quote:
Niet eens een discography?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb nu een best of-album van The Smiths gedownload. Ben benieuwd.
Het is alleen ietsje meer dan ik dacht.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Damn, ziet er goed uiteetse.
Op lowlands kun je ook meesterlijk goed eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
Dudeee de the smiths man download de disco, the smiths rocken.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb nu een best of-album van The Smiths gedownload. Ben benieuwd.
Komt wellicht daarna wel.quote:
Come again? Gebruik eens juiste interpunctie en hoofdletters, misschien dat ik dan begrijp wat je bedoelt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:34 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Dudeee de the smiths man download de disco, the smiths rocken.
soms vind ik je echt een grammar nazi met je gezeur over interpunctie en hoofdletters want nu snap je ook prima wat er staat en je kan het niet ontkennenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Komt wellicht daarna wel.
[..]
Come again? Gebruik eens juiste interpunctie en hoofdletters, misschien dat ik dan begrijp wat je bedoelt.
Ze heeft grote tepels.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:38 schreef BobbyB het volgende:
Juist, ja.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, ik snapte 'm echt niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
soms vind ik je echt een grammar nazi met je gezeur over interpunctie en hoofdletters want nu snap je ook prima wat er staat en je kan het niet ontkennen
Okiquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Met jou wil ik niet vechtenHooguit een jonko roken
![]()
Hoe oud is dat kind daar?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:38 schreef BobbyB het volgende:
Juist, ja.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Samengevat: je bent een n00b in lezenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, ik snapte 'm echt niet.
Pas toen je dit zei, ging ik het nog 's lezen en nog 's en nog 's.... en nu snap ik dat hij met 'disco' discography bedoelt.Ik dacht dat hij het over een album van ze had? Of een andere artiest (maar dan zou het een rare tegenstelling zijn, aangezien hij wel zegt dat The Smiths rocken)...
Ze zijn recent. Zeggen ze.quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Samengevat: je bent een n00b in lezen
Ik ga voor Leeuwarden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:41 schreef Breathtaking het volgende:
Zodra ik erachter kom waar de Wehkamp klantenservice zich bevindt koop ik een machinegeweer en gaan ze er allemaal aan.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Samengevat: je bent een n00b in lezen
WAT IS ER DAN?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:41 schreef Breathtaking het volgende:
Zodra ik erachter kom waar de Wehkamp klantenservice zich bevindt koop ik een machinegeweer en gaan ze er allemaal aan.
Hoe groot zijn die van jou dan?quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe groot zijn die van jou dan?Graag visueel bewijs. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |