Ja, dat is vreemd? Daar merk je zelf toch ook aan dat mensen verschillende voorkeuren hebben, en er dus een grote groep is die je borstjesquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:53 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja vreemd he, als je met cup C door de helft van de mannen omschreven wordt als erwtjes op een plankje en door de andere helft als dikke uiers
Oh ja, de derde helft, helemaal vergetenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:54 schreef eleusis het volgende:
En de andere helft zou er een moord voor doen om eraan te mogen zitten, het is maar waar je je op focust
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:24 schreef Jivis het volgende:
ik ben 1,55 en heb zo'n beetje cup DD. Ik denk er niet om ze te laten verkleinen.
Mag ik een keer in die dikke tetten knijpen ?quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:57 schreef liefie_ het volgende:
Ik schaam me nooit voor mijn borsten
Wel is het schijt irritant dat mensen niet meer normaal tegen je kunnen doen omdat je een paar goeie borsten hebt
sowieso een meisje een compliment geven over haar borsten vind ik nogal vies
Behalve natuurlijk als het je vriendin is
Ik ga toch ook niet tegen al mijn manlijke vrienden zeggen dat die bobbel in hun broek sexy is
Maten zijn sowieso vaag, je moet de omvang er ook bij rekenen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:53 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja vreemd he, als je met cup C door de helft van de mannen omschreven wordt als erwtjes op een plankje en door de andere helft als dikke uiers
Heb je neits aan als je niet kunt klaarkomen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:01 schreef Cumshooter het volgende:
ik schaam je in ieder geval niet voor mn lul die te groot is!
wat is je tel nummerquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:19 schreef Samzz het volgende:
Ik schaam me niet, maar ik kan me wel ongemakkelijk voelen door m'n grote borsten. Al zijn ze bij mij netjes in verhouding, de aandacht trekken ze wel snel, wat niet prettig is in een gesprek.
En dan ben ik ook nog eens hoogblond... Wat moet ik eruit zien als een domme muts
Wil ze ze laten verkleinen vanwege klachten? Of omdat ze dat mooier vindt?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:24 schreef Jivis het volgende:
Mijn vriendin is 1,55 en heeft cup DD. Ze denkt erover om te laten verkleinen.
Wat ik overigens niet ga toestaan![]()
Kansloos.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:24 schreef Jivis het volgende:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:24 schreef Jivis het volgende:
Zielig ben jequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:24 schreef Jivis het volgende:
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:01 schreef Tweeks het volgende:
Allicht interessant voor sommigen, zag het zo snel nog niet staan hier:
Borsten krimpen door koffie
Ah, vandaar. *thee inschenkt*quote:Op woensdag 2 september 2009 22:01 schreef Tweeks het volgende:
Allicht interessant voor sommigen, zag het zo snel nog niet staan hier:
Borsten krimpen door koffie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |