Ghihiquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Met jou kijken is altijd more awesome.
Van Buffy of Angel of allebei?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa!Ik ga binnenkort de hele serie weer kijken.
Ja, ik vond het ook echt jammer toen ik de foto's zag. Beter hield ze een topje aan of zo.
[inkopper]mogen wij daar ook over oordelen?[/inkopper]quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[hap]Ik ben ook niet perfect naakt, maar ik vind mijn tepels in vergelijking daarmee toch een stuk mooier.[/hap]
Ik ook. Tenminste, alleen Buffy. Angel vond ik toch nooit zo leuk op 1 of andere manier. Ik heb echt nog de oude uitgave, met die mooie verpakking.quote:
Nee en ja, ik ook.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[inkopper]mogen wij daar ook over oordelen?[/inkopper]
[..]
Ik ook. Tenminste, alleen Buffy. Angel vond ik toch nooit zo leuk op 1 of andere manier. Ik heb echt nog de oude uitgave, met die mooie verpakking.
Seizoen 1 is geweldig, daarna is het prut.quote:
Mjeh.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Door dat klote einde heeft de complete serie bij me afgedaan.
Buffy in eerste instantie, maar wil eigenlijk ook Angel gaan kijken.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Van Buffy of Angel of allebei?Ze zouden die series weer moeten herhalen.
Ik moet seizoen 4 nog zien... en er is ook een TV Film nog. Maar die schijnt nog erger tegen te vallen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Door dat klote einde heeft de complete serie bij me afgedaan.
In de tv-film wordt verder uitgewerkt wat je op het einde van seizoen 4 ziet. Hoe het zo is gekomen, zeg maar.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik moet seizoen 4 nog zien... en er is ook een TV Film nog. Maar die schijnt nog erger tegen te vallen.
Wtf, wist helemaal niet dat dat zo zat.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Buffy in eerste instantie, maar wil eigenlijk ook Angel gaan kijken.En dan wel zo dat de crossover afleveringen kloppen. Daar is zo'n guide voor: http://www.simonhampel.com/buffy.html
Cool! Nu hebben ze van die lelijke plastic dozen.quote:
Bij lost juist niet(vind ik).quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:14 schreef IQM het volgende:
Bij Lost en HIMYM vind ik trouwens alle seizoenen tot nu toe wel tof.
Nein.quote:
Ja, maar seizoen 1 bevatte te veel onopgeloste vragen. Heb je weinig aan zo aan het eind van het seizoen. Dan wil je de vragen toch opgelost zien. En dus: meer seizoenen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:16 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Bij lost juist niet(vind ik).![]()
Seizoen 1 was origineel dat sloeg aan en daarna deden ze maar wat.
Niet? Nou ja, toen ik Buffy volgde hadden we nog geen V8quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, wist helemaal niet dat dat zo zat.
Ik vond de uiteindelijke verklaringen/ ontwikkeling van het verhaal in Lost echt echt heel heel kut.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar seizoen 1 bevatte te veel onopgeloste vragen. Heb je weinig aan zo aan het eind van het seizoen. Dan wil je de vragen toch opgelost zien. En dus: meer seizoenen.
Prison Break bijvoorbeeld, had makkelijk afgekapt kunnen worden na één seizoen. The same with Heroes...
Nee, zo'n intensieve kijker was ik ook niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet? Nou ja, toen ik Buffy volgde hadden we nog geen V8en wist ik dus ook niet dat de serie Angel bestond, tot er in seizoen 4 een episode kwam waar ze terublikten in Angel. Ik dacht dat ie gewoon uit de serie was gestapt. Maar Spike doet toch veel mee in het laatste seizoen van Angel? Daarom wil ik eigenlijk kijken. Hij was echt mijn favo.
Precies. Lost gaat best wel verder in dingen. Heroes... tja na 1 seizoen weet je wel wat ze kunnen en zo, dan is het speciale er wel vanaf. Prison Break. Ja leuk, ze zijn ontsnapt. Prison Break completed zou ik zeggen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar seizoen 1 bevatte te veel onopgeloste vragen. Heb je weinig aan zo aan het eind van het seizoen. Dan wil je de vragen toch opgelost zien. En dus: meer seizoenen.
Prison Break bijvoorbeeld, had makkelijk afgekapt kunnen worden na één seizoen. The same with Heroes...
Mwoah, ongeloofwaardig, ongeloofwaardig... in de 'wereld van Lost' hadden alle dingen die zijn gebeurd gewoon gekund.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:20 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ik vond de uiteindelijke verklaringen/ ontwikkeling van het verhaal in Lost echt echt heel heel kut.![]()
Dat mysterie gestrand op een onbewoond eiland dat idee vond ik wel gaaf. Tot de script schrijvers zwaar aan de drugs ging en het een ongeloof waardige kolere zooi werd.
Mwa, misschien jeugdsentiment... Ik heb 2 jaar terug ze allemaal nog gezien en toen vond ik het geweldig. Vooral die musical afleveringquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, zo'n intensieve kijker was ik ook niet.Laatste seizoen heb ik niet gezien.
Denk trouwens dat de series best kunnen tegenvallen als ik ze nu zie, toen ik het volgde was ik iets van 14 of zo.
Ja oke.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Mwoah, ongeloofwaardig, ongeloofwaardig... in de 'wereld van Lost' hadden alle dingen die zijn gebeurd gewoon gekund.
Staat me wel vaag iets van bij...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:23 schreef IQM het volgende:
Bob, had jij Dr. Horrible's Sing-Along Blog nou al 's gezien?
Whehe.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, misschien jeugdsentiment... Ik heb 2 jaar terug ze allemaal nog gezien en toen vond ik het geweldig. Vooral die musical aflevering
Ik zal even kijkenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Met Neil Patrick Harris, Felicia Day en Nathan Fillion. Van de Whedon-broers.
wanneer komt het nieuwe seizoen ?quote:
21 september.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:29 schreef iszinloos het volgende:
[..]
wanneer komt het nieuwe seizoen ?
quote:
Nee, niet grappig.quote:
HEY HET IS MIJN TAAK OM DAT NUMMER HIER ELKE AVOND TE POSTEN!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:26 schreef iszinloos het volgende:
Ik heb echt heel buffy gekeken en veel van angel, charmed ook trouwens .![]()
Daar gaat mijn mannelijkheid.![]()
Intro charmed(Love Spit Love ) en daar de originele versie van:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HEY HET IS MIJN TAAK OM DAT NUMMER HIER ELKE AVOND TE POSTEN!![]()
En ik heb een nieuwe achtergrond op hyves
Wel grappig.quote:
Hé, je bent Mirre helemaal niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:31 schreef Mirre_c het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
boys san
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:33 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Oke schat wat is je nieuwe hyves achtergrond laat maar zien aan de groep.
Zodat we feedback kunnen geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |