Hé, ik vertaal alleen maarquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:47 schreef liefie_ het volgende:
euh volgens mij zijn ze beide dik
of groot
het is maar hoe je het wil benaderen
 .
  .

Dan heb ik gewoon dikke tieten dusquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:46 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat ze bedoelt:
Dik lijf: dikke tieten;
Slank lijf: grote tieten.

Sinds wanneer ben jij dik? Met je grote tietenquote:
 .
  .

sorry ik had die van jou nog niet eens gezien Ccquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:46 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat ze bedoelt:
Dik lijf: dikke tieten;
Slank lijf: grote tieten.

.
 .

Irritatie/bitterheid/jaloerSIE/neerbuigendheid.. is hier allemaal niet van toepassing hoor.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:57 schreef liefie_ het volgende:
relatief natuurlijk wel maar dat maakt die andere niet minder dik
Een stevige meid met cup J of iets dergelijks heeft nog steeds enorme jetsers
Of het mooi is, is wat anders natuurlijk maar ja dat werd in dit topic niet bedoeld of zo
Kijk mij maakt het allemaal niet uit hoor wat er wel of niet onder de definitie grote/dikke tieten valt maar ik vond uit haar post een redelijke dossis irritatatie/bitterheid/jaloerheid/neerbuigendheid of iets dergelijks komen dat het me opviel en ik vond dat ik er op in moest gaan
 want ik ben hier echt niet om bredere mensen in een slecht daglicht te zetten.
 want ik ben hier echt niet om bredere mensen in een slecht daglicht te zetten. 

Volgens de op FOK! algemeen geldende regels hequote:Op maandag 10 augustus 2009 15:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij dik? Met je grote tieten.

Fouter? ja okequote:Op maandag 10 augustus 2009 16:39 schreef liefie_ het volgende:
Jaloersie?
Goed dat je mijn fouten probeert te verbeteren en zo maar doe het dan niet fouter
wat me dus tegen staat is dat jij dingen typt als: ik wil alleen maar uit leggen wat veel mensen niet snappen
Kijk blijkbaar vonden mensen de borsten dat meisje dat je kende wel leuk/lekker/interresant/imposant of whatever maar dan ga jij zeggen ze snappen het niet
Nou blijkbaar snap jij het niet, want er is toch iets wat mensen er in aantrekt want ze hadden het er wel over
Maar goed ik ben wel klaar hier mee, hoe gooi je een topic uit je AT? of kan dat niet?

quote:U hebt gezocht op het woord: jaloezie.
RESULTAAT
ja·loe·zie [jaaloezie] de; v 1 het jaloers-zijn; afgunst 2 -zieën zonnescherm van dunne, evenwijdige latten

Wat een onzin.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:30 schreef mysterieblonde het volgende:
Het gaat hier niet alleen om borsten denk ik. maar per definitie valt grote borsten automatisch onder 'lekker wijf'
 De verhoudingen moeten kloppen en er moet een leuk koppie op zitten, dat maakt iemand 'een lekker wijf".
  De verhoudingen moeten kloppen en er moet een leuk koppie op zitten, dat maakt iemand 'een lekker wijf". 

Wat denk jij dat er in borsten van een slanke vrouw zit, lucht? Borsten zijn sowieso hoofdzakelijk vetkwabbenquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:07 schreef Shoenie het volgende:
Dus het is meer zo van, vrouwen die wat breder zijn, hebben die vaker borsten van het vet of ook echt borsten van zichzelf maar dan wat kleiner ?

Weet je het verschil serieus niet?quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:40 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Wat denk jij dat er in borsten van een slanke vrouw zit, lucht? Borsten zijn sowieso hoofdzakelijk vetkwabben

Hoezo verschilquote:
 borsten van een slanke vrouw bestaan ook voornamelijk uit vet, dat is gewoon zo.
  borsten van een slanke vrouw bestaan ook voornamelijk uit vet, dat is gewoon zo.

Dat is niet het soort vet wat je krijg als je jezelf volpropt met hamburgers bijvoorbeeld.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:10 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Hoezo verschilborsten van een slanke vrouw bestaan ook voornamelijk uit vet, dat is gewoon zo.

Vind grote borsten maar lastig.
  Vind grote borsten maar lastig.
											|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |