Opgeplakt zou ook nog kunnen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Of d'r is teveel aan gezogen ofzo. Een beetje viezig in ieder geval. Maar zij is gewoon helemaal viezig
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een roodlichtbakkes heeft zequote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bestaat die nog?
[..]
Ik vind d'r wel een schattig koppie hebben, maar volgens mij laat ze iedereen over zich heen gaan.
Ligt eraan hoe goed de brandweerman richt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Na 11 lig je aardig plat hoor
Erg treffend geformuleerd.quote:
Ze kloppen gewoon nietquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:55 schreef BobbyB het volgende:
Die tepels vind ik overigens nog niet het ergste. Dat bos haar wel.
[ afbeelding ]
Je hebt liever de Johnson van Hairy Potter?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:55 schreef Breathtaking het volgende:
Ieh, kunnen we stoppen met die foto's.
Wel lekker warm in de winter.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:55 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Kloppen die van jou wel dan? Daar zou ik echt niet van kunnen slapen.quote:
Bos? Dít is een bos, vrind.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:55 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Ze lijken er opgeplakt te zijn of zo, ik kan het niet uitleggen maar ik vind ze er gewoon weird uitzien.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wel lekker warm in de winter.
Wat is er mis met haar tepels?Ik zie het niet, ze zien er heel normaal uit.
Ja maar nee... als ik wil flossen pak ik wel flosdraad.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wel lekker warm in de winter.
Ik zie het ook niet echt, tbh. Ik vind ze wel mooi eigenlijk.quote:Wat is er mis met haar tepels?Ik zie het niet, ze zien er heel normaal uit.
Internet held.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kloppen die van jou wel dan? Daar zou ik echt niet van kunnen slapen.
Doet dat ff in een spoiler tag ofzo!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Bos? Dít is een bos, vrind.
[ afbeelding ]
Je snapt de grap niet, aap.quote:
Uhu, ik vind van wel en commentaar heb ik niet gehad. En ze lijken er niet opgeplakt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kloppen die van jou wel dan? Daar zou ik echt niet van kunnen slapen.
Moest dat nou?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Bos? Dít is een bos, vrind.
[ afbeelding ]
Of zo.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:00 schreef IQM het volgende:
Ik vind het niet echt mooie tepels, maar ze zijn ook niet kats lelijk te noemen ofzo.
quote:
Zo bedoelde ik het niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Uhu, ik vind van wel en commentaar heb ik niet gehad. En ze lijken er niet opgeplakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |