abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 augustus 2009 @ 00:10:25 #1
265531 ppaulusma
en dan nu, het weer voor morge
pi_71720430
Ik hou wel van grote borsten, maar et is net of je daar niet over praten mag. Of de meeste vrouwen dat niet leuk vinden, want rondingen bij een vrouw zijn gewoon heel mooi. Heel vreemd, Misschien kunnen de dames hier wat meer duidelijkheid over geven
pi_71720584
Mijn vrouw heeft een koppel DD en ja, af en toe schaamt ze zich ervoor. Vooral als ze bij een paar vriendinnen is die meer "twee erwten op een plankje" hebben.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  zondag 9 augustus 2009 @ 00:20:15 #3
137556 L.no
Midlife crisis
pi_71720660
Ik heb een vriend waar ze klein is en een cup D heeft. Ik loop regelmatig met topjes waar je net mijn borsten kan zien, maar als zij dat doet, dan wordt ze naar huis gestuurd van school. Veel kleding moet ze daardoor belemmeren om aan te doen. Dat is niet altijd fijn nee.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
  zondag 9 augustus 2009 @ 00:24:31 #4
265531 ppaulusma
pi_71720763
Dat bedoel ik dus. Maar voor mannen is het hartstikke leuk om te zien. Ik zie er echt wel goed uit en heb een knappe vriendin met cup B, maar als er iemand voorbij loopt met D of groter en draai m'n hoofd om, zegt ze direct dat het een lellebel is waar ik naar kijk. Slaat volgens miij dus nergens op.
Maar daarentegen als ik tegen een meisje zeg dat ze mooie borstem heeft, en ze heeft cup B, dan is het prima. Zeg ik dat tegen een meisje met cup BIG dan denkt ze meteen dat ik erop wil
pi_71721430
meiden met grote joekels zijn gewoon veel geiler. Daarom hebben de andere meiden een hekel aan ze. En daarom verbergen zij die joekels weer. Shit!
pi_71721569
Ik schaam me nooit voor mijn borsten
Wel is het schijt irritant dat mensen niet meer normaal tegen je kunnen doen omdat je een paar goeie borsten hebt

sowieso een meisje een compliment geven over haar borsten vind ik nogal vies
Behalve natuurlijk als het je vriendin is
Ik ga toch ook niet tegen al mijn manlijke vrienden zeggen dat die bobbel in hun broek sexy is
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_71721615
Ik vind dikke tieten gewoon ordinair, maar goed, als dame kan je daar natuurlijk ook niks aan doen... maar subtiel is anders...
  zondag 9 augustus 2009 @ 01:08:56 #8
137556 L.no
Midlife crisis
pi_71721866
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 00:57 schreef liefie_ het volgende:
Ik schaam me nooit voor mijn borsten
Wel is het schijt irritant dat mensen niet meer normaal tegen je kunnen doen omdat je een paar goeie borsten hebt

sowieso een meisje een compliment geven over haar borsten vind ik nogal vies
Behalve natuurlijk als het je vriendin is
Ik ga toch ook niet tegen al mijn manlijke vrienden zeggen dat die bobbel in hun broek sexy is
Ik vind het eigenlijk niet zo vies. Het is net als een compliment geven om je ogen. Al hangt het af op de manier waarop je het zegt. Als het gewoon oprecht is, oke, maar als je het zegt om te neuken, dan is het wat minder.
pi_71721998
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 01:08 schreef L.no het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk niet zo vies. Het is net als een compliment geven om je ogen. Al hangt het af op de manier waarop je het zegt. Als het gewoon oprecht is, oke, maar als je het zegt om te neuken, dan is het wat minder.
kijk als het bedoeld zou zijn zoals jij het zegt vind ik het ook niet erg nee
maar het type mannen die dat soort dingen ziet en wil benoemen zijn vaak niet het type dat de kleur van je ogen weet
of uberhaubt opgevallen is dat je ogen hebt
  zondag 9 augustus 2009 @ 01:22:23 #10
137556 L.no
Midlife crisis
pi_71722189
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 01:14 schreef liefie_ het volgende:

[..]

kijk als het bedoeld zou zijn zoals jij het zegt vind ik het ook niet erg nee
maar het type mannen die dat soort dingen ziet en wil benoemen zijn vaak niet het type dat de kleur van je ogen weet
of uberhaubt opgevallen is dat je ogen hebt
Jammer dat dat soort types het een beetje verpesten voormannen die gewoon oprecht zijn.
Nu denken veel vrouwen dat alle mannen zo zijn waardoor je vaak een klap krijgt als je zo'n opmerking geeft.
pi_71722364
ik heb een heel goed figuur...met redelijk grote borsten voor zon klein meisje...het kan nog net..het is te verdoezelen, maar je kan er ook heel sexy mee maken...

Soms is het vervelend...als je bijvoorbeeld gaat zwemmen... dan valt er niks te verdoezelen zonder dat t ugly wordt.

Andere vrouwen benijden me wel om mijn figuur. Maar het is ook niet cool als je eigen kerel zijn hoofd omdraait voor een andere vrouw.. Het gaat hier niet alleen om borsten denk ik. maar per definitie valt grote borsten automatisch onder 'lekker wijf'

Soms zijn er mannen die zeggen: ik val niet op vrouwen met grote tieten. die hebben volgens mij OF een vriendin met kleine borsten, OF ze hebben wat te compenseren OF ze denken dat hersenen in borsten zit bij vrouwen. (sorry dat laatste is nogal offtopic maar ik wilde het even gezegd hebben)
Karma will get back @ you
  zondag 9 augustus 2009 @ 01:49:13 #12
265531 ppaulusma
pi_71722726
Fijn dat een dame zoals Mysterieblond toegeeft dat ik gewoon gelijk heb. Echt alle mannen vallen voor borsten. Anders ben je gewoon homo of zo. En Cup Mysterieblond doet het gewoon beter dan de rest.
Ik loop niet met m'n hoofd te draaien hoor. Zowiezo ben ik totally free nou. Wat ik gewoon zoek is iemand als Mysterieblond, die begrijpt dat ik mooie ogen net zo belangrijk vind als haar borsten. Zij heeft dus grote, en als ze ook nog mooie ogen heeft dan wil ik weleens met haar uit!
pi_71722742
Iemand op mn werk heeft er gewoon een hekel aan
Baby darling doll face honey
pi_71722752
Ik loop er echt niet mee te koop oid
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_71726181
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 01:49 schreef ppaulusma het volgende:
Fijn dat een dame zoals Mysterieblond toegeeft dat ik gewoon gelijk heb. Echt alle mannen vallen voor borsten. Anders ben je gewoon homo of zo. En Cup Mysterieblond doet het gewoon beter dan de rest.
Ik loop niet met m'n hoofd te draaien hoor. Zowiezo ben ik totally free nou. Wat ik gewoon zoek is iemand als Mysterieblond, die begrijpt dat ik mooie ogen net zo belangrijk vind als haar borsten. Zij heeft dus grote, en als ze ook nog mooie ogen heeft dan wil ik weleens met haar uit!
De smerige pm ie je me gestuurd heeft geeft toch meer aan dat ik gelijk heb en dat je gewoon een van die viespeuken bent maar oke
pi_71726254
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 01:49 schreef ppaulusma het volgende:
Oh jee, ppaulusma vind mij homo omdat ik kleinere borsten prefereer.
Shit man, ik begin helemaal aan mezelf te twijfelen.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_71726629
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 11:16 schreef liefie_ het volgende:

[..]

De smerige pm ie je me gestuurd heeft geeft toch meer aan dat ik gelijk heb en dat je gewoon een van die viespeuken bent maar oke
Copy Paste or it didn't happen
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_71726683
dat mag toch niet?
Nou ja bij onderwerp staat: mijn bobbeltje in mijn broek
pi_71726725
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 11:41 schreef liefie_ het volgende:
dat mag toch niet?
Hij heeft een klein pikkie
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_71726794
quote:
dat mag toch niet?
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
pi_71727772
quote:
dat mag toch niet?

Meer! Meer!
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 01:30 schreef mysterieblonde het volgende:
Andere vrouwen benijden me wel om mijn figuur. Maar het is ook niet cool als je eigen kerel zijn hoofd omdraait voor een andere vrouw.. Het gaat hier niet alleen om borsten denk ik. maar per definitie valt grote borsten automatisch onder 'lekker wijf'
Niet echt...
quote:
Soms zijn er mannen die zeggen: ik val niet op vrouwen met grote tieten. die hebben volgens mij OF een vriendin met kleine borsten, OF ze hebben wat te compenseren OF ze denken dat hersenen in borsten zit bij vrouwen. (sorry dat laatste is nogal offtopic maar ik wilde het even gezegd hebben)
Na dat eerste is het niet zo vreemd dat sommige mannen het laatste denken
pi_71727896
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 12:29 schreef wittesneeuw het volgende:

[..]

Na dat eerste is het niet zo vreemd dat sommige mannen het laatste denken
dan heb je deze post nog niet gezien
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 00:41 schreef mysterieblonde het volgende:
Been there done that.

Bij mij was het ook van de ene op de andere dag... ik was zo verbaasd...ik dacht dat we voor elkaar bestemd waren. Ik was nog zo verliefd! Hij was vreemdgegaan.

Ik heb het wel gelijk geaccepteerd. en ongeveer een maand heb ik me zielig gevoeld en toen was ik er wel overheen. Toen heb ik hem een half jaar niet meer gezien. Mja daarna kwam ik hem tegen, wist ik niet of ik hem wou slaan of wou zoenen. Ik heb hem geslagen...daarna wilde hij ineens alles uitpraten..mja al die heftige gevoelens kwamen weer naar boven. ik was heel pissig, maar wilde hem ook terug...toch voor het tweede gekozen... Maar het was niet meer hetzelfde...hij moet dat ook gemerkt hebben want daarna ging hij weer vreemd. (weer met een dom sletje, dat is een patroon bij hem)

Toen ben ik zo ongewoon pissig geworden...ik heb zn facebook volgekalkt met wat voor een eikel hij is, en zn nummer hier op fok geplaatst. Hele ubergemene mails gestuurd.Zn ouders verteld waar hij mee bezig is geweest. Ik heb zelfs ervoor kunnen zorgen dat hij zijn baan kwijtraakte. ik wilde gewoon wraak, maar er is geen manier om hem zo veel pijn te doen als hij mij heeft aangedaan...

Ik weet niet of dit echt helpt voor je. Maar wat je eruit kan halen is dat het echt niet goedkomt. en nu naar hem toe gaan, is voor jou veel moeilijker dan voor hem. Ikzelf kon alleen maar janken. Het is zo pijnlijk! Iedereen zei: wraak is kinderachtig...en wat ik heb gedaan is misschien best laag, maar het luchtte wel op en het was zijn eigen schuld. ik heb geen spijt van wat ik heb gedaan.

(sorry voor het lange verhaal)
pi_71728129
Schamen nee (maar mijne zijn ook niet te groot) maar soms heb je gewoon echt geen zin in reacties van mannen.

Waar ik zelf de grootste hekel aan heb is als mannen naar je toe komen om je te vertellen dat ze niet op [insert iets wat jij hebt hier] vallen. Dat ze je aanspreken met 'ik hou meer van een klein handjevol' terwijl je een D-cup hebt. Of dat ze komen zeggen dat ze van dat hele lange haar niks vinden terwijl je het tot onderaan je rug hebt.

Dat is zó doorzichtig
  Moderator zondag 9 augustus 2009 @ 12:47:09 #24
9859 crew  Karina
Woman
pi_71728263
Persoonlijk geen ervaring mee (ik ben van 2 erwtjes zeg maar).

Ik heb wel een kennisje met hele grote borsten, cup G of zo? Die schaamt zich er niet voor, maar ze voelt zich wel vaak ongemakkelijk omdat mannen inderdaad altijd naar haar borsten zitten te kijken, terwijl ze gewoon "normale" truitjes/blousjes aan heeft, niet met decollete of zo.

En ze heeft erg veel last van haar rug en schouders door het gewicht, maar dat is niet de vraag denk ik.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_71732521
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 01:30 schreef mysterieblonde het volgende:

Ik val niet op vrouwen met grote tieten.
En ik val op intelligente vrouwen, dus dat botst nogal met jouw laatste punt.

Het is volgens mij voor jou nogal moeilijk om je voor te stellen dat niet iedereen hetzelfde is.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')