PICCA!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:03 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb een armbandje uit die film nagemaaktSue me!
Haha ja we hebben er ook wel eens 306 gehad ofzoquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:02 schreef elfzesendertig het volgende:
302 POSTS: [KLB SC #1465] Return of Lianne
Laat zienquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:03 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb een armbandje uit die film nagemaaktSue me!
Dat staat in de eerste post!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:02 schreef swarmahoer het volgende:
ik mis het topless gedeelte in de op
Ik vind die juist super, zo schattigquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:03 schreef Fascination het volgende:
Ik vind die tanden van Kirstin toch altijd een beetje jammer.
Wat is er liefjequote:
Is mee te leven toch lijkt mequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:03 schreef Fascination het volgende:
Ik vind die tanden van Kirstin toch altijd een beetje jammer.
Topless is helemaal uit heb ik mij laten vertellen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind die juist super, zo schattig!
[..]
Wat is er liefje? Hou je niet van topless?
Dat zei m'n moeder ook al.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Topless is helemaal uit heb ik mij laten vertellen.
Daar zit ik al een jaar, dag in dag uit op.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:03 schreef Maisnon het volgende:
http://ffffound.com/
WD, veel aparte plaatjes daar
Carice van Houten heeft schattige tandenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind die juist super, zo schattig!
Ik heb er geen foto vanquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha ja we hebben er ook wel eens 306 gehad ofzo!
[..]
Laat zien?
[..]
Dat staat in de eerste post!
Moest dat nou?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zolang ze het maar niet in comic sans mededeeld
Hoi
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat zei m'n moeder ook al.
[ afbeelding ]
Die roze jurk, hoe kitscherig.quote:
Ik zou graag hebben dat jij in de film die mijn leven heet zou spelen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:08 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had zo graag in die film willen spelen he!
Ja ik heb lang zitten denken hoe ik het moest spellen zelfs zitten googlen maar het lukte me nietquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik heb lang zitten denken hoe ik het moest spellen zelfs zitten googlen maar het lukte me niet
Komt door internet.
Bedoel je niet 'komd'?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik heb lang zitten denken hoe ik het moest spellen zelfs zitten googlen maar het lukte me niet
Komt door internet.
Zo wie zo Google.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Komt door internet.
Begrafenismuziek doet het goed bij mij als ik aan jou denkquote:
HATEN IS VERLATENquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Begrafenismuziek doet het goed bij mij als ik aan jou denk
Ik ga zo kijkenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:08 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb er geen foto van
Je ziet hem ook niet heel goed haha, hier op 3:44 is ie nog goed te zien, terwijl ie afgedaan wordt
Maccabees - Wall of Armsquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Begrafenismuziek doet het goed bij mij als ik aan jou denk
Als je ooit iets bereikt en ze maken een film over je dan eis ik dat ik erin mag spelen okéquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zou graag hebben dat jij in de film die mijn leven heet zou spelen.
britpopquote:
HAHA! IK STA VOORAAN BIJ AM ALS ZE HUMBUG HELEMAAL GAAN SPELEN! TOEVALLIG!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Maccabees - Wall of Arms
Portugal. The Man - The Satanic Satanist
Julian Plenti - Julian Plenti is... Skyscraper
Arctic Monkeys - Humbug
Delorean - Ayrton Senna EP
Deal.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je ooit iets bereikt en ze maken een film over je dan eis ik dat ik erin mag spelen oké?
Die bescheidenheid siert je. Ik had op zijn minst verwacht dat jij onderdeel van die film zou uitmaken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je ooit iets bereikt en ze maken een film over je dan eis ik dat ik erin mag spelen oké?
Daar doelde ik in eerste instantie ook op.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die bescheidenheid siert je. Ik had op zijn minst verwacht dat jij onderdeel van die film zou uitmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |