PICCA!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:03 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb een armbandje uit die film nagemaaktSue me!
Haha ja we hebben er ook wel eens 306 gehad ofzoquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:02 schreef elfzesendertig het volgende:
302 POSTS: [KLB SC #1465] Return of Lianne
Laat zienquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:03 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb een armbandje uit die film nagemaaktSue me!
Dat staat in de eerste post!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:02 schreef swarmahoer het volgende:
ik mis het topless gedeelte in de op
Ik vind die juist super, zo schattigquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:03 schreef Fascination het volgende:
Ik vind die tanden van Kirstin toch altijd een beetje jammer.
Wat is er liefjequote:
Is mee te leven toch lijkt mequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:03 schreef Fascination het volgende:
Ik vind die tanden van Kirstin toch altijd een beetje jammer.
Topless is helemaal uit heb ik mij laten vertellen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind die juist super, zo schattig!
[..]
Wat is er liefje? Hou je niet van topless?
Dat zei m'n moeder ook al.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Topless is helemaal uit heb ik mij laten vertellen.
Daar zit ik al een jaar, dag in dag uit op.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:03 schreef Maisnon het volgende:
http://ffffound.com/
WD, veel aparte plaatjes daar
Carice van Houten heeft schattige tandenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind die juist super, zo schattig!
Ik heb er geen foto vanquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha ja we hebben er ook wel eens 306 gehad ofzo!
[..]
Laat zien?
[..]
Dat staat in de eerste post!
Moest dat nou?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zolang ze het maar niet in comic sans mededeeld
Hoi
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat zei m'n moeder ook al.
[ afbeelding ]
Die roze jurk, hoe kitscherig.quote:
Ik zou graag hebben dat jij in de film die mijn leven heet zou spelen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:08 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had zo graag in die film willen spelen he!
Ja ik heb lang zitten denken hoe ik het moest spellen zelfs zitten googlen maar het lukte me nietquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik heb lang zitten denken hoe ik het moest spellen zelfs zitten googlen maar het lukte me niet
Komt door internet.
Bedoel je niet 'komd'?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik heb lang zitten denken hoe ik het moest spellen zelfs zitten googlen maar het lukte me niet
Komt door internet.
Zo wie zo Google.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Komt door internet.
Begrafenismuziek doet het goed bij mij als ik aan jou denkquote:
HATEN IS VERLATENquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Begrafenismuziek doet het goed bij mij als ik aan jou denk
Ik ga zo kijkenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:08 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb er geen foto van
Je ziet hem ook niet heel goed haha, hier op 3:44 is ie nog goed te zien, terwijl ie afgedaan wordt
Maccabees - Wall of Armsquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Begrafenismuziek doet het goed bij mij als ik aan jou denk
Als je ooit iets bereikt en ze maken een film over je dan eis ik dat ik erin mag spelen okéquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zou graag hebben dat jij in de film die mijn leven heet zou spelen.
britpopquote:
HAHA! IK STA VOORAAN BIJ AM ALS ZE HUMBUG HELEMAAL GAAN SPELEN! TOEVALLIG!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Maccabees - Wall of Arms
Portugal. The Man - The Satanic Satanist
Julian Plenti - Julian Plenti is... Skyscraper
Arctic Monkeys - Humbug
Delorean - Ayrton Senna EP
Deal.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je ooit iets bereikt en ze maken een film over je dan eis ik dat ik erin mag spelen oké?
Die bescheidenheid siert je. Ik had op zijn minst verwacht dat jij onderdeel van die film zou uitmaken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je ooit iets bereikt en ze maken een film over je dan eis ik dat ik erin mag spelen oké?
Daar doelde ik in eerste instantie ook op.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die bescheidenheid siert je. Ik had op zijn minst verwacht dat jij onderdeel van die film zou uitmaken.
Tsja daar heb je ook wel een punt, als IQM's muze en grootste inspiratiebron zou de film eigenlijk naar mij vernoemd moeten worden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die bescheidenheid siert je. Ik had op zijn minst verwacht dat jij onderdeel van die film zou uitmaken.
Die ga ik even checken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Maccabees - Wall of Arms
Portugal. The Man - The Satanic Satanist
Julian Plenti - Julian Plenti is... Skyscraper
Arctic Monkeys - Humbug
Delorean - Ayrton Senna EP
zelf gepaintquote:
The Curious Case of Breathtakings Belly Buttonquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:17 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Ahhhw
[..]
Tsja daar heb je ook wel een punt, als IQM's muze en grootste inspiratiebron zou de film eigenlijk naar mij vernoemd moeten worden.
Nooit, hardlopen is voor losers.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:18 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zit in dubio, vandaag of morgen hardlopen..
Vandaag. Ik ga ookquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nooit, hardlopen is voor losers.
Kijk het voorfilmpje.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:19 schreef wolvendagen het volgende:
Inglorious Bastards is toch een oorlogsfilm of ben ik kankerdom?
Echt kankerdomquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:19 schreef wolvendagen het volgende:
Inglourious Basterds.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:19 schreef wolvendagen het volgende:
Geef gewoon eens antwoord op mijn vraag.quote:
Ter voorbereiding op een seksmarathon.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nooit, hardlopen is voor losers.
Gebruik Google als antwoord op je vraag.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Geef gewoon eens antwoord op mijn vraag.
Hardlopers zijn doodlopers.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:18 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zit in dubio, vandaag of morgen hardlopen..
Klinkt als een prachtige filmquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:18 schreef IQM het volgende:
[..]
The Curious Case of Breathtakings Belly Button
Goed, ik zei dat dus net tegen een vriend en die zei "Het is geen oorlogsfilm want het gaat niet als in de geschiedenis"quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Echt kankerdom
Nee eh, het is een oorlogsfilm. Met Brad Pitt. van Quentin Tortilla. Over zieke Nazi in elkaar schop soldaten.
Het ziet er zo zielig uitquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:17 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]!
:D
Onze kat heeft dat ook gehad
Dan is het wel oké ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ter voorbereiding op een seksmarathon.
Nee, want het valt moeilijk te categoriseren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Geef gewoon eens antwoord op mijn vraag.
GOED ARGUMENT, VRIEND VAN WD!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Goed, ik zei dat dus net tegen een vriend en die zei "Het is geen oorlogsfilm want het gaat niet als in de geschiedenis"
Zelfs toen ik de link naar de imdb pagina gaf waar staat bij genre "war" wilde hij nog niet toegeven
Als ik het hier vraag, wil ik hier ook graag antwoord op mijn vraag.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Gebruik Google als antwoord op je vraag.
Die van ons was van de trap gevallenquote:
Je kan wel meer willen. Helemaal met zo'n toontje.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik het hier vraag, wil ik hier ook graag antwoord op mijn vraag.
Ik hoorde anders niets.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Je kan wel meer willen. Helemaal met zo'n toontje.
Ik zat ook al van ':')!'quote:
Whehehequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:22 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Die van ons was van de trap gevallenMiddenvoetsbeentje ofzo gebroken
Het was net een piraat
Je kon hem ook zo mooi horen lopen enzo, prachtig.
Epic fail cat, die dingen komen toch altijd góéd op hun pootjes terecht?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:22 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Die van ons was van de trap gevallenMiddenvoetsbeentje ofzo gebroken
Het was net een piraat
Je kon hem ook zo mooi horen lopen enzo, prachtig.
Je moet ook niet in discussie gaan met simpele mensen.quote:
Hij toevallig niet. Hij zat ook gewoon niet op te letten want hij speelde met z'n muisjequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Epic fail cat, die dingen komen toch altijd góéd op hun pootjes terecht?
Daar ken ik er twee van. Hun argumenten... srsly, ik heb ook niet de beste argumenten maar zij slaan alles.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je moet ook niet in discussie gaan met simpele mensen.
Ze worden bij mij uiteindelijk altijd boos omdat ik 'slim loop te doen', ja hallo misschien moet je dan zelf geen achterlijke opmerkingen maken die nergens op slaan dan hoef ik je ook niet te zeggen dat dat niet waar is!
Zo herkenbaar.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je moet ook niet in discussie gaan met simpele mensen.
Ze worden bij mij uiteindelijk altijd boos omdat ik 'slim loop te doen', ja hallo misschien moet je dan zelf geen achterlijke opmerkingen maken die nergens op slaan dan hoef ik je ook niet te zeggen dat dat niet waar is!
Hahaha, epic faiiiilz0000rquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:25 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Hij toevallig niet. Hij zat ook gewoon niet op te letten want hij speelde met z'n muisje
Ik word daar ook altijd een beetje boos vanquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daar ken ik er twee van. Hun argumenten... srsly, ik heb ook niet de beste argumenten maar zij slaan alles.
WTF, dat doe ik dus zo vaak in KLB, maar dan ben ik opeens arrogant en zo.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik word daar ook altijd een beetje boos vanomdat ze totale onzin praten met een gezicht erbij alsof ze het allemaal beter weten. En dan moet ik er wel op in gaan
..
Even serieus, alleen iPhone hier. Hoe kun je die nu eens goed opbergen tijdens het hardlopen?quote:
Die is wel heel klein hihihi.quote:
Ja hoor, was gezelligquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:28 schreef Fascination het volgende:
Dus, Bt, was het gister nog leuk bij die vriend van je?
Hij begint weer hoor, over geschiedenis, dat je het wel degelijk nodig hebt in het dagelijks levenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik word daar ook altijd een beetje boos vanomdat ze totale onzin praten met een gezicht erbij alsof ze het allemaal beter weten. En dan moet ik er wel op in gaan
..
Uranus.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Even serieus, alleen iPhone hier. Hoe kun je die nu eens goed opbergen tijdens het hardlopen?
Da's ook zo, toch?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij begint weer hoor, over geschiedenis, dat je het wel degelijk nodig hebt in het dagelijks leven
Het hangt er vanaf hoe je het brengt, en bovendien als ik in klb zou moeten beginnen met tegen mensen zeggen dat ze alleen maar bullshit posten dan ben ik nog wel even bezig en raak ik veel te gefrustreerd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:29 schreef IQM het volgende:
[..]
WTF, dat doe ik dus zo vaak in KLB, maar dan ben ik opeens arrogant en zo.
Ik raak zelden gefrustreerd, gelukkig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het hangt er vanaf hoe je het brengt, en bovendien als ik in klb zou moeten beginnen met tegen mensen zeggen dat ze alleen maar bullshit posten dan ben ik nog wel even bezig en raak ik veel te gefrustreerd.
Oh het is weer goed tussen jullie?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die is wel heel klein hihihi.
[..]
Ja hoor, was gezelligbeetje tv gekeken de hele nacht. En ik ga zo weer weg naar Mandy en dan komt hij ook. Nog even genieten van mijn vakantie in m'n eigen stadje
!
Ja, en ja. Ik zei 'Sorry dat het gesprek gisteren zo stom liep. Maar ik vind het niet leuk als je op het laatste moment pas belt want dan krijg ik het idee dat je denkt dat ik wel a la minute beschikbaar bent en dat jij niet eens even 5 minuten vrij kunt maken om me te bellen.. Maar anyways, vriendinnetjesquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh het is weer goed tussen jullie?Jij hebt het initiatief genomen?
Dat zal lekker lopen ja.quote:
Ik heb een dag thuis of in de stad niets nodig wat met de WOII te maken heeft of zo hoor. Je kan mij niet wijs maken dat ik elke dag geschiedenis toepas in mijn eigen leven.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Da's ook zo, toch?
Misschien niet 24/7 en altijd even bewust...
Gelukkig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, en ja. Ik zei 'Sorry dat het gesprek gisteren zo stom liep. Maar ik vind het niet leuk als je op het laatste moment pas belt want dan krijg ik het idee dat je denkt dat ik wel a la minute beschikbaar bent en dat jij niet eens even 5 minuten vrij kunt maken om me te bellen.. Maar anyways, vriendinnetjes?' en toen was 't weer goed. Tsja.
Kun je niet zo'n polsbandje kopen waar je een mp3 speler in kunt doen? Voor de volgende keer dan he.quote:
Definieer 'geschiedenis', hè... Je hebt inderdaad WOII niet vaak nodig in je dagelijks leven.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb een dag thuis of in de stad niets nodig wat met de WOII te maken heeft of zo hoor. Je kan mij niet wijs maken dat ik elke dag geschiedenis toepas in mijn eigen leven.
Normaal gebruik ik gewoon mp3speler die je kunt klemmen. Alleen die heb ik hier nu niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kun je niet zo'n polsbandje kopen waar je een mp3 speler in kunt doen? Voor de volgende keer dan he.
Stuur ik Emimich of Noorsbloed op je af. Je mag zelf kiezen wie.quote:
daar krijgen wij toch bans voorquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:40 schreef LudoSanders het volgende:
Over WO II gesproken, in de Quest staat een artikel met de naam Holohoax.
Dag Ludo!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:40 schreef LudoSanders het volgende:
Ja, Romeinse tijd, weet ik het, noem maar op. Ik heb de Romeinse cijfers niet bij geschiedenis geleerd maar bij wiskundequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Definieer 'geschiedenis', hè... Je hebt inderdaad WOII niet vaak nodig in je dagelijks leven.
remlof gaat nu alle Quests uit de schappen halen.quote:
Neen. Ik heb sowieso geen zakken. Daarnaast moet het vast zitten anders is het vervelend. Ik fabriceer hem wel op de één of andere manier vast aan mijn bovenarm.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:39 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Heb je toevallig een broek waarvan de zakken een rits hebben?
Elastiekquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Neen. Ik heb sowieso geen zakken. Daarnaast moet het vast zitten anders is het vervelend. Ik fabriceer hem wel op de één of andere manier vast aan mijn bovenarm.
Ik ontken het nergens.quote:
Bt kreeg een keer een ban voor een sarcastische opmerking over de hollekast.quote:
Voordat ik hier op inga... die vriend had het zeker over het vák geschiedenis?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, Romeinse tijd, weet ik het, noem maar op. Ik heb de Romeinse cijfers niet bij geschiedenis geleerd maar bij wiskunde
Ik las pas in de krant dat het ontkennen van de holocaust pas niet mag als het is bedoeld om iemand te kwetsen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:40 schreef LudoSanders het volgende:
Jawel, je zei Holohoax. Iets in context lezen doen we niet aan.quote:
Royal sadnessquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bt kreeg een keer een ban voor een sarcastische opmerking over de hollekast.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:43 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
ElastiekLekker voor de bloedsomloop
Terecht.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik las pas in de krant dat het ontkennen van de holocaust pas niet mag als het is bedoeld om iemand te kwetsen.
belachelijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik las pas in de krant dat het ontkennen van de holocaust pas niet mag als het is bedoeld om iemand te kwetsen.
moet je eens op de weblog kijken, komt onderhand een hele tube tandpasta uit een bult op de rug bij iemandquote:
Volgens wie, de joden? Die hebben een levendige fantasie hoor, de boefjes!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe vaak vrouwen dat wel niet tegen me gezegd hebben...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:47 schreef Allure_ het volgende:
Elizabeth: And those are the words of a gentleman! From the first moment I met you your arrogance and conceit, your selfish disdain for the feelings of others made me realise that you were the last man in the world that I could ever be prevailed upon to marry!
Ja wtf, hoe krijg je zoiets op je rug?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
moet je eens op de weblog kijken, komt onderhand een hele tube tandpasta uit een bult op de rug bij iemand
Jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Voordat ik hier op inga... die vriend had het zeker over het vák geschiedenis?Ik dacht gewoon... geschiedenis.
Cyste.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja wtf, hoe krijg je zoiets op je rug?![]()
vroeg ik me dus ook al afquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja wtf, hoe krijg je zoiets op je rug?![]()
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:46 schreef elfzesendertig het volgende:
http://www.coldplay.com/videostrawberry.php
Vette clip
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoe vaak vrouwen dat wel niet tegen me gezegd hebben...
Doe ik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Kijk nou eens mee om 8 uur.
Welke film ook alweer?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Kijk nou eens mee om 8 uur.
.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:46 schreef elfzesendertig het volgende:
http://www.coldplay.com/videostrawberry.php
Vette clip
Sinds wanneer houd jij van Coldplay?quote:
Andy in die dating showquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:53 schreef IQM het volgende:
Godver, ik heb zin om weer onwetend te zijn over het fenomeen Andy Kaufman, om daarna Man on the Moon te gaan kijken, zijn biografieën te lezen en al die documentaires te zien.
soms zitten er wel geile milfs tussen hoorquote:
NIET GRAPPIGquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sinds wanneer houd jij van Coldplay?
Jaaaasoooooon toooo bad you didnt pick my precious Amaaaaaaandaaaaa but we don't mind you wouldn't be able to handle her anywayyyyyyyquote:
Zo, ik moest echt keihard lachenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jaaaasoooooon toooo bad you didnt pick my precious Amaaaaaaandaaaaa but we don't mind you wouldn't be able to handle her anywayyyyyyy
Now meet my beautiful daaaaaaaaughteeeeeeeer Amaaaaaaaandaaaa
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jaaaasoooooon toooo bad you didnt pick my precious Amaaaaaaandaaaaa but we don't mind you wouldn't be able to handle her anywayyyyyyy
Now meet my beautiful daaaaaaaaughteeeeeeeer Amaaaaaaaandaaaa
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:01 schreef Maisnon het volgende:
Was ook een keer een moeder bij die een beugel had, maar al lang niet meer nodig had. Maar ze hield hem toch in zei ze omdat ze er jonger door uitzag!_
!!
_!
quote:
Hij bedankt zijn grootste fan IQM hier.quote:
Hij jou alleen niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:13 schreef Allure_ het volgende:
Worrrrd.
[gers]Ik zou Barney echt wel geven.[/gers]
gadverdamme ben geen homoquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:13 schreef Allure_ het volgende:
Worrrrd.
[gers]Ik zou Barney echt wel geven.[/gers]
Godverdommequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Nou ja, Barney misschien wel, maar Neil Patrick Harris is zo straight als een cirkel.
Knappe mannen zijn vaak homo.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Godverdomme.
Ja, dit verpest nu de hele serie.
Welnee.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Godverdomme.
dit klopt niet ik ben namelijk geen homoquote:
Te voorspelbaar, los van het feit dat Fas 'vaak' zei.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:23 schreef gers het volgende:
[..]
dit klopt niet ik ben namelijk geen homo
quote:
Yeah, but I've been there too.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:25 schreef Allure_ het volgende:
Ik ben in de war. Dit neemt echt zijn geloofwaardigheid weg.
IQM, bedankt.
Waar slaat dat nu weer op.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:25 schreef Allure_ het volgende:
Ik ben in de war. Dit neemt echt zijn geloofwaardigheid weg.
IQM, bedankt.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Godverdomme.
Omdat ik in de waan ben dat hij in real life ook zo is, ook al is dat niet zo. En zo vind ik hem dus minder geloofwaardig omdat hij liever een kerel kust dan een hot chickquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waar slaat dat nu weer op.Ik vind 'm nog steeds wel geloofwaardig overkomen sinds ik het weet.
siniti heb je toevallig die bill o reilly ''bingo'' pic ergensquote:
Hij is heul geen homo.quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:32 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
siniti heb je toevallig die bill o reilly ''bingo'' pic ergens?
Het was op het nieuws eerst want hij mocht van de EO niet, als homozijnde, met de Gay Pride meedoen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij is heul geen homo.M'n vader zei dat laatst ook en wilde maar niet geloven dat dat niet zo is.
Eerder omdat hij EO-presentator is, lijkt me.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het was op het nieuws eerst want hij mocht van de EO niet, als homozijnde, met de Gay Pride meedoen.
Ik las een komma tussen Hoezo en is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:35 schreef IQM het volgende:
[..]
"Hoezo is hij gay?"
- "Hij is homo, hoor."
Dat is geen argument.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Eerder omdat hij EO-presentator is, lijkt me.
Daarom: interpunctie, kinders.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik las een komma tussen Hoezo en is.
is die gemaakt door de beruchte fokhaoxorquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:35 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
och, hij is gewoon te googlen
[ afbeelding ]
![]()
Nee als christen niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het was op het nieuws eerst want hij mocht van de EO niet, als homozijnde, met de Gay Pride meedoen.
die is toch homoquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij is heul geen homo.M'n vader zei dat laatst ook en wilde maar niet geloven dat dat niet zo is.
Oké, dus ik ga vanavond mijn fantasie vullen met Arie.quote:
Ik fantaseer ook alleen over lesbovrouwen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:37 schreef wolvendagen het volgende:
Waarom heeft iedereen mij wijs gemaakt dat die gast homo is, ik heb een hele tijd gedacht dat hij dus homo was.. NU KAN IK FANTASEREN
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:37 schreef wolvendagen het volgende:
Waarom heeft iedereen mij wijs gemaakt dat die gast homo is, ik heb een hele tijd gedacht dat hij dus homo was.. NU KAN IK FANTASEREN
succesquote:AMSTERDAM - EO-presentator Arie Boomsma zal deze zomer met zijn vriendin Kieu in Californïe trouwen.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik fantaseer ook alleen over lesbovrouwen.
Misschien minder naar je simpele vrienden luisteren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:37 schreef wolvendagen het volgende:
Dus niet he.quote:
fan·ta·se·ren -seerde, h gefantaseerd zijn fantasie de vrije loop latenquote:
Heb jij z'n achtergrond nagetrokken?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:40 schreef IQM het volgende:
En sowieso niet klakkeloos dingen aannemen.Research ftw.
Ik fantaseer stiekem maar over 1 persoonquote:
Nee, maar een bericht uit zijn eigen mond dat hij gaat trouwen met een vrouw met wie hij al een tijd lang samen is, bevestigt bij mij eerder het vermoeden dat hij hetero is dan wanneer iemand vertelt dat hij het niet is, omdat 'ie niet mee mocht doen aan de Gay Pride, omdat hij homoseksueel zou zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb jij z'n achtergrond nagetrokken?
Ben Affleck, of is hij toch ook geen homo?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:41 schreef Allure_ het volgende:
Welke bekende gaymen zijn nu echt knap? Kan me er zo even geen voor de geest halen.
Ik kijk niet naar Shownieuws.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, maar een bericht uit zijn eigen mond dat hij gaat trouwen met een vrouw met wie hij al een tijd lang samen is, bevestigt bij mij eerder het vermoeden dat hij hetero is dan wanneer iemand vertelt dat hij het niet is, omdat 'ie niet mee mocht doen aan de Gay Pride, omdat hij homoseksueel zou zijn.
Hihi, wat lief.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik fantaseer stiekem maar over 1 persoon
Laat maar.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ben Affleck, of is hij toch ook geen homo?
Die interieurdesigner van Oprah? Al is die niet écht knap...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:41 schreef Allure_ het volgende:
Welke bekende gaymen zijn nu echt knap? Kan me er zo even geen voor de geest halen.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ben Affleck, of is hij toch ook geen homo?
Ik ook niet.quote:
Ik creepy. Qua voorkomen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:45 schreef wolvendagen het volgende:
Ik vind Maik de Boer wel schattig.
Nee.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik creepy. Qua voorkomen.
[ afbeelding ]
ik ben een matige f5-er, en had die post dus nog niet gezien tot nuquote:
Hmm, hij heeft wel een beetje een Barney gezicht. Maar ik vind 'm toch niet zoquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:54 schreef IQM het volgende:
Wat vind je van Paul Groot, All? Qua knapheid dus...
Ridicuul!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, hij heeft wel een beetje een Barney gezicht. Maar ik vind 'm toch niet zo. Ik kan 'm ook niet echt los zien van de types die hij altijd speelt.
vooruit, omdat je het zo lief vraagtquote:
die onderste twee haal je gemakkelijk door elkaar jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:02 schreef IQM het volgende:
Weet je wie ook een Barney-hoofd heeft?
David Anders (speelde Adam Monroe in Heroes):
[ afbeelding ]
En Christopher Masterson had z'n broertje kunnen zijn:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:03 schreef Allure_ het volgende:
YOU COME AND GOOOO. KARMA CHAMELEONNNNNNNN.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:04 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
die onderste twee haal je gemakkelijk door elkaar ja
ik maar denken dat die neil ook in malcolm in the middle speelde zodat ik eindelijk heeul interessant mee kon praten met dat dagelijkse verheerlijkingsuurtjequote:
Mijn god, doet je vriendin aan geheelonthouding ofzoquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:09 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil harde seks met Evangeline Lilly. NU!
Ze is drie weken op vakantie (en daarna op introductiekamp), dus vrij vertaald: ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn god, doet je vriendin aan geheelonthouding ofzo?
Sucks to be youquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Ze is drie weken op vakantie (en daarna op introductiekamp), dus vrij vertaald: ja.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, straks heb ik een heersende baan.Wat voor een baan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:
Ik heb donderdag een gesprek, gek.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik had een leuk intikkertje.
Maar leuk joh. Wanneer ga je solliciteren?
Oei oei, dat wordt peentjes zwetenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee.![]()
[..]
Ik heb donderdag een gesprek, gek.
Wat ga je dan precies doen dan IQM.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee.![]()
[..]
Ik heb donderdag een gesprek, gek.
Doe het met video.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oei oei, dat wordt peentjes zweten [ afbeelding ]. Tenzij je dezelfde swagger hebt als Barney. Which I doubt
.
En terecht, natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oei oei, dat wordt peentjes zweten [ afbeelding ]. Tenzij je dezelfde swagger hebt als Barney. Which I doubt
.
Het gaat om reclame maken voor nieuwe speelfilms in Nederland en België. PR met dvd's dus.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:36 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Wat ga je dan precies doen dan IQM.
Pr met dvd's klinkt zo vaag. :
Cool.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:45 schreef IQM het volgende:
[..]
En terecht, natuurlijk.
En ik zweet nu nog geen peentjes.Zal ook wel meevallen, denk ik...
[..]
Het gaat om reclame maken voor nieuwe speelfilms in Nederland en België. PR met dvd's dus.
En als je die baan niet krijgt?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:47 schreef IQM het volgende:
En ik ga nog niks doen. Ik hoop het te doen.
Ik heb journalistiek gedaan, ja, maar wil geen journalist worden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:48 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Cool.![]()
Al snap ik nog steeds niet wat je taak omschrijving is.![]()
En je had toch journalistiek gedaan ?
Hoe ben je dan hier beland?
Dan brengt het universum me wel iets anders tofs.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |