Jouw naam is anders ook niet alles, had je niet in de gaten dat die al van iemand was?quote:
Nee, pas toen ik een jaar deze username had, ontdekte ik dat er ook nog een gitarist/zanger was die ook zo heette, vet toevallig meng.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jouw naam is anders ook niet alles, had je niet in de gaten dat die al van iemand was?
We hebben het er over gehadquote:
O das wel cool danquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, pas toen ik een jaar deze username had, ontdekte ik dat er ook nog een gitarist/zanger was die ook zo heette, vet toevallig meng.
Dat deed je zeker wel.quote:
Neequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:12 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Is je "massage staaf" nog niet bezorgd.
Heuy, niet haten tegen 1136.quote:
Jij bent lang wezen zwemmen.quote:
Ik ben echt kankergaar, maar ik moet nog even boodschappen doenquote:
Jaaa, heerlijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Lekker gezwommen?waar was je naar toe?
Mijn vader zat daar altijd op het naaktgedeeltequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben echt kankergaar, maar ik moet nog even boodschappen doen.
[..]
Jaaa, heerlijk. Ik was naar het E3 strand.
Het leven is zwaarquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben echt kankergaar, maar ik moet nog even boodschappen doen.
[..]
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn vader zat daar altijd op het naaktgedeelte
Van het zwemmen. En dergelijkequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het leven is zwaarhoezo ben je gaar?
Hoe was de kermis?quote:
Zolang ze het maar niet in comic sans mededeeldquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:45 schreef Fascination het volgende:
Whehe, net op het werk bij de mededelingen van de hoofdcaissière even de taalfouten verbeterd.Misschien ben ik wel een mierenneuker, maar het staat zo amateuristisch.
En hallo allemaal.
M'n pa betaald het maar ik moet op die dag ook op mijn vereniging gaan frituren dus weet nog niet of ik gaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]
We hebben het er over gehadmet vrienden, maar kwamen tot de conclusie dat we elkaar vooral toch nog veel zien, en dat 30 euro echt fucking veel is (15 euro gaat naar zo'n beeld!)
Ik ben daar vanmiddag nog langs gefietstquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:40 schreef Allure_ het volgende:
Nou, heel leukquote:
Dat weet ik zo niet, volgens mij niet, alhoewel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zolang ze het maar niet in comic sans mededeeld
Hoi
Omg, had je bijna m'n tieten gezienquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ben daar vanmiddag nog langs gefietst
Jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat weet ik zo niet, volgens mij niet, alhoewel.![]()
Is dat Kirstin Dunst in je ava?
Gelukkig had ik een zonnebril op met extra donkere glazen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omg, had je bijna m'n tieten gezien!
En toen heb je ze maar in de steek gelaten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou, heel leuk. Ik had 1 rondje gelopen met m'n lieve ouders, maar ik was vergeten dat ze daar altijd een lounge gedeelte bouwen met een hele grote 'dance/house' tent. Dus ik kwam toevallig wat matties tegen en toen ben ik daar gebleven met drank en knappe man(nen)
.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Gelukkig had ik een zonnebril op met extra donkere glazen.
Is dat zo'n gave film?quote:
Nee joh, vonden ze niet ergquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
En toen heb je ze maar in de steek gelaten.Da's niet zo netjes he.
Maar ja als je het maar leuk hebt gehad.
Jij bent niet zo'n topless-typje.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omg, had je bijna m'n tieten gezien!
Okequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij bent niet zo'n topless-typje.
Nee meer het type gewoon helemaal naakt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij bent niet zo'n topless-typje.
Eerlijk gezegd gebeurd alles in een best traag tempo. Maar wat je te zien krijgt is zo mooi weergegeven, de kostuums, de aankleding, de hele sfeer is echt geweldig. En de hoofdboodschap van de film wordt ook wel goed doorgegevenquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja! Tenminste, het verhaal is niet heel boeiend hoor, maar de jurken en de sfeer enzo
![]()
Zon jij echt topless?quote:
Oké, hij was eens op tv en toen wilde ik 'm al kijken, maar toch niet gedaan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja! Tenminste, het verhaal is niet heel boeiend hoor, maar de jurken en de sfeer enzo
![]()
Ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zon jij echt topless?
[..]
Oké, hij was eens op tv en toen wilde ik 'm al kijken, maar toch niet gedaan.
Nee, zo ben jij.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee meer het type gewoon helemaal naakt.
In de achtertuin hoef je niet op je buikquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja.
Maar dan lig ik wel op m'n buik, want ik vind het goor als mannen naar je staren.
Oke, nu boodschappen.
Ik heb 2 vieze buurmannenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
In de achtertuin hoef je niet op je buik
Ahh oké. Het liefst wil ik ook naakt zonnen zodat alles mooi bruin wordt, maar no way dat ik dat ga doen als iemand me kan zien.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja.
Maar dan lig ik wel op m'n buik, want ik vind het goor als mannen naar je staren.
Oke, nu boodschappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |