Whehehequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:35 schreef Cybey het volgende:
[..]
Was proberen m'n dvd weer goed te krijgen
Haha, mooi!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ewa. Het was dus wel leuk gisteren op de kermis. Ik was vergeten dat ze er altijd zo'n groot lounge gedeelte bij bouwen met een nog grotere 'dance' tent
. Dus na 1 rondje over de kermis ben ik snel naar m'n matties bij de dance tent gelopen, en toen was het nog een topavond met veel drank en lekkere manner
.
Jezus, jongens.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:05 schreef jitzzzze het volgende:
CYBEY en GUPJE, MELDEN!!!
Opgelicht door de MediaMarkt
De wind staat gunstig, weinig tot geen kwallen vermoed ik zo.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat je maar in een kwal gaat staan, kwal
Hmm, ja. Ze waaien ze allemaal langs het strand richting Noorwegen. Jammerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De wind staat gunstig, weinig tot geen kwallen vermoed ik zo.
Er schijnt een griepje te heersen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hmm, ja. Ze waaien ze allemaal langs het strand richting Noorwegen. Jammer![]()
Ik wil ook naar het strand, weg uit dit kantoor
Bedankt doorvoor.quote:
Ja, maar dat is wel erg ongeloofwaardig zonder dat je wordt opgenomenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er schijnt een griepje te heersen.
Je hoeft niet direct opgenomen te worden hoor.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, maar dat is wel erg ongeloofwaardig zonder dat je wordt opgenomen
Dat denk iedereen toch?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je hoeft niet direct opgenomen te worden hoor.
ik moet kwaliteitsmuziek hebben voor mijn vliegreis maar watquote:
De jostibandquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:07 schreef gers het volgende:
[..]
ik moet kwaliteitsmuziek hebben voor mijn vliegreis maar wat
Poker Face van Lady Gaga.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:07 schreef gers het volgende:
[..]
ik moet kwaliteitsmuziek hebben voor mijn vliegreis maar wat
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is toch geen kwaliteitsmuziek, je snapt er duidelijk niets van
Nee, dat is wel kwaliteit wou je zeggen?quote:
ONOMNOMNOMquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:23 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
MRI + beds with ferromagnetic parts = OMNOMNOMNOM!
![]()
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dat is wel kwaliteit wou je zeggen?
Prutser, dat is een bazennummer.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoe kom je eraan? Beter: hoe kom je er vanaf?
Wie ga je een krentenbol geven?quote:
quote:
Ik wel ja. Dat is echt hilarisch in de stad en/of de file. Vooral als je overdreven gaat meezingen en een leeg blikje/flesje als microfoon gebruiktquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:01 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Op weg naar huis zet je dat hard aan in de auto, raampje open, arm half uit het raam hangend?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wel ja. Dat is echt hilarisch in de stad en/of de file. Vooral als je overdreven gaat meezingen en een leeg blikje/flesje als microfoon gebruikt![]()
![]()
![]()
Die blikken van andere mensen, echt geweldig![]()
![]()
![]()
Dat is lachen joh. Alleen al omdat andere mensen daar zo slecht tegen kunnen en echt moeilijk gaan kijkenquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wel ja. Dat is echt hilarisch in de stad en/of de file. Vooral als je overdreven gaat meezingen en een leeg blikje/flesje als microfoon gebruikt![]()
![]()
![]()
Die blikken van andere mensen, echt geweldig![]()
![]()
![]()
Ik vind het ook een beetje vies als je de blikken van andere mensen gaat gebruiken als microfoon.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is lachen joh. Alleen al omdat andere mensen daar zo slecht tegen kunnen en echt moeilijk gaan kijken![]()
quote:
Mooi, kom ik je opzoeken.quote:
Pfff, die is wel heel ver gezochtquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje vies als je de blikken van andere mensen gaat gebruiken als microfoon.
Je ziet het in dit stukje niet, maar hij rijdt ook in een BMW.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat is echt hilarisch, je zou het eens moeten proberen
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je ziet het in dit stukje niet, maar hij rijdt ook in een BMW.Daarom moest ik meteen aan jou denken.
Die film is echt geestig.
Nee hoor, meestal gewoon op parkeerplaatsen langs de snelweg.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Pfff, die is wel heel ver gezocht
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor, meestal gewoon op parkeerplaatsen langs de snelweg.
Zweden, dat is gewoon een achterbuurt Noorwegen, zo moeilijk zal dat niet zijn om je te vinden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je weet niet eens waar in Zweden.
Inderdaad, dat is alleen bij Bløf zo.quote:
Hoe moeten wij dat nou weten?quote:
Zweden is wel groter dan Noorwegen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zweden, dat is gewoon een achterbuurt Noorwegen, zo moeilijk zal dat niet zijn om je te vinden.
Stuur je wel een kaartje dan, het liefst met bikinifoto van jezelf uiteraard.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zweden is wel groter dan Noorwegen.
Ik denk niet dat daar kaartjes van te koop zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Stuur je wel een kaartje dan, het liefst met bikinifoto van jezelf uiteraard.
Beetje creatief zijn hequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:30 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat daar kaartjes van te koop zijn.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:34 schreef BobbyB het volgende:
IQM zit allemaal ouwe rommel hier te posten.'t s hier geen MLN.
JIJ bent een van de meest overgewaardeerde artiesten, lambal.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:40 schreef Cybey het volgende:
Boudewijn de Groot is een van de meest overgewaardeerde artiesten...
Doe maar.quote:
Pics van je kapper?quote:
Herman is wel leukquote:
Cool! WD gaat op HD lijken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Terug naar mn eigen kleur. De uitgroei is kankah lelijk met zwart.![]()
Dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |