mierentieten zijn zowiezo al niet geil omdat ze een kameel van een afknapper zijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:53 schreef CyclingGirl het volgende:
Stom eigenlijk iemand die brunette is en mierentieten heeft kan veel geiler zijn.
Niet mee eens is, mierentieten die heerlijk gevoelig zijn zijn hartstikke leuk om mee te spelenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:54 schreef solaire het volgende:
[..]
mierentieten zijn zowiezo al niet geil omdat ze een kameel van een afknapper zijn
Gevalltje van ik heb dikke tieten en iedereen moet naar mij kijkenquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:30 schreef mysterieblonde het volgende:
ik heb een heel goed figuur...met redelijk grote borsten voor zon klein meisje...het kan nog net..het is te verdoezelen, maar je kan er ook heel sexy mee maken...
Soms is het vervelend...als je bijvoorbeeld gaat zwemmen... dan valt er niks te verdoezelen zonder dat t ugly wordt.
Andere vrouwen benijden me wel om mijn figuur. Maar het is ook niet cool als je eigen kerel zijn hoofd omdraait voor een andere vrouw.. Het gaat hier niet alleen om borsten denk ik. maar per definitie valt grote borsten automatisch onder 'lekker wijf'
Soms zijn er mannen die zeggen: ik val niet op vrouwen met grote tieten. die hebben volgens mij OF een vriendin met kleine borsten, OF ze hebben wat te compenseren OF ze denken dat hersenen in borsten zit bij vrouwen. (sorry dat laatste is nogal offtopic maar ik wilde het even gezegd hebben)
het is sowieso!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:54 schreef solaire het volgende:
[..]
mierentieten zijn zowiezo al niet geil omdat ze een kameel van een afknapper zijn
Na een fobo check; past primaquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:24 schreef Mylene het volgende:
Ik heb me weleens geschaamd dat ik geen grotere borsten heb terwijl het helemaal niet past bij mijn lichaamsbouw.
Kan goed kloppen, ik had een collega die ze ook heeft laten verkleinen, en zou goed kunnen dat het vergoed werd.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Geheel offtopic., maar op zo'n (medische) basis krijg je een verkleining gewoon vergoed voor zover ik weet.
volledig eens met cycling!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:45 schreef CyclingGirl het volgende:
Het blijft gewoon zo je moet blij zijn met wat je hebt. En ben je niet blij laat je er wat aan doen. Het gaat uiteindelijk toch om je eigen lichaam.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wanneer stel je haar aan mij voor?
Waar heb jij last vanquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:20 schreef Simone86 het volgende:
Op zondag 9 augustus 2009 00:20 schreef L.no het volgende:
Ik heb een vriend waar ze klein is en een cup D heeft. Ik loop regelmatig met topjes waar je net mijn borsten kan zien, maar als zij dat doet, dan wordt ze naar huis gestuurd van school. Veel kleding moet ze daardoor belemmeren om aan te doen. Dat is niet altijd fijn nee.
Wanneer stel je haar aan mij voor?
[..]
Wanneer ga jij je vriendinnetje eens wezen op haar taalfouten? Zielige taal nsb -er!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:47 schreef Bootje84 het volgende:
Mag ik dit topic een positieve draai geven door te vragen naar foto's om de "problemen" te illustreren?
Nope, volgens mij nietquote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:17 schreef CyclingGirl het volgende:
En hoe zit dat dan met vergroting. Ik hoor wel eens meisjes met cup AA die er een soort van trauma van hebben en dan naar grote B of C willen wordt dat ook dan vergoed?
Psychische klachten zijn geen grond meer tegenwoordig, je moet ook fysieke klachten hebben en van te kleine tetten krijg je geen zere nek.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:33 schreef CyclingGirl het volgende:
Dat is dan toch ook wat. Ik vind dat het twee richtingen uit moet kunnen. Hetzelfde voor mannen met een klein schwansje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |