werd idd gevraagd om de ratio dus hierbij nog een 2 op 1 tjequote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Werd toch gevraagd om de verhouding. Die is bij mij ongeveer 2:1
ik ga toch niet voor niks lopen zoenen met iemandquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:12 schreef heiden6 het volgende:
Ik begrijp niet dat mensen zich zo bezig houden met de verhouding tussen met hoeveel mensen je gezond hebt en met hoeveel je er naar bed bent geweest. Lekker boeiend.
enquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik tel geen losse vrouwen maar SOA kuren!
Paar een schuimbuis, paar een keer een schuimkruis, hier en daar een lekje, maar niets wat blijvende schade heeft opgeleverd.quote:
excuses!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Werd toch gevraagd om de verhouding. Die is bij mij ongeveer 2:1
je zal wel jeuk hebben tussen de benen, al die ongewenste beestjes die je ziek maken ...quote:Op dinsdag 1 september 2009 02:33 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Sex: stuk of 20. Zoenen: tussen 75 en 100 of zo.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:11 schreef aychelle het volgende:
[..]
je zal wel jeuk hebben tussen de benen, al die ongewenste beestjes die je ziek maken ...
sorriequote:Op dinsdag 1 september 2009 22:27 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]. Gemiddeld minder dan 2 sexpartners per jaar. Denk even na voordat je iets post. Maar goed, dat valt met jouw IQ natuurlijk amper te verwachten.
Tenzij je 16 bent ofzo weet ik niet waarom mensen je niet zouden geloven?quote:Op woensdag 2 september 2009 01:19 schreef iHide het volgende:
Geloof het of niet, dat moet je zelf weten..
Zoenen zowiezo wel boven de 40/45 i guess.
Neuken wel getelt op dit moment 19
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |