quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:57 schreef liefie_ het volgende:relatief natuurlijk wel maar dat maakt die andere niet minder dik

Een stevige meid met cup J of iets dergelijks heeft nog steeds enorme jetsers
Of het mooi is, is wat anders natuurlijk maar ja dat werd in dit topic niet bedoeld of zo
Kijk mij maakt het allemaal niet uit hoor wat er wel of niet onder de definitie grote/dikke tieten valt maar ik vond uit haar post een redelijke dossis irritatatie/bitterheid/jaloerheid/neerbuigendheid of iets dergelijks komen dat het me opviel en ik vond dat ik er op in moest gaan
Irritatie/bitterheid/jaloerSIE/neerbuigendheid.. is hier allemaal niet van toepassing hoor.
Ik ben zeer tevreden met mezelf en ook met mijn borsten dus dan kan je er al een aantal wegstrepen.. ik probeer gewoon iets duidelijk te maken wat veel mensen niet snappen.
Het is mijn mening en daar blijf ik bij, en tuurlijk mag je terug reageren maar niet gelijk dat kinder spelletje van oh ze is jaloers lekker puh en blabla..
Het is voor mij ook totaal geen irritatie dat sommige mensen dikke tieten hebben of grote tieten hebben hoor.. ieder zo zijn eigen ding 'niemand is perfect'!
Ik kan het niet anders uitleggen, en dat vele het verkeerd opvatten kan ik dan ook niet verhelpen..
Ik bedoel dus ;
Als je dikker bent, zijn er veel plekken op je lijf die veeeeel meer vet hebben dan 'normaal' , dus is het dan niet gewoon dat de borsten ook meer van vet zijn?
WANT bij mensen met een wat slanker lichaam zit geen vet op de plekken waar het 'normaal' niet hoord te zitten maar kunnen toch grote borsten hebben als je snapt wat ik bedoel..
nu niet weer verkeerd opvatten, ik hoop dat je een beetje snapt wat ik nu bedoel

want ik ben hier echt niet om bredere mensen in een slecht daglicht te zetten.