Die roze jurk, hoe kitscherig.quote:
Ik zou graag hebben dat jij in de film die mijn leven heet zou spelen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:08 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had zo graag in die film willen spelen he!
Ja ik heb lang zitten denken hoe ik het moest spellen zelfs zitten googlen maar het lukte me nietquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik heb lang zitten denken hoe ik het moest spellen zelfs zitten googlen maar het lukte me niet
Komt door internet.
Bedoel je niet 'komd'?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik heb lang zitten denken hoe ik het moest spellen zelfs zitten googlen maar het lukte me niet
Komt door internet.
Zo wie zo Google.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Komt door internet.
Begrafenismuziek doet het goed bij mij als ik aan jou denkquote:
HATEN IS VERLATENquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Begrafenismuziek doet het goed bij mij als ik aan jou denk
Ik ga zo kijkenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:08 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb er geen foto van
Je ziet hem ook niet heel goed haha, hier op 3:44 is ie nog goed te zien, terwijl ie afgedaan wordt
Maccabees - Wall of Armsquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Begrafenismuziek doet het goed bij mij als ik aan jou denk
Als je ooit iets bereikt en ze maken een film over je dan eis ik dat ik erin mag spelen okéquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zou graag hebben dat jij in de film die mijn leven heet zou spelen.
britpopquote:
HAHA! IK STA VOORAAN BIJ AM ALS ZE HUMBUG HELEMAAL GAAN SPELEN! TOEVALLIG!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Maccabees - Wall of Arms
Portugal. The Man - The Satanic Satanist
Julian Plenti - Julian Plenti is... Skyscraper
Arctic Monkeys - Humbug
Delorean - Ayrton Senna EP
Deal.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je ooit iets bereikt en ze maken een film over je dan eis ik dat ik erin mag spelen oké?
Die bescheidenheid siert je. Ik had op zijn minst verwacht dat jij onderdeel van die film zou uitmaken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je ooit iets bereikt en ze maken een film over je dan eis ik dat ik erin mag spelen oké?
Daar doelde ik in eerste instantie ook op.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die bescheidenheid siert je. Ik had op zijn minst verwacht dat jij onderdeel van die film zou uitmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |