Ghihiquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Met jou kijken is altijd more awesome.
Van Buffy of Angel of allebei?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa!Ik ga binnenkort de hele serie weer kijken.
Ja, ik vond het ook echt jammer toen ik de foto's zag. Beter hield ze een topje aan of zo.
[inkopper]mogen wij daar ook over oordelen?[/inkopper]quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[hap]Ik ben ook niet perfect naakt, maar ik vind mijn tepels in vergelijking daarmee toch een stuk mooier.[/hap]
Ik ook. Tenminste, alleen Buffy. Angel vond ik toch nooit zo leuk op 1 of andere manier. Ik heb echt nog de oude uitgave, met die mooie verpakking.quote:
Nee en ja, ik ook.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[inkopper]mogen wij daar ook over oordelen?[/inkopper]
[..]
Ik ook. Tenminste, alleen Buffy. Angel vond ik toch nooit zo leuk op 1 of andere manier. Ik heb echt nog de oude uitgave, met die mooie verpakking.
Seizoen 1 is geweldig, daarna is het prut.quote:
Mjeh.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Door dat klote einde heeft de complete serie bij me afgedaan.
Buffy in eerste instantie, maar wil eigenlijk ook Angel gaan kijken.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Van Buffy of Angel of allebei?Ze zouden die series weer moeten herhalen.
Ik moet seizoen 4 nog zien... en er is ook een TV Film nog. Maar die schijnt nog erger tegen te vallen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Door dat klote einde heeft de complete serie bij me afgedaan.
In de tv-film wordt verder uitgewerkt wat je op het einde van seizoen 4 ziet. Hoe het zo is gekomen, zeg maar.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik moet seizoen 4 nog zien... en er is ook een TV Film nog. Maar die schijnt nog erger tegen te vallen.
Wtf, wist helemaal niet dat dat zo zat.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Buffy in eerste instantie, maar wil eigenlijk ook Angel gaan kijken.En dan wel zo dat de crossover afleveringen kloppen. Daar is zo'n guide voor: http://www.simonhampel.com/buffy.html
Cool! Nu hebben ze van die lelijke plastic dozen.quote:
Bij lost juist niet(vind ik).quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:14 schreef IQM het volgende:
Bij Lost en HIMYM vind ik trouwens alle seizoenen tot nu toe wel tof.
Nein.quote:
Ja, maar seizoen 1 bevatte te veel onopgeloste vragen. Heb je weinig aan zo aan het eind van het seizoen. Dan wil je de vragen toch opgelost zien. En dus: meer seizoenen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:16 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Bij lost juist niet(vind ik).![]()
Seizoen 1 was origineel dat sloeg aan en daarna deden ze maar wat.
Niet? Nou ja, toen ik Buffy volgde hadden we nog geen V8quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, wist helemaal niet dat dat zo zat.
Ik vond de uiteindelijke verklaringen/ ontwikkeling van het verhaal in Lost echt echt heel heel kut.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar seizoen 1 bevatte te veel onopgeloste vragen. Heb je weinig aan zo aan het eind van het seizoen. Dan wil je de vragen toch opgelost zien. En dus: meer seizoenen.
Prison Break bijvoorbeeld, had makkelijk afgekapt kunnen worden na één seizoen. The same with Heroes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |