Klinkt als een gat in de markt: niet-hoerige kleding met wat extra ruimte op de juiste plek.quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:16 schreef kahlie het volgende:
Natuurlijk doe ik mijn best om zoveel mogelijk nette kleding te dragen, maar maat S/36 is er gewoon niet op berekend dat je een nogal grote bos hout voor de deur hebt. Dus al zit er een normale hals in, hij gaat vanzelf wel diep hoor... En niemand vindt het leuk om alleen maar coltruien te dragen.
Agree... Gewoon een mooie V-hals truiquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:14 schreef Copycat het volgende:
Coltruien zijn afschuwelijk als je grote borsten hebt. Dan heb je echt zo'n borstblok.
Dat is waar ja... maar goed, ik ben dus niet zo breed, dus bij mij vind ik het wel meevallen. Als je 80F hebt zou ik het inderdaad ook niet aanraden.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:14 schreef Copycat het volgende:
Coltruien zijn afschuwelijk als je grote borsten hebt. Dan heb je echt zo'n borstblok.
Ja, lekker gat in de markt... over het algemeen zijn er niet zoveel vrouwen met deze proporties, daarom heet het ook 'buiten proporties'. Daarom betaal je ook minimaal tussen de 50 -75 euro voor een BH die past en de juiste maat heeft... Dat is minimaal 200% van de prijs van de gebruikelijke maten (25 euro).quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:08 schreef rrrroen het volgende:
[..]
Klinkt als een gat in de markt: niet-hoerige kleding met wat extra ruimte op de juiste plek.
Very true. Dan wordt het té. Liever dan een truitje of een shirtje dat wat meer spanning creëert.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:14 schreef Copycat het volgende:
Juist als je smal bent is een coltrui niks. Dan leg je er namelijk helemaal de nadruk op. Op een onflatteuze manier. Vind ik dan. Dus draag ik liever een boothals of een V-hals. Ik ga mijn borsten iig niet proberen te verbergen omdat anderen er niet mee om kunnen gaan.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:23 schreef kahlie het volgende:
Dat is waar ja... maar goed, ik ben dus niet zo breed, dus bij mij vind ik het wel meevallen. Als je 80F hebt zou ik het inderdaad ook niet aanraden.
Toepasselijke term, wat goed dat er nu een woord voor isquote:
©quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:38 schreef eleusis het volgende:
Toepasselijke term, wat goed dat er nu een woord voor is
Tuurlijk wordt het duurder dan een H&M'etje, maar dan heb je ook wat. Onverkoopbaar is het zeker niet. Maatkleding is ook niet onverkoopbaar. Maar goed, als mijn potentiële clientèle geen belangstelling heeft, bedenk ik wel een ander businessplan.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:28 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ja, lekker gat in de markt... over het algemeen zijn er niet zoveel vrouwen met deze proporties, daarom heet het ook 'buiten proporties'. Daarom betaal je ook minimaal tussen de 50 -75 euro voor een BH die past en de juiste maat heeft... Dat is minimaal 200% van de prijs van de gebruikelijke maten (25 euro).
Als je die rekensom loslaat op kleding... dan is het dus... onverkoopbaar! Vooral omdat je dus gewoon verschillende collectie zult moeten hebben, want niet iedereen heeft dezelfde kleding smaak...
Vraag, Aanbod enzo?
Die Jordan/Katie Price, maakt toch BH's voor kleine omvang/hele grote cup.. Dan zal er vast wel interesse bestaan voor kleding in die verhouding..quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:48 schreef rrrroen het volgende:
[..]
Tuurlijk wordt het duurder dan een H&M'etje, maar dan heb je ook wat. Onverkoopbaar is het zeker niet. Maatkleding is ook niet onverkoopbaar. Maar goed, als mijn potentiële clientèle geen belangstelling heeft, bedenk ik wel een ander businessplan.![]()
Trouwens, dit vond ik wel een mooi verhaal, over een Brits bedrijf dat al zeventig jaar beha's op maat maakt, o.a. voor de koningin: http://www.guardian.co.uk(...)-peller-bra-lingerie.
Quote: "Rigby & Peller ladies don't measure, they just look at you and they know."
Sorry , ik heb dat denk ik verkeerd bewoord , Ik staar niet maar mn 2e hersens en mn normale hersens doen dan een spelletje gaat ongeveer zo -->quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:16 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen, maar dit topic gaat over borsten die 'te' groot zijn. Dan zijn ze dus buiten de 'normale' proporties. Ik heb dezelfde maat als m'n moeder qua kleding, maar wat er bij haar beschaafd uit ziet met haar borsten, staat bij mij bijna hoerig of hoerig.
Natuurlijk doe ik mijn best om zoveel mogelijk nette kleding te dragen, maar maat S/36 is er gewoon niet op berekend dat je een nogal grote bos hout voor de deur hebt. Dus al zit er een normale hals in, hij gaat vanzelf wel diep hoor... En niemand vindt het leuk om alleen maar coltruien te dragen.
En nee, als ik dus een maat groter draag, dan valt de kleding te ruim om mijn taille heen en ziet het er niet uit. Dat is dus geen optie!
Jij moet dus gewoon niet staren. Dat is onbeleefd. Punt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |