abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71710391
tvp
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_71710469
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 16:40 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Laat je alsjeblieft niet gek maken door al die fokkers die over je leeftijdsverschil struikelen of zeggen dat je nog geen relatie kan hebben als je 17 bent....

Ik deel wel hun mening dat jeugdliefdes vaker wel dan niet weer uitgaan, en jouw vriend is misschien in een fase aanbeland dat hij dingen zoekt die hij bij jou niet vindt, omdat je nog in een heel andere fase zit Of de rek was eruit, verliefdheid kan overgaan natuurlijk... en dat hij lieve smsjes stuurt hoeft dat niet tegen te spreken. Kan deels gewoonte zijn, en hij is misschien nog best gek op je, maar ziet geen toekomst meer.

Anyway, sterkte ermee, want houden van gaat niet zomaar over, maar ik zou het er maar bij laten. Geen contact meer mee opnemen de komende tijd, en leuke dingen gaan doen met vriendinnen
Ja doei.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 17:06:38 #53
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_71710675
Wat LadyBlack zegt
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
pi_71712641
Moet je niet studeren ofzo? Ben je snel genoeg over hem heen
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_71713418
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:42 schreef meisje120 het volgende:
En nog een vraagje, hoelang duurde het bij jullie voordat jullie er écht overheen kwamen?
Volgens mijn zus: De helft van de tijd die de relatie geduurd heeft.. In mijn ervaring verschilt het per relatie, maar 1/3 van de duur van de relatie komt aardig in de richting.
pi_71713582
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 16:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Oh jawel hoor. Zeer normaal. Maar het is ook heel normaal dat er geen serieuze relatie uit voortkomt. Het is ook heel normaal dat het meisje helemaal verliefd is en denkt dat er wel een echte relatie was.
Ik ken een stel, zij was 15, hij 32.. Inmiddels is ze 40 en ze zijn nog steeds bij elkaar. Leeftijdsverschil zegt heus niet alles.
pi_71718216
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 16:40 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Laat je alsjeblieft niet gek maken door al die fokkers die over je leeftijdsverschil struikelen of zeggen dat je nog geen relatie kan hebben als je 17 bent....

Ik deel wel hun mening dat jeugdliefdes vaker wel dan niet weer uitgaan, en jouw vriend is misschien in een fase aanbeland dat hij dingen zoekt die hij bij jou niet vindt, omdat je nog in een heel andere fase zit Of de rek was eruit, verliefdheid kan overgaan natuurlijk... en dat hij lieve smsjes stuurt hoeft dat niet tegen te spreken. Kan deels gewoonte zijn, en hij is misschien nog best gek op je, maar ziet geen toekomst meer.

Anyway, sterkte ermee, want houden van gaat niet zomaar over, maar ik zou het er maar bij laten. Geen contact meer mee opnemen de komende tijd, en leuke dingen gaan doen met vriendinnen
Ik weet ook dat jeugdliefdes vaak uit gaan, maar dan nog snap ik het niet dat hij dat 1 2 3 deed, en dan op zo'n manier..
Ik zou het kunnen snappen als hij zou zeggen dat hij geen toekomst meer ziet, en dan hij toch iets anders zou zoeken, maar is dat iest wat je zomaar bedenkt ? Of als je het al bedacht had, je het niet eerder zou laten merken en erover zou praten ?

En het kutte is, bijna al mn vriendinnen zijn op vakantie en mijn ouders ook voor een maand
pi_71719457
Ik heb echt maar een paar posts gelezen maar wat een lul
Vergeet hem
Hij klinkt niet als het type dat ooit een eerlijk antwoord gaat geven dus hij is de energie niet waard
Het was je eerste liefde dus het doet waarschijnlijk wel een tijdje pijn
huil een tijdje en omring je met vriendinnen chocolade en afleveringen van je favo tv serie of zo
En focus je daarna lekker op jezelf zodat ie zijn ogen uit gaat krabben om de fout die ie gemaakt heeft
en het zou helemaal leuk zijn als je een leukere knappere kerel tegen komt om hem mee te vergeten natuurlijk

Het duurde best even voor ik over mijn eerste liefde heen was (ookal was hij ook een lul) omdat ik hem bleef zien, dat helpt nooit
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_71719528
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 22:43 schreef meisje120 het volgende:

[..]

Ik weet ook dat jeugdliefdes vaak uit gaan, maar dan nog snap ik het niet dat hij dat 1 2 3 deed, en dan op zo'n manier..
Ik zou het kunnen snappen als hij zou zeggen dat hij geen toekomst meer ziet, en dan hij toch iets anders zou zoeken, maar is dat iest wat je zomaar bedenkt ? Of als je het al bedacht had, je het niet eerder zou laten merken en erover zou praten ?

En het kutte is, bijna al mn vriendinnen zijn op vakantie en mijn ouders ook voor een maand
dat is wel kut idd, heb je geen tante die ergens anders woont of zo waar je kunt gaan logeren?
Dan heb je toch een andere omgeving en voelt het alsof je op vakantie bent en zo dat kan al best fijn zijn

En in zijn hoofd is het waarschijnlijk niet 123 gegaan maar de manier waarop hij het zegt geeft aan dat hij de echte reden of de stappen die hij wel gezet heeft in zijn hoofd niet wil zeggen (waarschijnlijk omdat hij er dan slecht af komt haha) en daar ga je ook echt niet achter komen...
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 23:44:39 #60
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_71719757
Die gast is een dweil.
Niet terugwillen, hoe lastig dat ook is.
Sterkte, meisje!
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_71720366
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 23:32 schreef liefie_ het volgende:
Ik heb echt maar een paar posts gelezen maar wat een lul
Vergeet hem
Hij klinkt niet als het type dat ooit een eerlijk antwoord gaat geven dus hij is de energie niet waard
Het was je eerste liefde dus het doet waarschijnlijk wel een tijdje pijn
huil een tijdje en omring je met vriendinnen chocolade en afleveringen van je favo tv serie of zo
En focus je daarna lekker op jezelf zodat ie zijn ogen uit gaat krabben om de fout die ie gemaakt heeft
en het zou helemaal leuk zijn als je een leukere knappere kerel tegen komt om hem mee te vergeten natuurlijk

Het duurde best even voor ik over mijn eerste liefde heen was (ookal was hij ook een lul) omdat ik hem bleef zien, dat helpt nooit
Ik verwacht eerlijk gezegt ook geen eerlijk antwoord meer..
En tja, dat zou leuk zijn, maar op dit moment lijkt iedereen minder goed dan hij ..
En ik denk dat ik me nu indd vooral op mezelf zal proberen te focussen, ook al ben ik bang dat ik het ook deels voor hem zal gaan doen..
Zo van "Oh als ik nu klein beetje af val vindt hij me vast mooi" en tegen mezelf zeggen dat het voor mij is, snap je ?
pi_71720378
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 23:44 schreef drijfhout het volgende:
Die gast is een dweil.
Niet terugwillen, hoe lastig dat ook is.
Sterkte, meisje!
Dat is inderdaad heel erg lastig
En dank je wel
pi_71720495
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 00:08 schreef meisje120 het volgende:

[..]

Ik verwacht eerlijk gezegt ook geen eerlijk antwoord meer..
En tja, dat zou leuk zijn, maar op dit moment lijkt iedereen minder goed dan hij ..
En ik denk dat ik me nu indd vooral op mezelf zal proberen te focussen, ook al ben ik bang dat ik het ook deels voor hem zal gaan doen..
Zo van "Oh als ik nu klein beetje af val vindt hij me vast mooi" en tegen mezelf zeggen dat het voor mij is, snap je ?
Ja dat snap ik maar op een gegeven moment veranderd dat en wil je niet eens meer iets voor hem doen maar dan is het resultaat wel mooi mee genomen
en dan heb je nu iets om je mee bezig te houden
zolang je hem maar niet op gaat zoeken om dat resultaat te willen laten zien en zo
  zondag 9 augustus 2009 @ 00:23:11 #64
171509 ObviousClone
Adventure is just bad planning
pi_71720732
Ik heb het jaaaren terug ook min-of-meer zo uitgemaakt, en ik was zelf toen al een langere tijd verliefd op een ander.

Sterkte.
He's the kind of a guy who lights up a room just by flicking a switch
  zondag 9 augustus 2009 @ 00:35:21 #65
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_71721038
Och ja, het is van alle tijden. Zelf ook meegemaakt, vroeger. Dan heb je een leuke vriendin en je hebt alles voor haar over. Je bezorgt haar zelfs een baan bij jou op 't werk. Dan krijgt ze haar vaste contract en drie dagen later staat ze voor de deur "Zo, nou heb ik jou niet meer nodig." En dan papt ze aan met de Quasimodo van het bedrijf die een grotere auto heeft dan jij.

Laatst kwam ik erachter dat ze zelfs nog met die vent getrouwd is en dat-ie binnen vijf jaar dood omviel. Ik heb me ziekgelachen toen. Leedvermaak is ook vermaak.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_71721141
Nou zeg daffodil31le dat is wel echt enorm onaardig van je
pi_71721194
Been there done that.

Bij mij was het ook van de ene op de andere dag... ik was zo verbaasd...ik dacht dat we voor elkaar bestemd waren. Ik was nog zo verliefd! Hij was vreemdgegaan.

Ik heb het wel gelijk geaccepteerd. en ongeveer een maand heb ik me zielig gevoeld en toen was ik er wel overheen. Toen heb ik hem een half jaar niet meer gezien. Mja daarna kwam ik hem tegen, wist ik niet of ik hem wou slaan of wou zoenen. Ik heb hem geslagen...daarna wilde hij ineens alles uitpraten..mja al die heftige gevoelens kwamen weer naar boven. ik was heel pissig, maar wilde hem ook terug...toch voor het tweede gekozen... Maar het was niet meer hetzelfde...hij moet dat ook gemerkt hebben want daarna ging hij weer vreemd. (weer met een dom sletje, dat is een patroon bij hem)

Toen ben ik zo ongewoon pissig geworden...ik heb zn facebook volgekalkt met wat voor een eikel hij is, en zn nummer hier op fok geplaatst. Hele ubergemene mails gestuurd.Zn ouders verteld waar hij mee bezig is geweest. Ik heb zelfs ervoor kunnen zorgen dat hij zijn baan kwijtraakte. ik wilde gewoon wraak, maar er is geen manier om hem zo veel pijn te doen als hij mij heeft aangedaan...

Ik weet niet of dit echt helpt voor je. Maar wat je eruit kan halen is dat het echt niet goedkomt. en nu naar hem toe gaan, is voor jou veel moeilijker dan voor hem. Ikzelf kon alleen maar janken. Het is zo pijnlijk! Iedereen zei: wraak is kinderachtig...en wat ik heb gedaan is misschien best laag, maar het luchtte wel op en het was zijn eigen schuld. ik heb geen spijt van wat ik heb gedaan.

(sorry voor het lange verhaal)
Karma will get back @ you
  zondag 9 augustus 2009 @ 00:44:36 #68
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_71721264
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 00:39 schreef liefie_ het volgende:
Nou zeg daffodil31le dat is wel echt enorm onaardig van je
Och, ik heb haar niet in 'r gezicht uitgelachen. Ze weet waarschijnlijk niet eens dat ik het weet of dat ik erom heb zitten lachen. Zal me eigenlijk ook jeuken.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_71721313
dan nog, lachen omdat er iemand dood is kan echt niet vind ik
pi_71721366
Of jij was slecht in bed of hij heeft een lekkerder wijf gevonden. Of allebei natuurlijk.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_71722829
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 19:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik ken een stel, zij was 15, hij 32.. Inmiddels is ze 40 en ze zijn nog steeds bij elkaar. Leeftijdsverschil zegt heus niet alles.
LOL wut?
Steam id : Kim the boss.
pi_71722851
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:19 schreef meisje120 het volgende:
Ik heb al 2 jaar een vriend, wat nu dus plotseling mijn ex is geworden.
Afgelopen weekend was ik nog bij hem, en hadden we het gewoon leuk. Ik ging zondag weer naar huis, ik was een kwartiertje weg en ik krijg een smsje van hem "Hey schatje, ik vond het weer super leuk met je en ik mis je nu al! Love you xx".
Zo nog een paar smsjes op en neer, gewoon normaal en ik voelde me helemaal goed.
Maandag belt hij me wakker op mijn mobiel, of ik online wou komen want hij miste me. Ik kwam online en op msn ook nog leuk gepraat.
Maar dan.. ik word dinsdag wakker kom op msn zeg "hey schatje" en hij zegt "hey" en stilte..
Dus ik maar vragen "Heb je lekker geslapen? " "Ja prima" is het antworod, en weer stilte..

Ik vraag wat er aan de hand is maar elke keer kreeg ik te horen dat er niks was, ik vraag of hij me mist en hij zegt "Ja wel"
Afgelopen woensdag belde hij me, dat hij "het niet meer zag en bang is voor onze toekomst over 10 jaar"
10 FUCKING JAAR.. en ik weet nog geen eens wat ik ga doen voor opleiding..
In mijn oren klinkt dit echt als een kut excuus, eerst lief smsjes en dan ineens ziet hij het niet meer ?

Ik kan me niet voorstellen dat hij me niet zou missen en in een keer niet meer van me zou houden..
Zouden jullie weten wat er aan de hand zou kunnen zijn ? En het belangrijkste, wat moet ik nu doen? Want ik wil hem natuurlijk niet kwijt.. wat is het beste ?

Samenvatting: Vriend verlaat me na 2 jaar relatie zonder reden, zomaar plotseling ..
Hij heeft gewoon een andere chick genaaid
Wees blij dat je er af bent!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zondag 9 augustus 2009 @ 02:00:16 #73
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71722885
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 00:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
Je bezorgt haar zelfs een baan bij jou op 't werk. Dan krijgt ze haar vaste contract en drie dagen later staat ze voor de deur "Zo, nou heb ik jou niet meer nodig."
O M G W T F
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_71722897
De manier waarop hij het uit heeft gemaakt, doet lijken alsof hij 15 is, niet 24.
Wees inderdaad maar blij dat je van hem af bent.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  zondag 9 augustus 2009 @ 03:34:53 #75
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_71724051
been there, overcome that
Thinking about thinking of you.
pi_71725576
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 19:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

My god, zoiets heet pedofilie. Als het mijn dochter / zusje betrof zou ik die smerige gast direct aangeven bij de politie.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_71725914
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 00:41 schreef mysterieblonde het volgende:
Toen ben ik zo ongewoon pissig geworden...ik heb zn facebook volgekalkt met wat voor een eikel hij is, en zn nummer hier op fok geplaatst. Hele ubergemene mails gestuurd.Zn ouders verteld waar hij mee bezig is geweest. Ik heb zelfs ervoor kunnen zorgen dat hij zijn baan kwijtraakte. ik wilde gewoon wraak, maar er is geen manier om hem zo veel pijn te doen als hij mij heeft aangedaan...

Gestoord wijf...
pi_71727471
quote:
Been there done that.

Bij mij was het ook van de ene op de andere dag... ik was zo verbaasd...ik dacht dat we voor elkaar bestemd waren. Ik was nog zo verliefd! Hij was vreemdgegaan.

Ik heb het wel gelijk geaccepteerd. en ongeveer een maand heb ik me zielig gevoeld en toen was ik er wel overheen. Toen heb ik hem een half jaar niet meer gezien. Mja daarna kwam ik hem tegen, wist ik niet of ik hem wou slaan of wou zoenen. Ik heb hem geslagen...daarna wilde hij ineens alles uitpraten..mja al die heftige gevoelens kwamen weer naar boven. ik was heel pissig, maar wilde hem ook terug...toch voor het tweede gekozen... Maar het was niet meer hetzelfde...hij moet dat ook gemerkt hebben want daarna ging hij weer vreemd. (weer met een dom sletje, dat is een patroon bij hem)

Ik weet niet of dit echt helpt voor je. Maar wat je eruit kan halen is dat het echt niet goedkomt. en nu naar hem toe gaan, is voor jou veel moeilijker dan voor hem. Ikzelf kon alleen maar janken. Het is zo pijnlijk! Iedereen zei: wraak is kinderachtig...en wat ik heb gedaan is misschien best laag, maar het luchtte wel op en het was zijn eigen schuld. ik heb geen spijt van wat ik heb gedaan.

(sorry voor het lange verhaal)
Als dit waar is dan kan ik mij goed voorstellen dat hij vreemd is gegaan.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zondag 9 augustus 2009 @ 12:21:29 #79
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_71727568
quote:
...
ik wilde gewoon wraak, maar er is geen manier om hem zo veel pijn te doen als hij mij heeft aangedaan...
...
Gelukkig heb je wel een manier gevonden om aan te tonen dat je een lager mens bent dan hij.
Ik denk dat ie heerlijk heeft geslapen vanaf het moment dat jij je ware aard aan de wereld toonde.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_71727737
die mysterieblonde, wat een wijf.

Al is je vent nog zo'n klootzak, dit soort dingen doe je gewoon niet
  zondag 9 augustus 2009 @ 12:35:36 #81
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71727925
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 12:21 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Gelukkig heb je wel een manier gevonden om aan te tonen dat je een lager mens bent dan hij.
Ik denk dat ie heerlijk heeft geslapen vanaf het moment dat jij je ware aard aan de wereld toonde.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
  zondag 9 augustus 2009 @ 12:45:50 #82
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_71728231
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 12:16 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Als dit waar is dan kan ik mij goed voorstellen dat hij vreemd is gegaan.
ze heeft er zelfs een topic over gehad
raar wijf
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
  zondag 9 augustus 2009 @ 13:02:13 #83
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71728667
Daar is niks raars aan hoor.
pi_71728750
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 13:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Daar is niks raars aan hoor.
Je vind het normaal heel iemands leven te ruineren? Z'n ouders en werk in te lichten? Te zorgen dat hij alles kwijtraakt? Om iets wat toch altijd nog de relationele/prive sfeer is?
pi_71737000
Jaah klopt, ik had er een topic over gemaakt hier. Zo ben ik hier terecht gekomen.

Zijn baan was ook zijn eigen schuld..hij werkt in de privesfeer en dit was voor het bedrijf de druppel zeg maar...Ik heb alleen een goede vriend mijn verhaal verteld (zijn baas dus) Van zijn ouders vond ik dat die het wel moesten weten...ik had een goede band met hun.

De rest was gewoon omdat ik pissig was. Eigen schuld. Ja ik weet wel dat ik ver ging...
Ondertussen is hij trouwens alweer 2 keer ontslagen en daar had ik niks mee te maken.

Nja, ik heb verder niet echt zin om hierop door te gaan...dusch...back ontopic denk ik?
Karma will get back @ you
pi_71737272
Ik vind het behoorlijk laf van je inmiddels exvriend hoe hij dit aanpakt, in plaats van je onzeker te voelen door zijn gedrag zou je je er misschien te goed voor moeten voelen imho.

Na twee jaar heb je wel recht op iets meer uitleg en zelfs al vindt hij het niet tof, je hebt dan zelfs wel even het recht om je boosheid naar hem toe te uiten.

Je hebt niet zoveel aan een gozer die niet eens de ballen heeft om recht voor zijn raap te zeggen hoe de vork in zijn steel zit en die zich laat meeslepen in het moment als je bij hem bent terwijl hij toen waarschijnlijk allang wist dat hij de relatie af wilde breken.

Mooi laten lopen, er zijn betere kerels!
  zondag 9 augustus 2009 @ 17:46:32 #87
97934 ASroma
Flamboyant
pi_71737324
wat is dat toch met die gasten van in de 20 die 14-17 jarige neuken.......geneer je je dan niet vraag ik me altijd af?
pi_71737381
Oh trouwens, die boosheid uiten bedoel ik niet dat je stomme wraakacties moet ondernemen, die posts had ik even nog niet gelezen...

Als je een beetje een trotse vrouw bent, verlaag je jezelf niet zo.
pi_71737456
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 17:46 schreef ASroma het volgende:
wat is dat toch met die gasten van in de 20 die 14-17 jarige neuken.......geneer je je dan niet vraag ik me altijd af?
pronte borstjes en strakke vasjiens.

maar goed, het moet wel redelijk blijven. Je kan niet als 25-plussers een 15 jarige doen.
Zelf ben ik 23 en ik zou eigenlijk niemand onder de 18 meer willen. Maar kan me voorstellen als je 20/21 ofzo bent je 16/17 nog acceptabel vind
pi_71737523
Sjah.. over dat leeftijdsverschil.. toen ik 17 was had ik een tijdje een gozer van 23
Die heb ik gedumpt omdat ik hem te kinderachtig vond

Toen ik 27 was kreeg ik een vriend van 20..
Inmiddels zijn we iets meer dan 5.5 jaar samen.

Leeftijd zegt niet altijd alles, maar 25 en 42 zou ik toch echt minder problemen mee hebben dan 15 en 32.
  zondag 9 augustus 2009 @ 18:00:25 #91
97934 ASroma
Flamboyant
pi_71737675
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 17:52 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

pronte borstjes en strakke vasjiens.

maar goed, het moet wel redelijk blijven. Je kan niet als 25-plussers een 15 jarige doen.
Zelf ben ik 23 en ik zou eigenlijk niemand onder de 18 meer willen. Maar kan me voorstellen als je 20/21 ofzo bent je 16/17 nog acceptabel vind
dat snap ik wel dat je zo iemand wil neuken. Maar hoe gaat zo'n relatie nou? Die spreken rustig ongegeneerd thuis bij de ouders af enzo?

volgens mij zijn dit soort kwaliteitloze "stiekeme" relaties altijd gedoemd om te mislukken. Jammer dat naieve meisjes dat niet inzien...
  Moderator zondag 9 augustus 2009 @ 18:29:51 #92
249559 crew  Lavenderr
pi_71738401
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 12:28 schreef Loveless85 het volgende:
die mysterieblonde, wat een wijf.

Al is je vent nog zo'n klootzak, dit soort dingen doe je gewoon niet
Nou, sommige mensen doen dat dus wél, zo blijkt nu.
How low can you go
  zondag 9 augustus 2009 @ 19:01:10 #93
97934 ASroma
Flamboyant
pi_71739103
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 18:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou, sommige mensen doen dat dus wél, zo blijkt nu.
How low can you go
machteloosheid heet zoiets. Pure zwakte toon je dan, de echte karakters in onze samenleving
pi_71740004
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:19 schreef meisje120 het volgende:
Ik heb al 2 jaar een vriend, wat nu dus plotseling mijn ex is geworden.
Afgelopen weekend was ik nog bij hem, en hadden we het gewoon leuk. Ik ging zondag weer naar huis, ik was een kwartiertje weg en ik krijg een smsje van hem "Hey schatje, ik vond het weer super leuk met je en ik mis je nu al! Love you xx".
Zo nog een paar smsjes op en neer, gewoon normaal en ik voelde me helemaal goed.
Maandag belt hij me wakker op mijn mobiel, of ik online wou komen want hij miste me. Ik kwam online en op msn ook nog leuk gepraat.
Maar dan.. ik word dinsdag wakker kom op msn zeg "hey schatje" en hij zegt "hey" en stilte..
Dus ik maar vragen "Heb je lekker geslapen? " "Ja prima" is het antworod, en weer stilte..

Ik vraag wat er aan de hand is maar elke keer kreeg ik te horen dat er niks was, ik vraag of hij me mist en hij zegt "Ja wel"
Afgelopen woensdag belde hij me, dat hij "het niet meer zag en bang is voor onze toekomst over 10 jaar"
10 FUCKING JAAR.. en ik weet nog geen eens wat ik ga doen voor opleiding..
In mijn oren klinkt dit echt als een kut excuus, eerst lief smsjes en dan ineens ziet hij het niet meer ?

Ik kan me niet voorstellen dat hij me niet zou missen en in een keer niet meer van me zou houden..
Zouden jullie weten wat er aan de hand zou kunnen zijn ? En het belangrijkste, wat moet ik nu doen? Want ik wil hem natuurlijk niet kwijt.. wat is het beste ?

Samenvatting: Vriend verlaat me na 2 jaar relatie zonder reden, zomaar plotseling ..
wat een onvolwassenvriend had jij zeg
A friend doesn't go on a diet because you are fat
pi_71740287
shjt happens
I'm not the man you think I am!
pi_71740516
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 10:35 schreef UltraR het volgende:

[..]

My god, zoiets heet pedofilie. Als het mijn dochter / zusje betrof zou ik die smerige gast direct aangeven bij de politie.
zoek de definitie eens op..
pi_71741209
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 17:43 schreef MarMar het volgende:
Ik vind het behoorlijk laf van je inmiddels exvriend hoe hij dit aanpakt, in plaats van je onzeker te voelen door zijn gedrag zou je je er misschien te goed voor moeten voelen imho.

Na twee jaar heb je wel recht op iets meer uitleg en zelfs al vindt hij het niet tof, je hebt dan zelfs wel even het recht om je boosheid naar hem toe te uiten.

Je hebt niet zoveel aan een gozer die niet eens de ballen heeft om recht voor zijn raap te zeggen hoe de vork in zijn steel zit en die zich laat meeslepen in het moment als je bij hem bent terwijl hij toen waarschijnlijk allang wist dat hij de relatie af wilde breken.

Mooi laten lopen, er zijn betere kerels!
Ik voel me nu al een stuk beter, gewoon door deze verhalen te lezen! En dating programma's te kijken want dat geeft je toch wel zo'n gevoel van "Kijk het komt allemaal goed". En ik heb mn ex nog een keer gevraagd of hij eerlijk wil zijn als hij iemand anders leuk vindt, waarop hij zei "Ik vind niemand anders leuk en ik hoop dat wij over een tijdje weer bij elkaar terug komen"

Nu ben ik eigenlijk bang dat ik me "beter" voel omdat hij dat zegt, en ik ben bang dat hij het alleen maar doet om me een beetje voor de gek te houden, zodat ik me niet meer zo kut voel?

Moet ik hem maar gewoon verwijderen uit mn msn denken jullie ? Ik zit nu ook als hij online is alleen maar te hopen dat hij iets tegen me gaat zeggen etc..
pi_71741238
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 17:54 schreef MarMar het volgende:
Sjah.. over dat leeftijdsverschil.. toen ik 17 was had ik een tijdje een gozer van 23
Die heb ik gedumpt omdat ik hem te kinderachtig vond

Toen ik 27 was kreeg ik een vriend van 20..
Inmiddels zijn we iets meer dan 5.5 jaar samen.

Leeftijd zegt niet altijd alles, maar 25 en 42 zou ik toch echt minder problemen mee hebben dan 15 en 32.
Ja, vriendinnen van mij waren er eerst ook op tegen totdat ze hem zagen, hij komt niet over als iemand van 24
  Moderator zondag 9 augustus 2009 @ 20:17:50 #99
249559 crew  Lavenderr
pi_71741267
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 20:16 schreef meisje120 het volgende:

[..]

Ik voel me nu al een stuk beter, gewoon door deze verhalen te lezen! En dating programma's te kijken want dat geeft je toch wel zo'n gevoel van "Kijk het komt allemaal goed". En ik heb mn ex nog een keer gevraagd of hij eerlijk wil zijn als hij iemand anders leuk vindt, waarop hij zei "Ik vind niemand anders leuk en ik hoop dat wij over een tijdje weer bij elkaar terug komen"

Nu ben ik eigenlijk bang dat ik me "beter" voel omdat hij dat zegt, en ik ben bang dat hij het alleen maar doet om me een beetje voor de gek te houden, zodat ik me niet meer zo kut voel?

Moet ik hem maar gewoon verwijderen uit mn msn denken jullie ? Ik zit nu ook als hij online is alleen maar te hopen dat hij iets tegen me gaat zeggen etc..
Verwijderen lijkt mij.
pi_71741289
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 18:00 schreef ASroma het volgende:

[..]

dat snap ik wel dat je zo iemand wil neuken. Maar hoe gaat zo'n relatie nou? Die spreken rustig ongegeneerd thuis bij de ouders af enzo?

volgens mij zijn dit soort kwaliteitloze "stiekeme" relaties altijd gedoemd om te mislukken. Jammer dat naieve meisjes dat niet inzien...
Mn ouders waren er eerst wel op tegen, maar toen ze hem beter leerden kenden zagen ze ook in dat hij niks kwaads in de zin had
En qua geheim houden ? Nooit gedaan, ouders kunnen echt niet verbieden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')