Na 8 minuten was ik het wel zat.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:09 schreef Allure_ het volgende:
Maisnon moet het topic trouwens openen, schavuit!
Dank je.quote:
Fasquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:10 schreef Fascination het volgende:
Inderdaad, moest ze toiletteren of zo?
Well hello there.quote:
Je moet even dat liedje uit de OP luisteren.quote:
Het is altijd al een einzelganger geweest he.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:12 schreef Zotheid het volgende:
KLB SC #1468] 500 Days Of Summer
Wat schattig, IQM heeft z'n eigen SC.
Ik vermaak me wel.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:12 schreef Zotheid het volgende:
KLB SC #1468] 500 Days Of Summer
Wat schattig, IQM heeft z'n eigen SC.
We hadden het kunnen zien aankomen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is altijd al een einzelganger geweest he.
Dat doe je toch altijd al alleen.quote:
Mensen die Engels typen, maar geen Engels kunnen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:14 schreef swarmahoer het volgende:
to late
Hmm redelijk.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je moet even dat liedje uit de OP luisteren.
Sommige mensen vervelen zich als ze alleen zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
We hadden het kunnen zien aankomen.
[..]
Dat doe je toch altijd al alleen.
Moest ze opschieten, met d'r alzheimerquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:09 schreef Allure_ het volgende:
Maisnon moet het topic trouwens openen, schavuit!
to staat voor topic openen natuurlijkquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Mensen die Engels typen, maar geen Engels kunnen.
Hai Bt.quote:
Wil je vechtenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moest ze opschieten, met d'r alzheimer
O.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Mensen die Engels typen, maar geen Engels kunnen.
Dit dan?quote:
Duh, daarom juist.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:00 schreef Maisnon het volgende:
Mocky Mix van Mushaboom is tofFeist is cool.
Ik wil 500 Days of Summer eigenlijk wel zien maarja, dan wordt je volgens mij spontaan verliefd op Zooey Deschanel
Ik ook niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Sommige mensen vervelen zich als ze alleen zijn.Ik niet.
Klopt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:16 schreef Allure_ het volgende:
Swarmahoer, doe wat aan je Engels en aan je interpunctie zeg. Wat een voorbeeldfunctie.
Bt in mijn topic.quote:
Klinkt als de muziek voor een oud computerspelletje.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
O.
Snap je hem. O.
Haha, ik lig dubbel.
[..]
Dit dan?
In de hoek jij. Nu.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:21 schreef Maisnon het volgende:
Ik had het niet doorkijk nu pas en zag dat ik de laatste had
Ik heb je gered.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:21 schreef Maisnon het volgende:
Ik had het niet doorkijk nu pas en zag dat ik de laatste had
Over anderhalve week live.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Klinkt als de muziek voor een oud computerspelletje.![]()
Dit is beter.![]()
Ik zie jou al vechten.quote:
Hij lijkt op iemand maar ik kan hem niet plaatsen.quote:
Mario van de plaatselijke Domino's pizza?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hij lijkt op iemand maar ik kan hem niet plaatsen.
quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:46 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Epic soundtrack. Zal wolvendagen ook wel leuk vinden, I presume.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:11 schreef IQM het volgende:
Hé, wtf!Ik kom er nu pas achter dat Panic van Pete Yorn een cover is.
Van The Smiths.
Ja.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mario van de plaatselijke Domino's pizza?
Weer zo'n top analyse van jequote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zie jou al vechten.NIET AAN M'N HAAR KOMEN, GVD TIENDE KEER DAT IK DAT ZEG.
Ik krijg last van m'n voeten in deze schoenen, zullen we een break doen?
Hmm, het heeft het net niet, mijns inziens. Aphex Twin is in die categorie muziek toch wat beter vind ik.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb je gered.
[..]
Over anderhalve week live.
Het is normaal dat users lelijk doen tegen modjes, tenzij ze Krentenbol. heten natuurlijk. Is net zoiets als dat je de Politie gewoon hoort te haten.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:15 schreef Zotheid het volgende:
Waarom doet iedereen toch zo onaardig tegen Swarma, ik mag hem wel. (No kiss ass.)
quote:
Niet eens een discography?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb nu een best of-album van The Smiths gedownload. Ben benieuwd.
Het is alleen ietsje meer dan ik dacht.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Damn, ziet er goed uiteetse.
Op lowlands kun je ook meesterlijk goed eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
Dudeee de the smiths man download de disco, the smiths rocken.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb nu een best of-album van The Smiths gedownload. Ben benieuwd.
Komt wellicht daarna wel.quote:
Come again? Gebruik eens juiste interpunctie en hoofdletters, misschien dat ik dan begrijp wat je bedoelt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:34 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Dudeee de the smiths man download de disco, the smiths rocken.
soms vind ik je echt een grammar nazi met je gezeur over interpunctie en hoofdletters want nu snap je ook prima wat er staat en je kan het niet ontkennenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Komt wellicht daarna wel.
[..]
Come again? Gebruik eens juiste interpunctie en hoofdletters, misschien dat ik dan begrijp wat je bedoelt.
Ze heeft grote tepels.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:38 schreef BobbyB het volgende:
Juist, ja.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, ik snapte 'm echt niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
soms vind ik je echt een grammar nazi met je gezeur over interpunctie en hoofdletters want nu snap je ook prima wat er staat en je kan het niet ontkennen
Okiquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Met jou wil ik niet vechtenHooguit een jonko roken
![]()
Hoe oud is dat kind daar?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:38 schreef BobbyB het volgende:
Juist, ja.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Samengevat: je bent een n00b in lezenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, ik snapte 'm echt niet.
