abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71708792
Ik heb al 2 jaar een vriend, wat nu dus plotseling mijn ex is geworden.
Afgelopen weekend was ik nog bij hem, en hadden we het gewoon leuk. Ik ging zondag weer naar huis, ik was een kwartiertje weg en ik krijg een smsje van hem "Hey schatje, ik vond het weer super leuk met je en ik mis je nu al! Love you xx".
Zo nog een paar smsjes op en neer, gewoon normaal en ik voelde me helemaal goed.
Maandag belt hij me wakker op mijn mobiel, of ik online wou komen want hij miste me. Ik kwam online en op msn ook nog leuk gepraat.
Maar dan.. ik word dinsdag wakker kom op msn zeg "hey schatje" en hij zegt "hey" en stilte..
Dus ik maar vragen "Heb je lekker geslapen? " "Ja prima" is het antworod, en weer stilte..

Ik vraag wat er aan de hand is maar elke keer kreeg ik te horen dat er niks was, ik vraag of hij me mist en hij zegt "Ja wel"
Afgelopen woensdag belde hij me, dat hij "het niet meer zag en bang is voor onze toekomst over 10 jaar"
10 FUCKING JAAR.. en ik weet nog geen eens wat ik ga doen voor opleiding..
In mijn oren klinkt dit echt als een kut excuus, eerst lief smsjes en dan ineens ziet hij het niet meer ?

Ik kan me niet voorstellen dat hij me niet zou missen en in een keer niet meer van me zou houden..
Zouden jullie weten wat er aan de hand zou kunnen zijn ? En het belangrijkste, wat moet ik nu doen? Want ik wil hem natuurlijk niet kwijt.. wat is het beste ?

Samenvatting: Vriend verlaat me na 2 jaar relatie zonder reden, zomaar plotseling ..
pi_71708811
Tjah, hij heeft een ander gevonden

Sorry
pi_71708831
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:20 schreef Loveless85 het volgende:
Tjah, hij heeft een ander gevonden

Sorry
Daar zat ik ook al aan te denken ja
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 15:23:15 #4
104871 remlof
Europees federalist
pi_71708863
Zoiets is mij ook overkomen, van de ene op de andere dag van "ik hou van je" naar helemaal niks meer. Duurde even voor de waarheid boven tafel kwam, maar ze bleek dus verliefd te zijn geworden op een ander...
Zomaar, terwijl ze het eerst op mij was en niets te klagen had, zei ze zelf.
pi_71708873
Waarom ga je niet bij 'm langs om met hem te praten? Uiteindelijk weet hij waarom hij het
heeft uitgemaakt. Wat heb je te verliezen?
Find your prince, before you start kissing frogs
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 15:24:26 #6
247052 HeldenHart
Moed der wanhoop!
pi_71708886
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:19 schreef meisje120 het volgende:

Ik kan me niet voorstellen dat hij me niet zou missen en in een keer niet meer van me zou houden..
dat denk ik ook niet idd.
laat maar 1 (harde) conclusie over, hij heeft nooit van je gehouden.
Heul erg anti-heul!
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 15:25:57 #7
158452 IQM
I am the one
pi_71708903
quote:
Zouden jullie weten wat er aan de hand zou kunnen zijn
Praat met hém.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 15:26:37 #8
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_71708916
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:23 schreef Kings het volgende:
Waarom ga je niet bij 'm langs om met hem te praten? Uiteindelijk weet hij waarom hij het
Inderdaad, je hebt wel recht op een uitleg.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_71708921
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:23 schreef remlof het volgende:
Zoiets is mij ook overkomen, van de ene op de andere dag van "ik hou van je" naar helemaal niks meer. Duurde even voor de waarheid boven tafel kwam, maar ze bleek dus verliefd te zijn geworden op een ander...
Zomaar, terwijl ze het eerst op mij was en niets te klagen had, zei ze zelf.
Shit joh, ja hij zei ook nog "dat hij niet meer op mijn persoonlijkheid valt" dus ik zeg "En we hadden het gewoon leuk afgelopen weekend?" En dáárop zei hij "Ja ik vind het gewoon altijd leuk als er iemand bij me is dat heb ik bij iedereen" En als ik dan wijs op die smsjes die hij me stuurde, want dat doe je echt niet zomaar naar mijn idee zegt ie "Ja sorry daarvoor" .. ?
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:23 schreef Kings het volgende:
Nou, hij wilt niet dat ik langskom en hij wil ook niet bellen, omdat ik dan gewoon moet huilen en dat snap ik wel.. En ik wou dus gewoon langs gaan zodat hij me niet kon ontlopen, maarr ik denk dat wanneer ik dat doe de kans dat ik hem ooit terug krijg nihil is
pi_71708935
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:26 schreef Houniet het volgende:

[..]

Inderdaad, je hebt wel recht op een uitleg.
Hij wordt alleen maar geirriteerd als ik vraag wat er aan de hand is, want hij blijft er bij dat hij het gewoon niet meer ziet
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 15:29:03 #11
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_71708946
quote:
en ik weet nog geen eens wat ik ga doen voor opleiding..
En hier besloot ik dat dit gewoon jeugdliefde is dus je was gedoemd om vrijgezel te worden. Ga maar een ander zoeken en bats daar een paar keer mee als rebound. Kom daarna maar naar mij toe, dan praten we wat
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_71708947
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:26 schreef meisje120 het volgende:

Nou, hij wilt niet dat ik langskom en hij wil ook niet bellen, omdat ik dan gewoon moet huilen en dat snap ik wel.. En ik wou dus gewoon langs gaan zodat hij me niet kon ontlopen, maarr ik denk dat wanneer ik dat doe de kans dat ik hem ooit terug krijg nihil is
Nou, in mijn oren klinkt het ook alsof het een klootzak die jij zelf ook niet meer terug moet willen.
En aangezien je 2 jaar met hem hebt gedeeld, zou ik een verklaring eisen. Dat hij zo aso is om het ineens
uit te maken, heb jij ook het recht om gewoon voor z'n deur te staan onaangekondigt.
Find your prince, before you start kissing frogs
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 15:29:14 #13
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_71708949
Ik ben ook bang dat hij een ander heeft.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 15:29:55 #14
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_71708968
ik denk dat je de kans dat je hem terug krijg sowieso nihil is, en knipperlichtrelatie zijn ook nooit zo prettig, tenminste wat ik ervan zie......

maar je kan later als je gekalmeerd bent misschien beter om uitleg vragen, nu is het nog een open wond en die krijg je niet dicht door met hem te praten (hij is immers de oorzaak)

sterkte, en harstikke lullig hoe plotseling hij het heeft gedan
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_71708976
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:29 schreef beelz het volgende:

[..]

En hier besloot ik dat dit gewoon jeugdliefde is dus je was gedoemd om vrijgezel te worden. Ga maar een ander zoeken en bats daar een paar keer mee als rebound. Kom daarna maar naar mij toe, dan praten we wat
Dat was het ook, maar dat laat niet los dat ik toch 2 jaar heb gehad en hier echt onzeker van wordt en hem niet kwijt wil..
En ik weet ook wel dat er veel meer andere jongens zijn, maar daar heb ik op dit moment niet veel aan
pi_71709052
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:27 schreef meisje120 het volgende:

[..]

Hij wordt alleen maar geirriteerd als ik vraag wat er aan de hand is, want hij blijft er bij dat hij het gewoon niet meer ziet
Hmm een lieve man vinden die je wel gewoon ziet zitten.

Mijn advies is niet te gaan doormodderen met iemand die blijkbaar niet weet wat ie nou wil.
Leid alleen maar tot ellende.

Wat z'n redenen ook mogen zijn hij blijft erbij blijkbaar.
Ik weet hoe ontzettend frustrerend het zal zijn voor je.

Gezien ik een soortgelijk iets recent heb meegemaakt.

Meisje gered van 5 verkrachters en waarschijnlijk 2 moorden opgelost die voorheen als zelfmoord werd beschouwd ..meisje en ik worden verliefd op het moment dat we elkaar zien.. ouders onthalen me als een soort schoonzoon binnen.. ik ga weer naar huis na 3 dagen bij haar, en deels bij de ouders, te zijn geweest en nadat het politeonderzoek is gestart etc.

Ja het lijkt wel een soort verhaal uit een film.

Ben nog geen 24 uur in mn eigen huisje en ik hoor niks meer en word ook door de ouders opeens buitengesloten.
Haar telefoonnummer(s) zijn afgesloten of veranderd en de ouders mogen me niks vertellen of iets dergelijks.

Dus ja ik weet hoe frustrerend het is maar op dit moment kun je eigenlijk maar beter even helemaal niks doen.
(okay ik had onderhand mn eigen topic kunnen openen sorry )
pi_71709080
Ik weet hoe het voelt, bij mijn ex was het ook pats boem over en erover praten.. ho maar. (maar gewoon "leuk" praten dat mag dan weer wel).. Jij moet voor jezelf bekijken wat je wil. Hem duidelijk maken wat jij van hem verwacht... (uitleg?).. en ook duidelijk tegen jezelf zijn wat jij wil! Is hij het waard om je druk om te maken, als hij toch zelf zo eigenwijs gaat zijn en je toch geen uitleg krijgt en het voor hem over is? Ff sterk zijn en lekker lang leve de lol. Het is nu vakantie,... jongens komen vanzelf wel weer ..
pi_71709117
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:19 schreef meisje120 het volgende:

Zouden jullie weten wat er aan de hand zou kunnen zijn ? En het belangrijkste, wat moet ik nu doen? Want ik wil hem natuurlijk niet kwijt.. wat is het beste ?
Deal with it and move on? Als hij met je verder wou had hij het niet uitgemaakt, noch kan ik me voorstellen dat je wanhopig en obsessief wilt overkomen?
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 15:38:46 #19
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_71709129
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:34 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

-knip-

heeft dat niet meer te maken met dat het voor het meisje beter is om dat allemaal alleen te verwerken, niet met een nieuwe liefde erbij?
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 15:39:04 #20
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71709137
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:29 schreef Kings het volgende:

[..]

Nou, in mijn oren klinkt het ook alsof het een klootzak die jij zelf ook niet meer terug moet willen.
Idd.

Het lijkt mijn ex wel.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_71709154
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:34 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Hmm een lieve man vinden die je wel gewoon ziet zitten.

Mijn advies is niet te gaan doormodderen met iemand die blijkbaar niet weet wat ie nou wil.
Leid alleen maar tot ellende.

Wat z'n redenen ook mogen zijn hij blijft erbij blijkbaar.
Ik weet hoe ontzettend frustrerend het zal zijn voor je.

Gezien ik een soortgelijk iets recent heb meegemaakt.

Meisje gered van 5 verkrachters en waarschijnlijk 2 moorden opgelost die voorheen als zelfmoord werd beschouwd ..meisje en ik worden verliefd op het moment dat we elkaar zien.. ouders onthalen me als een soort schoonzoon binnen.. ik ga weer naar huis na 3 dagen bij haar, en deels bij de ouders, te zijn geweest en nadat het politeonderzoek is gestart etc.

Ja het lijkt wel een soort verhaal uit een film.

Ben nog geen 24 uur in mn eigen huisje en ik hoor niks meer en word ook door de ouders opeens buitengesloten.
Haar telefoonnummer(s) zijn afgesloten of veranderd en de ouders mogen me niks vertellen of iets dergelijks.

Dus ja ik weet hoe frustrerend het is maar op dit moment kun je eigenlijk maar beter even helemaal niks doen.
(okay ik had onderhand mn eigen topic kunnen openen sorry )
Ik vind het wel fijn om andere verhalen te horen hoor
Hoop dat jij er ook snel overheen komt, liefde is helemaal super zolang het maar goed gaat
pi_71709159
dus je bent weer vrijgezel? interessant
pi_71709174
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:36 schreef SMutzskii het volgende:
Ik weet hoe het voelt, bij mijn ex was het ook pats boem over en erover praten.. ho maar. (maar gewoon "leuk" praten dat mag dan weer wel).. Jij moet voor jezelf bekijken wat je wil. Hem duidelijk maken wat jij van hem verwacht... (uitleg?).. en ook duidelijk tegen jezelf zijn wat jij wil! Is hij het waard om je druk om te maken, als hij toch zelf zo eigenwijs gaat zijn en je toch geen uitleg krijgt en het voor hem over is? Ff sterk zijn en lekker lang leve de lol. Het is nu vakantie,... jongens komen vanzelf wel weer ..
Als ik alleen maar al een goede verklaring kreeg waarom, dan zou ik niet zo onzeker zijn en zo lang piekeren over waarom..
En op dit moment wil ik niks liever dan hem terug natuurlijk, maarja ik weet ook wel dat ik over een paar weken moet kijken wat ik echt wil denk ik
Dankje wel
pi_71709191
En nog een vraagje, hoelang duurde het bij jullie voordat jullie er écht overheen kwamen?
pi_71709194
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:38 schreef Angst het volgende:

[..]

heeft dat niet meer te maken met dat het voor het meisje beter is om dat allemaal alleen te verwerken, niet met een nieuwe liefde erbij?
Dat zou kunnen maar je snapt zelf ook wel hoe gigantisch frustrerend dat is of kan zijn voor mij.
Misschien egoistisch van me ik weet het niet.
Tuurlijk wil ik het beste voor haar maar ja het doet pijn..

Ben niet iemand die nou bepaald veel geluk heeft in de liefde.. vind ik eindelijk iemand waar ik me thuis bij voel en dan loopt het zo. =/
Lullig is dan een understatement.

Maar goed ik wil hier niet TS haar onderwerp hijacken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')