abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 augustus 2009 @ 15:47:07 #26
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_71734077
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 01:49 schreef ppaulusma het volgende:
Fijn dat een dame zoals Mysterieblond toegeeft dat ik gewoon gelijk heb. Echt alle mannen vallen voor borsten. Anders ben je gewoon homo of zo. En Cup Mysterieblond doet het gewoon beter dan de rest.
Ik loop niet met m'n hoofd te draaien hoor. Zowiezo ben ik totally free nou. Wat ik gewoon zoek is iemand als Mysterieblond, die begrijpt dat ik mooie ogen net zo belangrijk vind als haar borsten. Zij heeft dus grote, en als ze ook nog mooie ogen heeft dan wil ik weleens met haar uit!
En je hebt een vriendin?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_71734088
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 12:34 schreef liefie_ het volgende:

[..]

dan heb je deze post nog niet gezien
[..]

m'n drinken zit nu over m'n beeldscherm heen
  zondag 9 augustus 2009 @ 15:48:19 #28
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_71734113
Ik heb ook wel wat grotere en schaam me er zeker niet voor. Vind het ook niet erg als ernaar gekeken wordt, behalve als het echte viespeuken van mannen zijn, ik wil niet in hun fantasieen voorkomen.
All she wants and needs is just a little taste..
  zondag 9 augustus 2009 @ 15:59:21 #29
154880 Bolter
Awesomeness
pi_71734442
quote:
Fijn dat een dame zoals Mysterieblond toegeeft dat ik gewoon gelijk heb. Echt alle mannen vallen voor borsten. Anders ben je gewoon homo of zo. En Cup Mysterieblond doet het gewoon beter dan de rest.
Ik loop niet met m'n hoofd te draaien hoor. Zowiezo ben ik totally free nou. Wat ik gewoon zoek is iemand als Mysterieblond, die begrijpt dat ik mooie ogen net zo belangrijk vind als haar borsten. Zij heeft dus grote, en als ze ook nog mooie ogen heeft dan wil ik weleens met haar uit!
Wat een ontzettend sneue aap ben jij zeg
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_71734472
quote:
Randmongool echt
Maakt mij echt geen moer uit, kleine of grote borsten, ik val op een karakter persoon uitstraling
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  zondag 9 augustus 2009 @ 17:26:08 #31
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_71736859
Hahahahahaha die reacties hier

Ja, ik schaam me wel voor mijn grote D. Ik vind het totaal geen toevoeging aan het uiterlijk of de vrouwelijkheid, het is voor mij niets dan storend.
En als ik het geld ervoor had, dan zou ik ze zo laten verkleinen, geen twijfel mogelijk.
Ik vind vrouwen met een cup tussen de B en een kleine D gunstiger bedeeld dan vrouwen die van die uiers mee moeten sjouwen.
Ik moet zeggen dat ik er al minder moeite mee zou hebben als er eens mooiere BH´s en bikini´s zouden zijn voor de grote Cup, zonder dat het gelijk zo´n omabeha wordt.

Maar ik blijf erbij: vrouwelijkheid berust echt niet op de tiet.
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
  zondag 9 augustus 2009 @ 21:50:37 #32
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_71744101
mooie bh's zijn er tegenwoordig wel degelijk voor grotere maten en echt zonder dat ze omsbh's lijken
pi_71744254
Ja oke maar daar betaal je dan ook een kapitaal voor
ik wel iig
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  zondag 9 augustus 2009 @ 22:14:48 #34
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_71744926
ja ik betaal rond de 60e voor mijn bh,maar dan heb ik wel echt kwaliteit, die bhs zijn niet na n jaar afgeschreven. en het draagcomfort is absoluut niet te vergelijken met hunkemoller/livera ed
pi_71745074
de laatste keer dat ik zo'n dure bh kocht was ie na precies 2 keer dragen kapot
dus ik ga wel voor minder mooi, dat scheelt me een boel op jaarbasis
pi_71745264
Ik heb me weleens geschaamd dat ik geen grotere borsten heb terwijl het helemaal niet past bij mijn lichaamsbouw.
  zondag 9 augustus 2009 @ 22:24:15 #37
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_71745273
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 00:20 schreef L.no het volgende:
Ik heb een vriend waar ze klein is en een cup D heeft. Ik loop regelmatig met topjes waar je net mijn borsten kan zien, maar als zij dat doet, dan wordt ze naar huis gestuurd van school. Veel kleding moet ze daardoor belemmeren om aan te doen. Dat is niet altijd fijn nee.
Wanneer stel je haar aan mij voor?
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  Licht Ontvlambaar zondag 9 augustus 2009 @ 22:29:49 #38
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_71745477
Nee, want ik vind ze namelijk niet te groot...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 9 augustus 2009 @ 22:44:39 #39
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71746029
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 17:26 schreef Countess het volgende:

het is voor mij niets dan storend.
En als ik het geld ervoor had, dan zou ik ze zo laten verkleinen, geen twijfel mogelijk.
I
Dat dus.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  Moderator zondag 9 augustus 2009 @ 23:12:09 #40
249559 crew  Lavenderr
pi_71747048
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 17:26 schreef Countess het volgende:
Hahahahahaha die reacties hier

Ja, ik schaam me wel voor mijn grote D. Ik vind het totaal geen toevoeging aan het uiterlijk of de vrouwelijkheid, het is voor mij niets dan storend.
Ik vind vrouwen met een cup tussen de B en een kleine D gunstiger bedeeld dan vrouwen die van die uiers mee moeten sjouwen.
Ik moet zeggen dat ik er al minder moeite mee zou hebben als er eens mooiere BH´s en bikini´s zouden zijn voor de grote Cup, zonder dat het gelijk zo´n omabeha wordt.

Maar ik blijf erbij: vrouwelijkheid berust echt niet op de tiet.
Er zijn echt heel mooie bh's in 75D te koop. Sexy en helemaal niet oma-achtig.
pi_71749504
Geen idee.
Heb een vrij 'normale' cup.. niet te groot en niet te klein naar mijn mening, ben er dus ook tevreden mee.

Ik vind wel, dat sommige jongens wel het verschil moeten kunnen zien tussen ' grote borsten ' of gewoon echt ' dikke borsten ' .
Is toch een best groot verschil, ik had een meisje in de klas en iedereen zei altijd tegen mij ' Ooh kijk haar zij heeft echt mega grote borsten blabla' maar dat meisjes was ook nog eens echt super dik.. maar sommige mensen snapte mij niet als ik zei dat ze eens het verschil moesten leren zien tussen grote en dikke borsten,

Ben ik dan de enige die er zo over denkt, of ook meerdere mensen?
  maandag 10 augustus 2009 @ 00:48:02 #42
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71749557
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 12:47 schreef Karina het volgende:

En ze heeft erg veel last van haar rug en schouders door het gewicht, maar dat is niet de vraag denk ik.
Geheel offtopic. , maar op zo'n (medische) basis krijg je een verkleining gewoon vergoed voor zover ik weet.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_71752968
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:44 schreef Shoenie het volgende:
Geen idee.
Heb een vrij 'normale' cup.. niet te groot en niet te klein naar mijn mening, ben er dus ook tevreden mee.

Ik vind wel, dat sommige jongens wel het verschil moeten kunnen zien tussen ' grote borsten ' of gewoon echt ' dikke borsten ' .
Is toch een best groot verschil, ik had een meisje in de klas en iedereen zei altijd tegen mij ' Ooh kijk haar zij heeft echt mega grote borsten blabla' maar dat meisjes was ook nog eens echt super dik.. maar sommige mensen snapte mij niet als ik zei dat ze eens het verschil moesten leren zien tussen grote en dikke borsten,

Ben ik dan de enige die er zo over denkt, of ook meerdere mensen?
wat doet het er toe?
zijn het ene soort borsten meer waard dan de andere soort?
Of was je een beetje jaloers of zo?
ik snap het niet..
  Licht Ontvlambaar maandag 10 augustus 2009 @ 10:03:16 #44
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_71753224
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 09:46 schreef liefie_ het volgende:

[..]

wat doet het er toe?
ik snap het niet..
Ik ook niet Liefie_... Maar ik ben wel benieuwd naar het verschil
  maandag 10 augustus 2009 @ 10:04:02 #45
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71753237
Geen seconde dat ik me schaam voor mijn 75E.
Dat sommigen niet in staat lijken te zijn verder te kijken dan die prominente borsten, vind ik wel irritant. Maar is niet mijn, maar hun probleem.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_71756603
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 01:30 schreef mysterieblonde het volgende:

Andere vrouwen benijden me wel om mijn figuur. Maar het is ook niet cool als je eigen kerel zijn hoofd omdraait voor een andere vrouw.. Het gaat hier niet alleen om borsten denk ik. maar per definitie valt grote borsten automatisch onder 'lekker wijf'

Soms zijn er mannen die zeggen: ik val niet op vrouwen met grote tieten. die hebben volgens mij OF een vriendin met kleine borsten, OF ze hebben wat te compenseren OF ze denken dat hersenen in borsten zit bij vrouwen. (sorry dat laatste is nogal offtopic maar ik wilde het even gezegd hebben)
Je haalt twee dingen door mekaar: Het feit dat mannen altijd borsten willen zien en wat mannen aantrekkelijk vinden. Grote borsten zijn altijd goed zichtbaar, dus voldoen die aan de mannelijke behoefte om borsten te zien. Die trekken de aandacht net zoals een naakte vrouw ook de aandacht zou trekken, of dat lichaam nou helemaal naar hun smaak is of niet. Geef mannen een uitnodiging om aan seks te denken, en ze gaan erop in zonder erover na te denken. Goed zichtbare borsten zijn altijd voldoende aanleiding. Of ze zichbaar zijn omdat ze groot zijn of omdat ze bloot zijn, of ze bh-loos huppelen of wat dan ook.

Kleine borsten hebben dat net zo goed, alleen natuurlijk niet op straat en ingepakt in kleding. Ik val zelf op vrij kleine borsten en ik vind van die uiers in bed niet eens aantrekkelijk, maar ze trekken zeker mijn aandacht. Smaken verschillen, je hebt mannen die van kleine borsten houden, die van grote borsten houden, maar je hebt ook mannen die daar wat primitief in zijn en die hun neiging om borsten te zien verwarren met een schoonheidsideaal.

Sowieso zijn borsten natuurlijk surrogaatbillen. Ze zijn er om de aandacht van mannen naar seks te sturen wanneer je oog in oog met een vrouw staat.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_71760958
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 09:46 schreef liefie_ het volgende:

[..]

wat doet het er toe?
ik snap het niet..
Dat mensen zoals jij gelijk denken dat iemand anders jaloers is, is toch echt eerder jou probleem dan myn probleem.. nogal ontopic he.
Maarja, dat vind ik wel inderdaad.. 'grote' borsten zijn heel anders dan dikke borsten. En nee ik zeg niet dat ik er wat tegen heb of iets maar als mensen daar het verschil niet tussen kunnen zien zijn ze inderdaad alleen uit op de tieten en niet de rest van 't lichaam of het meisje zelf.
  Licht Ontvlambaar maandag 10 augustus 2009 @ 15:43:42 #48
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_71762865
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:34 schreef Shoenie het volgende:

[..]

Dat mensen zoals jij gelijk denken dat iemand anders jaloers is, is toch echt eerder jou probleem dan myn probleem.. nogal ontopic he.
Maarja, dat vind ik wel inderdaad.. 'grote' borsten zijn heel anders dan dikke borsten. En nee ik zeg niet dat ik er wat tegen heb of iets maar als mensen daar het verschil niet tussen kunnen zien zijn ze inderdaad alleen uit op de tieten en niet de rest van 't lichaam of het meisje zelf.
Ik begrijp echt niet waar je het over hebt... Misschien dat het je relaas kunt ondersteunen met plaatjes?
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:46:45 #49
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_71762945
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 23:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Er zijn echt heel mooie bh's in 75D te koop. Sexy en helemaal niet oma-achtig.
Gelukkig ben ik wel geslaagd met het merk MarieJo, maar de stof van een ongevulde maar mooie Freya was helaas al heel snel gescheurd
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:46:48 #50
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71762947
Ik denk dat ze bedoelt:

Dik lijf: dikke tieten;
Slank lijf: grote tieten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')