Pas toen je dit zei, ging ik het nog 's lezen en nog 's en nog 's.... en nu snap ik dat hij met 'disco' discography bedoelt.Ik dacht dat hij het over een album van ze had? Of een andere artiest (maar dan zou het een rare tegenstelling zijn, aangezien hij wel zegt dat The Smiths rocken)...
Ze zijn recent. Zeggen ze.quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Samengevat: je bent een n00b in lezen
Ik ga voor Leeuwarden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:41 schreef Breathtaking het volgende:
Zodra ik erachter kom waar de Wehkamp klantenservice zich bevindt koop ik een machinegeweer en gaan ze er allemaal aan.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Samengevat: je bent een n00b in lezen
WAT IS ER DAN?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:41 schreef Breathtaking het volgende:
Zodra ik erachter kom waar de Wehkamp klantenservice zich bevindt koop ik een machinegeweer en gaan ze er allemaal aan.
Hoe groot zijn die van jou dan?quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe groot zijn die van jou dan?Graag visueel bewijs. [ afbeelding ]
En ze is 20? Dat las ik namelijk ergens. Ze lijkt 14 of zo.quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja denk je? Hij zit in ieder geval niet in Den Helder, that's all I knowquote:
De Wehkamp kan niets fatsoenlijk bezorgen en zegt dat ik dingen heb geretourneerd heb wat niet zo isquote:
Dan heb je het te snel en fout gedaan. Je moet nooit als eerste klaar zijn, dat duidt gewoon op fouten.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:42 schreef IQM het volgende:
Ik was wel altijd als eerste klaar met de oranje Begrijpend Lezen-kaarten op de basisschool, ja.
Mijn borsten zijn groter en ik heb hele bescheiden tepels.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Meeuwenlaan 2quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:41 schreef Breathtaking het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan heb je het te snel en fout gedaan. Je moet nooit als eerste klaar zijn, dat duidt gewoon op fouten.
Pics dan?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:44 schreef Allure_ het volgende:
Ik vind d'r tepels ook groot. Neen, geen visueel bewijs.
Bohquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:44 schreef wolvendagen het volgende:
Mijn borsten zijn groter en ik heb hele bescheiden tepels.
Mjoahquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja denk je? Hij zit in ieder geval niet in Den Helder, that's all I know!
[..]
De Wehkamp kan niets fatsoenlijk bezorgen en zegt dat ik dingen heb geretourneerd heb wat niet zo isen dat wijf wat ik aan de telefoon kreeg was nog te dom om te ademen.
Alsof ze over haar borsten zijn heen getrokkenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:44 schreef Allure_ het volgende:
Je hoorde op de achtergrond het bandje "adem in, adem uit"?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:44 schreef Breathtaking het volgende:
De Wehkamp kan niets fatsoenlijk bezorgen en zegt dat ik dingen heb geretourneerd heb wat niet zo isen dat wijf wat ik aan de telefoon kreeg was nog te dom om te ademen.
Echt net als of ze een bifi worstje haar tiet uit knijpt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:47 schreef IQM het volgende:
http://giant-nipples.com/99/uh.html
Wat een slechte photoshops.
quote:
They are going down.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mjoah
Het hoofdkantoor van wehkamp.nl is gevestigd in Zwolle. Hier zijn centrale afdelingen, zoals inkoop, klantenservice, marketing services, ICT en financiën gevestigd.
Meeuwenlaan 2
8011BZ Zwolle
Fax: 038 - 497 34 95
E-mail: info@wehkamp.nl
KvK nummer: 27109571
Klik hier voor een routebeschrijving.
Da's kutjes.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja denk je? Hij zit in ieder geval niet in Den Helder, that's all I know!
[..]
Ik vind de tepels niet groot.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:44 schreef Allure_ het volgende:
Spuit 11.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mjoah
Het hoofdkantoor van wehkamp.nl is gevestigd in Zwolle. Hier zijn centrale afdelingen, zoals inkoop, klantenservice, marketing services, ICT en financiën gevestigd.
Meeuwenlaan 2
8011BZ Zwolle
Fax: 038 - 497 34 95
E-mail: info@wehkamp.nl
KvK nummer: 27109571
Klik hier voor een routebeschrijving.
Verzamel de troepen !quote:
Ja precies, het kan nooit in één keer goed gaan.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je hoorde op de achtergrond het bandje "adem in, adem uit"?
Ik heb dat soort geneuzel altijd met Neckermann. Dan vergeten ze iets in het pakketje te doen, maar je krijgt er wel de rekening van. Niet dat ze er moeilijk over doen verder, maar je moet er wel iedere keer weer over bellen.
quote:
Of d'r is teveel aan gezogen ofzoquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof ze over haar borsten zijn heen getrokken
Bestaat die nog?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:51 schreef Fascination het volgende:
Ik heb bij de OTTO nooit problemen gehad.
Ik vind d'r wel een schattig koppie hebben, maar volgens mij laat ze iedereen over zich heen gaan.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Of d'r is teveel aan gezogen ofzo. Een beetje viezig in ieder geval. Maar zij is gewoon helemaal viezig
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |