Na 8 minuten was ik het wel zat.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:09 schreef Allure_ het volgende:
Maisnon moet het topic trouwens openen, schavuit!
Dank je.quote:
Fasquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:10 schreef Fascination het volgende:
Inderdaad, moest ze toiletteren of zo?
Well hello there.quote:
Je moet even dat liedje uit de OP luisteren.quote:
Het is altijd al een einzelganger geweest he.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:12 schreef Zotheid het volgende:
KLB SC #1468] 500 Days Of Summer
Wat schattig, IQM heeft z'n eigen SC.
Ik vermaak me wel.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:12 schreef Zotheid het volgende:
KLB SC #1468] 500 Days Of Summer
Wat schattig, IQM heeft z'n eigen SC.
We hadden het kunnen zien aankomen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is altijd al een einzelganger geweest he.
Dat doe je toch altijd al alleen.quote:
Mensen die Engels typen, maar geen Engels kunnen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:14 schreef swarmahoer het volgende:
to late
Hmm redelijk.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je moet even dat liedje uit de OP luisteren.
Sommige mensen vervelen zich als ze alleen zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
We hadden het kunnen zien aankomen.
[..]
Dat doe je toch altijd al alleen.
Moest ze opschieten, met d'r alzheimerquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:09 schreef Allure_ het volgende:
Maisnon moet het topic trouwens openen, schavuit!
to staat voor topic openen natuurlijkquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Mensen die Engels typen, maar geen Engels kunnen.
Hai Bt.quote:
Wil je vechtenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moest ze opschieten, met d'r alzheimer
O.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Mensen die Engels typen, maar geen Engels kunnen.
Dit dan?quote:
Duh, daarom juist.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:00 schreef Maisnon het volgende:
Mocky Mix van Mushaboom is tofFeist is cool.
Ik wil 500 Days of Summer eigenlijk wel zien maarja, dan wordt je volgens mij spontaan verliefd op Zooey Deschanel
Ik ook niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Sommige mensen vervelen zich als ze alleen zijn.Ik niet.
Klopt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:16 schreef Allure_ het volgende:
Swarmahoer, doe wat aan je Engels en aan je interpunctie zeg. Wat een voorbeeldfunctie.
Bt in mijn topic.quote:
Klinkt als de muziek voor een oud computerspelletje.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
O.
Snap je hem. O.
Haha, ik lig dubbel.
[..]
Dit dan?
In de hoek jij. Nu.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:21 schreef Maisnon het volgende:
Ik had het niet doorkijk nu pas en zag dat ik de laatste had
Ik heb je gered.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:21 schreef Maisnon het volgende:
Ik had het niet doorkijk nu pas en zag dat ik de laatste had
Over anderhalve week live.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Klinkt als de muziek voor een oud computerspelletje.![]()
Dit is beter.![]()
Ik zie jou al vechten.quote:
Hij lijkt op iemand maar ik kan hem niet plaatsen.quote:
Mario van de plaatselijke Domino's pizza?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hij lijkt op iemand maar ik kan hem niet plaatsen.
quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:46 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Epic soundtrack. Zal wolvendagen ook wel leuk vinden, I presume.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:11 schreef IQM het volgende:
Hé, wtf!Ik kom er nu pas achter dat Panic van Pete Yorn een cover is.
Van The Smiths.
Ja.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mario van de plaatselijke Domino's pizza?
Weer zo'n top analyse van jequote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zie jou al vechten.NIET AAN M'N HAAR KOMEN, GVD TIENDE KEER DAT IK DAT ZEG.
Ik krijg last van m'n voeten in deze schoenen, zullen we een break doen?
Hmm, het heeft het net niet, mijns inziens. Aphex Twin is in die categorie muziek toch wat beter vind ik.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb je gered.
[..]
Over anderhalve week live.
Het is normaal dat users lelijk doen tegen modjes, tenzij ze Krentenbol. heten natuurlijk. Is net zoiets als dat je de Politie gewoon hoort te haten.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:15 schreef Zotheid het volgende:
Waarom doet iedereen toch zo onaardig tegen Swarma, ik mag hem wel. (No kiss ass.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |