http://pokemonyellow.hyves.nl/quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:33 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Oke schat wat is je nieuwe hyves achtergrond laat maar zien aan de groep.
Zodat we feedback kunnen geven.
Waarom in hemelsnaam.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://pokemonyellow.hyves.nl/
DODE VOGELS
Okeeeee...... ik heb de juiste grap gemaakt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://pokemonyellow.hyves.nl/
DODE VOGELS
Ik vind het mooi.quote:
Ik wilde ooit naar gratis groepsgesprekken maar ik zou geen idee hebben waar ik die kan vinden. Ja, dat was na aanleiding van Fight Club. Ja, ik wilde groepen bezoeken voor seksverslaafden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:37 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Okeeeee...... ik heb de juist grap gemaakt.![]()
Groepstherapie zou je niet misstaan
Mijne dan?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:39 schreef Mirre_c het volgende:
Wolvendagen - dora
bobbyb- martin
Allure -stephanie
jitzzze jaap- harmijn
iiqm- joselien
dit jullie echte namen
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind het mooi.
[..]
Ik wilde ooit naar gratis groepsgesprekken maar ik zou geen idee hebben waar ik die kan vinden. Ja, dat was na aanleiding van Fight Club. Ja, ik wilde groepen bezoeken voor seksverslaafden.
Naar aanleiding van.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind het mooi.
[..]
Ik wilde ooit naar gratis groepsgesprekken maar ik zou geen idee hebben waar ik die kan vinden. Ja, dat was na aanleiding van Fight Club. Ja, ik wilde groepen bezoeken voor seksverslaafden.
Sanna.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:39 schreef Mirre_c het volgende:
Wolvendagen - dora
bobbyb- martin
Allure -stephanie
jitzzze jaap- harmijn
iiqm- joselien
dit jullie echte namen
Dat heb je niet op die manier in Nederland ... gelukkig.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind het mooi.
[..]
Sadorra?quote:
Dat kan ik positief en zero-positief opvatten, which one is it?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:42 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Dat heb je niet op die manier in Nederland ... gelukkig.![]()
Je bent echt een stuk verknip ter dan ik dacht.
Hyvesquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HEY HET IS MIJN TAAK OM DAT NUMMER HIER ELKE AVOND TE POSTEN!![]()
En ik heb een nieuwe achtergrond op hyves
Ja, nog een keer. Mijn buurvrouw heet Dora en mijn buurman Martinquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:39 schreef Mirre_c het volgende:
Wolvendagen - dora
bobbyb- martin
Allure -stephanie
jitzzze jaap- harmijn
iiqm- joselien
dit jullie echte namen
Ik ben al 17090 x bekeken sinds 16-11-2007quote:
Positief !quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat kan ik positief en zero-positief opvatten, which one is it?
Wat wil je nog meer bereiken in een mensenleven?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben al 17090 x bekeken sinds 16-11-2007
Bijna 6 keer meer als mijn hyves.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
Good, gooooood.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:45 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Positief !
Normale mensen zijn saai.
Welke film gaan jullie kijken?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Good, gooooood. [ afbeelding ]
Ik ga een film kijken met Scarlett.
Mijn vakantieliefde deze week zien en doodknuffelenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat wil je nog meer bereiken in een mensenleven?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij zult gelukkig sterven dan als dat alles is.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn vakantieliefde deze week zien en doodknuffelen
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vakantieliefdes.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Inderdaad. Heb er 2 jaar last van gehad.quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit gezien, maar dat komt omdat ik Bill Murray niet uit kan staan.quote:
6963 x bekeken, Hyver sinds 14-05-2007quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vond 'm mooi.quote:
Hell noquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Zullen we volgend jaar per ongeluk toevallig expres naar dezelfde vakantiebestemming gaan?
HOAX.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:04 schreef IQM het volgende:
Ik heb een heel leuk karakter. [ afbeelding ]
Bronstige. Ik vind dat zo'n grappig woord.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
No way dat jij kunt tippen aan zo'n passievolle, gebruinde en bronstige casanova.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |