quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:04 schreef IQM het volgende:
Ik heb een heel leuk karakter. [ afbeelding ]
Hou eens op jezelf te quoten.quote:
MySpace: Profile Views: 2,511quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
6963 x bekeken, Hyver sinds 14-05-2007
jij hebt ook tieten waarschijnlijk
omgwtfquote:
Dat weet ik niet. Ik hoop het wel.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:49 schreef IQM het volgende:
Of ga je je vakantieliefde niet meer zien?
Waar woont 'ie?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik hoop het wel.
Woerden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Waar woont 'ie?
En hoe zit het dan met bp?
Bp is een lul ?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Woerden.
En bp is maar een bp, heb ik hem ook al gezegd.
Hm, valt nog mee.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Woerden.
En bp is maar een bp, heb ik hem ook al gezegd.
Bp als in iets anders.quote:
Klopt, maar ik wil niet liegen. Ik vind die jongen die ik heb leren kennen veel leuker en ik wil bp niet aan een lijntje houden zoals hij bij mij deed. (Al zei mijn vader dat ik dat wel moet doen, om hem terug te pakkenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Hm, valt nog mee.
Oh.Daar dacht jij / dachten jullie een tijdje terug nog anders over, toch?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
3 jaar geleden, op superdudes.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bp als in iets anders.
[..]
Klopt, maar ik wil niet liegen. Ik vind die jongen die ik heb leren kennen veel leuker en ik wil bp niet aan een lijntje houden zoals hij bij mij deed. (Al zei mijn vader dat ik dat wel moet doen, om hem terug te pakken)
En jij?quote:
Hij zei, toen we nog in Frankrijk waren; "NEEM ZE ALLEBEEEEIquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:41 schreef IQM het volgende:
[..]@ vader.
Nee, verstandig van je.Nergens voor nodig om anderen onnodig te kwetsen.
Je vader is een lolbroek.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En jij?![]()
[..]
Hij zei, toen we nog in Frankrijk waren; "NEEM ZE ALLEBEEEEI"
Wel klote hoor, daar niet van.. eergisteren was ik naar de stad geweest met bp en toen deed 'ie wel heel jaloers en de hele tijd vragen stellen over hem en zulks. En morgen gaan we naar de bioscoop want ja, lang geleden was hij jarig, alleen het probleem is dat die film alleen 's avonds laat draait hier en ik die bonnen alleen hier in kan leveren dus meneer moet blijven slapen.
Bp is niet broek paling ?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bp als in iets anders.
[..]
Klopt, maar ik wil niet liegen. Ik vind die jongen die ik heb leren kennen veel leuker en ik wil bp niet aan een lijntje houden zoals hij bij mij deed. (Al zei mijn vader dat ik dat wel moet doen, om hem terug te pakken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |