Na 8 minuten was ik het wel zat.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:09 schreef Allure_ het volgende:
Maisnon moet het topic trouwens openen, schavuit!
Dank je.quote:
Fasquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:10 schreef Fascination het volgende:
Inderdaad, moest ze toiletteren of zo?
Well hello there.quote:
Je moet even dat liedje uit de OP luisteren.quote:
Het is altijd al een einzelganger geweest he.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:12 schreef Zotheid het volgende:
KLB SC #1468] 500 Days Of Summer
Wat schattig, IQM heeft z'n eigen SC.
Ik vermaak me wel.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:12 schreef Zotheid het volgende:
KLB SC #1468] 500 Days Of Summer
Wat schattig, IQM heeft z'n eigen SC.
We hadden het kunnen zien aankomen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is altijd al een einzelganger geweest he.
Dat doe je toch altijd al alleen.quote:
Mensen die Engels typen, maar geen Engels kunnen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:14 schreef swarmahoer het volgende:
to late
Hmm redelijk.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je moet even dat liedje uit de OP luisteren.
Sommige mensen vervelen zich als ze alleen zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
We hadden het kunnen zien aankomen.
[..]
Dat doe je toch altijd al alleen.
Moest ze opschieten, met d'r alzheimerquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:09 schreef Allure_ het volgende:
Maisnon moet het topic trouwens openen, schavuit!
to staat voor topic openen natuurlijkquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Mensen die Engels typen, maar geen Engels kunnen.
Hai Bt.quote:
Wil je vechtenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moest ze opschieten, met d'r alzheimer
O.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Mensen die Engels typen, maar geen Engels kunnen.
Dit dan?quote:
Duh, daarom juist.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:00 schreef Maisnon het volgende:
Mocky Mix van Mushaboom is tofFeist is cool.
Ik wil 500 Days of Summer eigenlijk wel zien maarja, dan wordt je volgens mij spontaan verliefd op Zooey Deschanel
Ik ook niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Sommige mensen vervelen zich als ze alleen zijn.Ik niet.
Klopt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:16 schreef Allure_ het volgende:
Swarmahoer, doe wat aan je Engels en aan je interpunctie zeg. Wat een voorbeeldfunctie.
Bt in mijn topic.quote:
Klinkt als de muziek voor een oud computerspelletje.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
O.
Snap je hem. O.
Haha, ik lig dubbel.
[..]
Dit dan?
In de hoek jij. Nu.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:21 schreef Maisnon het volgende:
Ik had het niet doorkijk nu pas en zag dat ik de laatste had
Ik heb je gered.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:21 schreef Maisnon het volgende:
Ik had het niet doorkijk nu pas en zag dat ik de laatste had
Over anderhalve week live.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Klinkt als de muziek voor een oud computerspelletje.![]()
Dit is beter.![]()
Ik zie jou al vechten.quote:
Hij lijkt op iemand maar ik kan hem niet plaatsen.quote:
Mario van de plaatselijke Domino's pizza?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hij lijkt op iemand maar ik kan hem niet plaatsen.
quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:46 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Epic soundtrack. Zal wolvendagen ook wel leuk vinden, I presume.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:11 schreef IQM het volgende:
Hé, wtf!Ik kom er nu pas achter dat Panic van Pete Yorn een cover is.
Van The Smiths.
Ja.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mario van de plaatselijke Domino's pizza?
Weer zo'n top analyse van jequote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zie jou al vechten.NIET AAN M'N HAAR KOMEN, GVD TIENDE KEER DAT IK DAT ZEG.
Ik krijg last van m'n voeten in deze schoenen, zullen we een break doen?
Hmm, het heeft het net niet, mijns inziens. Aphex Twin is in die categorie muziek toch wat beter vind ik.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb je gered.
[..]
Over anderhalve week live.
Het is normaal dat users lelijk doen tegen modjes, tenzij ze Krentenbol. heten natuurlijk. Is net zoiets als dat je de Politie gewoon hoort te haten.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:15 schreef Zotheid het volgende:
Waarom doet iedereen toch zo onaardig tegen Swarma, ik mag hem wel. (No kiss ass.)
quote:
Niet eens een discography?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb nu een best of-album van The Smiths gedownload. Ben benieuwd.
Het is alleen ietsje meer dan ik dacht.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Damn, ziet er goed uiteetse.
Op lowlands kun je ook meesterlijk goed eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
Dudeee de the smiths man download de disco, the smiths rocken.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb nu een best of-album van The Smiths gedownload. Ben benieuwd.
Komt wellicht daarna wel.quote:
Come again? Gebruik eens juiste interpunctie en hoofdletters, misschien dat ik dan begrijp wat je bedoelt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:34 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Dudeee de the smiths man download de disco, the smiths rocken.
soms vind ik je echt een grammar nazi met je gezeur over interpunctie en hoofdletters want nu snap je ook prima wat er staat en je kan het niet ontkennenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Komt wellicht daarna wel.
[..]
Come again? Gebruik eens juiste interpunctie en hoofdletters, misschien dat ik dan begrijp wat je bedoelt.
Ze heeft grote tepels.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:38 schreef BobbyB het volgende:
Juist, ja.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, ik snapte 'm echt niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
soms vind ik je echt een grammar nazi met je gezeur over interpunctie en hoofdletters want nu snap je ook prima wat er staat en je kan het niet ontkennen
Okiquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Met jou wil ik niet vechtenHooguit een jonko roken
![]()
Hoe oud is dat kind daar?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:38 schreef BobbyB het volgende:
Juist, ja.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Samengevat: je bent een n00b in lezenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, ik snapte 'm echt niet.
Pas toen je dit zei, ging ik het nog 's lezen en nog 's en nog 's.... en nu snap ik dat hij met 'disco' discography bedoelt.Ik dacht dat hij het over een album van ze had? Of een andere artiest (maar dan zou het een rare tegenstelling zijn, aangezien hij wel zegt dat The Smiths rocken)...
Ze zijn recent. Zeggen ze.quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Samengevat: je bent een n00b in lezen
Ik ga voor Leeuwarden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:41 schreef Breathtaking het volgende:
Zodra ik erachter kom waar de Wehkamp klantenservice zich bevindt koop ik een machinegeweer en gaan ze er allemaal aan.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Samengevat: je bent een n00b in lezen
WAT IS ER DAN?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:41 schreef Breathtaking het volgende:
Zodra ik erachter kom waar de Wehkamp klantenservice zich bevindt koop ik een machinegeweer en gaan ze er allemaal aan.
Hoe groot zijn die van jou dan?quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe groot zijn die van jou dan?Graag visueel bewijs. [ afbeelding ]
En ze is 20? Dat las ik namelijk ergens. Ze lijkt 14 of zo.quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja denk je? Hij zit in ieder geval niet in Den Helder, that's all I knowquote:
De Wehkamp kan niets fatsoenlijk bezorgen en zegt dat ik dingen heb geretourneerd heb wat niet zo isquote:
Dan heb je het te snel en fout gedaan. Je moet nooit als eerste klaar zijn, dat duidt gewoon op fouten.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:42 schreef IQM het volgende:
Ik was wel altijd als eerste klaar met de oranje Begrijpend Lezen-kaarten op de basisschool, ja.
Mijn borsten zijn groter en ik heb hele bescheiden tepels.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Meeuwenlaan 2quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:41 schreef Breathtaking het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan heb je het te snel en fout gedaan. Je moet nooit als eerste klaar zijn, dat duidt gewoon op fouten.
Pics dan?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:44 schreef Allure_ het volgende:
Ik vind d'r tepels ook groot. Neen, geen visueel bewijs.
Bohquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:44 schreef wolvendagen het volgende:
Mijn borsten zijn groter en ik heb hele bescheiden tepels.
Mjoahquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja denk je? Hij zit in ieder geval niet in Den Helder, that's all I know!
[..]
De Wehkamp kan niets fatsoenlijk bezorgen en zegt dat ik dingen heb geretourneerd heb wat niet zo isen dat wijf wat ik aan de telefoon kreeg was nog te dom om te ademen.
Alsof ze over haar borsten zijn heen getrokkenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:44 schreef Allure_ het volgende:
Je hoorde op de achtergrond het bandje "adem in, adem uit"?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:44 schreef Breathtaking het volgende:
De Wehkamp kan niets fatsoenlijk bezorgen en zegt dat ik dingen heb geretourneerd heb wat niet zo isen dat wijf wat ik aan de telefoon kreeg was nog te dom om te ademen.
Echt net als of ze een bifi worstje haar tiet uit knijpt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:47 schreef IQM het volgende:
http://giant-nipples.com/99/uh.html
Wat een slechte photoshops.
quote:
They are going down.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mjoah
Het hoofdkantoor van wehkamp.nl is gevestigd in Zwolle. Hier zijn centrale afdelingen, zoals inkoop, klantenservice, marketing services, ICT en financiën gevestigd.
Meeuwenlaan 2
8011BZ Zwolle
Fax: 038 - 497 34 95
E-mail: info@wehkamp.nl
KvK nummer: 27109571
Klik hier voor een routebeschrijving.
Da's kutjes.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja denk je? Hij zit in ieder geval niet in Den Helder, that's all I know!
[..]
Ik vind de tepels niet groot.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:44 schreef Allure_ het volgende:
Spuit 11.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mjoah
Het hoofdkantoor van wehkamp.nl is gevestigd in Zwolle. Hier zijn centrale afdelingen, zoals inkoop, klantenservice, marketing services, ICT en financiën gevestigd.
Meeuwenlaan 2
8011BZ Zwolle
Fax: 038 - 497 34 95
E-mail: info@wehkamp.nl
KvK nummer: 27109571
Klik hier voor een routebeschrijving.
Verzamel de troepen !quote:
Ja precies, het kan nooit in één keer goed gaan.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je hoorde op de achtergrond het bandje "adem in, adem uit"?
Ik heb dat soort geneuzel altijd met Neckermann. Dan vergeten ze iets in het pakketje te doen, maar je krijgt er wel de rekening van. Niet dat ze er moeilijk over doen verder, maar je moet er wel iedere keer weer over bellen.
quote:
Of d'r is teveel aan gezogen ofzoquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof ze over haar borsten zijn heen getrokken
Bestaat die nog?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:51 schreef Fascination het volgende:
Ik heb bij de OTTO nooit problemen gehad.
Ik vind d'r wel een schattig koppie hebben, maar volgens mij laat ze iedereen over zich heen gaan.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Of d'r is teveel aan gezogen ofzo. Een beetje viezig in ieder geval. Maar zij is gewoon helemaal viezig
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opgeplakt zou ook nog kunnen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Of d'r is teveel aan gezogen ofzo. Een beetje viezig in ieder geval. Maar zij is gewoon helemaal viezig
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een roodlichtbakkes heeft zequote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bestaat die nog?
[..]
Ik vind d'r wel een schattig koppie hebben, maar volgens mij laat ze iedereen over zich heen gaan.
Ligt eraan hoe goed de brandweerman richt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Na 11 lig je aardig plat hoor
Erg treffend geformuleerd.quote:
Ze kloppen gewoon nietquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:55 schreef BobbyB het volgende:
Die tepels vind ik overigens nog niet het ergste. Dat bos haar wel.
[ afbeelding ]
Je hebt liever de Johnson van Hairy Potter?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:55 schreef Breathtaking het volgende:
Ieh, kunnen we stoppen met die foto's.
Wel lekker warm in de winter.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:55 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Kloppen die van jou wel dan? Daar zou ik echt niet van kunnen slapen.quote:
Bos? Dít is een bos, vrind.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:55 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Ze lijken er opgeplakt te zijn of zo, ik kan het niet uitleggen maar ik vind ze er gewoon weird uitzien.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wel lekker warm in de winter.
Wat is er mis met haar tepels?Ik zie het niet, ze zien er heel normaal uit.
Ja maar nee... als ik wil flossen pak ik wel flosdraad.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wel lekker warm in de winter.
Ik zie het ook niet echt, tbh. Ik vind ze wel mooi eigenlijk.quote:Wat is er mis met haar tepels?Ik zie het niet, ze zien er heel normaal uit.
Internet held.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kloppen die van jou wel dan? Daar zou ik echt niet van kunnen slapen.
Doet dat ff in een spoiler tag ofzo!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Bos? Dít is een bos, vrind.
[ afbeelding ]
Je snapt de grap niet, aap.quote:
Uhu, ik vind van wel en commentaar heb ik niet gehad. En ze lijken er niet opgeplakt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kloppen die van jou wel dan? Daar zou ik echt niet van kunnen slapen.
Moest dat nou?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Bos? Dít is een bos, vrind.
[ afbeelding ]
Of zo.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:00 schreef IQM het volgende:
Ik vind het niet echt mooie tepels, maar ze zijn ook niet kats lelijk te noemen ofzo.
quote:
Zo bedoelde ik het niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Uhu, ik vind van wel en commentaar heb ik niet gehad. En ze lijken er niet opgeplakt.
quote:
Ge·lul.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:02 schreef IQM het volgende:
't Is hetzelfde als met dat ene woord waar ik het ooit met Bobby(?) over had. Ook al weet ik dat het fout is, blijf ik het toch zo schrijven.
Op zich schrijf je ook los.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:02 schreef IQM het volgende:
't Is hetzelfde als met dat ene woord waar ik het ooit met Bobby(?) over had. Ook al weet ik dat het fout is, blijf ik het toch zo schrijven.
Op zich.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:02 schreef IQM het volgende:
Dude, had me gewaarschuwd.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:04 schreef Allure_ het volgende:
Totally. Awesome!
God, these college chicks are stupid.
Die vind ik ook niet mooi. Ze lijken heel donker op die onderste en ze zijn major.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:04 schreef BobbyB het volgende:
En wat vinden jullie van Cordy dan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh van Buffy en Angel.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:04 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen mooie tepels. Sowieso niet qua kleur.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:04 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaaaaaaaaa!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oeh van Buffy en Angel.![]()
Die tepels zijn dan wat minder vind ik.
Met jou kijken is altijd more awesome.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik denk jij voelt je te goed omdat je die afleveringen toch al hebt gezien.
[hap]Ik ben ook niet perfect naakt, maar ik vind mijn tepels in vergelijking daarmee toch een stuk mooier.[/hap]quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:06 schreef elfzesendertig het volgende:
Er zitten hier blijkbaar een hoop perfecte meisjes in dit topic
Die heb ik op dvd.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa!Ik ga binnenkort de hele serie weer kijken.
Ja, ik vond het ook echt jammer toen ik de foto's zag. Beter hield ze een topje aan of zo.
Ja, dat was vroeger nog wel anders in de SC.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:06 schreef elfzesendertig het volgende:
Er zitten hier blijkbaar een hoop perfecte meisjes in dit topic
GOH WIE ZOU JIJ NU ZIJN?quote:
Ghihiquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Met jou kijken is altijd more awesome.
Van Buffy of Angel of allebei?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa!Ik ga binnenkort de hele serie weer kijken.
Ja, ik vond het ook echt jammer toen ik de foto's zag. Beter hield ze een topje aan of zo.
[inkopper]mogen wij daar ook over oordelen?[/inkopper]quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[hap]Ik ben ook niet perfect naakt, maar ik vind mijn tepels in vergelijking daarmee toch een stuk mooier.[/hap]
Ik ook. Tenminste, alleen Buffy. Angel vond ik toch nooit zo leuk op 1 of andere manier. Ik heb echt nog de oude uitgave, met die mooie verpakking.quote:
Nee en ja, ik ook.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[inkopper]mogen wij daar ook over oordelen?[/inkopper]
[..]
Ik ook. Tenminste, alleen Buffy. Angel vond ik toch nooit zo leuk op 1 of andere manier. Ik heb echt nog de oude uitgave, met die mooie verpakking.
Seizoen 1 is geweldig, daarna is het prut.quote:
Mjeh.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Door dat klote einde heeft de complete serie bij me afgedaan.
Buffy in eerste instantie, maar wil eigenlijk ook Angel gaan kijken.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Van Buffy of Angel of allebei?Ze zouden die series weer moeten herhalen.
Ik moet seizoen 4 nog zien... en er is ook een TV Film nog. Maar die schijnt nog erger tegen te vallen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Door dat klote einde heeft de complete serie bij me afgedaan.
In de tv-film wordt verder uitgewerkt wat je op het einde van seizoen 4 ziet. Hoe het zo is gekomen, zeg maar.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik moet seizoen 4 nog zien... en er is ook een TV Film nog. Maar die schijnt nog erger tegen te vallen.
Wtf, wist helemaal niet dat dat zo zat.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Buffy in eerste instantie, maar wil eigenlijk ook Angel gaan kijken.En dan wel zo dat de crossover afleveringen kloppen. Daar is zo'n guide voor: http://www.simonhampel.com/buffy.html
Cool! Nu hebben ze van die lelijke plastic dozen.quote:
Bij lost juist niet(vind ik).quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:14 schreef IQM het volgende:
Bij Lost en HIMYM vind ik trouwens alle seizoenen tot nu toe wel tof.
Nein.quote:
Ja, maar seizoen 1 bevatte te veel onopgeloste vragen. Heb je weinig aan zo aan het eind van het seizoen. Dan wil je de vragen toch opgelost zien. En dus: meer seizoenen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:16 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Bij lost juist niet(vind ik).![]()
Seizoen 1 was origineel dat sloeg aan en daarna deden ze maar wat.
Niet? Nou ja, toen ik Buffy volgde hadden we nog geen V8quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, wist helemaal niet dat dat zo zat.
Ik vond de uiteindelijke verklaringen/ ontwikkeling van het verhaal in Lost echt echt heel heel kut.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar seizoen 1 bevatte te veel onopgeloste vragen. Heb je weinig aan zo aan het eind van het seizoen. Dan wil je de vragen toch opgelost zien. En dus: meer seizoenen.
Prison Break bijvoorbeeld, had makkelijk afgekapt kunnen worden na één seizoen. The same with Heroes...
Nee, zo'n intensieve kijker was ik ook niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet? Nou ja, toen ik Buffy volgde hadden we nog geen V8en wist ik dus ook niet dat de serie Angel bestond, tot er in seizoen 4 een episode kwam waar ze terublikten in Angel. Ik dacht dat ie gewoon uit de serie was gestapt. Maar Spike doet toch veel mee in het laatste seizoen van Angel? Daarom wil ik eigenlijk kijken. Hij was echt mijn favo.
Precies. Lost gaat best wel verder in dingen. Heroes... tja na 1 seizoen weet je wel wat ze kunnen en zo, dan is het speciale er wel vanaf. Prison Break. Ja leuk, ze zijn ontsnapt. Prison Break completed zou ik zeggen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar seizoen 1 bevatte te veel onopgeloste vragen. Heb je weinig aan zo aan het eind van het seizoen. Dan wil je de vragen toch opgelost zien. En dus: meer seizoenen.
Prison Break bijvoorbeeld, had makkelijk afgekapt kunnen worden na één seizoen. The same with Heroes...
Mwoah, ongeloofwaardig, ongeloofwaardig... in de 'wereld van Lost' hadden alle dingen die zijn gebeurd gewoon gekund.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:20 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ik vond de uiteindelijke verklaringen/ ontwikkeling van het verhaal in Lost echt echt heel heel kut.![]()
Dat mysterie gestrand op een onbewoond eiland dat idee vond ik wel gaaf. Tot de script schrijvers zwaar aan de drugs ging en het een ongeloof waardige kolere zooi werd.
Mwa, misschien jeugdsentiment... Ik heb 2 jaar terug ze allemaal nog gezien en toen vond ik het geweldig. Vooral die musical afleveringquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, zo'n intensieve kijker was ik ook niet.Laatste seizoen heb ik niet gezien.
Denk trouwens dat de series best kunnen tegenvallen als ik ze nu zie, toen ik het volgde was ik iets van 14 of zo.
Ja oke.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Mwoah, ongeloofwaardig, ongeloofwaardig... in de 'wereld van Lost' hadden alle dingen die zijn gebeurd gewoon gekund.
Staat me wel vaag iets van bij...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:23 schreef IQM het volgende:
Bob, had jij Dr. Horrible's Sing-Along Blog nou al 's gezien?
Whehe.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, misschien jeugdsentiment... Ik heb 2 jaar terug ze allemaal nog gezien en toen vond ik het geweldig. Vooral die musical aflevering
Ik zal even kijkenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Met Neil Patrick Harris, Felicia Day en Nathan Fillion. Van de Whedon-broers.
wanneer komt het nieuwe seizoen ?quote:
21 september.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:29 schreef iszinloos het volgende:
[..]
wanneer komt het nieuwe seizoen ?
quote:
Nee, niet grappig.quote:
HEY HET IS MIJN TAAK OM DAT NUMMER HIER ELKE AVOND TE POSTEN!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:26 schreef iszinloos het volgende:
Ik heb echt heel buffy gekeken en veel van angel, charmed ook trouwens .![]()
Daar gaat mijn mannelijkheid.![]()
Intro charmed(Love Spit Love ) en daar de originele versie van:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HEY HET IS MIJN TAAK OM DAT NUMMER HIER ELKE AVOND TE POSTEN!![]()
En ik heb een nieuwe achtergrond op hyves
Wel grappig.quote:
Hé, je bent Mirre helemaal niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:31 schreef Mirre_c het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
boys san
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:33 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Oke schat wat is je nieuwe hyves achtergrond laat maar zien aan de groep.
Zodat we feedback kunnen geven.
http://pokemonyellow.hyves.nl/quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:33 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Oke schat wat is je nieuwe hyves achtergrond laat maar zien aan de groep.
Zodat we feedback kunnen geven.
Waarom in hemelsnaam.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://pokemonyellow.hyves.nl/
DODE VOGELS
Okeeeee...... ik heb de juiste grap gemaakt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://pokemonyellow.hyves.nl/
DODE VOGELS
Ik vind het mooi.quote:
Ik wilde ooit naar gratis groepsgesprekken maar ik zou geen idee hebben waar ik die kan vinden. Ja, dat was na aanleiding van Fight Club. Ja, ik wilde groepen bezoeken voor seksverslaafden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:37 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Okeeeee...... ik heb de juist grap gemaakt.![]()
Groepstherapie zou je niet misstaan
Mijne dan?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:39 schreef Mirre_c het volgende:
Wolvendagen - dora
bobbyb- martin
Allure -stephanie
jitzzze jaap- harmijn
iiqm- joselien
dit jullie echte namen
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind het mooi.
[..]
Ik wilde ooit naar gratis groepsgesprekken maar ik zou geen idee hebben waar ik die kan vinden. Ja, dat was na aanleiding van Fight Club. Ja, ik wilde groepen bezoeken voor seksverslaafden.
Naar aanleiding van.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind het mooi.
[..]
Ik wilde ooit naar gratis groepsgesprekken maar ik zou geen idee hebben waar ik die kan vinden. Ja, dat was na aanleiding van Fight Club. Ja, ik wilde groepen bezoeken voor seksverslaafden.
Sanna.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:39 schreef Mirre_c het volgende:
Wolvendagen - dora
bobbyb- martin
Allure -stephanie
jitzzze jaap- harmijn
iiqm- joselien
dit jullie echte namen
Dat heb je niet op die manier in Nederland ... gelukkig.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind het mooi.
[..]
Sadorra?quote:
Dat kan ik positief en zero-positief opvatten, which one is it?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:42 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Dat heb je niet op die manier in Nederland ... gelukkig.![]()
Je bent echt een stuk verknip ter dan ik dacht.
Hyvesquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HEY HET IS MIJN TAAK OM DAT NUMMER HIER ELKE AVOND TE POSTEN!![]()
En ik heb een nieuwe achtergrond op hyves
Ja, nog een keer. Mijn buurvrouw heet Dora en mijn buurman Martinquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:39 schreef Mirre_c het volgende:
Wolvendagen - dora
bobbyb- martin
Allure -stephanie
jitzzze jaap- harmijn
iiqm- joselien
dit jullie echte namen
Ik ben al 17090 x bekeken sinds 16-11-2007quote:
Positief !quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat kan ik positief en zero-positief opvatten, which one is it?
Wat wil je nog meer bereiken in een mensenleven?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben al 17090 x bekeken sinds 16-11-2007
Bijna 6 keer meer als mijn hyves.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
Good, gooooood.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:45 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Positief !
Normale mensen zijn saai.
Welke film gaan jullie kijken?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Good, gooooood. [ afbeelding ]
Ik ga een film kijken met Scarlett.
Mijn vakantieliefde deze week zien en doodknuffelenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat wil je nog meer bereiken in een mensenleven?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij zult gelukkig sterven dan als dat alles is.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn vakantieliefde deze week zien en doodknuffelen
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vakantieliefdes.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Inderdaad. Heb er 2 jaar last van gehad.quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit gezien, maar dat komt omdat ik Bill Murray niet uit kan staan.quote:
6963 x bekeken, Hyver sinds 14-05-2007quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vond 'm mooi.quote:
Hell noquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Zullen we volgend jaar per ongeluk toevallig expres naar dezelfde vakantiebestemming gaan?
HOAX.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:04 schreef IQM het volgende:
Ik heb een heel leuk karakter. [ afbeelding ]
Bronstige. Ik vind dat zo'n grappig woord.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
No way dat jij kunt tippen aan zo'n passievolle, gebruinde en bronstige casanova.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:04 schreef IQM het volgende:
Ik heb een heel leuk karakter. [ afbeelding ]
Hou eens op jezelf te quoten.quote:
MySpace: Profile Views: 2,511quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
6963 x bekeken, Hyver sinds 14-05-2007
jij hebt ook tieten waarschijnlijk
omgwtfquote:
Dat weet ik niet. Ik hoop het wel.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:49 schreef IQM het volgende:
Of ga je je vakantieliefde niet meer zien?
Waar woont 'ie?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik hoop het wel.
Woerden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Waar woont 'ie?
En hoe zit het dan met bp?
Bp is een lul ?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Woerden.
En bp is maar een bp, heb ik hem ook al gezegd.
Hm, valt nog mee.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Woerden.
En bp is maar een bp, heb ik hem ook al gezegd.
Bp als in iets anders.quote:
Klopt, maar ik wil niet liegen. Ik vind die jongen die ik heb leren kennen veel leuker en ik wil bp niet aan een lijntje houden zoals hij bij mij deed. (Al zei mijn vader dat ik dat wel moet doen, om hem terug te pakkenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Hm, valt nog mee.
Oh.Daar dacht jij / dachten jullie een tijdje terug nog anders over, toch?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
3 jaar geleden, op superdudes.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bp als in iets anders.
[..]
Klopt, maar ik wil niet liegen. Ik vind die jongen die ik heb leren kennen veel leuker en ik wil bp niet aan een lijntje houden zoals hij bij mij deed. (Al zei mijn vader dat ik dat wel moet doen, om hem terug te pakken)
En jij?quote:
Hij zei, toen we nog in Frankrijk waren; "NEEM ZE ALLEBEEEEIquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:41 schreef IQM het volgende:
[..]@ vader.
Nee, verstandig van je.Nergens voor nodig om anderen onnodig te kwetsen.
Je vader is een lolbroek.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En jij?![]()
[..]
Hij zei, toen we nog in Frankrijk waren; "NEEM ZE ALLEBEEEEI"
Wel klote hoor, daar niet van.. eergisteren was ik naar de stad geweest met bp en toen deed 'ie wel heel jaloers en de hele tijd vragen stellen over hem en zulks. En morgen gaan we naar de bioscoop want ja, lang geleden was hij jarig, alleen het probleem is dat die film alleen 's avonds laat draait hier en ik die bonnen alleen hier in kan leveren dus meneer moet blijven slapen.
Bp is niet broek paling ?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bp als in iets anders.
[..]
Klopt, maar ik wil niet liegen. Ik vind die jongen die ik heb leren kennen veel leuker en ik wil bp niet aan een lijntje houden zoals hij bij mij deed. (Al zei mijn vader dat ik dat wel moet doen, om hem terug te pakken)
Uit mijn wilde dromenquote:
Helaas kan ik nergens een mp3 vinden.quote:
Sla het yt-filmpje op als mp3.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Helaas kan ik nergens een mp3 vinden.
Ik ben bang dat hij het ook niet echt gaat accepteren.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Je vader is een lolbroek.![]()
Oh, kan nog best awkward worden dan. Lijkt me niet dat hij het al helemaal heeft geaccepteerd...
Hij is sexy nohquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Uit mijn wilde dromen. Via via heb ik 'm een paar keer ontmoet. Maar ik zie al dat hij met die dellen van Djumbo moet werken, en aangezien ik eentje wel neer kan steken, is ie al een stuk minder leuk
.
Ik zou zeker geen nee zeggen tegen hemquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hij het ook niet echt gaat accepteren.![]()
iszinloos > BP is niet broekpaling.
[..]
Hij is sexy noh
HAHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zou zeker geen nee zeggen tegen hem. Hij heeft wel echt een topbaan zeg
.
[ afbeelding ]
Nou ja, zo lang je maar duidelijk bent tegen hem.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hij het ook niet echt gaat accepteren.![]()
Dat doe ik nu ook, maar dan is het wel mindere kwaliteit.quote:
Hij vond het niet zo tof dat ik zei dat als hij morgen blijft slapen, hij aan de andere kant van het bed ligtquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Nou ja, zo lang je maar duidelijk bent tegen hem.Het wel of niet kunnen accepteren is dan zijn probleem...
Hij blijft in ieder geval voor eventjes zijn naam bp eer aan doen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij vond het niet zo tof dat ik zei dat als hij morgen blijft slapen, hij aan de andere kant van het bed ligt
Ik heb het gevoel dat er meer achter zit bij hem.. aangezien hij in de stad zo jaloers reageerde op elk antwoord dat ik op zijn vragen gaf. En elke keer maar blijven spotten. n00000bquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Hij blijft in ieder geval voor eventjes zijn naam bp eer aan doen.
ZO MOOI.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat doe ik nu ook, maar dan is het wel mindere kwaliteit.
Echt kippenvelmuziek.
Ik moet die film nog steeds een keer kijken.
Ik denk dat het onderdeel uitmaakt van z'n verwerkingsproces.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat er meer achter zit bij hem.. aangezien hij in de stad zo jaloers reageerde op elk antwoord dat ik op zijn vragen gaf. En elke keer maar blijven spotten. n00000b
Nee maar serieus, ben je niet zenuwachtig?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:05 schreef IQM het volgende:
OMG, morgen gesprek! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zweet ze. [ afbeelding ]
Natuurlijk is ie dat welquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee maar serieus, ben je niet zenuwachtig?
TRUE.quote:
Nee, op het moment niet. Als het komt, dan komt het morgen, vijf voor drie.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee maar serieus, ben je niet zenuwachtig?
Nou gelukkig maar.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, op het moment niet. Als het komt, dan komt het morgen, vijf voor drie.
Lesbian pornquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:08 schreef Fascination het volgende:
Ja hoor, heb ik iets gedowload als rar, zit er weer een wachtwoord op dat ik niet weet.Stelletje treiteraars.
Nee joh, G sides van garbage.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |