quote:
Ge·lul.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:02 schreef IQM het volgende:
't Is hetzelfde als met dat ene woord waar ik het ooit met Bobby(?) over had. Ook al weet ik dat het fout is, blijf ik het toch zo schrijven.
Op zich schrijf je ook los.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:02 schreef IQM het volgende:
't Is hetzelfde als met dat ene woord waar ik het ooit met Bobby(?) over had. Ook al weet ik dat het fout is, blijf ik het toch zo schrijven.
Op zich.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:02 schreef IQM het volgende:
Dude, had me gewaarschuwd.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:04 schreef Allure_ het volgende:
Totally. Awesome!
God, these college chicks are stupid.
Die vind ik ook niet mooi. Ze lijken heel donker op die onderste en ze zijn major.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:04 schreef BobbyB het volgende:
En wat vinden jullie van Cordy dan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh van Buffy en Angel.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:04 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen mooie tepels. Sowieso niet qua kleur.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:04 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaaaaaaaaa!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oeh van Buffy en Angel.![]()
Die tepels zijn dan wat minder vind ik.
Met jou kijken is altijd more awesome.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik denk jij voelt je te goed omdat je die afleveringen toch al hebt gezien.
[hap]Ik ben ook niet perfect naakt, maar ik vind mijn tepels in vergelijking daarmee toch een stuk mooier.[/hap]quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:06 schreef elfzesendertig het volgende:
Er zitten hier blijkbaar een hoop perfecte meisjes in dit topic
Die heb ik op dvd.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa!Ik ga binnenkort de hele serie weer kijken.
Ja, ik vond het ook echt jammer toen ik de foto's zag. Beter hield ze een topje aan of zo.
Ja, dat was vroeger nog wel anders in de SC.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:06 schreef elfzesendertig het volgende:
Er zitten hier blijkbaar een hoop perfecte meisjes in dit topic
GOH WIE ZOU JIJ NU ZIJN?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |