Ik vind het eigenlijk niet zo vies. Het is net als een compliment geven om je ogen. Al hangt het af op de manier waarop je het zegt. Als het gewoon oprecht is, oke, maar als je het zegt om te neuken, dan is het wat minder.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:57 schreef liefie_ het volgende:
Ik schaam me nooit voor mijn borsten
Wel is het schijt irritant dat mensen niet meer normaal tegen je kunnen doen omdat je een paar goeie borsten hebt
sowieso een meisje een compliment geven over haar borsten vind ik nogal vies
Behalve natuurlijk als het je vriendin is
Ik ga toch ook niet tegen al mijn manlijke vrienden zeggen dat die bobbel in hun broek sexy is
kijk als het bedoeld zou zijn zoals jij het zegt vind ik het ook niet erg neequote:Op zondag 9 augustus 2009 01:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk niet zo vies. Het is net als een compliment geven om je ogen. Al hangt het af op de manier waarop je het zegt. Als het gewoon oprecht is, oke, maar als je het zegt om te neuken, dan is het wat minder.
Jammer dat dat soort types het een beetje verpesten voormannen die gewoon oprecht zijn.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
kijk als het bedoeld zou zijn zoals jij het zegt vind ik het ook niet erg nee
maar het type mannen die dat soort dingen ziet en wil benoemen zijn vaak niet het type dat de kleur van je ogen weet
of uberhaubt opgevallen is dat je ogen hebt
De smerige pm ie je me gestuurd heeft geeft toch meer aan dat ik gelijk heb en dat je gewoon een van die viespeuken bent maar okequote:Op zondag 9 augustus 2009 01:49 schreef ppaulusma het volgende:
Fijn dat een dame zoals Mysterieblond toegeeft dat ik gewoon gelijk heb. Echt alle mannen vallen voor borsten. Anders ben je gewoon homo of zo. En Cup Mysterieblond doet het gewoon beter dan de rest.
Ik loop niet met m'n hoofd te draaien hoor. Zowiezo ben ik totally free nou. Wat ik gewoon zoek is iemand als Mysterieblond, die begrijpt dat ik mooie ogen net zo belangrijk vind als haar borsten. Zij heeft dus grote, en als ze ook nog mooie ogen heeft dan wil ik weleens met haar uit!
Oh jee, ppaulusma vind mij homo omdat ik kleinere borsten prefereer.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:49 schreef ppaulusma het volgende:
Fijn dat een dame zoals Mysterieblond toegeeft dat ik gewoon gelijk heb. Echt alle mannen vallen voor borsten. Anders ben je gewoon homo of zo. En Cup Mysterieblond doet het gewoon beter dan de rest.
Ik loop niet met m'n hoofd te draaien hoor. Zowiezo ben ik totally free nou. Wat ik gewoon zoek is iemand als Mysterieblond, die begrijpt dat ik mooie ogen net zo belangrijk vind als haar borsten. Zij heeft dus grote, en als ze ook nog mooie ogen heeft dan wil ik weleens met haar uit!
Copy Paste or it didn't happenquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
De smerige pm ie je me gestuurd heeft geeft toch meer aan dat ik gelijk heb en dat je gewoon een van die viespeuken bent maar oke
Hij heeft een klein pikkiequote:Op zondag 9 augustus 2009 11:41 schreef liefie_ het volgende:
dat mag toch niet?
Nou ja bij onderwerp staat: mijn bobbeltje in mijn broek
quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:41 schreef liefie_ het volgende:
dat mag toch niet?
Meer! Meer!quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:41 schreef liefie_ het volgende:
dat mag toch niet?
Niet echt...quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:30 schreef mysterieblonde het volgende:
Andere vrouwen benijden me wel om mijn figuur. Maar het is ook niet cool als je eigen kerel zijn hoofd omdraait voor een andere vrouw.. Het gaat hier niet alleen om borsten denk ik. maar per definitie valt grote borsten automatisch onder 'lekker wijf'
Na dat eerste is het niet zo vreemd dat sommige mannen het laatste denkenquote:Soms zijn er mannen die zeggen: ik val niet op vrouwen met grote tieten. die hebben volgens mij OF een vriendin met kleine borsten, OF ze hebben wat te compenseren OF ze denken dat hersenen in borsten zit bij vrouwen. (sorry dat laatste is nogal offtopic maar ik wilde het even gezegd hebben)
dan heb je deze post nog niet gezienquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:29 schreef wittesneeuw het volgende:
[..]
Na dat eerste is het niet zo vreemd dat sommige mannen het laatste denken
quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:41 schreef mysterieblonde het volgende:
Been there done that.
Bij mij was het ook van de ene op de andere dag... ik was zo verbaasd...ik dacht dat we voor elkaar bestemd waren. Ik was nog zo verliefd! Hij was vreemdgegaan.
Ik heb het wel gelijk geaccepteerd. en ongeveer een maand heb ik me zielig gevoeld en toen was ik er wel overheen. Toen heb ik hem een half jaar niet meer gezien. Mja daarna kwam ik hem tegen, wist ik niet of ik hem wou slaan of wou zoenen. Ik heb hem geslagen...daarna wilde hij ineens alles uitpraten..mja al die heftige gevoelens kwamen weer naar boven. ik was heel pissig, maar wilde hem ook terug...toch voor het tweede gekozen... Maar het was niet meer hetzelfde...hij moet dat ook gemerkt hebben want daarna ging hij weer vreemd. (weer met een dom sletje, dat is een patroon bij hem)
Toen ben ik zo ongewoon pissig geworden...ik heb zn facebook volgekalkt met wat voor een eikel hij is, en zn nummer hier op fok geplaatst. Hele ubergemene mails gestuurd.Zn ouders verteld waar hij mee bezig is geweest. Ik heb zelfs ervoor kunnen zorgen dat hij zijn baan kwijtraakte. ik wilde gewoon wraak, maar er is geen manier om hem zo veel pijn te doen als hij mij heeft aangedaan...
Ik weet niet of dit echt helpt voor je. Maar wat je eruit kan halen is dat het echt niet goedkomt. en nu naar hem toe gaan, is voor jou veel moeilijker dan voor hem. Ikzelf kon alleen maar janken. Het is zo pijnlijk! Iedereen zei: wraak is kinderachtig...en wat ik heb gedaan is misschien best laag, maar het luchtte wel op en het was zijn eigen schuld. ik heb geen spijt van wat ik heb gedaan.
(sorry voor het lange verhaal)
Ik val niet op vrouwen met grote tieten.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:30 schreef mysterieblonde het volgende:
Soms zijn er mannen die zeggen: ik val niet op vrouwen met grote tieten. die hebben volgens mij OF een vriendin met kleine borsten, OF ze hebben wat te compenseren OF ze denken dat hersenen in borsten zit bij vrouwen. (sorry dat laatste is nogal offtopic maar ik wilde het even gezegd hebben)
En je hebt een vriendin?quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:49 schreef ppaulusma het volgende:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan heb je deze post nog niet gezien
[..]
Wat een ontzettend sneue aap ben jij zegquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:49 schreef ppaulusma het volgende:
Randmongool echtquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:49 schreef ppaulusma het volgende:
Wanneer stel je haar aan mij voor?quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:20 schreef L.no het volgende:
Ik heb een vriend waar ze klein is en een cup D heeft. Ik loop regelmatig met topjes waar je net mijn borsten kan zien, maar als zij dat doet, dan wordt ze naar huis gestuurd van school. Veel kleding moet ze daardoor belemmeren om aan te doen. Dat is niet altijd fijn nee.
Dat dus.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:26 schreef Countess het volgende:
het is voor mij niets dan storend.![]()
En als ik het geld ervoor had, dan zou ik ze zo laten verkleinen, geen twijfel mogelijk.
I
Er zijn echt heel mooie bh's in 75D te koop. Sexy en helemaal niet oma-achtig.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:26 schreef Countess het volgende:
Hahahahahaha die reacties hier![]()
Ja, ik schaam me wel voor mijn grote D. Ik vind het totaal geen toevoeging aan het uiterlijk of de vrouwelijkheid, het is voor mij niets dan storend.![]()
En als ik het geld ervoor had, dan zou ik ze zo laten verkleinen, geen twijfel mogelijk.
Ik vind vrouwen met een cup tussen de B en een kleine D gunstiger bedeeld dan vrouwen die van die uiers mee moeten sjouwen.
Ik moet zeggen dat ik er al minder moeite mee zou hebben als er eens mooiere BH´s en bikini´s zouden zijn voor de grote Cup, zonder dat het gelijk zo´n omabeha wordt.
Maar ik blijf erbij: vrouwelijkheid berust echt niet op de tiet.
Geheel offtopic.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:47 schreef Karina het volgende:
En ze heeft erg veel last van haar rug en schouders door het gewicht, maar dat is niet de vraag denk ik.
wat doet het er toe?quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:44 schreef Shoenie het volgende:
Geen idee.
Heb een vrij 'normale' cup.. niet te groot en niet te klein naar mijn mening, ben er dus ook tevreden mee.
Ik vind wel, dat sommige jongens wel het verschil moeten kunnen zien tussen ' grote borsten ' of gewoon echt ' dikke borsten ' .
Is toch een best groot verschil, ik had een meisje in de klas en iedereen zei altijd tegen mij ' Ooh kijk haar zij heeft echt mega grote borsten blabla' maar dat meisjes was ook nog eens echt super dik.. maar sommige mensen snapte mij niet als ik zei dat ze eens het verschil moesten leren zien tussen grote en dikke borsten,
Ben ik dan de enige die er zo over denkt, of ook meerdere mensen?
Ik ook niet Liefie_... Maar ik ben wel benieuwd naar het verschilquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wat doet het er toe?
zijn het ene soort borsten meer waard dan de andere soort?
Of was je een beetje jaloers of zo?
ik snap het niet..
Je haalt twee dingen door mekaar: Het feit dat mannen altijd borsten willen zien en wat mannen aantrekkelijk vinden. Grote borsten zijn altijd goed zichtbaar, dus voldoen die aan de mannelijke behoefte om borsten te zien. Die trekken de aandacht net zoals een naakte vrouw ook de aandacht zou trekken, of dat lichaam nou helemaal naar hun smaak is of niet. Geef mannen een uitnodiging om aan seks te denken, en ze gaan erop in zonder erover na te denken. Goed zichtbare borsten zijn altijd voldoende aanleiding. Of ze zichbaar zijn omdat ze groot zijn of omdat ze bloot zijn, of ze bh-loos huppelen of wat dan ook.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:30 schreef mysterieblonde het volgende:
Andere vrouwen benijden me wel om mijn figuur. Maar het is ook niet cool als je eigen kerel zijn hoofd omdraait voor een andere vrouw.. Het gaat hier niet alleen om borsten denk ik. maar per definitie valt grote borsten automatisch onder 'lekker wijf'
Soms zijn er mannen die zeggen: ik val niet op vrouwen met grote tieten. die hebben volgens mij OF een vriendin met kleine borsten, OF ze hebben wat te compenseren OF ze denken dat hersenen in borsten zit bij vrouwen. (sorry dat laatste is nogal offtopic maar ik wilde het even gezegd hebben)
Dat mensen zoals jij gelijk denken dat iemand anders jaloers is, is toch echt eerder jou probleem dan myn probleem.. nogal ontopic he.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wat doet het er toe?
zijn het ene soort borsten meer waard dan de andere soort?
Of was je een beetje jaloers of zo?
ik snap het niet..
Ik begrijp echt niet waar je het over hebt... Misschien dat het je relaas kunt ondersteunen met plaatjes?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:34 schreef Shoenie het volgende:
[..]
Dat mensen zoals jij gelijk denken dat iemand anders jaloers is, is toch echt eerder jou probleem dan myn probleem.. nogal ontopic he.
Maarja, dat vind ik wel inderdaad.. 'grote' borsten zijn heel anders dan dikke borsten. En nee ik zeg niet dat ik er wat tegen heb of iets maar als mensen daar het verschil niet tussen kunnen zien zijn ze inderdaad alleen uit op de tieten en niet de rest van 't lichaam of het meisje zelf.
Gelukkig ben ik wel geslaagd met het merk MarieJo, maar de stof van een ongevulde maar mooie Freya was helaas al heel snel gescheurdquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er zijn echt heel mooie bh's in 75D te koop. Sexy en helemaal niet oma-achtig.
Hé, ik vertaal alleen maarquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:47 schreef liefie_ het volgende:
euh volgens mij zijn ze beide dik
of groot
het is maar hoe je het wil benaderen
Dan heb ik gewoon dikke tieten dusquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:46 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat ze bedoelt:
Dik lijf: dikke tieten;
Slank lijf: grote tieten.
Sinds wanneer ben jij dik? Met je grote tietenquote:
sorry ik had die van jou nog niet eens gezien Ccquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:46 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat ze bedoelt:
Dik lijf: dikke tieten;
Slank lijf: grote tieten.
Irritatie/bitterheid/jaloerSIE/neerbuigendheid.. is hier allemaal niet van toepassing hoor.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:57 schreef liefie_ het volgende:
relatief natuurlijk wel maar dat maakt die andere niet minder dik
Een stevige meid met cup J of iets dergelijks heeft nog steeds enorme jetsers
Of het mooi is, is wat anders natuurlijk maar ja dat werd in dit topic niet bedoeld of zo
Kijk mij maakt het allemaal niet uit hoor wat er wel of niet onder de definitie grote/dikke tieten valt maar ik vond uit haar post een redelijke dossis irritatatie/bitterheid/jaloerheid/neerbuigendheid of iets dergelijks komen dat het me opviel en ik vond dat ik er op in moest gaan
Volgens de op FOK! algemeen geldende regels hequote:Op maandag 10 augustus 2009 15:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij dik? Met je grote tieten.
Fouter? ja okequote:Op maandag 10 augustus 2009 16:39 schreef liefie_ het volgende:
Jaloersie?
Goed dat je mijn fouten probeert te verbeteren en zo maar doe het dan niet fouter
wat me dus tegen staat is dat jij dingen typt als: ik wil alleen maar uit leggen wat veel mensen niet snappen
Kijk blijkbaar vonden mensen de borsten dat meisje dat je kende wel leuk/lekker/interresant/imposant of whatever maar dan ga jij zeggen ze snappen het niet
Nou blijkbaar snap jij het niet, want er is toch iets wat mensen er in aantrekt want ze hadden het er wel over
Maar goed ik ben wel klaar hier mee, hoe gooi je een topic uit je AT? of kan dat niet?
quote:U hebt gezocht op het woord: jaloezie.
RESULTAAT
ja·loe·zie [jaaloezie] de; v 1 het jaloers-zijn; afgunst 2 -zieën zonnescherm van dunne, evenwijdige latten
Wat een onzin.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:30 schreef mysterieblonde het volgende:
Het gaat hier niet alleen om borsten denk ik. maar per definitie valt grote borsten automatisch onder 'lekker wijf'
Wat denk jij dat er in borsten van een slanke vrouw zit, lucht? Borsten zijn sowieso hoofdzakelijk vetkwabbenquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:07 schreef Shoenie het volgende:
Dus het is meer zo van, vrouwen die wat breder zijn, hebben die vaker borsten van het vet of ook echt borsten van zichzelf maar dan wat kleiner ?
Weet je het verschil serieus niet?quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:40 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Wat denk jij dat er in borsten van een slanke vrouw zit, lucht? Borsten zijn sowieso hoofdzakelijk vetkwabben
Hoezo verschilquote:
Dat is niet het soort vet wat je krijg als je jezelf volpropt met hamburgers bijvoorbeeld.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:10 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Hoezo verschilborsten van een slanke vrouw bestaan ook voornamelijk uit vet, dat is gewoon zo.
Vet is vet hoorquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:32 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat is niet het soort vet wat je krijg als je jezelf volpropt met hamburgers bijvoorbeeld.
Zelfs mannen kunnen borsten krijgen op zo'n manier, maar krijg je daar melk uit?
Dat is absoluut hetzelfde soort vetquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:32 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat is niet het soort vet wat je krijg als je jezelf volpropt met hamburgers bijvoorbeeld.
Zelfs mannen kunnen borsten krijgen op zo'n manier, maar krijg je daar melk uit?
Dat is wel het zelfde vet. Ik heb nooit gezegd dat het alléén maar vet is, er zitten idd ook melkklieren in, maar dat neemt niet weg dat borsten voor een groot deel uit vet bestaan. Dat vet is het geen wat meer of minder is tussen een A-cup en een D-cup. En of je nou vanuit je natuurlijke vetverdeling veel vet in je tieten hebt zitten of omdat je overal veel vet hebt zitten maakt voor de tiet echt niet uit.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:32 schreef L.no het volgende:
Nou ik toch wel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:15 schreef L.no het volgende:
maar als je afvalt, dan krijg je niet ineens een cup minder.
Ik bedoel ook dat het wel zo is. Soms moet je teksten niet al te letterlijk lezen.quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:26 schreef L.no het volgende:
Ik bedoel ook dat het wel zo is. Soms moet je teksten niet al te letterlijk lezen.
Ik waag me achter deze geponeerde stelling te scharen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:35 schreef eleusis het volgende:
Ik meen de gedurfde stelling te moeten poneren dat je schamen meer te maken heeft met je persoonlijkheid dan je lichaam.
Wie onzeker van aard is vindt altijd wel iets om ontevreden over te zijn.
Absoluut wel, toen ik op mijn dieptepunt qua gewicht zat(47 kilo) had ik toch wel een beetje theezakjes en een cupmaat kleiner, nu ik op gewoon gewicht zit, zelfs iets boven wat ik optimaal zit heb ik een cupmaat groter en zijn ze best te pruimen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:15 schreef L.no het volgende:
Ik zeg ook niet dat er geen vet in zit, maar je begrijpt toch wel wat Shoenie bedoelt? Als je jezelf volvreet, dan heb je meer vet, maar dan krijg je ook vet bij de rest van je lichaam. Als het puur natuur is, dan heb je ook vet in je borsten, maar als je afvalt, dan krijg je niet ineens een cup minder.
Absoluut waar,quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:35 schreef eleusis het volgende:
Ik meen de gedurfde stelling te moeten poneren dat je schamen meer te maken heeft met je persoonlijkheid dan je lichaam.
Opzich mee eens, maar soms wordt de aandacht op zodanige manier erop gevestigd dat het wel een beetje ongemakkelijk is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:35 schreef eleusis het volgende:
Dat weet ik. Dat was mijn punt juist.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:50 schreef erodome het volgende:
[..]
Absoluut wel, toen ik op mijn dieptepunt qua gewicht zat(47 kilo) had ik toch wel een beetje theezakjes en een cupmaat kleiner, nu ik op gewoon gewicht zit, zelfs iets boven wat ik optimaal zit heb ik een cupmaat groter en zijn ze best te pruimen.
Dat maakt een heel best verschil dus tussen normaal gewicht en mager worden.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:15 schreef L.no het volgende:
Als het puur natuur is, dan heb je ook vet in je borsten, maar als je afvalt, dan krijg je niet ineens een cup minder.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:26 schreef L.no het volgende:
Ik bedoel ook dat het wel zo is. Soms moet je teksten niet al te letterlijk lezen.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:45 schreef Dipkip het volgende:
[..]
[..]
Soms moet je gewoon opschrijven wat je bedoelt in plaats van beweren dat mensen niet letterlijk moeten lezen als je ineens de tegengestelde stelling inneemt. Wijf.
Maar dat komt volgens mij dus ook doordat vrouwen denken dat een man naar grote borsten kijkt omdat hij van grote borsten houdt. Maar dat is niet zo, een man kijkt naar grote borsten omdat hij van borsten houdt en dus borsten wil zien. Daar waar we gekleed over straat gaan voldoen kleine borsten daar niet voor, maar grote borsten wel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:15 schreef erodome het volgende:
[..]
Opzich mee eens, maar soms wordt de aandacht op zodanige manier erop gevestigd dat het wel een beetje ongemakkelijk is.
Grappig genoeg heb ik het dan eigenlijk niet zozeer over mannen die erover kwijlen, dat is op z'n hoogst wat irritant hier en daar, maar vooral over de "vrouwengesprekken" over borsten waar er dan een vrouw tussen zit met kleine borsten en die onzeker is over haar lichaam.
Dan krijg je vaak een heel verhaal over hoe gelukkig jij wel niet moet zijn met zulke borsten terwijl je bij jezelf denkt wtf is er dan mis met je lichaam, ziet er gewoon goed uit....
quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:51 schreef KluNzo het volgende:
meiden met grote joekels zijn gewoon veel geiler. Daarom hebben de andere meiden een hekel aan ze. En daarom verbergen zij die joekels weer. Shit!
Ik zie dit nu pas. Hoe kom je op zo´n redenering.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:51 schreef KluNzo het volgende:
meiden met grote joekels zijn gewoon veel geiler. Daarom hebben de andere meiden een hekel aan ze. En daarom verbergen zij die joekels weer. Shit!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |