Whehehequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:35 schreef Cybey het volgende:
[..]
Was proberen m'n dvd weer goed te krijgen
Haha, mooi!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ewa. Het was dus wel leuk gisteren op de kermis. Ik was vergeten dat ze er altijd zo'n groot lounge gedeelte bij bouwen met een nog grotere 'dance' tent
. Dus na 1 rondje over de kermis ben ik snel naar m'n matties bij de dance tent gelopen, en toen was het nog een topavond met veel drank en lekkere manner
.
Jezus, jongens.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:05 schreef jitzzzze het volgende:
CYBEY en GUPJE, MELDEN!!!
Opgelicht door de MediaMarkt
De wind staat gunstig, weinig tot geen kwallen vermoed ik zo.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat je maar in een kwal gaat staan, kwal
Hmm, ja. Ze waaien ze allemaal langs het strand richting Noorwegen. Jammerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De wind staat gunstig, weinig tot geen kwallen vermoed ik zo.
Er schijnt een griepje te heersen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hmm, ja. Ze waaien ze allemaal langs het strand richting Noorwegen. Jammer![]()
Ik wil ook naar het strand, weg uit dit kantoor
Bedankt doorvoor.quote:
Ja, maar dat is wel erg ongeloofwaardig zonder dat je wordt opgenomenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er schijnt een griepje te heersen.
Je hoeft niet direct opgenomen te worden hoor.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, maar dat is wel erg ongeloofwaardig zonder dat je wordt opgenomen
Dat denk iedereen toch?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je hoeft niet direct opgenomen te worden hoor.
ik moet kwaliteitsmuziek hebben voor mijn vliegreis maar watquote:
De jostibandquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:07 schreef gers het volgende:
[..]
ik moet kwaliteitsmuziek hebben voor mijn vliegreis maar wat
Poker Face van Lady Gaga.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:07 schreef gers het volgende:
[..]
ik moet kwaliteitsmuziek hebben voor mijn vliegreis maar wat
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is toch geen kwaliteitsmuziek, je snapt er duidelijk niets van
Nee, dat is wel kwaliteit wou je zeggen?quote:
ONOMNOMNOMquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:23 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
MRI + beds with ferromagnetic parts = OMNOMNOMNOM!
![]()
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dat is wel kwaliteit wou je zeggen?
Prutser, dat is een bazennummer.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoe kom je eraan? Beter: hoe kom je er vanaf?
Wie ga je een krentenbol geven?quote:
quote:
Ik wel ja. Dat is echt hilarisch in de stad en/of de file. Vooral als je overdreven gaat meezingen en een leeg blikje/flesje als microfoon gebruiktquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:01 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Op weg naar huis zet je dat hard aan in de auto, raampje open, arm half uit het raam hangend?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wel ja. Dat is echt hilarisch in de stad en/of de file. Vooral als je overdreven gaat meezingen en een leeg blikje/flesje als microfoon gebruikt![]()
![]()
![]()
Die blikken van andere mensen, echt geweldig![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |