abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 augustus 2009 @ 00:10:25 #1
265531 ppaulusma
en dan nu, het weer voor morge
pi_71720430
Ik hou wel van grote borsten, maar et is net of je daar niet over praten mag. Of de meeste vrouwen dat niet leuk vinden, want rondingen bij een vrouw zijn gewoon heel mooi. Heel vreemd, Misschien kunnen de dames hier wat meer duidelijkheid over geven
pi_71720584
Mijn vrouw heeft een koppel DD en ja, af en toe schaamt ze zich ervoor. Vooral als ze bij een paar vriendinnen is die meer "twee erwten op een plankje" hebben.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  zondag 9 augustus 2009 @ 00:20:15 #3
137556 L.no
Midlife crisis
pi_71720660
Ik heb een vriend waar ze klein is en een cup D heeft. Ik loop regelmatig met topjes waar je net mijn borsten kan zien, maar als zij dat doet, dan wordt ze naar huis gestuurd van school. Veel kleding moet ze daardoor belemmeren om aan te doen. Dat is niet altijd fijn nee.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
  zondag 9 augustus 2009 @ 00:24:31 #4
265531 ppaulusma
pi_71720763
Dat bedoel ik dus. Maar voor mannen is het hartstikke leuk om te zien. Ik zie er echt wel goed uit en heb een knappe vriendin met cup B, maar als er iemand voorbij loopt met D of groter en draai m'n hoofd om, zegt ze direct dat het een lellebel is waar ik naar kijk. Slaat volgens miij dus nergens op.
Maar daarentegen als ik tegen een meisje zeg dat ze mooie borstem heeft, en ze heeft cup B, dan is het prima. Zeg ik dat tegen een meisje met cup BIG dan denkt ze meteen dat ik erop wil
pi_71721430
meiden met grote joekels zijn gewoon veel geiler. Daarom hebben de andere meiden een hekel aan ze. En daarom verbergen zij die joekels weer. Shit!
pi_71721569
Ik schaam me nooit voor mijn borsten
Wel is het schijt irritant dat mensen niet meer normaal tegen je kunnen doen omdat je een paar goeie borsten hebt

sowieso een meisje een compliment geven over haar borsten vind ik nogal vies
Behalve natuurlijk als het je vriendin is
Ik ga toch ook niet tegen al mijn manlijke vrienden zeggen dat die bobbel in hun broek sexy is
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_71721615
Ik vind dikke tieten gewoon ordinair, maar goed, als dame kan je daar natuurlijk ook niks aan doen... maar subtiel is anders...
  zondag 9 augustus 2009 @ 01:08:56 #8
137556 L.no
Midlife crisis
pi_71721866
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 00:57 schreef liefie_ het volgende:
Wel is het schijt irritant dat mensen niet meer normaal tegen je kunnen doen omdat je een paar goeie borsten hebt

Ik ga toch ook niet tegen al mijn manlijke vrienden zeggen dat die bobbel in hun broek sexy is
Ik vind het eigenlijk niet zo vies. Het is net als een compliment geven om je ogen. Al hangt het af op de manier waarop je het zegt. Als het gewoon oprecht is, oke, maar als je het zegt om te neuken, dan is het wat minder.
pi_71721998
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 01:08 schreef L.no het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk niet zo vies. Het is net als een compliment geven om je ogen. Al hangt het af op de manier waarop je het zegt. Als het gewoon oprecht is, oke, maar als je het zegt om te neuken, dan is het wat minder.
kijk als het bedoeld zou zijn zoals jij het zegt vind ik het ook niet erg nee
maar het type mannen die dat soort dingen ziet en wil benoemen zijn vaak niet het type dat de kleur van je ogen weet
of uberhaubt opgevallen is dat je ogen hebt
  zondag 9 augustus 2009 @ 01:22:23 #10
137556 L.no
Midlife crisis
pi_71722189
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 01:14 schreef liefie_ het volgende:

[..]

kijk als het bedoeld zou zijn zoals jij het zegt vind ik het ook niet erg nee
maar het type mannen die dat soort dingen ziet en wil benoemen zijn vaak niet het type dat de kleur van je ogen weet
of uberhaubt opgevallen is dat je ogen hebt
Jammer dat dat soort types het een beetje verpesten voormannen die gewoon oprecht zijn.
Nu denken veel vrouwen dat alle mannen zo zijn waardoor je vaak een klap krijgt als je zo'n opmerking geeft.
pi_71722364
ik heb een heel goed figuur...met redelijk grote borsten voor zon klein meisje...het kan nog net..het is te verdoezelen, maar je kan er ook heel sexy mee maken...

Soms is het vervelend...als je bijvoorbeeld gaat zwemmen... dan valt er niks te verdoezelen zonder dat t ugly wordt.

Andere vrouwen benijden me wel om mijn figuur. Maar het is ook niet cool als je eigen kerel zijn hoofd omdraait voor een andere vrouw.. Het gaat hier niet alleen om borsten denk ik. maar per definitie valt grote borsten automatisch onder 'lekker wijf'

Soms zijn er mannen die zeggen: ik val niet op vrouwen met grote tieten. die hebben volgens mij OF een vriendin met kleine borsten, OF ze hebben wat te compenseren OF ze denken dat hersenen in borsten zit bij vrouwen. (sorry dat laatste is nogal offtopic maar ik wilde het even gezegd hebben)
Karma will get back @ you
  zondag 9 augustus 2009 @ 01:49:13 #12
265531 ppaulusma
pi_71722726
Fijn dat een dame zoals Mysterieblond toegeeft dat ik gewoon gelijk heb. Echt alle mannen vallen voor borsten. Anders ben je gewoon homo of zo. En Cup Mysterieblond doet het gewoon beter dan de rest.
Ik loop niet met m'n hoofd te draaien hoor. Zowiezo ben ik totally free nou. Wat ik gewoon zoek is iemand als Mysterieblond, die begrijpt dat ik mooie ogen net zo belangrijk vind als haar borsten. Zij heeft dus grote, en als ze ook nog mooie ogen heeft dan wil ik weleens met haar uit!
pi_71722742
Iemand op mn werk heeft er gewoon een hekel aan
Baby darling doll face honey
pi_71722752
Ik loop er echt niet mee te koop oid
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_71726181
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 01:49 schreef ppaulusma het volgende:
Fijn dat een dame zoals Mysterieblond toegeeft dat ik gewoon gelijk heb. Echt alle mannen vallen voor borsten. Anders ben je gewoon homo of zo. En Cup Mysterieblond doet het gewoon beter dan de rest.
Ik loop niet met m'n hoofd te draaien hoor. Zowiezo ben ik totally free nou. Wat ik gewoon zoek is iemand als Mysterieblond, die begrijpt dat ik mooie ogen net zo belangrijk vind als haar borsten. Zij heeft dus grote, en als ze ook nog mooie ogen heeft dan wil ik weleens met haar uit!
De smerige pm ie je me gestuurd heeft geeft toch meer aan dat ik gelijk heb en dat je gewoon een van die viespeuken bent maar oke
pi_71726254
quote:
Oh jee, ppaulusma vind mij homo omdat ik kleinere borsten prefereer.
Shit man, ik begin helemaal aan mezelf te twijfelen.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_71726629
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 11:16 schreef liefie_ het volgende:

[..]

De smerige pm ie je me gestuurd heeft geeft toch meer aan dat ik gelijk heb en dat je gewoon een van die viespeuken bent maar oke
Copy Paste or it didn't happen
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_71726683
dat mag toch niet?
Nou ja bij onderwerp staat: mijn bobbeltje in mijn broek
pi_71726725
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 11:41 schreef liefie_ het volgende:
dat mag toch niet?
Hij heeft een klein pikkie
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_71726794
quote:
dat mag toch niet?
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
pi_71727772
quote:
dat mag toch niet?

Meer! Meer!
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 01:30 schreef mysterieblonde het volgende:
Andere vrouwen benijden me wel om mijn figuur. Maar het is ook niet cool als je eigen kerel zijn hoofd omdraait voor een andere vrouw.. Het gaat hier niet alleen om borsten denk ik. maar per definitie valt grote borsten automatisch onder 'lekker wijf'
Niet echt...
quote:
Soms zijn er mannen die zeggen: ik val niet op vrouwen met grote tieten. die hebben volgens mij OF een vriendin met kleine borsten, OF ze hebben wat te compenseren OF ze denken dat hersenen in borsten zit bij vrouwen. (sorry dat laatste is nogal offtopic maar ik wilde het even gezegd hebben)
Na dat eerste is het niet zo vreemd dat sommige mannen het laatste denken
pi_71727896
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 12:29 schreef wittesneeuw het volgende:

[..]

Na dat eerste is het niet zo vreemd dat sommige mannen het laatste denken
dan heb je deze post nog niet gezien
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 00:41 schreef mysterieblonde het volgende:
Been there done that.

Bij mij was het ook van de ene op de andere dag... ik was zo verbaasd...ik dacht dat we voor elkaar bestemd waren. Ik was nog zo verliefd! Hij was vreemdgegaan.

Ik heb het wel gelijk geaccepteerd. en ongeveer een maand heb ik me zielig gevoeld en toen was ik er wel overheen. Toen heb ik hem een half jaar niet meer gezien. Mja daarna kwam ik hem tegen, wist ik niet of ik hem wou slaan of wou zoenen. Ik heb hem geslagen...daarna wilde hij ineens alles uitpraten..mja al die heftige gevoelens kwamen weer naar boven. ik was heel pissig, maar wilde hem ook terug...toch voor het tweede gekozen... Maar het was niet meer hetzelfde...hij moet dat ook gemerkt hebben want daarna ging hij weer vreemd. (weer met een dom sletje, dat is een patroon bij hem)

Toen ben ik zo ongewoon pissig geworden...ik heb zn facebook volgekalkt met wat voor een eikel hij is, en zn nummer hier op fok geplaatst. Hele ubergemene mails gestuurd.Zn ouders verteld waar hij mee bezig is geweest. Ik heb zelfs ervoor kunnen zorgen dat hij zijn baan kwijtraakte. ik wilde gewoon wraak, maar er is geen manier om hem zo veel pijn te doen als hij mij heeft aangedaan...

Ik weet niet of dit echt helpt voor je. Maar wat je eruit kan halen is dat het echt niet goedkomt. en nu naar hem toe gaan, is voor jou veel moeilijker dan voor hem. Ikzelf kon alleen maar janken. Het is zo pijnlijk! Iedereen zei: wraak is kinderachtig...en wat ik heb gedaan is misschien best laag, maar het luchtte wel op en het was zijn eigen schuld. ik heb geen spijt van wat ik heb gedaan.

(sorry voor het lange verhaal)
pi_71728129
Schamen nee (maar mijne zijn ook niet te groot) maar soms heb je gewoon echt geen zin in reacties van mannen.

Waar ik zelf de grootste hekel aan heb is als mannen naar je toe komen om je te vertellen dat ze niet op [insert iets wat jij hebt hier] vallen. Dat ze je aanspreken met 'ik hou meer van een klein handjevol' terwijl je een D-cup hebt. Of dat ze komen zeggen dat ze van dat hele lange haar niks vinden terwijl je het tot onderaan je rug hebt.

Dat is zó doorzichtig
  Moderator zondag 9 augustus 2009 @ 12:47:09 #24
9859 crew  Karina
Woman
pi_71728263
Persoonlijk geen ervaring mee (ik ben van 2 erwtjes zeg maar).

Ik heb wel een kennisje met hele grote borsten, cup G of zo? Die schaamt zich er niet voor, maar ze voelt zich wel vaak ongemakkelijk omdat mannen inderdaad altijd naar haar borsten zitten te kijken, terwijl ze gewoon "normale" truitjes/blousjes aan heeft, niet met decollete of zo.

En ze heeft erg veel last van haar rug en schouders door het gewicht, maar dat is niet de vraag denk ik.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_71732521
quote:

Ik val niet op vrouwen met grote tieten.
En ik val op intelligente vrouwen, dus dat botst nogal met jouw laatste punt.

Het is volgens mij voor jou nogal moeilijk om je voor te stellen dat niet iedereen hetzelfde is.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  zondag 9 augustus 2009 @ 15:47:07 #26
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_71734077
quote:
En je hebt een vriendin?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_71734088
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 12:34 schreef liefie_ het volgende:

[..]

dan heb je deze post nog niet gezien
[..]

m'n drinken zit nu over m'n beeldscherm heen
  zondag 9 augustus 2009 @ 15:48:19 #28
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_71734113
Ik heb ook wel wat grotere en schaam me er zeker niet voor. Vind het ook niet erg als ernaar gekeken wordt, behalve als het echte viespeuken van mannen zijn, ik wil niet in hun fantasieen voorkomen.
All she wants and needs is just a little taste..
  zondag 9 augustus 2009 @ 15:59:21 #29
154880 Bolter
Awesomeness
pi_71734442
quote:
Wat een ontzettend sneue aap ben jij zeg
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_71734472
quote:
Randmongool echt
Maakt mij echt geen moer uit, kleine of grote borsten, ik val op een karakter persoon uitstraling
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  zondag 9 augustus 2009 @ 17:26:08 #31
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_71736859
Hahahahahaha die reacties hier

Ja, ik schaam me wel voor mijn grote D. Ik vind het totaal geen toevoeging aan het uiterlijk of de vrouwelijkheid, het is voor mij niets dan storend.
En als ik het geld ervoor had, dan zou ik ze zo laten verkleinen, geen twijfel mogelijk.
Ik vind vrouwen met een cup tussen de B en een kleine D gunstiger bedeeld dan vrouwen die van die uiers mee moeten sjouwen.
Ik moet zeggen dat ik er al minder moeite mee zou hebben als er eens mooiere BH´s en bikini´s zouden zijn voor de grote Cup, zonder dat het gelijk zo´n omabeha wordt.

Maar ik blijf erbij: vrouwelijkheid berust echt niet op de tiet.
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
  zondag 9 augustus 2009 @ 21:50:37 #32
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_71744101
mooie bh's zijn er tegenwoordig wel degelijk voor grotere maten en echt zonder dat ze omsbh's lijken
pi_71744254
Ja oke maar daar betaal je dan ook een kapitaal voor
ik wel iig
  zondag 9 augustus 2009 @ 22:14:48 #34
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_71744926
ja ik betaal rond de 60e voor mijn bh,maar dan heb ik wel echt kwaliteit, die bhs zijn niet na n jaar afgeschreven. en het draagcomfort is absoluut niet te vergelijken met hunkemoller/livera ed
pi_71745074
de laatste keer dat ik zo'n dure bh kocht was ie na precies 2 keer dragen kapot
dus ik ga wel voor minder mooi, dat scheelt me een boel op jaarbasis
pi_71745264
Ik heb me weleens geschaamd dat ik geen grotere borsten heb terwijl het helemaal niet past bij mijn lichaamsbouw.
  zondag 9 augustus 2009 @ 22:24:15 #37
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_71745273
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 00:20 schreef L.no het volgende:
Ik heb een vriend waar ze klein is en een cup D heeft. Ik loop regelmatig met topjes waar je net mijn borsten kan zien, maar als zij dat doet, dan wordt ze naar huis gestuurd van school. Veel kleding moet ze daardoor belemmeren om aan te doen. Dat is niet altijd fijn nee.
Wanneer stel je haar aan mij voor?
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  Licht Ontvlambaar zondag 9 augustus 2009 @ 22:29:49 #38
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_71745477
Nee, want ik vind ze namelijk niet te groot...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 9 augustus 2009 @ 22:44:39 #39
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71746029
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 17:26 schreef Countess het volgende:

het is voor mij niets dan storend.
En als ik het geld ervoor had, dan zou ik ze zo laten verkleinen, geen twijfel mogelijk.
I
Dat dus.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  Moderator zondag 9 augustus 2009 @ 23:12:09 #40
249559 crew  Lavenderr
pi_71747048
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 17:26 schreef Countess het volgende:
Hahahahahaha die reacties hier

Ja, ik schaam me wel voor mijn grote D. Ik vind het totaal geen toevoeging aan het uiterlijk of de vrouwelijkheid, het is voor mij niets dan storend.
Ik vind vrouwen met een cup tussen de B en een kleine D gunstiger bedeeld dan vrouwen die van die uiers mee moeten sjouwen.
Ik moet zeggen dat ik er al minder moeite mee zou hebben als er eens mooiere BH´s en bikini´s zouden zijn voor de grote Cup, zonder dat het gelijk zo´n omabeha wordt.

Maar ik blijf erbij: vrouwelijkheid berust echt niet op de tiet.
Er zijn echt heel mooie bh's in 75D te koop. Sexy en helemaal niet oma-achtig.
pi_71749504
Geen idee.
Heb een vrij 'normale' cup.. niet te groot en niet te klein naar mijn mening, ben er dus ook tevreden mee.

Ik vind wel, dat sommige jongens wel het verschil moeten kunnen zien tussen ' grote borsten ' of gewoon echt ' dikke borsten ' .
Is toch een best groot verschil, ik had een meisje in de klas en iedereen zei altijd tegen mij ' Ooh kijk haar zij heeft echt mega grote borsten blabla' maar dat meisjes was ook nog eens echt super dik.. maar sommige mensen snapte mij niet als ik zei dat ze eens het verschil moesten leren zien tussen grote en dikke borsten,

Ben ik dan de enige die er zo over denkt, of ook meerdere mensen?
  maandag 10 augustus 2009 @ 00:48:02 #42
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71749557
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 12:47 schreef Karina het volgende:

En ze heeft erg veel last van haar rug en schouders door het gewicht, maar dat is niet de vraag denk ik.
Geheel offtopic. , maar op zo'n (medische) basis krijg je een verkleining gewoon vergoed voor zover ik weet.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_71752968
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:44 schreef Shoenie het volgende:
Geen idee.
Heb een vrij 'normale' cup.. niet te groot en niet te klein naar mijn mening, ben er dus ook tevreden mee.

Ik vind wel, dat sommige jongens wel het verschil moeten kunnen zien tussen ' grote borsten ' of gewoon echt ' dikke borsten ' .
Is toch een best groot verschil, ik had een meisje in de klas en iedereen zei altijd tegen mij ' Ooh kijk haar zij heeft echt mega grote borsten blabla' maar dat meisjes was ook nog eens echt super dik.. maar sommige mensen snapte mij niet als ik zei dat ze eens het verschil moesten leren zien tussen grote en dikke borsten,

Ben ik dan de enige die er zo over denkt, of ook meerdere mensen?
wat doet het er toe?
zijn het ene soort borsten meer waard dan de andere soort?
Of was je een beetje jaloers of zo?
ik snap het niet..
  Licht Ontvlambaar maandag 10 augustus 2009 @ 10:03:16 #44
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_71753224
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 09:46 schreef liefie_ het volgende:

[..]

wat doet het er toe?
ik snap het niet..
Ik ook niet Liefie_... Maar ik ben wel benieuwd naar het verschil
  maandag 10 augustus 2009 @ 10:04:02 #45
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71753237
Geen seconde dat ik me schaam voor mijn 75E.
Dat sommigen niet in staat lijken te zijn verder te kijken dan die prominente borsten, vind ik wel irritant. Maar is niet mijn, maar hun probleem.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_71756603
quote:

Je haalt twee dingen door mekaar: Het feit dat mannen altijd borsten willen zien en wat mannen aantrekkelijk vinden. Grote borsten zijn altijd goed zichtbaar, dus voldoen die aan de mannelijke behoefte om borsten te zien. Die trekken de aandacht net zoals een naakte vrouw ook de aandacht zou trekken, of dat lichaam nou helemaal naar hun smaak is of niet. Geef mannen een uitnodiging om aan seks te denken, en ze gaan erop in zonder erover na te denken. Goed zichtbare borsten zijn altijd voldoende aanleiding. Of ze zichbaar zijn omdat ze groot zijn of omdat ze bloot zijn, of ze bh-loos huppelen of wat dan ook.

Kleine borsten hebben dat net zo goed, alleen natuurlijk niet op straat en ingepakt in kleding. Ik val zelf op vrij kleine borsten en ik vind van die uiers in bed niet eens aantrekkelijk, maar ze trekken zeker mijn aandacht. Smaken verschillen, je hebt mannen die van kleine borsten houden, die van grote borsten houden, maar je hebt ook mannen die daar wat primitief in zijn en die hun neiging om borsten te zien verwarren met een schoonheidsideaal.

Sowieso zijn borsten natuurlijk surrogaatbillen. Ze zijn er om de aandacht van mannen naar seks te sturen wanneer je oog in oog met een vrouw staat.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_71760958
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 09:46 schreef liefie_ het volgende:

[..]

wat doet het er toe?
ik snap het niet..
Dat mensen zoals jij gelijk denken dat iemand anders jaloers is, is toch echt eerder jou probleem dan myn probleem.. nogal ontopic he.
Maarja, dat vind ik wel inderdaad.. 'grote' borsten zijn heel anders dan dikke borsten. En nee ik zeg niet dat ik er wat tegen heb of iets maar als mensen daar het verschil niet tussen kunnen zien zijn ze inderdaad alleen uit op de tieten en niet de rest van 't lichaam of het meisje zelf.
  Licht Ontvlambaar maandag 10 augustus 2009 @ 15:43:42 #48
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_71762865
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:34 schreef Shoenie het volgende:

[..]

Dat mensen zoals jij gelijk denken dat iemand anders jaloers is, is toch echt eerder jou probleem dan myn probleem.. nogal ontopic he.
Maarja, dat vind ik wel inderdaad.. 'grote' borsten zijn heel anders dan dikke borsten. En nee ik zeg niet dat ik er wat tegen heb of iets maar als mensen daar het verschil niet tussen kunnen zien zijn ze inderdaad alleen uit op de tieten en niet de rest van 't lichaam of het meisje zelf.
Ik begrijp echt niet waar je het over hebt... Misschien dat het je relaas kunt ondersteunen met plaatjes?
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:46:45 #49
223428 Countess
pi_71762945
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 23:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Er zijn echt heel mooie bh's in 75D te koop. Sexy en helemaal niet oma-achtig.
Gelukkig ben ik wel geslaagd met het merk MarieJo, maar de stof van een ongevulde maar mooie Freya was helaas al heel snel gescheurd
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:46:48 #50
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71762947
Ik denk dat ze bedoelt:

Dik lijf: dikke tieten;
Slank lijf: grote tieten.
pi_71762976
euh volgens mij zijn ze beide dik
of groot
het is maar hoe je het wil benaderen

En stevig meisje met cup B heeft (in verhouding) nog steeds kleine borsten
borsten worden namelijk gemeten zo vanaf je borstkas of zoiets (ik weet niet precies hoe ik het uit moet leggen, maar het extra aan bobbel wat je daar het zitten zeg maar) dus als ze bij de een 10 cm naar voren steken (ik ben een vrouw ik weet niet of 10 cm mega is of niet maar oke dat doet er ook niet toe voor het argument) en bij de ander ook zijn ze even groot
hoe dik het meisje verder ook is

Dus ik snap het nog steeds niet helemaal....
Maar ik zal wel maf zijn en het zal idd wel allemaal aan mij liggen
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:48:44 #52
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71763010
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:47 schreef liefie_ het volgende:
euh volgens mij zijn ze beide dik
of groot
het is maar hoe je het wil benaderen
Hé, ik vertaal alleen maar .
  Licht Ontvlambaar maandag 10 augustus 2009 @ 15:49:17 #53
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_71763031
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:46 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat ze bedoelt:

Dan heb ik gewoon dikke tieten dus
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:51:06 #54
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71763071
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:49 schreef Sjeen het volgende:

Dan heb ik gewoon dikke tieten dus
Sinds wanneer ben jij dik? Met je grote tieten .
pi_71763107
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:46 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat ze bedoelt:

sorry ik had die van jou nog niet eens gezien Cc

ik snap wel wat ze bedoeld
maar ik snap niet waarom dat er toe doet of verschil maakt
zoals ik al zei ze steken even ver naar voren

Kijk als je het over het totaal plaatje hebt snap ik wel wat de meeste mensen mooier vinden en zo
maar dat neemt niet weg dat ze nog steeds even dik of groot of whatever zijn of ze nou op een dun of dik lijf zitten maar oke
dat is ook weer een heel ander onderwerp natuurlijk
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:53:45 #56
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71763138
Nou ja, relatief zijn borsten wel groter als ze aan een kleiner lijfje vastzitten.

Maar hoe dan ook: Ik schaam me geen seconde voor mijn grote borsten bij mijn kleine lijfje .
pi_71763248
relatief natuurlijk wel maar dat maakt die andere niet minder dik
Een stevige meid met cup J of iets dergelijks heeft nog steeds enorme jetsers
Of het mooi is, is wat anders natuurlijk maar ja dat werd in dit topic niet bedoeld of zo

Kijk mij maakt het allemaal niet uit hoor wat er wel of niet onder de definitie grote/dikke tieten valt maar ik vond uit haar post een redelijke dossis irritatatie/bitterheid/jaloerheid/neerbuigendheid of iets dergelijks komen dat het me opviel en ik vond dat ik er op in moest gaan
pi_71763511
Ik probeer mensen niet af te kraken voor de rest ofzo..
Maar het ging mij er zeg maar om dat er hiervoor in deze topic ook een kleine discussie was over dat mannen alleen maar naar de tieten kijken, of naar de tieten kijken maar ook naar de rest van t lichaam enzo.

Dik

Groot

Nu zeg ik niet dat mij het uitmaakt ofzo, want ieder heeft zo zijn eigen maatje etc. Ik probeer alleen te zeggen, dat er mannen zijn die geilen op elke maat van tieten, bijvoorbeeld vrouwen die wat breder zijn die hebben bijna altijd '' grote'' of dikke tieten, hoe je het zelf noemen wil
Maar op 't moment dat ze afvallen houden ze haast geen borst meer over.. en dat is wel zonde.
Dus het is meer zo van, vrouwen die wat breder zijn, hebben die vaker borsten van het vet of ook echt borsten van zichzelf maar dan wat kleiner ?

dit is ook niet beledigend bedoelt, excuus voor de mensen die k wel beledig
pi_71763591
die op dat eerste plaatje van jou heeft ook geen grote/dikke tieten omdat ze niet ver van haar lijf af komen omdat dr lijf al zo ver vooruit komt

Je beledigd ook niemand (of iig mij niet) het viel me alleen op dat er een of andere ondertoon in je post zat

Maar goed, tijd voor boodschappen
pi_71763602
mevrouw 1 kijkt ook niet echt gelukkig of zo
arme mevrouw 1
pi_71763715
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:57 schreef liefie_ het volgende:
relatief natuurlijk wel maar dat maakt die andere niet minder dik
Een stevige meid met cup J of iets dergelijks heeft nog steeds enorme jetsers
Of het mooi is, is wat anders natuurlijk maar ja dat werd in dit topic niet bedoeld of zo

Kijk mij maakt het allemaal niet uit hoor wat er wel of niet onder de definitie grote/dikke tieten valt maar ik vond uit haar post een redelijke dossis irritatatie/bitterheid/jaloerheid/neerbuigendheid of iets dergelijks komen dat het me opviel en ik vond dat ik er op in moest gaan
Irritatie/bitterheid/jaloerSIE/neerbuigendheid.. is hier allemaal niet van toepassing hoor.
Ik ben zeer tevreden met mezelf en ook met mijn borsten dus dan kan je er al een aantal wegstrepen.. ik probeer gewoon iets duidelijk te maken wat veel mensen niet snappen.
Het is mijn mening en daar blijf ik bij, en tuurlijk mag je terug reageren maar niet gelijk dat kinder spelletje van oh ze is jaloers lekker puh en blabla..
Het is voor mij ook totaal geen irritatie dat sommige mensen dikke tieten hebben of grote tieten hebben hoor.. ieder zo zijn eigen ding 'niemand is perfect'!

Ik kan het niet anders uitleggen, en dat vele het verkeerd opvatten kan ik dan ook niet verhelpen..

Ik bedoel dus ;
Als je dikker bent, zijn er veel plekken op je lijf die veeeeel meer vet hebben dan 'normaal' , dus is het dan niet gewoon dat de borsten ook meer van vet zijn?
WANT bij mensen met een wat slanker lichaam zit geen vet op de plekken waar het 'normaal' niet hoord te zitten maar kunnen toch grote borsten hebben als je snapt wat ik bedoel..

nu niet weer verkeerd opvatten, ik hoop dat je een beetje snapt wat ik nu bedoel want ik ben hier echt niet om bredere mensen in een slecht daglicht te zetten.
  Licht Ontvlambaar maandag 10 augustus 2009 @ 16:19:20 #62
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_71763822
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Sinds wanneer ben jij dik? Met je grote tieten .
Volgens de op FOK! algemeen geldende regels he

Wanneer gaan we weer eens tietmeeten?
pi_71764277
Jaloersie?
Goed dat je mijn fouten probeert te verbeteren en zo maar doe het dan niet fouter

wat me dus tegen staat is dat jij dingen typt als: ik wil alleen maar uit leggen wat veel mensen niet snappen
Kijk blijkbaar vonden mensen de borsten dat meisje dat je kende wel leuk/lekker/interresant/imposant of whatever maar dan ga jij zeggen ze snappen het niet

Nou blijkbaar snap jij het niet, want er is toch iets wat mensen er in aantrekt want ze hadden het er wel over

Maar goed ik ben wel klaar hier mee, hoe gooi je een topic uit je AT? of kan dat niet?
pi_71764546
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 16:39 schreef liefie_ het volgende:
Jaloersie?
Goed dat je mijn fouten probeert te verbeteren en zo maar doe het dan niet fouter

wat me dus tegen staat is dat jij dingen typt als: ik wil alleen maar uit leggen wat veel mensen niet snappen
Kijk blijkbaar vonden mensen de borsten dat meisje dat je kende wel leuk/lekker/interresant/imposant of whatever maar dan ga jij zeggen ze snappen het niet

Nou blijkbaar snap jij het niet, want er is toch iets wat mensen er in aantrekt want ze hadden het er wel over

Maar goed ik ben wel klaar hier mee, hoe gooi je een topic uit je AT? of kan dat niet?
Fouter? ja oke
Heb je mij ooit zien zeggen hier dat sommige mensen dikke tieten niet aantrekkelijk vinden, nee dus zeg het dan ook niet.
Ik reageer gewoon normaal op deze topic en er word om een mening gevraagt, ik geef de mijne en dan kan jij het er niet mee eens zijn, heb ik toch ook geen problemen mee?

Ik val je echt niet aan ofzo hoor, dus reageer dan ook niet zo extreem er op, dat jij het anders opvat dan dat ik het werkelijk bedoel kan ik ook niets aan doen.

Succes met het verwijderen van deze topic uit je at
  Licht Ontvlambaar maandag 10 augustus 2009 @ 16:54:01 #65
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_71764624
quote:
U hebt gezocht op het woord: jaloezie.
RESULTAAT
 ja·loe·zie [jaaloezie] de; v 1 het jaloers-zijn; afgunst 2 -zieën zonnescherm van dunne, evenwijdige latten
pi_71765128
Ik heb redelijk grote borsten. als ik enige schaamte erover voel is dat een door anderen opgedrongen gevoel. (bv de mama die continu teken doet dat ik mijn bloesje moet optrekken, dit terwijl mijn zus, die minder volume heeft, wel een diepe decolte mag hebben)
Grote borsten wordt snel als vulgair gezien. Mijn borsten staan ook vrij dicht tegen elkaar waardoor ze in elk topje "serieuze diepgang" tonen.
Nu, mijn huidige fuckbuddy, vindt mijn borsten helemaal het einde en ook vorige vriendjes vonden ze absoluut het einde. Dus je moet een beetje kijken naar 't gezelschap waarin je bent, om ze een beetje verder te laten pronken of om ze een beetje toe te dekken.
pi_71765233
quote:
Het gaat hier niet alleen om borsten denk ik. maar per definitie valt grote borsten automatisch onder 'lekker wijf'
Wat een onzin. De verhoudingen moeten kloppen en er moet een leuk koppie op zitten, dat maakt iemand 'een lekker wijf".

[ Bericht 0% gewijzigd door RealZeus op 10-08-2009 17:43:28 ]
pi_71765946
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 16:07 schreef Shoenie het volgende:
Dus het is meer zo van, vrouwen die wat breder zijn, hebben die vaker borsten van het vet of ook echt borsten van zichzelf maar dan wat kleiner ?
Wat denk jij dat er in borsten van een slanke vrouw zit, lucht? Borsten zijn sowieso hoofdzakelijk vetkwabben
pi_71766641
ow ik dacht zachte, fijn ruikende wolkjes
Niet?
  maandag 10 augustus 2009 @ 18:15:44 #70
137556 L.no
Midlife crisis
pi_71766887
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:40 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Wat denk jij dat er in borsten van een slanke vrouw zit, lucht? Borsten zijn sowieso hoofdzakelijk vetkwabben
Weet je het verschil serieus niet?
pi_71768477
Schamen niet, maar ik heb het er wel moeilijk mee gehad. Ik droeg altijd 75B, maar enkele jaren geleden zijn ze enorm gegroeid (zonder gewicht toename), nu draag ik dus 70E. Dat was wel slikken, het groeien deed erg zeer en was klierweefsel (geen zwangerschap gehad). Arts dacht dat het misschien aan de radioactief jodium behandeling en veranderde hormoonhuishouding had gelegen, maar dit is nooit duidelijk geworden.

70E vond ik lastig, want ik ben klein en half chinees. Ik heb duidelijk grotere borsten dan 'gemiddeld' voor mijn postuur en zeker dan de rest van de familie... Aangezien ze ook gegroeid zijn na m'n 26ste had ik er ook niet meer op gerekend. Met topjes kopen is het moeilijk want soms staat het enorm sletterig of pas ik er gewoon niet in. Inmiddels raak ik er wat meer aan gewend, maar er blij mee zijn, nee, dat ben ik nog niet.
pi_71770120
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 18:15 schreef L.no het volgende:
Weet je het verschil serieus niet?
Hoezo verschil borsten van een slanke vrouw bestaan ook voornamelijk uit vet, dat is gewoon zo.
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:17:22 #73
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_71770337
Ik hou wel van lekkere borsten.. Die van mn meissie bijvoorbeeld
Leer spaties gebruiken!
  maandag 10 augustus 2009 @ 22:32:05 #74
137556 L.no
Midlife crisis
pi_71774637
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:10 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Hoezo verschil borsten van een slanke vrouw bestaan ook voornamelijk uit vet, dat is gewoon zo.
Dat is niet het soort vet wat je krijg als je jezelf volpropt met hamburgers bijvoorbeeld.
Zelfs mannen kunnen borsten krijgen op zo'n manier, maar krijg je daar melk uit?
  maandag 10 augustus 2009 @ 22:36:41 #75
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71774762
Schamen niet, maar ik ben blij dat ik geen D-cup meer heb Vind grote borsten maar lastig.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 10 augustus 2009 @ 22:37:17 #76
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71774790
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:32 schreef L.no het volgende:

[..]

Dat is niet het soort vet wat je krijg als je jezelf volpropt met hamburgers bijvoorbeeld.
Zelfs mannen kunnen borsten krijgen op zo'n manier, maar krijg je daar melk uit?
Vet is vet hoor
pi_71776110
quote:

[..]

Dat is absoluut hetzelfde soort vet

Bij een vrouw(grote of kleine borsten maakt niet uit) zitten er ook melkklieren en bindweefsel in, in grotere borsten zit niet meer bindweefsel noch meer melkklieren, als dat wel zo zou zijn zou iemand met hele kleine borsten amper melk geven en dat is alles behalve waar, ook met de spreekwoordelijke erwtjes op een plank kan er prima borstvoeding gegeven worden.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_71777634
Wat een discussie hier zeg!

Maar ik geef shoenie gelijk, ofwel...ik snap wat ze bedoelt met grote en dikke tieten. Maar ik weet ook niet hoe ik dat uit moet leggen.

Alle borsten bestaan btw. voor 30% uit vet. (ongeveer dan)
pi_71778578
quote:
Dat is wel het zelfde vet. Ik heb nooit gezegd dat het alléén maar vet is, er zitten idd ook melkklieren in, maar dat neemt niet weg dat borsten voor een groot deel uit vet bestaan. Dat vet is het geen wat meer of minder is tussen een A-cup en een D-cup. En of je nou vanuit je natuurlijke vetverdeling veel vet in je tieten hebt zitten of omdat je overal veel vet hebt zitten maakt voor de tiet echt niet uit.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:15:24 #80
137556 L.no
Midlife crisis
pi_71784241
Ik zeg ook niet dat er geen vet in zit, maar je begrijpt toch wel wat Shoenie bedoelt? Als je jezelf volvreet, dan heb je meer vet, maar dan krijg je ook vet bij de rest van je lichaam. Als het puur natuur is, dan heb je ook vet in je borsten, maar als je afvalt, dan krijg je niet ineens een cup minder.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:18:14 #81
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71784318
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:15 schreef L.no het volgende:
maar als je afvalt, dan krijg je niet ineens een cup minder.
Nou ik toch wel.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:26:45 #82
137556 L.no
Midlife crisis
pi_71784536
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Nou ik toch wel.
Ik bedoel ook dat het wel zo is. Soms moet je teksten niet al te letterlijk lezen.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:27:22 #83
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71784549
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:26 schreef L.no het volgende:
Ik bedoel ook dat het wel zo is. Soms moet je teksten niet al te letterlijk lezen.

Lul je er maar uit.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:30:30 #84
137556 L.no
Midlife crisis
pi_71784636
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Lul je er maar uit.
Wat jij wilt.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:35:25 #85
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_71784749
Ik meen de gedurfde stelling te moeten poneren dat je schamen meer te maken heeft met je persoonlijkheid dan je lichaam.

Wie onzeker van aard is vindt altijd wel iets om ontevreden over te zijn.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:18:16 #86
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71786020
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:35 schreef eleusis het volgende:
Ik meen de gedurfde stelling te moeten poneren dat je schamen meer te maken heeft met je persoonlijkheid dan je lichaam.

Ik waag me achter deze geponeerde stelling te scharen.
pi_71786885
quote:
Ik zeg ook niet dat er geen vet in zit, maar je begrijpt toch wel wat Shoenie bedoelt? Als je jezelf volvreet, dan heb je meer vet, maar dan krijg je ook vet bij de rest van je lichaam. Als het puur natuur is, dan heb je ook vet in je borsten, maar als je afvalt, dan krijg je niet ineens een cup minder.
Absoluut wel, toen ik op mijn dieptepunt qua gewicht zat(47 kilo) had ik toch wel een beetje theezakjes en een cupmaat kleiner, nu ik op gewoon gewicht zit, zelfs iets boven wat ik optimaal zit heb ik een cupmaat groter en zijn ze best te pruimen.
Dat maakt een heel best verschil dus tussen normaal gewicht en mager worden.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_71787068
quote:

Absoluut waar,

(voel ik me weer onzeker omdat ik de betekenis van het woord poneren niet wist )
pi_71787493
quote:

Opzich mee eens, maar soms wordt de aandacht op zodanige manier erop gevestigd dat het wel een beetje ongemakkelijk is.
Grappig genoeg heb ik het dan eigenlijk niet zozeer over mannen die erover kwijlen, dat is op z'n hoogst wat irritant hier en daar, maar vooral over de "vrouwengesprekken" over borsten waar er dan een vrouw tussen zit met kleine borsten en die onzeker is over haar lichaam.
Dan krijg je vaak een heel verhaal over hoe gelukkig jij wel niet moet zijn met zulke borsten terwijl je bij jezelf denkt wtf is er dan mis met je lichaam, ziet er gewoon goed uit....
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:16:43 #90
137556 L.no
Midlife crisis
pi_71787520
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:50 schreef erodome het volgende:

[..]

Absoluut wel, toen ik op mijn dieptepunt qua gewicht zat(47 kilo) had ik toch wel een beetje theezakjes en een cupmaat kleiner, nu ik op gewoon gewicht zit, zelfs iets boven wat ik optimaal zit heb ik een cupmaat groter en zijn ze best te pruimen.
Dat maakt een heel best verschil dus tussen normaal gewicht en mager worden.
Dat weet ik. Dat was mijn punt juist. Ik zal de volgende keer wat duidelijker zijn.
pi_71788435
quote:
Als het puur natuur is, dan heb je ook vet in je borsten, maar als je afvalt, dan krijg je niet ineens een cup minder.
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:26 schreef L.no het volgende:
Soms moet je gewoon opschrijven wat je bedoelt in plaats van beweren dat mensen niet letterlijk moeten lezen als je ineens de tegengestelde stelling inneemt. Wijf.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:50:39 #92
137556 L.no
Midlife crisis
pi_71788601
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:45 schreef Dipkip het volgende:

[..]

[..]

Soms moet je gewoon opschrijven wat je bedoelt in plaats van beweren dat mensen niet letterlijk moeten lezen als je ineens de tegengestelde stelling inneemt. Wijf.

Wijf?
Voel je je nu zo gefrustreerd daarover?
Nou, mijn excuses dan.
pi_71788642
Niet gefrustreerd, ik vind het gewoon intens wijvengedrag om als je van mening verandert het er op te gooien dat de ander je gewoon niet begrijpt. En vrij dom om te denken dat je daarmee wegkomt.
pi_71788683
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:15 schreef erodome het volgende:

[..]

Opzich mee eens, maar soms wordt de aandacht op zodanige manier erop gevestigd dat het wel een beetje ongemakkelijk is.
Grappig genoeg heb ik het dan eigenlijk niet zozeer over mannen die erover kwijlen, dat is op z'n hoogst wat irritant hier en daar, maar vooral over de "vrouwengesprekken" over borsten waar er dan een vrouw tussen zit met kleine borsten en die onzeker is over haar lichaam.
Dan krijg je vaak een heel verhaal over hoe gelukkig jij wel niet moet zijn met zulke borsten terwijl je bij jezelf denkt wtf is er dan mis met je lichaam, ziet er gewoon goed uit....
Maar dat komt volgens mij dus ook doordat vrouwen denken dat een man naar grote borsten kijkt omdat hij van grote borsten houdt. Maar dat is niet zo, een man kijkt naar grote borsten omdat hij van borsten houdt en dus borsten wil zien. Daar waar we gekleed over straat gaan voldoen kleine borsten daar niet voor, maar grote borsten wel.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 14:21:10 #95
265252 GirlyGlue
plakt niet in de ogen
pi_71789428
Groter is niet altijd beter.

TO, er loopt in babes en hunks een topic over grote borsten, als je van groot houdt, dan kom je daar vast aan je trekken
pi_71790515
Sommige vrouwen schamen zich voor grote borsten,maar dat ligt ook aan hun algemene zelfvertrouwen, de meeste vrouwen met grote borsten zijn er trots op en maken er gebruik van. Wel heb ik vaak gemerkt dat vrouwen onderling jaloerse feeksen zijn, altijd gelijk negatief als een ander een grotere cupmaat heeft, dan zijn het sloeries,sletten, ho's enzo.
pi_71791580
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 00:51 schreef KluNzo het volgende:
meiden met grote joekels zijn gewoon veel geiler. Daarom hebben de andere meiden een hekel aan ze. En daarom verbergen zij die joekels weer. Shit!

Nou dat is niet waar hoor
Haters gonna hate.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 16:41:38 #98
223428 Countess
pi_71793544
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 00:51 schreef KluNzo het volgende:
Ik zie dit nu pas. Hoe kom je op zo´n redenering.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 16:42:50 #99
223428 Countess
pi_71793576
BTW grote tieten hebben en dan dit aantrekken:

pi_71793624
Ze zijn niet zozeer geiler, maar worden vaak wel onder die noemer geplaatst.
Bv hoogblond lang haar, grote borsten, lekkere ronde kont=geil, of dat meisje nu geil is of niet, misschien is ze wel a-seksueel, maar wordt wel onder die noemer geschaard.
pi_71793834
Stom eigenlijk iemand die brunette is en mierentieten heeft kan veel geiler zijn.
Haters gonna hate.
pi_71793870
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 16:53 schreef CyclingGirl het volgende:
Stom eigenlijk iemand die brunette is en mierentieten heeft kan veel geiler zijn.
mierentieten zijn zowiezo al niet geil omdat ze een kameel van een afknapper zijn
pi_71794135
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 16:54 schreef solaire het volgende:

[..]

mierentieten zijn zowiezo al niet geil omdat ze een kameel van een afknapper zijn
Niet mee eens is, mierentieten die heerlijk gevoelig zijn zijn hartstikke leuk om mee te spelen
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:26:19 #104
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71801373
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Nou ik toch wel.
Ik ook
pi_71802119
Geilheid vind ik sowieso geen persoonlijkheidskenmerk. Het is een samenspel, de ene vent vond mij frigide en de ander oversekst. Dat ligt deels aan het libido van die mannen maar voornamelijk aan hoe ik bij hun was. De een maakt het in je los en de ander niet. Dus ik vind niet dat je vrouwen zo kunt indelen van de een is geiler dan de ander.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:52:26 #106
263519 PolkaDots
inevitability
pi_71802298
Ik zie geen reden waarom ik me zou moeten schamen voor mijn tieten... Mijn lichaam is gewoon het resultaat van lekker eten en als ik me er voor zou schamen zou ik er wel iets aan doen.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:18:51 #107
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_71803112
quote:
ik heb een heel goed figuur...met redelijk grote borsten voor zon klein meisje...het kan nog net..het is te verdoezelen, maar je kan er ook heel sexy mee maken...

Soms is het vervelend...als je bijvoorbeeld gaat zwemmen... dan valt er niks te verdoezelen zonder dat t ugly wordt.

Gevalltje van ik heb dikke tieten en iedereen moet naar mij kijken

Grote borsten zijn gewoon lelijk in mijn ogen. Maar ik heb zelf geen tieten dus ik moet vast compenseren
Blond, dom en grote tieten, precies hoe iedereen ze wilt
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:18:54 #108
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_71803116
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 16:54 schreef solaire het volgende:

[..]

het is sowieso!
Leer spaties gebruiken!
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:24:01 #109
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_71803278
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 22:24 schreef Mylene het volgende:
Ik heb me weleens geschaamd dat ik geen grotere borsten heb terwijl het helemaal niet past bij mijn lichaamsbouw.
Na een fobo check; past prima
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:25:08 #110
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_71803330
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Geheel offtopic. , maar op zo'n (medische) basis krijg je een verkleining gewoon vergoed voor zover ik weet.
Kan goed kloppen, ik had een collega die ze ook heeft laten verkleinen, en zou goed kunnen dat het vergoed werd.
pi_71806761
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:18 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

het is sowieso!
yes I know my dear
pi_71810914
Het blijft gewoon zo je moet blij zijn met wat je hebt. En ben je niet blij laat je er wat aan doen. Het gaat uiteindelijk toch om je eigen lichaam.
Haters gonna hate.
pi_71810965
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:45 schreef CyclingGirl het volgende:
Het blijft gewoon zo je moet blij zijn met wat je hebt. En ben je niet blij laat je er wat aan doen. Het gaat uiteindelijk toch om je eigen lichaam.
volledig eens met cycling!
Ik gek op knuffelen? Nee............. lijkt maar zo!
pi_71830601
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 22:24 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Wanneer ga jij je vriendinnetje eens wijzen op haar taalfouten? Zielige taal nsb -er!

[ Bericht 0% gewijzigd door Simone86 op 12-08-2009 21:39:46 ]
  Licht Ontvlambaar woensdag 12 augustus 2009 @ 21:30:07 #115
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_71830980
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:20 schreef Simone86 het volgende:
[..]

Wanneer ga jij je vriendinnetje eens wezen op haar taalfouten? Zielige taal nsb -er!
Waar heb jij last van
pi_71831301
Hier een geval van en maatje meer en een flink bos hout voor de deur. Bij ons in de familie is het erfelijk. Niemand zit onder de E-cup. Zelf heb ik een kleine F. Er zijn genoeg mannen die daar naar kijken. Mijn man vindt het gelukkig niet erg, aangezien hij de enige is die eraan mag zitten.
Vroeger schaamde ik me er wel voor en droeg ik wijde shirts om ze te verhullen, want meisjes die ze wel lieten zien waren sletten . Belachelijk als ik naar die tijd terugkijk. Pas toen ik getrouwd was ben ik meer onthullende kleding gaan dragen. Hij is dan ook een enorme fan van mijn alpjes.

Sinds maandag heb ik 2 versieringen erop zitten (tepelpiercing). Mijn man werd toen helemaal superfan!

De schaamte wordt veelal aangepraat. Of dat je nu grote of kleine hebt, het gaat erom hoe je ze inpakt! (Marlies Dekker BH's zijn al een enorme goede aanvulling)

[ Bericht 0% gewijzigd door Desirade op 12-08-2009 22:03:40 (tikfouten) ]
  woensdag 12 augustus 2009 @ 21:47:07 #117
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_71831671
Mag ik dit topic een positieve draai geven door te vragen naar foto's om de "problemen" te illustreren?
Leer spaties gebruiken!
  woensdag 12 augustus 2009 @ 22:24:32 #118
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71833117
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 21:47 schreef Bootje84 het volgende:
Mag ik dit topic een positieve draai geven door te vragen naar foto's om de "problemen" te illustreren?
  woensdag 12 augustus 2009 @ 22:34:13 #119
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_71833514
Ik heb ze laten verkleinen een aantal jaren geleden toen schaamde ik me wel naast de lichamelijke klachten, ik was 12 en had volle cup C en uiteindelijk doorgegroeid naar een cup G/H en dat is geen gezicht als je 1.59 bent ondanks dat ik mollig/dik ben en ben dus van G/H naar D gegaan

Vanaf een cup D wordt het trouwens vergoed.

En daarnaast is het niet raar dat je je kan schamen als je echt flinke tits hebt want hoe groter de tits hoe meer de zwaartekracht zn werk doet
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_71840752
En hoe zit dat dan met vergroting. Ik hoor wel eens meisjes met cup AA die er een soort van trauma van hebben en dan naar grote B of C willen wordt dat ook dan vergoed? Of is dat alleen voor dames die meer dan D hebben en last hebben van nek/rug?
Haters gonna hate.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 10:50:32 #121
264478 nl1970
en dat dus....
pi_71842613
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 09:17 schreef CyclingGirl het volgende:
En hoe zit dat dan met vergroting. Ik hoor wel eens meisjes met cup AA die er een soort van trauma van hebben en dan naar grote B of C willen wordt dat ook dan vergoed?
Nope, volgens mij niet
pi_71843767
Dat is dan toch ook wat. Ik vind dat het twee richtingen uit moet kunnen. Hetzelfde voor mannen met een klein schwansje.
Haters gonna hate.
pi_71844996
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 11:33 schreef CyclingGirl het volgende:
Dat is dan toch ook wat. Ik vind dat het twee richtingen uit moet kunnen. Hetzelfde voor mannen met een klein schwansje.
Psychische klachten zijn geen grond meer tegenwoordig, je moet ook fysieke klachten hebben en van te kleine tetten krijg je geen zere nek.
pi_71845028
Hahaha nee dat moest er nog eens bijkomen
Haters gonna hate.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 12:38:05 #125
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_71845474
Ik vind trouwens mijn cup D best klein maar eigenlijk is het nog steeds een flinke maat maar als je van cup G/H komt is alles kleiner i guess
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_71846252
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:18 schreef fs180 het volgende:

[..]

Gevalltje van ik heb dikke tieten en iedereen moet naar mij kijken

Grote borsten zijn gewoon lelijk in mijn ogen. Maar ik heb zelf geen tieten dus ik moet vast compenseren
Blond, dom en grote tieten, precies hoe iedereen ze wilt
gevalletje jaloersheid?
pi_71848743
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 12:38 schreef purplerose het volgende:
Ik vind trouwens mijn cup D best klein maar eigenlijk is het nog steeds een flinke maat maar als je van cup G/H komt is alles kleiner i guess
Ik moet bekennen dat ik mijn cup D ook eigenlijk best klein vind. Ik ben erg lang en heb brede schouders. In mijn zwangerschap had ik e en later F en dat stond eigenlijk beter...

Maar het moet gewoon in verhouding zijn.
Ik ben het misschien niet eens met jou, en jij bent het misschien niet eens met mij. Maar laten we het daar dan over eens zijn.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 14:45:08 #128
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71849017
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 09:17 schreef CyclingGirl het volgende:
En hoe zit dat dan met vergroting. Ik hoor wel eens meisjes met cup AA die er een soort van trauma van hebben en dan naar grote B of C willen wordt dat ook dan vergoed? Of is dat alleen voor dames die meer dan D hebben en last hebben van nek/rug?
Da's iets te makkelijk, zeggen dat je een trauma hebt.
pi_71849128
Zoooveel vrouwen zijn hier echt aan't doorzagen over hun cupgrootte.

Tis veel beter als je je sexy over je borsten voelt of ze nou groot zijn of klein
pi_71851038
quote:

ik val niet op vrouwen met grote tieten, doe mij maar een paar mooie stevige borsten die niet hangen, en of dat nou in b of c cup is vind ik best.

ik ben überhaupt meer van de billen, ogen en glimlach.

en echte volle lippen zijn geil, met de nadruk op echt.
pi_71851563
Alsof een D-cup niet stevig en perky kan zijn. Bij mij blijft er ook geen potlood onder hangen hoor.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 16:22:46 #132
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71851636
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:20 schreef Dipkip het volgende:
Alsof een D-cup niet stevig en perky kan zijn. Bij mij blijft er ook geen potlood onder hangen hoor.
Die potloodtest doorsta ik al jaren niet meer, maar mijn borsten zijn vol en stevig en haske perky. En zeker geen theezakjes .
pi_71852010
Mijnes ook maar niet zo heel groot.
Haters gonna hate.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 16:38:03 #134
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_71852069
oh, gaan we nu al zitten patsen met onze borsten in plaats van ons erover te schamen?
  donderdag 13 augustus 2009 @ 16:43:56 #135
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71852261
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:38 schreef Beregd het volgende:
oh, gaan we nu al zitten patsen met onze borsten in plaats van ons erover te schamen?
Ja!

De schaamte voorbij, trots op onze inborst!
pi_71852394
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 14:34 schreef DDBtje het volgende:

Maar het moet gewoon in verhouding zijn.
Dat dus
pi_71856631
Ik zou mijne graag kleiner willen, door de grootte gaan ze meer hangen en kan ik veel leuke kleding niet aan (te strak). Operatie zou ik echter niet doen, littekens en alles lijkt me niks. Zo'n groot probleem is het nou ook weer niet.

Ja, soms schaam ik me voor mijn borsten, maar ik probeer het gewoon zo aan te kleden dat ze niet heel erg opvallen.
pi_71857341
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:41 schreef Arctica het volgende:
Ik zou mijne graag kleiner willen, door de grootte gaan ze meer hangen en kan ik veel leuke kleding niet aan (te strak). Operatie zou ik echter niet doen, littekens en alles lijkt me niks. Zo'n groot probleem is het nou ook weer niet.

Ja, soms schaam ik me voor mijn borsten, maar ik probeer het gewoon zo aan te kleden dat ze niet heel erg opvallen.
zou het niet doen, die littekens zijn echt verschrikkelijk, probeer bankdrukken/opdrukken en/of erg goede bha's/juiste maten
pi_71872811
Ik heb altijd gedacht dat ik een grote D had, maar nadat ik met een vriendin de sauna in ging die ook D had, werd me pijnlijk duidelijk dat ik toch wel wat groter ben geschapen. Alhoewel het bij mij niet uit verhouding is (1,76 en brede schouders en heupen), vind ik het niet mooi en kost het me heel veel moeite om er niet onzeker over te zijn. Sowieso haat ik het dat ik de helft van alle leuke shirtjes niet kan dragen omdat het standaard aan de bovenkant te smal is en de onderkant te breed (om maar niet te praten over alle leuke bh's die ik moet laten liggen). En stom genoeg zie je er altijd een beetje "dikker" uit als je zo'n enorme bos hout voor de deur hebt, ongeacht hoe slank of dik je bent. Daarnaast vind ik ze gewoon niet mooi en heb ik regelmatig last van mijn nek en rug. Mijn vriendjes vonden het wel prima en mooi, maar ik krijg regelmatig seksistische opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd en schijnbaar vinden ze "dat je erom vraagt met zulke tieten".
Nouja, verkleinen vind ik een erg radicale stap en ik ben een beetje huiverig voor de gevolgen. Dus ik blijf er voorlopig wel mee rondlopen en ben altijd en eeuwig opzoek naar mooie, passende bh's
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:18:44 #140
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_71874191
Ja, ik heb 75E
Ik ben altijd best slank geweest (maat 38) maar heb wel flinke borsten, daardoor denken veel mensen dat het neppers zijn, terwijl dat niet zo is.
Ook draag ik bepaalde topjes niet omdat mensen dan weer denken dat ik met mijn borsten wil showen.
Toen ik borstvoeding gaf was het nog erger, was gewoon topzwaar, had toen cup F.

Ik sport ook graag en regelmatig en daarbij is het ook lastig, moet dan echt een hele goede sportbeha aan om ze in bedwang te houden.
Ook ben ik bang dat ze sneller gaan hangen, mijn tepels wijzen nu nog wel redelijk schuin naar boven, maar voor de potloodtest slaag ik helaas met gemak!

Mijn man vind mijn borsten gelukkig wel prachtig.

[ Bericht 8% gewijzigd door snakelady op 14-08-2009 13:39:01 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_71881996
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 12:24 schreef Syr het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat ik een grote D had, maar nadat ik met een vriendin de sauna in ging die ook D had, werd me pijnlijk duidelijk dat ik toch wel wat groter ben geschapen. Alhoewel het bij mij niet uit verhouding is (1,76 en brede schouders en heupen), vind ik het niet mooi en kost het me heel veel moeite om er niet onzeker over te zijn. Sowieso haat ik het dat ik de helft van alle leuke shirtjes niet kan dragen omdat het standaard aan de bovenkant te smal is en de onderkant te breed (om maar niet te praten over alle leuke bh's die ik moet laten liggen). En stom genoeg zie je er altijd een beetje "dikker" uit als je zo'n enorme bos hout voor de deur hebt, ongeacht hoe slank of dik je bent. Daarnaast vind ik ze gewoon niet mooi en heb ik regelmatig last van mijn nek en rug. Mijn vriendjes vonden het wel prima en mooi, maar ik krijg regelmatig seksistische opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd en schijnbaar vinden ze "dat je erom vraagt met zulke tieten".
Nouja, verkleinen vind ik een erg radicale stap en ik ben een beetje huiverig voor de gevolgen. Dus ik blijf er voorlopig wel mee rondlopen en ben altijd en eeuwig opzoek naar mooie, passende bh's
op amerikaanse sites, zijn leuke bha's te vinden in jouw maat.
pi_71882015
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 13:18 schreef snakelady het volgende:

Ook ben ik bang dat ze sneller gaan hangen, mijn tepels wijzen nu nog wel redelijk schuin naar boven, maar voor de potloodtest slaag ik helaas met gemak!
dat is eigenlijk normaal, dat ze hangen, komt door de zwaartekracht, op de maan heb je er geen last van
pi_71885051
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:41 schreef Arctica het volgende:

Een kennis van me heeft haar borsten laten verkleinen (toen ze 16 was) en ik moet zeggen dat de littekens amper te zien zijn. Ze is er echt super blij mee, aangezien ze niet kon sporten etc. En rug en nekklachten had. Nu kan ze sporten en is ze stukken zelfverzekerder!
Ik ben het misschien niet eens met jou, en jij bent het misschien niet eens met mij. Maar laten we het daar dan over eens zijn.
pi_71885166
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 20:40 schreef DDBtje het volgende:

[..]

Een kennis van me heeft haar borsten laten verkleinen (toen ze 16 was) en ik moet zeggen dat de littekens amper te zien zijn. Ze is er echt super blij mee, aangezien ze niet kon sporten etc. En rug en nekklachten had. Nu kan ze sporten en is ze stukken zelfverzekerder!
officieel mag dat pas vanaf 18 jaar, geloof ik
pi_71885757
Volgens mij mag het eerder als het je echt belemmert/pijn doet...

Ik zou het niet doen, ik heb geen pijn. Alleen zitten ze soms in de weg En inderdaad verkeerde verhoudingen in jurken en truitjes enzo. Maar daar kom ik wel overheen...
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 16:42:37 #146
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_71903476
Ja, ik ben zelf aardig klein maar ben ook aardig gevuld ben er zelf niet heel blij mee, omdat de ogen van menig man (en sosm ook vrouw) naar mijn borsten gaan. Echt heel iritant, ik ben er eigenlijk wel trots op want soms vallen ze niet op mij maar gewoon alleen op mijn borsten, en als ik afgewezen word weet ik dat het aan mijn borsten moet liggen. Maar een b-cup zou ik eigenlijk het liefst willen hebben, iemand die wil ruilen trouwens? ...
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_71903787
Vrouwen zijn raar Van AA t/m C schamen ze zich omdat ze te klein zijn, en van D t/m H schamen ze zich omdat ze te groot zijn Wees gwn lekker trots op je borstjes, welke maat je ook hebt, er zijn 10,000en mannen die ze geil vinden
pi_71904224
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:00 schreef LoggedIn het volgende:
Vrouwen zijn raar Van AA t/m C schamen ze zich omdat ze te klein zijn, en van D t/m H schamen ze zich omdat ze te groot zijn Wees gwn lekker trots op je borstjes, welke maat je ook hebt, er zijn 10,000en mannen die ze geil vinden
vrouwen kijken elke dag voor de spiegel naar hun lichaam onderzoekend wat er niet goed aan is.
pi_71904728
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:00 schreef LoggedIn het volgende:
Ja vreemd he, als je met cup C door de helft van de mannen omschreven wordt als erwtjes op een plankje en door de andere helft als dikke uiers
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:54:48 #150
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_71904761
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:53 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja vreemd he, als je met cup C door de helft van de mannen omschreven wordt als erwtjes op een plankje en door de andere helft als dikke uiers
En de andere helft zou er een moord voor doen om eraan te mogen zitten, het is maar waar je je op focust
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_71904843
quote:

[..]

Ja, dat is vreemd? Daar merk je zelf toch ook aan dat mensen verschillende voorkeuren hebben, en er dus een grote groep is die je borstjes vindt?
pi_71905337
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:18 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

het is sowieso!
Ga eens leraar Nederlands worden.
pi_71907166
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:54 schreef eleusis het volgende:
En de andere helft zou er een moord voor doen om eraan te mogen zitten, het is maar waar je je op focust
Oh ja, de derde helft, helemaal vergeten
pi_71907503
Mijn vriendin is 1,55 en heeft cup DD. Ze denkt erover om te laten verkleinen .

Wat ik overigens niet ga toestaan
Amen.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 21:09:13 #155
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_71908361
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 20:24 schreef Jivis het volgende:
ik ben 1,55 en heb zo'n beetje cup DD. Ik denk er niet om ze te laten verkleinen .

¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  zondag 16 augustus 2009 @ 00:08:40 #156
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_71911978
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 00:57 schreef liefie_ het volgende:

Mag ik een keer in die dikke tetten knijpen ?
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 17:01:28 #157
267623 Cumshooter
ja toch ja toch
pi_72235557
ik schaam je in ieder geval niet voor mn lul die te groot is!
beter spijt van je daden, als spijt omdat je het hebt gelaten!!!
pi_72235854
Ik denk dat grote borsten hebben net zo iets is als lang blond haar of lange benen.. Het valt gewoon op...
pi_72236149
quote:

[..]

Maten zijn sowieso vaag, je moet de omvang er ook bij rekenen.
Mijn maat is bijvoorbeeld C, maar ik heb wel kleine borsten! (Paar keer gemeten/gepast in een echte lingerie winkel, ik dacht altijd dat ik A had, maar bleek C te zijn. Toen dacht ik. Nou, dat valt tegen, C is helemaal niet zo groot )
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 17:25:02 #160
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_72236251
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 17:01 schreef Cumshooter het volgende:
ik schaam je in ieder geval niet voor mn lul die te groot is!
Heb je neits aan als je niet kunt klaarkomen.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 20:19:28 #161
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_72240916
Ik schaam me niet, maar ik kan me wel ongemakkelijk voelen door m'n grote borsten. Al zijn ze bij mij netjes in verhouding, de aandacht trekken ze wel snel, wat niet prettig is in een gesprek.

En dan ben ik ook nog eens hoogblond... Wat moet ik eruit zien als een domme muts
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 20:53:48 #162
267623 Cumshooter
ja toch ja toch
pi_72242038
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 20:19 schreef Samzz het volgende:
Ik schaam me niet, maar ik kan me wel ongemakkelijk voelen door m'n grote borsten. Al zijn ze bij mij netjes in verhouding, de aandacht trekken ze wel snel, wat niet prettig is in een gesprek.

En dan ben ik ook nog eens hoogblond... Wat moet ik eruit zien als een domme muts
wat is je tel nummer
beter spijt van je daden, als spijt omdat je het hebt gelaten!!!
pi_72244579
Neem het de man waarmee je praat alsjeblieft niet kwalijk als hij afgeleid word! Zelf ben ik niet eens een borstenliefhebber (billenman ), maar ik betrap mezelf er ook regelmatig op dat ik afgeleid word door een mooi paar borsten. Biologisch, heel logisch.
I do not know the unknown very well... yet
pi_72277464
Ik schaam me op zich ook niet voor mijn borsten (ik ben 1,60 en heb cup E/F), maar het is gewoon ongemakkelijk; met kleding, bh's, maten en andere bla. En sommige mannen kunnen er echt ongegeneerd naar staan staren of semi-leuke opmerkingen maken, dat kan ook zeer ongemakkelijk zijn.
Ik had toen ik nog jonger was ook regelmatig last, vooral in mijn nek en schouders; dat is nu wel minder geworden.
I'm cleaning out today, now you can buy my soul. Everything must go!
pi_72285390
quote:

Wil ze ze laten verkleinen vanwege klachten? Of omdat ze dat mooier vindt?

Als ze bijv. erge rugklachten heeft vind ik het wel heel gemeen van jou.
  zondag 30 augustus 2009 @ 19:08:51 #166
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72288450
quote:

Kansloos.
pi_72289526
quote:

Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  zondag 30 augustus 2009 @ 20:02:51 #168
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_72290306
quote:

Zielig ben je
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_72290546
het is vooral een beetje genant als je bijv even een sprintje moet trekken opt station en een gewone bh aan hebt ipv een sportbeha, dat voelt echt alsof die dingen dan alle kanten op zwiepen

verder heb ik er totaal geen last van hoor vind ze wel tof
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 2 september 2009 @ 20:12:46 #170
268487 Suisse
Confederazione Svizzera
pi_72377822
Miscchien verschilt dat per persoon?
Schweizerische Eidgenossenschaft
Confédération Suisse
Confederazione Svizzera
Confederaziun Svizra
  woensdag 2 september 2009 @ 22:01:00 #171
257572 Tweeks
Weet het toch wel beter
pi_72381990
Allicht interessant voor sommigen, zag het zo snel nog niet staan hier:

Borsten krimpen door koffie
  woensdag 2 september 2009 @ 22:05:10 #172
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72382160
quote:
Op woensdag 2 september 2009 22:01 schreef Tweeks het volgende:

pi_72388952
pi_72389404
quote:
Op woensdag 2 september 2009 22:01 schreef Tweeks het volgende:

Ah, vandaar. *thee inschenkt*
pi_72390239
Ik drink geen koffie hoe kan dat dan?
Haters gonna hate.
pi_72417293
sorry, ik ben ook gewoon een borstenman. boobies
liefst een C tot E cup, maar alleen met een "passend" figuur er bij.

ik heb nu 5 vriendinnen gehad, met als volgorde D, B, A, C, B. ook bij mn scharrels verschilde borstgrootte erg (A tot C denk ik). over het algemeen niet echt groot.

maar ach, er moet een klik zijn. je moet elkaar interessant vinden, aantrekkelijk en een chemische klik hebben. ik ga echt geen meid in een gelegenheid echt selecteren en 'mijne maken' puur omdat ze grote borsten heeft.

grote borsten, mooi figuur, lange bruine haren, allemaal wensen/bonuspuntjes.
heb ook iets gehad met een meid die 80 kg was, mega kont had, cupje C en korte zwarte haren. maar de klik was er!

wel bizar veel meiden met volle C en groter hier trouwens
the chase is as much fun as the catch!!!
  donderdag 3 september 2009 @ 23:08:49 #177
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72417582
quote:
Op donderdag 3 september 2009 23:01 schreef NiceThingsAddict het volgende:

ik heb nu 5 vriendinnen gehad, met als volgorde D, B, A, C, B.
Dat je dat zo gaat onthouden en in volgorde ook nog.
pi_72417819
quote:
Op donderdag 3 september 2009 23:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Dat je dat zo gaat onthouden en in volgorde ook nog.
vergeef me dat ik mijn exen onthoud en er ook lang genoeg een relatie mee heb om bhmaat te weten
pi_72418142
quote:
Op donderdag 3 september 2009 23:01 schreef NiceThingsAddict het volgende:
sorry, ik ben ook gewoon een borstenman. boobies
liefst een C tot E cup, maar alleen met een "passend" figuur er bij.

ik heb nu 5 vriendinnen gehad, met als volgorde D, B, A, C, B. ook bij mn scharrels verschilde borstgrootte erg (A tot C denk ik). over het algemeen niet echt groot.

maar ach, er moet een klik zijn. je moet elkaar interessant vinden, aantrekkelijk en een chemische klik hebben. ik ga echt geen meid in een gelegenheid echt selecteren en 'mijne maken' puur omdat ze grote borsten heeft.

grote borsten, mooi figuur, lange bruine haren, allemaal wensen/bonuspuntjes.
heb ook iets gehad met een meid die 80 kg was, mega kont had, cupje C en korte zwarte haren. maar de klik was er!

wel bizar veel meiden met volle C en groter hier trouwens
Een echte borstenman gaat toch niet met een meisje met cup A ?!?
  donderdag 3 september 2009 @ 23:23:54 #180
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72418274
quote:
Op donderdag 3 september 2009 23:14 schreef NiceThingsAddict het volgende:

[..]

vergeef me dat ik mijn exen onthoud en er ook lang genoeg een relatie mee heb om bhmaat te weten
Ja weten kan wel, maar waarom onthoud je dat?
pi_72418476
quote:
Op donderdag 3 september 2009 23:21 schreef solaire het volgende:

[..]

Een echte borstenman gaat toch niet met een meisje met cup A ?!?
maar ze was liev! en zorgzaam! en leuk! en mooi! en toen ik die ff t een en ander had bijgebracht... whohoooo

maar ik bedoel dus met mijn verhaal dat er best mannen zijn die wel van borsten houden, maar niet _eisen_. ja, als ik een leuke meid met grote borsten voorbij zie lopen heb ik ook wel zoiets van "wow " maar vind dat eigenlijk disrespectvol naar de persoon toe, die bestaat uit veel meer dan borsten.

mja, ik kan me er in vinden dat vrouwen zich er onderling voor schamen (iemand met DD met B vriendinnen) en ook naar de buitenwereld zoiets hebben van "waren ze maar kleiner, werd ik serieuzer genomen" oid. maar het is ook een houding, een vrouw met grote borsten kan toch nog op zo'n manier overkomen dat ze echt wel vrouw + borsten is, ipv alleen borsten.
maar ben principieel wel tegen verkleining, al snap ik het wel.
pi_72419074
quote:
Op donderdag 3 september 2009 23:28 schreef NiceThingsAddict het volgende:

[..]

maar ze was liev! en zorgzaam! en leuk! en mooi! en toen ik die ff t een en ander had bijgebracht... whohoooo

maar ik bedoel dus met mijn verhaal dat er best mannen zijn die wel van borsten houden, maar niet _eisen_. ja, als ik een leuke meid met grote borsten voorbij zie lopen heb ik ook wel zoiets van "wow " maar vind dat eigenlijk disrespectvol naar de persoon toe, die bestaat uit veel meer dan borsten.

Hehe ik kan het me wel voorstellen. Ik zelf heb niet echt eisen behalve dat een vrouw niet dom moet zijn maar ik merk wel dat ik alles met cupje A (en alles met kort haar) er automatisch uit selecteer, daar kijk ik blijkbaar straal langs sterker nog ik schenk ze echt totaal geen aandacht. kan me trouwens ook best voorstellen dat daar nog wel eens verandering in komt dan kan ik ook een A tje in mijn rijtje toevoegen omdat ze lief mooi en zorgzaam is
pi_72420113
quote:
Op donderdag 3 september 2009 23:41 schreef solaire het volgende:

[..]

omdat ze lief mooi en zorgzaam is
Op dat soort vrouwen val ik En soms zijn ze lelijk
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_72421560
iedereen is zo gefixeerd op de letter-maten hier.

wist je dat... een maat 90A even groot is als een 70DD. puur het volume van de borsten, dus even de rest van het lichaam achterwege gelaten. (in beide gevallen 'anderhalve hand')
pi_72421965
mja, 90 A is gewoon raar, net zoals dat 70DD compleet uit proporties is.
die van 70DD zal er zeker wat aan laten doen, die van 90A ook

denk dat een 80D best mooi kan zijn. maarja, dat is maar borsthoogte, als t dan een maatje 34 qua broeken is, dan is t ook zo raar.

maar dit gaat compleet off-topic door een hoop mannen-gepraat
pi_72422104
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 01:12 schreef cemeteryslut het volgende:
iedereen is zo gefixeerd op de letter-maten hier.

wist je dat... een maat 90A even groot is als een 70DD. puur het volume van de borsten, dus even de rest van het lichaam achterwege gelaten. (in beide gevallen 'anderhalve hand')
kan je mij dat eens uitleggen?, want dat heb ik tot nu toe nooit begrepen.
pi_72423765
Neem de gemiddelde borst grote, en je hebt ongeveer de maat te pakken waar de gemiddelde man tot aangetrokken is
  vrijdag 4 september 2009 @ 08:52:42 #188
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_72423925
mooi topics dit altijd, helaas altijd te weinig beeldmateriaal...

jullie mogen best wel eens tonen waar je trotst of juist niet trots op bent... dan hemelen wij het wel weer op
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_72427062
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 01:54 schreef THEFXR het volgende:

[..]

kan je mij dat eens uitleggen?, want dat heb ik tot nu toe nooit begrepen.

nou.... met een tabeltje dan.

een bh maat hangt af van de omtrek van de boezem (dus met een meetlint rondom het lichaam ter hoogte van breedste deel van de borsten (meestal rond de tepels) gemeten) en de omrek van het lichaam net onder de boezem. ik ben bijvoorbeeld 94 cm over de borst en 73 net onder de borst, dat maakt mij een 75D.

ik zat er trouwens naast met mijn 90a/75dd want een 90a is zelfs groter dan een 75e, zie tabel.

dus de 75 of 80 etc staat voor de afmeting net onder de borst, en de letters voor de omtrek van de boezem zelf. dit hadden ze ook in cijfers kunnen aangeven, maar dat zou gewoon onoverzichtelijk zijn.
ik heb trouwens met mijn 75d geen tatjana borsten. (maar dat ligt er natuurlijk ook helemaal aan hoe ik ze verpak, net als bij alle vrouwen)
pi_72427154
Uhh Cemeteryslut

Borstomtrek is toch iets compleet anders dan Volume???
  vrijdag 4 september 2009 @ 11:28:46 #191
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72427260
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 08:52 schreef MikeyMo het volgende:
mooi topics dit altijd, helaas altijd te weinig beeldmateriaal...

jullie mogen best wel eens tonen waar je trotst of juist niet trots op bent... dan hemelen wij het wel weer op
Ik vraag van jou toch ook geen beeldmateriaal.
  vrijdag 4 september 2009 @ 11:33:04 #192
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_72427395
ik heb dan ook geen borsten, wele en borstkas... met haar
[..]
  vrijdag 4 september 2009 @ 11:34:56 #193
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72427443
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 11:33 schreef MikeyMo het volgende:
ik heb dan ook geen borsten, wele en borstkas... met haar
Maar wel andere dingen.
pi_72430133
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 11:25 schreef solaire het volgende:
Uhh Cemeteryslut

Borstomtrek is toch iets compleet anders dan Volume???
ik zie niete cht wat het grote verschil is, tenzij iemand heel veel rugvet heeft is de omtrek van het lichaam op borsthoogte wel een redelijke maatstaaf om het 'volume' te bepalen.
  donderdag 10 september 2009 @ 21:44:14 #195
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_72626381
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 18:30 schreef tijger74 het volgende:

[..]

Ga eens leraar Nederlands worden.
Nee dank je. Betaald slecht..
Leer spaties gebruiken!
  vrijdag 11 september 2009 @ 00:17:04 #196
211693 strikey
How YOU doin!
pi_72631709
Enige reacties terug las ik dat een vrouw het irritant vind dat er gestaard wordt naar borsten als ze van enige proporties zijn,nou sorry hoor.
Ik probeer altijd naar een vrouwpersoon zn gezicht te kijken of ogen maar als ze ook nog eens een diep uitgesneden topje aanheeft dan lukt het soms gewoon niet om niet te kijken.. en dat weet ik zelf wel dat ik dan kijk maar tis verdomd afleidend als je een gewoon gesprek aan het voeren bent

Dus. Of trek wat fatsoenlijkers aan zonder gestaar.. of loop niet te miepen dat iemand continu naar je borsten zit te loeren omdat ze 'opvallen'

vrijdag 11 september 2009 @ 00:23:51 #197
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72631862
quote:
Op donderdag 10 september 2009 21:44 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Nee dank je. Betaald slecht..
Doe maar niet idd.
pi_72634890
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 00:17 schreef strikey het volgende:
Dus. Of trek wat fatsoenlijkers aan zonder gestaar.. of loop niet te miepen dat iemand continu naar je borsten zit te loeren omdat ze 'opvallen'

Ik wil niet vervelend doen, maar dit topic gaat over borsten die 'te' groot zijn. Dan zijn ze dus buiten de 'normale' proporties. Ik heb dezelfde maat als m'n moeder qua kleding, maar wat er bij haar beschaafd uit ziet met haar borsten, staat bij mij bijna hoerig of hoerig.

Natuurlijk doe ik mijn best om zoveel mogelijk nette kleding te dragen, maar maat S/36 is er gewoon niet op berekend dat je een nogal grote bos hout voor de deur hebt. Dus al zit er een normale hals in, hij gaat vanzelf wel diep hoor... En niemand vindt het leuk om alleen maar coltruien te dragen.

En nee, als ik dus een maat groter draag, dan valt de kleding te ruim om mijn taille heen en ziet het er niet uit. Dat is dus geen optie!

Jij moet dus gewoon niet staren. Dat is onbeleefd. Punt!
  vrijdag 11 september 2009 @ 09:37:40 #199
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_72635268
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 09:16 schreef kahlie het volgende:

[..]

Ik wil niet vervelend doen, maar dit topic gaat over borsten die 'te' groot zijn. Dan zijn ze dus buiten de 'normale' proporties. Ik heb dezelfde maat als m'n moeder qua kleding, maar wat er bij haar beschaafd uit ziet met haar borsten, staat bij mij bijna hoerig of hoerig.

Natuurlijk doe ik mijn best om zoveel mogelijk nette kleding te dragen, maar maat S/36 is er gewoon niet op berekend dat je een nogal grote bos hout voor de deur hebt. Dus al zit er een normale hals in, hij gaat vanzelf wel diep hoor... En niemand vindt het leuk om alleen maar coltruien te dragen.

En nee, als ik dus een maat groter draag, dan valt de kleding te ruim om mijn taille heen en ziet het er niet uit. Dat is dus geen optie!

oerinstinct, zetten we niet zomaar uit
[..]
pi_72635403
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 09:37 schreef MikeyMo het volgende:

oerinstinct, zetten we niet zomaar uit
Ik zeg niet dat je niet even mag kijken Ik zeg, niet blijven staren de hele tijd en dan daar de vrouw de schuld van geven!

Als ik een of andere oorfetishist zou zijn, dan zou ik ook niet het recht hebben om uren naar iemands te grote oren te gaan staren tijdens een gesprek of vergadering om vervolgens te klagen dat desbetreffende persoon maar langer haar moet gaan groeien zodat ik niet afgeleid raak...
  vrijdag 11 september 2009 @ 09:50:49 #201
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_72635564
ach mij zul je ook niet horen klagen, maar ik heb ook wel eens in de trein gezeten tegenover een flink bedeelde meid die dan ook nog eens half over de schoot van haar vriend ging heen hangen waardoor je een uitgebreide rondleiding kreeg op haar heuvellandschap.

Dan is het nog verdomd lastig om je bij je Metro/Spits te houden
[..]
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:08:04 #202
269666 rrrroen
terug van weggeweest
pi_72635988
quote:

Klinkt als een gat in de markt: niet-hoerige kleding met wat extra ruimte op de juiste plek.
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:13:10 #203
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_72636106
tja, "grote borsten" zijn nu eenmaal een seksueel zwaar beladen begrip; en in de dagdagelijke omgang hoort het niet om seksueel beladen gedrag/commentaar te geven. Enige discretie van beide sexen is dan ook van toepassing. (dus niet met de tieten die eruit floepen, of geen ogen die eruit floepen )
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:14:41 #204
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72636138
Coltruien zijn afschuwelijk als je grote borsten hebt. Dan heb je echt zo'n borstblok.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 11 september 2009 @ 10:19:38 #205
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_72636291
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 10:14 schreef Copycat het volgende:
Coltruien zijn afschuwelijk als je grote borsten hebt. Dan heb je echt zo'n borstblok.
Agree... Gewoon een mooie V-hals trui
pi_72636392
quote:
Dat is waar ja... maar goed, ik ben dus niet zo breed, dus bij mij vind ik het wel meevallen. Als je 80F hebt zou ik het inderdaad ook niet aanraden.

Ik heb liever een coltrui, waarin mensen verder weinig zien, dan een te laag uitgesneden V-hals.

Er zijn natuurlijk 2 manieren om te grote borsten te hebben:

A) uit proporties in combinatie met je bouw, dus bijv. 70E, 70F, 75F, 75G etc. Je bent smal en je borsten zijn te groot in vergelijking met je lichaam
B) uit proporties vanwege het volume, en dan heb je het dus over de F/G/H/J/K maten
pi_72636534
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 10:08 schreef rrrroen het volgende:

[..]

Klinkt als een gat in de markt: niet-hoerige kleding met wat extra ruimte op de juiste plek.
Ja, lekker gat in de markt... over het algemeen zijn er niet zoveel vrouwen met deze proporties, daarom heet het ook 'buiten proporties'. Daarom betaal je ook minimaal tussen de 50 -75 euro voor een BH die past en de juiste maat heeft... Dat is minimaal 200% van de prijs van de gebruikelijke maten (25 euro).

Als je die rekensom loslaat op kleding... dan is het dus... onverkoopbaar! Vooral omdat je dus gewoon verschillende collectie zult moeten hebben, want niet iedereen heeft dezelfde kleding smaak...

Vraag, Aanbod enzo?
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:34:31 #208
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_72636725
quote:
Very true. Dan wordt het té. Liever dan een truitje of een shirtje dat wat meer spanning creëert.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:37:28 #209
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72636816
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 10:23 schreef kahlie het volgende:

Dat is waar ja... maar goed, ik ben dus niet zo breed, dus bij mij vind ik het wel meevallen. Als je 80F hebt zou ik het inderdaad ook niet aanraden.
Juist als je smal bent is een coltrui niks. Dan leg je er namelijk helemaal de nadruk op. Op een onflatteuze manier. Vind ik dan. Dus draag ik liever een boothals of een V-hals. Ik ga mijn borsten iig niet proberen te verbergen omdat anderen er niet mee om kunnen gaan.
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:38:59 #210
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_72636860
quote:
borstblok
Toepasselijke term, wat goed dat er nu een woord voor is
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:39:56 #211
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72636883
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 10:38 schreef eleusis het volgende:

Toepasselijke term, wat goed dat er nu een woord voor is
©
  vrijdag 11 september 2009 @ 12:48:19 #212
269666 rrrroen
terug van weggeweest
pi_72640102
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 10:28 schreef kahlie het volgende:

[..]

Ja, lekker gat in de markt... over het algemeen zijn er niet zoveel vrouwen met deze proporties, daarom heet het ook 'buiten proporties'. Daarom betaal je ook minimaal tussen de 50 -75 euro voor een BH die past en de juiste maat heeft... Dat is minimaal 200% van de prijs van de gebruikelijke maten (25 euro).

Als je die rekensom loslaat op kleding... dan is het dus... onverkoopbaar! Vooral omdat je dus gewoon verschillende collectie zult moeten hebben, want niet iedereen heeft dezelfde kleding smaak...

Vraag, Aanbod enzo?
Tuurlijk wordt het duurder dan een H&M'etje, maar dan heb je ook wat. Onverkoopbaar is het zeker niet. Maatkleding is ook niet onverkoopbaar. Maar goed, als mijn potentiële clientèle geen belangstelling heeft, bedenk ik wel een ander businessplan.

Trouwens, dit vond ik wel een mooi verhaal, over een Brits bedrijf dat al zeventig jaar beha's op maat maakt, o.a. voor de koningin: http://www.guardian.co.uk(...)-peller-bra-lingerie.

Quote: "Rigby & Peller ladies don't measure, they just look at you and they know."
pi_72643830
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 12:48 schreef rrrroen het volgende:

[..]

Tuurlijk wordt het duurder dan een H&M'etje, maar dan heb je ook wat. Onverkoopbaar is het zeker niet. Maatkleding is ook niet onverkoopbaar. Maar goed, als mijn potentiële clientèle geen belangstelling heeft, bedenk ik wel een ander businessplan.

Trouwens, dit vond ik wel een mooi verhaal, over een Brits bedrijf dat al zeventig jaar beha's op maat maakt, o.a. voor de koningin: http://www.guardian.co.uk(...)-peller-bra-lingerie.

Quote: "Rigby & Peller ladies don't measure, they just look at you and they know."
Die Jordan/Katie Price, maakt toch BH's voor kleine omvang/hele grote cup.. Dan zal er vast wel interesse bestaan voor kleding in die verhouding..
  vrijdag 11 september 2009 @ 18:02:32 #214
211693 strikey
How YOU doin!
pi_72650517
quote:

[..]

Sorry , ik heb dat denk ik verkeerd bewoord , Ik staar niet maar mn 2e hersens en mn normale hersens doen dan een spelletje gaat ongeveer zo -->

2e hersens : KIJK DAAR DAN
Hersens : Nee , dat is niet geschikt in dit gesprek
2e hersens : KIJK NOU DAN HEEEL FF
Hersens : nee niet kijken
2e hersens : ach 1 blik gewoon ff
Hersens : ok ok
2e hersens :
Hersens : nu weer naar dr hoofd kijken klootzak
2e hersens

Ik staar nooit maar een blik wordt wel geworpen
pi_73000195
Ik schaam me niet, maar ik vind bh's kopen een ramp. Van die enorme tenten die je dan ergens achterin het rek tevoorschijn moet plukken. Ik vind zo'n grote bh echt geen gezicht, maar een schattig bh'tje zit er niet echt meer in als je cup D gepasseerd bent. Dan ga je toch echt voor stevigheid
Daar zit je dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')