woensdag 2 september 2009 01:19 schreef iHide het volgende:
Geloof het of niet, dat moet je zelf weten..
Zoenen zowiezo wel boven de 40/45 i guess.
Neuken wel getelt op dit moment 19
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |