quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wel ja. Dat is echt hilarisch in de stad en/of de file. Vooral als je overdreven gaat meezingen en een leeg blikje/flesje als microfoon gebruikt![]()
![]()
![]()
Die blikken van andere mensen, echt geweldig![]()
![]()
![]()
Ik vind het ook een beetje vies als je de blikken van andere mensen gaat gebruiken als microfoon.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is lachen joh. Alleen al omdat andere mensen daar zo slecht tegen kunnen en echt moeilijk gaan kijken![]()
quote:
Mooi, kom ik je opzoeken.quote:
Pfff, die is wel heel ver gezochtquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje vies als je de blikken van andere mensen gaat gebruiken als microfoon.
Je ziet het in dit stukje niet, maar hij rijdt ook in een BMW.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat is echt hilarisch, je zou het eens moeten proberen
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je ziet het in dit stukje niet, maar hij rijdt ook in een BMW.Daarom moest ik meteen aan jou denken.
Die film is echt geestig.
Nee hoor, meestal gewoon op parkeerplaatsen langs de snelweg.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Pfff, die is wel heel ver gezocht
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor, meestal gewoon op parkeerplaatsen langs de snelweg.
Zweden, dat is gewoon een achterbuurt Noorwegen, zo moeilijk zal dat niet zijn om je te vinden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je weet niet eens waar in Zweden.
Inderdaad, dat is alleen bij Bløf zo.quote:
Hoe moeten wij dat nou weten?quote:
Zweden is wel groter dan Noorwegen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zweden, dat is gewoon een achterbuurt Noorwegen, zo moeilijk zal dat niet zijn om je te vinden.
Stuur je wel een kaartje dan, het liefst met bikinifoto van jezelf uiteraard.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zweden is wel groter dan Noorwegen.
Ik denk niet dat daar kaartjes van te koop zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Stuur je wel een kaartje dan, het liefst met bikinifoto van jezelf uiteraard.
Beetje creatief zijn hequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:30 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat daar kaartjes van te koop zijn.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:34 schreef BobbyB het volgende:
IQM zit allemaal ouwe rommel hier te posten.'t s hier geen MLN.
JIJ bent een van de meest overgewaardeerde artiesten, lambal.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:40 schreef Cybey het volgende:
Boudewijn de Groot is een van de meest overgewaardeerde artiesten...
Doe maar.quote:
Pics van je kapper?quote:
Herman is wel leukquote:
Cool! WD gaat op HD lijken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Terug naar mn eigen kleur. De uitgroei is kankah lelijk met zwart.![]()
Dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |