Daar zat ik ook al aan te denken jaquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:20 schreef Loveless85 het volgende:
Tjah, hij heeft een ander gevonden
Sorry
dat denk ik ook niet idd.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:19 schreef meisje120 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat hij me niet zou missen en in een keer niet meer van me zou houden..
Inderdaad, je hebt wel recht op een uitleg.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:23 schreef Kings het volgende:
Waarom ga je niet bij 'm langs om met hem te praten? Uiteindelijk weet hij waarom hij het
heeft uitgemaakt. Wat heb je te verliezen?
Shit joh, ja hij zei ook nog "dat hij niet meer op mijn persoonlijkheid valt" dus ik zeg "En we hadden het gewoon leuk afgelopen weekend?" En dáárop zei hij "Ja ik vind het gewoon altijd leuk als er iemand bij me is dat heb ik bij iedereen" En als ik dan wijs op die smsjes die hij me stuurde, want dat doe je echt niet zomaar naar mijn idee zegt ie "Ja sorry daarvoor" .. ?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:23 schreef remlof het volgende:
Zoiets is mij ook overkomen, van de ene op de andere dag van "ik hou van je" naar helemaal niks meer. Duurde even voor de waarheid boven tafel kwam, maar ze bleek dus verliefd te zijn geworden op een ander...
Zomaar, terwijl ze het eerst op mij was en niets te klagen had, zei ze zelf.
Nou, hij wilt niet dat ik langskom en hij wil ook niet bellen, omdat ik dan gewoon moet huilen en dat snap ik wel.. En ik wou dus gewoon langs gaan zodat hij me niet kon ontlopen, maarr ik denk dat wanneer ik dat doe de kans dat ik hem ooit terug krijg nihil isquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:23 schreef Kings het volgende:
Waarom ga je niet bij 'm langs om met hem te praten? Uiteindelijk weet hij waarom hij het
heeft uitgemaakt. Wat heb je te verliezen?
Hij wordt alleen maar geirriteerd als ik vraag wat er aan de hand is, want hij blijft er bij dat hij het gewoon niet meer zietquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Inderdaad, je hebt wel recht op een uitleg.
En hier besloot ik dat dit gewoon jeugdliefde is dus je was gedoemd om vrijgezel te worden. Ga maar een ander zoeken en bats daar een paar keer mee als rebound. Kom daarna maar naar mij toe, dan praten we watquote:en ik weet nog geen eens wat ik ga doen voor opleiding..
Nou, in mijn oren klinkt het ook alsof het een klootzak die jij zelf ook niet meer terug moet willen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:26 schreef meisje120 het volgende:
Nou, hij wilt niet dat ik langskom en hij wil ook niet bellen, omdat ik dan gewoon moet huilen en dat snap ik wel.. En ik wou dus gewoon langs gaan zodat hij me niet kon ontlopen, maarr ik denk dat wanneer ik dat doe de kans dat ik hem ooit terug krijg nihil is
Dat was het ook, maar dat laat niet los dat ik toch 2 jaar heb gehad en hier echt onzeker van wordt en hem niet kwijt wil..quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:29 schreef beelz het volgende:
[..]
En hier besloot ik dat dit gewoon jeugdliefde is dus je was gedoemd om vrijgezel te worden. Ga maar een ander zoeken en bats daar een paar keer mee als rebound. Kom daarna maar naar mij toe, dan praten we wat
Hmm een lieve man vinden die je wel gewoon ziet zitten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:27 schreef meisje120 het volgende:
[..]
Hij wordt alleen maar geirriteerd als ik vraag wat er aan de hand is, want hij blijft er bij dat hij het gewoon niet meer ziet
Deal with it and move on? Als hij met je verder wou had hij het niet uitgemaakt, noch kan ik me voorstellen dat je wanhopig en obsessief wilt overkomen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:19 schreef meisje120 het volgende:
Zouden jullie weten wat er aan de hand zou kunnen zijn ? En het belangrijkste, wat moet ik nu doen? Want ik wil hem natuurlijk niet kwijt.. wat is het beste ?
heeft dat niet meer te maken met dat het voor het meisje beter is om dat allemaal alleen te verwerken, niet met een nieuwe liefde erbij?quote:
Idd.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:29 schreef Kings het volgende:
[..]
Nou, in mijn oren klinkt het ook alsof het een klootzak die jij zelf ook niet meer terug moet willen.
Ik vind het wel fijn om andere verhalen te horen hoorquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:34 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Hmm een lieve man vinden die je wel gewoon ziet zitten.
Mijn advies is niet te gaan doormodderen met iemand die blijkbaar niet weet wat ie nou wil.
Leid alleen maar tot ellende.
Wat z'n redenen ook mogen zijn hij blijft erbij blijkbaar.
Ik weet hoe ontzettend frustrerend het zal zijn voor je.
Gezien ik een soortgelijk iets recent heb meegemaakt.
Meisje gered van 5 verkrachters en waarschijnlijk 2 moorden opgelost die voorheen als zelfmoord werd beschouwd ..meisje en ik worden verliefd op het moment dat we elkaar zien.. ouders onthalen me als een soort schoonzoon binnen.. ik ga weer naar huis na 3 dagen bij haar, en deels bij de ouders, te zijn geweest en nadat het politeonderzoek is gestart etc.
Ja het lijkt wel een soort verhaal uit een film.
Ben nog geen 24 uur in mn eigen huisje en ik hoor niks meer en word ook door de ouders opeens buitengesloten.
Haar telefoonnummer(s) zijn afgesloten of veranderd en de ouders mogen me niks vertellen of iets dergelijks.
Dus ja ik weet hoe frustrerend het is maar op dit moment kun je eigenlijk maar beter even helemaal niks doen.
(okay ik had onderhand mn eigen topic kunnen openen sorry)
Als ik alleen maar al een goede verklaring kreeg waarom, dan zou ik niet zo onzeker zijn en zo lang piekeren over waarom..quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:36 schreef SMutzskii het volgende:
Ik weet hoe het voelt, bij mijn ex was het ook pats boem over en erover praten.. ho maar. (maar gewoon "leuk" praten dat mag dan weer wel).. Jij moet voor jezelf bekijken wat je wil. Hem duidelijk maken wat jij van hem verwacht... (uitleg?).. en ook duidelijk tegen jezelf zijn wat jij wil! Is hij het waard om je druk om te maken, als hij toch zelf zo eigenwijs gaat zijn en je toch geen uitleg krijgt en het voor hem over is? Ff sterk zijn en lekker lang leve de lol. Het is nu vakantie,... jongens komen vanzelf wel weer..
Dat zou kunnen maar je snapt zelf ook wel hoe gigantisch frustrerend dat is of kan zijn voor mij.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:38 schreef Angst het volgende:
[..]
heeft dat niet meer te maken met dat het voor het meisje beter is om dat allemaal alleen te verwerken, niet met een nieuwe liefde erbij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |